19,912 posts, 996 pages, 8,085,025 views
akir0:Olen vanhapiika vastoin tahtoani!
Mites tuollaselle mukavalle pojalle näin on päässyt käymään?
Vaan juu. Kevätauringon ekat säteet on alkanu pilkistelemään ja sinkkuus tuntuu jollain oudolla kosmisella tasolla sopivalta tavalta viettää kesä.
Sinkkumiitti bileiden jälkeen rannalla!
hei, kuka tervejärkinen mun viereen haluais nukkuun??
siinäpä ongelma kerrakseen....
mä potkin ja sätkin ja juttelen kovasti. se on ainakin yhtä paha kuin kuorsaaminen.
Uhuu:hei, kuka tervejärkinen mun viereen haluais nukkuun??
siinäpä ongelma kerrakseen....
mä potkin ja sätkin ja juttelen kovasti. se on ainakin yhtä paha kuin kuorsaaminen.
Eihän tossa ole vielä mitään... Mä potkin, sätkin, pyörin, kierin, puhun, syön, kuorsaan ja mutisen unissani... ja joku viel haluu nukkuu mun kanssa...
Juniorit ei inise ku niil on äänen murros ja kyl ne hyväksyy kaverit sellasena ku ne on!!juniorit ne näköjään inisee ihan hereilläkin...
mut nukkumisista tai mistä tahansa muusta huolimatta. eivätkös ystävät ole juuri niitä henkilöitä, jotka hyväksyvät sinut kaikesta huolimatta... myös sen että olet sinkku ja luonnostaan häirikkönukkuja...
mutta pahimpia on kuitenkin ne sinkut, jotka yön aikana hamstraa tyynyt ja peitot ja heittelee ne pitkin poikin lattiaa*piru*
mutta pahimpia on kuitenkin ne sinkut, jotka yön aikana hamstraa tyynyt ja peitot ja heittelee ne pitkin poikin lattiaa*piru*
Samaa mieltä kanssasi*joo*