SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,730,652 views

Avatar
#2381 • • kelasin Guest

greenie:
Tarjonta ei vaan vastaa kysyntää - ja päinvastoin :)





exactly *vink*
MaSari

Posts: 1,986

#2382 • • MaSari space jammer

Howdy:
Pakko myöntää että ei se sinkkuus mitään kovin herkkua ole .. on se aina mukavampaa käpertyä siihen oman mussun kainaloon yöksi ....



*joo* *sydän*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

-P

Posts: 4,972

#2383 • • -P

MaSari:
---
Howdy:
Pakko myöntää että ei se sinkkuus mitään kovin herkkua ole .. on se aina mukavampaa käpertyä siihen oman mussun kainaloon yöksi ....

---


*joo* *sydän*



itse asiassa se mitä howdy sanoi on juuri se mitä lähinnä haen takaa. sellainen nätti, fiksu tyttö jonka syliin voisi käpertyä ja puhua niitä näitä. *huokail* *uuh*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Blues

Posts: 5,414

#2384 • • Blues Koning van Afrika

Lene:
Ihmettelen kovasti ajattelua täällä, ettei viitsi tms. seurustella, kun se vie niin paljon aikaa, se sitoo niin paljon jne. jne. Ja että sen myötä ikäänkuin menettäisi elämästään kaiken muun. Mihin se on kirjoitettu, että toisen kanssa mm. täytyisi olla 24 h tuntia vuorokaudessa? Vähän myös vaikuttaa siltä, että seurustelusta puhutaan siihen tapaan kuin sitä seurustelukumppania kohtaan ei olisi minkäänlaisia tunteita vaan se on jonkinlainen ”esine”. Ja jos jotain tunteita on niin lähinnä niitä ajatellaan ikäänkuin pelkästään itsensä kannalta. Juostaan siis hyvien tuntemusten perässä. Vähän niinkuin muutkin esineet luo jonkinlaista tyydytyksen tunnetta - jonkin aikaa. Sitten halutaan uusi esine. *igor*



Täytyyhän niitä ”vapaapäiviä” olla joka suhteessa *hymy*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Avatar
#2385 • • pipa Guest
hmmh... mä en tee mitään tulevina pyhinä... Gaa!
Abbedissa

Posts: 9

#2386 • • Abbedissa <3
Sinkkuna on hyvä olla *joo* sanokaa kaikki JOO!JOO!

Kylhän sitä aina välil kelaa et oispa joku mies, mut siit tulee kauheesti paineita, sitäpaitsi ei Abbedissalla ookkaa lupaa harrastaa tollasia juttuja *enkeli*

Kertokaa jotai teijän tyhmimpiä syitä miks ootte jättäny jonkun ihmisen tai muuten vaan miks ei natsannu???????

*iihhih*

--
Parempi pari suhdetta kuin parisuhde :D

*läppä läppänä*

hallucinogen

Posts: 8,190

#2387 • • hallucinogen Edain
Sinkkuna on kivempaa olla kuin ihmisen kanssa josta ei välitä tai ihmisen kanssa joka jaksaa koko ajan kysellä tai vaahdota sun tekemisistä *nauru*

Omasta mielestäni en ole jättänyt minkään tyhmän asian takia *joo*

--
pikku-*possu*

-P

Posts: 4,972

#2388 • • -P
vieläkin täällä *dissaa* ja kun jotain kivaa tyttöä yrittää iskeä niin ”oot kiva ja söpö mut oon varattu/mulla on eräs toinen kiikareissa jne. blabla*hmph*

[muokattu 4.12.2003 02:29]

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

tiipi

Posts: 506

#2390 • • tiipi

breakaholic:
Jooh, oli kivaa mut taidan nyt poistua täältä. Eikä kyllä harmita yhtään*hymy*



pääsisinpä mäkin vielä tässä lähiaikoina sanomaan näin. *huoh*

--
Tu dit de mauvais choses sur les autres, pour te faire te sentir plus bonne.

hallucinogen

Posts: 8,190

#2391 • • hallucinogen Edain
Ei tässä ennen joulua kannata poistua, voi vielä joutua ostamaan joululahjoja *nauru*

--
pikku-*possu*

Roger Roger

Posts: 3,372

#2392 • • Roger Roger Kentti

hallucinogen:
Ei tässä ennen joulua kannata poistua, voi vielä joutua ostamaan joululahjoja *nauru*

asiaa!

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

hallucinogen

Posts: 8,190

#2393 • • hallucinogen Edain
Pitää kyllä hommata eukko ennen maaliskuuta et itse saan sit synttärilahjoja *pahis*

--
pikku-*possu*

nina¤

Posts: 364

#2394 • • nina¤ -eläinlaps
hallucinogen:

Ei tässä ennen joulua kannata poistua, voi vielä joutua ostamaan joululahjoja *nauru*



totta muuten, mähän joudun jo ostamaan... vai pitäiskö jäädä tänne vielä vähäksi aikaa *vink*...?


*plur*

--
..for me to POOP ON..

hallucinogen

Posts: 8,190

#2395 • • hallucinogen Edain
>LD<, mulla on sulle hyvä diili josta ei kannata kieltäytyä *vink* Jos poistutaan täältä yhdessä niin sun ei tarvii ostaa mulle joululahjaa mut mä ostan sulle, mut sun tarvii osta sit mulle syndelahja *nauru*

--
pikku-*possu*

Avatar
#2396 • • HRDance Guest

hallucinogen:
Sopivia naisia on vaan liian vähän ja sitten kun sellasen sopivan sattuu näkemään niin syystä tai toisesta sitä ei saa *nauru*

Tää osuu mun kohdalle Joka kerta myös. Parhaat tuntuu aina olevan varattuja tai muuten vaan ei elämäntilanne ole oikeenlainen *uuh*
mut sit taas kun tuntee löytäneensä jotain enemmän, niin mulla on ainakin Murphyn laki tullu esiin aina pahimmalla mahdollisella tavalla *nyyh*
Ei siis ole helppoa päästä pois tästä kuopasta.

[muokattu 16.12.2003 15:55]
hallucinogen

Posts: 8,190

#2397 • • hallucinogen Edain
Toi on kyllä paha jos naisesta johon on palavasti ihastunut tuleekin kaveri, yritä siinä sitten pitää toinen lähellä ja samalla elää tunteides kanssa. Voi tietysti kertoa ja luottaa parasta *iloinen* Hyvällä tuurilla se ei juoksis karkuun ja ystävyys säilyis mut huonolla...Ja jos oikeen seitsemän oikeen tulis niin sithän oiskin kiva... *pihkassa*

--
pikku-*possu*

-P

Posts: 4,972

#2398 • • -P
Tulinpa tässä siihen tulokseen etten enää jaksa valittaa omaa sinkkuttaani vaan tehdä asialle jotain, oma elämähän tää kuitenkin on. I'm outta here *vink*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

hallucinogen

Posts: 8,190

#2399 • • hallucinogen Edain
Ai noinko nopeesti se kävi ettet oo enään sinkku? *nauru*

--
pikku-*possu*

hallucinogen

Posts: 8,190

#2400 • • hallucinogen Edain
Täytyy kyllä ihailla philip jos bongasit muijan ittelles alta yhdeksäntoista tunnin *nauru*

--
pikku-*possu*