Itis:
Jos täällä on mielestäsi pahveja, mene höpöttämään sinne missä ei ole
Ei sellaista mestaa olekaan, jossa ei olis pahveja. Suurin osa ihmisistä nyt vaan valitettavasti on pahveja, mut useimmiten se on ihan ok.
Itis:
, vaikuttaa siltä että sinusta on kehittymässä kovaa vauhtia sellainen henkilö, jota noin 5v- iässä kutsuin pihavalittajaksi -ihmiseksi joka tuli aina kertomaan meille ettei nurmikolla saa potkia palloa. Löytyisikö jokin elämään kyllästyneiden osasto jostain ET-lehden keskusteluryhmistä vai annatko ei-niin-pahasti-kyynisyyteen taipuvaisten ihmisten puhua omasta mielestään fiksuja täällä ja jätät väliin omat viisaammille ja kokeneemmille tarkoitetut nahistuneet kommentoinnit ympäristössä olevien typeryydestä.
Oot kyllä väärässä IMO. En mä ole erityisen kyyninen hahmo oikeasti. En vaan ilmennä niitä muita puoliani niin näkyvästi, vaan mieluummin toimitan asiani ja keskusteluni valoisimpien juttujen suhteen aika matalalla profiililla, koska (jälleen kerran) se natsaa mun tarkoitusperieni kannalta paljon paremmin niin.
Itis:
Jotkut saattavat joskus ajatella samaa (tarkoitan pitää typeränä) sinusta. En lue itseäni tähän joukkoon, olen vain erimieltä kanssasi.
Varmasti, ja olen täysin tietoinen tästä.
Itis:
Jos jossain järjestetään ne Tuoppi-ja-nahistunutta-kynikointia -keskustelut varttuneille, tulen mielelläni mukaan.
Mun puolestani tervetuloa vain, ei sitä laumaa vaihtelevan kokoonpanonsa kanssa ole vaikeaa löytää. Ei kyllä keskustella yleensä maailman parantamisesta tai mistään muustakaan vastaavan vakavuustason asiasta, mutta muuta turinaa on kyllä tarjolla.
Itis:
Kaikki muut>
Pahoittelen tämän offtotopicin jatkumista täällä mihin se ei kuulu
Kuin myös pahoitteluni samasta asiasta. Keskustelkaa toki sinkut sinkuilustanne ja siihen liittyvistä asioista, sitä vartenhan tämä thread alunperin on. Offtopic-puoli laantuu eittämättä jossain vaiheessa alkaakseen myöhemmin uudestaan jonkun toisen asian tiimoilta.
[muokattu 17.11.2003 15:14]