SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,763,143 views

Sinza

Posts: 2,227

#2241 • • Sinza
Jep deittipalvelu vois tosiaan olla aika hauska *nauru*. Kannatetaan!

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

Jone

Posts: 8,258

#2242 • • Jone Archibald Haddock

alien:
Tosta tulikin mieleen, et ne jotka haluvat täältä epätoivoisesti pois niin voisivat laittaa tietoa myös itsestänsä kuvan kera, eikä pelkästään kriteerejä ihanne kumppanista. Ei sitä koskaan tiedä, jos joku vaikka kiinnostuis! *vink*

klubituksen deittipalvelu olis aika händy*iihhih*



Voisin kyl lopettaa sinkkuluukussa mouhkaamisen tähän viestiin, mutta musta on vähän sääli, jos ulkonäkö on primäärinen kriteeri ja kiinnostavan kumppanin valinta tapahtuu ominaisuuslistan perusteella. Noiden perusteella kun ei opi ihmisten persoonasta juuri mitään, ja ainakin itse olen aina korostanut sen yli muiden asioiden.

...ja joo, olen mäkin kokeillut sinkkuna ollessani deittailua ko. kriteerien pohjalta. Oli perseestä.

[muokattu 13.11.2003 08:42]
Optik

Posts: 1,691

#2243 • • Optik Piikkisika/Outopallo

bubbelgum:
Jos lähetään eka siitä mitä EI saa olla, niin...
Mieluiten ei tupakkaa..


Nonii.. meikäläinen karsiutuu tämän detaljin takia jo heti kättelyssä.. *uuh*


Sitten niihin mitä ois suotavaa että löytyy...
Ulkonäöltä nuorekas/söpö, ei liian pitkä (ite ku oon niin lyhyt), joku ehkä 180cm enintään.. Eikä missään nimessä mitään muskelikimppuu *dissaa*


Muskelikimppua minusta ei saa tekemälläkään, ku on lihasten rakenne perinnöllisenä jo sellanen et oon jäntevä vaan.. eli nörttiäinesta jo syntymästä saakka *hih*
tuota nuorekkuus/söpöys-astetta on vaikee mitata itse.. kauneus on aina katsojan silmässä


Sitten tietty ois plussaa jos musiikki ois iso osa elämää, tavalla tai toisella..



Tää osu ja uppos ihan täysii *hih*


Ai niin joo... Sit pitäs vielä olla tarpeeks eläin että kestää mun tahtii sänkypuuhissa *blush* Eli taitaa olla aika toivotonta tällasen löytyminen *poks* ”



mikä eläin? jänis? karhu? supikoira?
*nauru**pelle*

[muokattu 13.11.2003 09:02]

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

Amma

Posts: 2,383

#2244 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

Jone:
Voisin kyl lopettaa sinkkuluukussa mouhkaamisen tähän viestiin, mutta musta on vähän sääli, jos ulkonäkö on primäärinen kriteeri ja kiinnostavan kumppanin valinta tapahtuu ominaisuuslistan perusteella. Noiden perusteella kun ei opi ihmisten persoonasta juuri mitään, ja ainakin itse olen aina korostanut sen yli muiden asioiden.

...ja joo, olen mäkin kokeillut sinkkuna ollessani deittailua ko. kriteerien pohjalta. Oli perseestä.


Olen sitten kuinka pinnallinen tahansa, niin voin sanoa suoraan, että ulkonäkö merkitsee. Mä en esim. kyennyt lämpenemään ihmiselle, joka on mua pari senttiä lyhyempi ja painaa tuplasti enemmän, vaikka onkin ehkä persoonana ihan jees. (Tää juttu ei ois kyllä voinu millään käytännön tasolla toimia kuitenkaan.) Mun mieltäni ei lämmitä hirveen isokokoiset ihmiset ja ehkä se taas liittyy jotenkin liikkumiseen ja itsestään huolehtimiseen.

Hmmm. Kyllä mä uskon siihen, että jokaisella on joitakin kriteerejä tulevan parinsa suhteen - on ne sitten tiedostettuja (kuten täällä tyyppien listoissa) tai tiedostamattomia. (Esim. eikös jonkun teorian mukaan nainen etsi itselleen isänsä kaltaista miestä tai jtn?)

Tosin, vaikka ihmisellä olisikin enempi tai vähempi pitkä ja tarkka kriteerilista valmiina, niin siitä saattaa yhtäkkiä karista suuri osa pois, kun vastaan kävelee henkilö, jossa on Sitä Jotain.

--
*etsiskel*

Avatar
#2245 • • Taika Guest

Dèja vu:
---
Taika:
---
Dèja vu:
pitäisköhän se sitten ilmoittautua tänne..*blush*

---

Tuu vaan, ei tää oo niin paha paikka miltä näyttää..*justjoo**vink*
*hali*

---

purette kuitenkin..*joo*


Ehkä..Ehkä ei..*justjoo*
Jone

Posts: 8,258

#2246 • • Jone Archibald Haddock

Amma:
Olen sitten kuinka pinnallinen tahansa, niin voin sanoa suoraan, että ulkonäkö merkitsee.



Enhän mäkään nyt missään vaiheessa ole sanonut, että olisin niin hieno ihminen ettei ulkonäöllä olisi mulle mitään merkitystä? Tietenkin sillä on, en mäkään diggaile ihmisistä, joiden ulkonäkö ei mua miellytä. Kuitenkin ulkonäkö ei ole mulle primäärinen ”valintaperuste”, enkä ainakaan tiedosta juuttuneeni arvostamaan ulkonäössä ainoastaan johonkin tiettyyn listanomaiseen formaattiin sopivia ihmisiä. Persoonallisuus on pop ulkonäössäkin.

Amma:
Hmmm. Kyllä mä uskon siihen, että jokaisella on joitakin kriteerejä tulevan parinsa suhteen - on ne sitten tiedostettuja (kuten täällä tyyppien listoissa) tai tiedostamattomia. (Esim. eikös jonkun teorian mukaan nainen etsi itselleen isänsä kaltaista miestä tai jtn?)



Varmasti.

Esim. oma ”listani” käsittää seuraavat asiat potentiaalisesti kumppaniksi sopivalle ihmisille (paikka on tosin varattu jo):
- Hänen on oltava mielestäni mielenkiintoinen persoona
- Hänen on kyettävä ilmaisemaan itseään
- Hänen on miellytettävä silmääni
- Ennenkaikkea hänessä on oltava ”sitä jotain”

Huomionarvoinen seikka on kuitenkin, että vaikka listasinkin jotain attribuutteja potentiaaliselle kumppanille, niin ne eivät ole mitään tarkkoja kuvauksia mistään, vaan liikkuvat suhteellisen yleisellä tasolla antaen tilaa hyvinkin erilaisille ”kokonaisuuksille” (mind the expression).

Amma:
Tosin, vaikka ihmisellä olisikin enempi tai vähempi pitkä ja tarkka kriteerilista valmiina, niin siitä saattaa yhtäkkiä karista suuri osa pois, kun vastaan kävelee henkilö, jossa on Sitä Jotain.



Nimenomaan.
Amma

Posts: 2,383

#2247 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
*joo*

--
*etsiskel*

Jone

Posts: 8,258

#2248 • • Jone Archibald Haddock

alien:
... älä Jone nyt jaksa olla noin tylsä *iloinen* Ei kaikille välttämättä jää niin huono maku deittailusta. Varmasti monilla on myös hyvää kokemusta siitä. Ja eiköhän jokaisella ole sen verran järkeä päässä, ettei ala valitsemaan kumppaniansa ilman et tosissaan ”nappais”, eikä pelkästään muutaman nappiin menneen kriteerin takia ;)



En mä katso olevani erityisen tylsä. *vink*

En usko, että sua erityisesti kiinnostaa, miksi deittailu oli mun mielestäni ”perseestä”, mutta kerronpa kuitenkin että ymmärtäisit.

- Koin deittailun äärimmäisen pinnallisena
- En kokenut saavani deittailulta niitä elämyksiä, joita elämässäni arvostan
- Jouduin tapaamaan aivan liikaa ihmisiä joissa ei ulkonäön läpi katsoen ollut mielestäni juuri mitään mielenkiintoista
- Sain muutamasta naisesta kuukausien riesan yhden kahvilla käynnin jälkeen

Mitä tulee tohon päässä olevan järjen määrään, niin olisikin niinkuin sanoit, mutta kun ei ole. Tunnen itsekin valitettavasti muutamia pareja, joista vähintään toinen osapuoli on ilmoittanut olevansa ko. seurustelusuhteessa ainoastaan koska seurustelukumppani on ”sopiva” vaikka tunteista tätä kohtaan ei ole tietoakaan. Seurustelevat mieluummin jonkun ”sopivan” kanssa kun ovat yksin, which is so fucking sad according to my book of life.
Chatte

Posts: 4,085

#2249 • • Chatte Team Teknolipat :)

Jone:
Tunnen itsekin valitettavasti muutamia pareja, joista vähintään toinen osapuoli on ilmoittanut olevansa ko. seurustelusuhteessa ainoastaan koska seurustelukumppani on ”sopiva” vaikka tunteista tätä kohtaan ei ole tietoakaan. Seurustelevat mieluummin jonkun ”sopivan” kanssa kun ovat yksin, which is so fucking sad according to my book of life.


Totta turiset! Mä en ymmärrä sellaista säälittävää tuohua. Mä oon esim. ainakin niiiiiiiin tyytyväinen itsekseni, että en voisi kuvitellakaan luopuvani sinkun statuksesta sen takia, että joku on ns. sopiva seurustelukumppani, jos ei ole tunteita kyseistä henkilöä kohtaan. Sehän olisi pähkähullua! Eihän siinä jää käteen seurustelusta kuin huonot puolet; ne hyvät puolet tulevat mielestäni juuri siitä, että on ihastunut / rakastunut tms. toiseen, ja vain silloin seukkausjutut tuntuvat hyviltä. *plur*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Jone

Posts: 8,258

#2250 • • Jone Archibald Haddock

alien:
yep yep... en mä sua tylsäksi kutsuisikaan, mutta se et jos porukka haluaa deittailla niin senkus sit deittailee. Siinäpähän oppii ja tutustuu uusiin ihmisiin ;)



Juups, mut kuten varmaan huomaat, niin en ole missään vaiheessa sanonut et ihmiset ei sais mun mielestäni deittailla. Siit vaan ja toivottavasti on kivaa. Oon vaan ilmaissut, että itse en siitä pitänyt ja syyt siihen.

Kyseenalaistaisin kuitenkin omiin kokemuksiini pohjautuen (jollainhan saattaa tietysti olla täysin erilaisia kokemuksia asiasta) ton väitteesi siitä että deittailemalla oppii ihmisistä jotain ja tutustuu niihin. Tai no, tutustuu niihin varmaan hyvänpäiväntuttu-tasolla, mutta ainoatakaan niistä ihmisistä, joita deittailin joskus taannoin en koskaan oppinut tuntemaan. Myönnän kyllä etten edes halunnut, johon syy hieman alempana. Hyvänpäiväntuttuja taas en kaivannut silloin yhtään lisää enkä kaipaa edelleenkään.

Jos jotain opin prosessista niin sen, että deittailua harrastavat pääsääntöisesti sellaiset ihmiset, jotka on siihen ajanut joku sellainen syy, joko tekee heistä silmissäni lähinnä joko huvittavia tai täydellisen epäkiinnostavia.

Mut olihan toikin tietyssä mielessä mielenkiintoinen ”ihmiskoe”; sen perusteella olen kuitenkin sentään voinut muodostaa itselleni selkeän mielipiteen asiasta.
kilobitti

Posts: 2,419

#2251 • • kilobitti 1-2-3 techno

-xx-:
SIksi olenkin luopunut vaatimuslistasta ja yritän katsoa mitä kaikkea vastaan tulee *justjoo*



Hyvä periaate sinällään, mutta kyllä kai kaikilla (ainakin mulla) on ns. perus-parisuhde-raideri *nauru* Yrittämällä olla kuulostamatta tylyltä, kyse on lähinnä siitä miten toinen ajattelee joistain asioista. Esim. jos naisen asenne musiikkia kohtaan on ”aivan sama”, en vaan voi käsittää mitä meillä olisi yhteistä*hih* Sama koskee älyllistä tasapainoa, en voisi kuvitella seurustelevani ihmisen kanssa jonka koen tyhmäksi tai jonka seurassa tunnen itseni hitaaksi idiootiksi.

Toisaalta, harvemmin mitään sähköä syntyykään jos perusasiat on täysin eri tasolla -> raideri toimii alitajuisesti*hih*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

hallucinogen

Posts: 8,190

#2252 • • hallucinogen Edain
Tossa kun Jone mainitsi ,että tuntee paraje joista toinen osapuoli on yhdessä toisen kanssa vaan sen takia ,että kriteerit täyttyvät niin joskus nuorempana ajattelin ,että jos sellainen sattuu kohdalle niin sellaiseen varmasti ihastuu.
No sittemmin olen kohdannut ja ollut sellaisen henkilön kanssa mutta kun tunnetta ei vaan ollut tarpeeksi niin eihän siitä mitään tullut. Olisi kiva tietää mikä sen ihastumisen ”yhtälö” on jos sellaiseen joka täyttää fyysiset ja henkiset mieltymykset ja siihen ei sitten ihastu *ding*

Toi Jonen lista tuollaisella yleisellä tasolla oli varsin hyvä ja pätee varmasti jokaiseen(tuskin kukaan haluaa olla ihmisen kanssa joka ei miellytä ulkonäöltään tai henkisesti). Jos tarkemmin lähtisin jotain noista tarkastelemaan, esimerkiksi juuri ulkonäköä niin oikeastaan yksi lähes horjumaton kriteeri on, että tyttö on pieni/siro. Toinen mistä olen aina pitänyt ,että tytöllä on pitkät hiukset ja jos tummat niin sitä parempi mutta olen tavannut henkilöitä joiden hiusten pituus tai leikkaus poikkeaa ”listakriteeristä”.

--
pikku-*possu*

kilobitti

Posts: 2,419

#2253 • • kilobitti 1-2-3 techno

hallucinogen:
Olisi kiva tietää mikä sen ihastumisen ”yhtälö” on jos sellaiseen joka täyttää fyysiset ja henkiset mieltymykset ja siihen ei sitten ihastu *ding*



Toi vois johtuu siitä että yhtälön kolmas muuttuja, kemia, ei kolahda.


Toinen mistä olen aina pitänyt ,että tytöllä on pitkät hiukset ja jos tummat niin sitä parempi mutta olen tavannut henkilöitä joiden hiusten pituus tai leikkaus poikkeaa ”listakriteeristä”.



Ajattelen ihastumiseni aika visuaalisesti - olen ollut palavasti ihastunut yhteen tosi kauniiseen söpöliiniin joka ihastuksen hiivuttua olikin aika ruma*nauru* Toki mulla on mieltymyksiä, mut ihastus on ainakin aiemmin ohittanut ne aika helposti.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

hallucinogen

Posts: 8,190

#2254 • • hallucinogen Edain
No tota kemiaa juuri mietin et mikä siinä on jes toisen jutut/teot ja muutenkin kaikinpuolin ihana ihminen mutta se ”kipinä” puuttuu, sitten johonkin lähes samanlaiseen ihmiseen se voi syntyä. Näihin asioihin kyllä ei varmaan mitään yksiselitteistä vastausta ole eikä tule olemaan *hymy*

--
pikku-*possu*

Chatte

Posts: 4,085

#2255 • • Chatte Team Teknolipat :)

kilobitti:
Toisaalta, harvemmin mitään sähköä syntyykään jos perusasiat on täysin eri tasolla -> raideri toimii alitajuisesti*hih*


Erittäin hyvin sanottu! Aivan totta. *iloinen*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

-xx-

Posts: 5,001

#2256 • • -xx- Dr. -xx-, PhD

kilobitti:
---
-xx-:
SIksi olenkin luopunut vaatimuslistasta ja yritän katsoa mitä kaikkea vastaan tulee *justjoo*
---
Hyvä periaate sinällään, mutta kyllä kai kaikilla (ainakin mulla) on ns. perus-parisuhde-raideri *nauru* Yrittämällä olla kuulostamatta tylyltä, kyse on lähinnä siitä miten toinen ajattelee joistain asioista. Esim. jos naisen asenne musiikkia kohtaan on ”aivan sama”, en vaan voi käsittää mitä meillä olisi yhteistä*hih* Sama koskee älyllistä tasapainoa, en voisi kuvitella seurustelevani ihmisen kanssa jonka koen tyhmäksi tai jonka seurassa tunnen itseni hitaaksi idiootiksi.

Toisaalta, harvemmin mitään sähköä syntyykään jos perusasiat on täysin eri tasolla -> raideri toimii alitajuisesti*hih*


Joo täytyy myöntää, että ne vaatimukset kuitenkin löytyy (vähintäänkin) alitajunnasta. En minäkään olisi täällä luukussa näinkin kauaa 'viihtynyt', jos kelpuuttaisin ihan (tai edes melkein) mitä tahansa *justjoo*

Vieläkin vaikeampaa on löytää sellainen tyyppi, joka viihtyisi myös minun kanssani *ding*

--
kiitos ja anteeksi ^^

bubbelgum

Posts: 2,477

#2257 • • bubbelgum ~sylikissa~

Jone:
---
-xx-:
---
Jone:
Eikös lähtökohtana olisi hyvä että ensin itse täyttäisit vaatimuslistasi kohdat jossain määrin?

---

Ei tietenkään, eihän sitä tiedä mitkä jonkun toisen tyypin vaatimukset sattuvat olemaan. Todella vaikeaahan on löytää sellainen ihminen, joka sekä täyttää omat vaatimukset ja jonka vaatimukset sinä itse täytät.
SIksi olenkin luopunut vaatimuslistasta ja yritän katsoa mitä kaikkea vastaan tulee *justjoo*

---


Pointtini oli lähinnä se, että mielestäni on turha edellyttää toiselta jotain sellaista, johon ei itselläkään eväät riitä.

Ylipäätään vaatimuslistat on aika rektaalista IMO, joten uskoisin ton sun menetelmäsi olevan paljon toimivampi mielenkiintoisten ihmisten tapaamisen kannalta.



Oi kaikkitietävä Jone haluisitko olla niin ystävällinen ja kertoa mullekkin, mitkä osat mun \”vaatimuslistasta\” en itse täytä? Sä kun sen näköjään näytät tietävän...

--
Hullu ku pullosta tullu.

Jone

Posts: 8,258

#2258 • • Jone Archibald Haddock

bubbelgum:
Oi kaikkitietävä Jone haluisitko olla niin ystävällinen ja kertoa mullekkin, mitkä osat mun ”vaatimuslistasta” en itse täytä? Sä kun sen näköjään näytät tietävän...



Hms, kun sulla on noin hyvä asenne, niin.... Öhs, en halua? Miksi mä haluaisin olla sua kohtaan ystävällinen sun typerien avautumistesi jälkeen, joita omani lähinnä reflektoivat takaisin?

Suuren osan vajavaisuudestasi muodostaa kykysi olla tunnistamatta sitä itsessäsi. Mä sentään tiedän ihan tismalleen millainen runkkari olen, enkä juuri muuta väitä edes itseäni kusettaakseni.

Jotkut ihmiset ei sitten kyllä tarvii edes mitään substansseja elääkseen irti todellisuudesta. *pahis*

[muokattu 13.11.2003 13:38]
misjah

Posts: 3,373

#2259 • • misjah Team Sika

Sinza:
Jep deittipalvelu vois tosiaan olla aika hauska *nauru*. Kannatetaan!


_o/

--
www.team*possu*.tk

merqus

Posts: 1,010

#2260 • • merqus Tuomiopäivän lapsi

Lene:
*vannoutuu ikisinkuksi* Eikä tämän käytännön toteuttamisessa tule olemaan ongelmia, koska a) en kelpaa niille, jotka itse kelpuuttaisin b) en kelpuuta niitä, jotka minut kelpuuttavat c) vaikka molemmat kelpuuttaisivat toisensa niin eihän siitä nyt kuitenkaan mitään tule. *eiei*



Story of my life *justjoo* saa nähdä onko mullakin ikisinkun kohtalo edessä