19,912 posts, 996 pages, 8,078,380 views
alien:
Tosta tulikin mieleen, et ne jotka haluvat täältä epätoivoisesti pois niin voisivat laittaa tietoa myös itsestänsä kuvan kera, eikä pelkästään kriteerejä ihanne kumppanista. Ei sitä koskaan tiedä, jos joku vaikka kiinnostuis!
klubituksen deittipalvelu olis aika händy*iihhih*
bubbelgum:
Jos lähetään eka siitä mitä EI saa olla, niin...
Mieluiten ei tupakkaa..
Sitten niihin mitä ois suotavaa että löytyy...
Ulkonäöltä nuorekas/söpö, ei liian pitkä (ite ku oon niin lyhyt), joku ehkä 180cm enintään.. Eikä missään nimessä mitään muskelikimppuu
Sitten tietty ois plussaa jos musiikki ois iso osa elämää, tavalla tai toisella..
Ai niin joo... Sit pitäs vielä olla tarpeeks eläin että kestää mun tahtii sänkypuuhissa Eli taitaa olla aika toivotonta tällasen löytyminen
Jone:
Voisin kyl lopettaa sinkkuluukussa mouhkaamisen tähän viestiin, mutta musta on vähän sääli, jos ulkonäkö on primäärinen kriteeri ja kiinnostavan kumppanin valinta tapahtuu ominaisuuslistan perusteella. Noiden perusteella kun ei opi ihmisten persoonasta juuri mitään, ja ainakin itse olen aina korostanut sen yli muiden asioiden.
...ja joo, olen mäkin kokeillut sinkkuna ollessani deittailua ko. kriteerien pohjalta. Oli perseestä.
Dèja vu:
---
Taika:
---
Dèja vu:
pitäisköhän se sitten ilmoittautua tänne..
---
Tuu vaan, ei tää oo niin paha paikka miltä näyttää..
---
purette kuitenkin..
Amma:
Olen sitten kuinka pinnallinen tahansa, niin voin sanoa suoraan, että ulkonäkö merkitsee.
Amma:
Hmmm. Kyllä mä uskon siihen, että jokaisella on joitakin kriteerejä tulevan parinsa suhteen - on ne sitten tiedostettuja (kuten täällä tyyppien listoissa) tai tiedostamattomia. (Esim. eikös jonkun teorian mukaan nainen etsi itselleen isänsä kaltaista miestä tai jtn?)
Amma:
Tosin, vaikka ihmisellä olisikin enempi tai vähempi pitkä ja tarkka kriteerilista valmiina, niin siitä saattaa yhtäkkiä karista suuri osa pois, kun vastaan kävelee henkilö, jossa on Sitä Jotain.
alien:
... älä Jone nyt jaksa olla noin tylsä Ei kaikille välttämättä jää niin huono maku deittailusta. Varmasti monilla on myös hyvää kokemusta siitä. Ja eiköhän jokaisella ole sen verran järkeä päässä, ettei ala valitsemaan kumppaniansa ilman et tosissaan nappais, eikä pelkästään muutaman nappiin menneen kriteerin takia ;)
Jone:
Tunnen itsekin valitettavasti muutamia pareja, joista vähintään toinen osapuoli on ilmoittanut olevansa ko. seurustelusuhteessa ainoastaan koska seurustelukumppani on sopiva vaikka tunteista tätä kohtaan ei ole tietoakaan. Seurustelevat mieluummin jonkun sopivan kanssa kun ovat yksin, which is so fucking sad according to my book of life.
alien:
yep yep... en mä sua tylsäksi kutsuisikaan, mutta se et jos porukka haluaa deittailla niin senkus sit deittailee. Siinäpähän oppii ja tutustuu uusiin ihmisiin ;)
-xx-:
SIksi olenkin luopunut vaatimuslistasta ja yritän katsoa mitä kaikkea vastaan tulee
hallucinogen:
Olisi kiva tietää mikä sen ihastumisen yhtälö on jos sellaiseen joka täyttää fyysiset ja henkiset mieltymykset ja siihen ei sitten ihastu
Toinen mistä olen aina pitänyt ,että tytöllä on pitkät hiukset ja jos tummat niin sitä parempi mutta olen tavannut henkilöitä joiden hiusten pituus tai leikkaus poikkeaa listakriteeristä.
kilobitti:
---
-xx-:
SIksi olenkin luopunut vaatimuslistasta ja yritän katsoa mitä kaikkea vastaan tulee
---
Hyvä periaate sinällään, mutta kyllä kai kaikilla (ainakin mulla) on ns. perus-parisuhde-raideri Yrittämällä olla kuulostamatta tylyltä, kyse on lähinnä siitä miten toinen ajattelee joistain asioista. Esim. jos naisen asenne musiikkia kohtaan on aivan sama, en vaan voi käsittää mitä meillä olisi yhteistä Sama koskee älyllistä tasapainoa, en voisi kuvitella seurustelevani ihmisen kanssa jonka koen tyhmäksi tai jonka seurassa tunnen itseni hitaaksi idiootiksi.
Toisaalta, harvemmin mitään sähköä syntyykään jos perusasiat on täysin eri tasolla -> raideri toimii alitajuisesti*hih*
Jone:
---
-xx-:
---
Jone:
Eikös lähtökohtana olisi hyvä että ensin itse täyttäisit vaatimuslistasi kohdat jossain määrin?
---
Ei tietenkään, eihän sitä tiedä mitkä jonkun toisen tyypin vaatimukset sattuvat olemaan. Todella vaikeaahan on löytää sellainen ihminen, joka sekä täyttää omat vaatimukset ja jonka vaatimukset sinä itse täytät.
---
Pointtini oli lähinnä se, että mielestäni on turha edellyttää toiselta jotain sellaista, johon ei itselläkään eväät riitä.
Ylipäätään vaatimuslistat on aika rektaalista IMO, joten uskoisin ton sun menetelmäsi olevan paljon toimivampi mielenkiintoisten ihmisten tapaamisen kannalta.
bubbelgum:
Oi kaikkitietävä Jone haluisitko olla niin ystävällinen ja kertoa mullekkin, mitkä osat mun vaatimuslistasta en itse täytä? Sä kun sen näköjään näytät tietävän...
Lene:
*vannoutuu ikisinkuksi* Eikä tämän käytännön toteuttamisessa tule olemaan ongelmia, koska a) en kelpaa niille, jotka itse kelpuuttaisin b) en kelpuuta niitä, jotka minut kelpuuttavat c) vaikka molemmat kelpuuttaisivat toisensa niin eihän siitä nyt kuitenkaan mitään tule.