SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,700,482 views

Zeratul

Posts: 1,170

#9481 • • Zeratul Captain miserable

Avernian, 30.7.2006 11:19:
Lähempänä varmaan. [pieni](Sitten siinä välimailla on ne tytöt, joita ei vain kiinnosta. :p) [/pieni]


Totta muuten, mutta voihan nekin sisällyyttää siihen toiseen ryhmään, harvemmin kukaan lähtee yrittämään jos vastapuolesta saa sen vaikutelman ettei voisi vähempää kiinnostaa.
Toisaalta aika synkkä homma kun otetaan huomioon se että niiden kiinnostavien silmissä ehkä vaikkuttaa itse välinpitämättömältä vaikka totuus onkin se että jännittää liikaa saadakseen mitään aikaiseksi asian eteen. *uuh*

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Snowie

Posts: 601

#9482 • • Snowie Ihku Hiutale
Pitkästä aikaa taas täällä. Ei paha.
psymax

Posts: 283

#9483 • • psymax
liian kauan tällä jo.... mut poiskaan ei osaa lähteä...
ezzy

Posts: 8,060

#9485 • • ezzy Droid-pappa

ALIEN, 30.7.2006 05:23:
---
ei ole oikeutta rajata toisen menoja mut on oikeus sanoa mielipiteensä ja osoittaa pettymyksensä jos toisella menee liian lujaa. Ja sen uhalla vaikka sanoa et suhde kaatuu ellei siihen tule loppua, koska ei varmaan alunperin ruvennut seurustelee jonkun kanssa joka esim. käyttää usein pahasti keskushermostoa tuhoavia aineita, mikä ei pidemmän päälle ole hyväksi suhteelle (yleistys)



Ja tästä seuraava astehan on sitten varpaisillaan hipsuttelu ettei vaan tee mitään toista loukkaavaa...lopetetaan baarissa/bileissä juoksu, ei tavata enää kavereita, joista vaimoke ei pidä, ei kuunnella musaa josta vaimoke ei pidä, ei harrasteta enää juttuja joista vaimoke ei pidä...etc etc.

Sitten huomataan, että moi, minähän olen ansassa ja ehkä herätään. Itse heräsin, onneksi.
Avatar
#9486 • • ALIEN Guest

ezzy, 31.7.2006 03:38:
---
ALIEN, 30.7.2006 05:23:
---
ei ole oikeutta rajata toisen menoja mut on oikeus sanoa mielipiteensä ja osoittaa pettymyksensä jos toisella menee liian lujaa. Ja sen uhalla vaikka sanoa et suhde kaatuu ellei siihen tule loppua, koska ei varmaan alunperin ruvennut seurustelee jonkun kanssa joka esim. käyttää usein pahasti keskushermostoa tuhoavia aineita, mikä ei pidemmän päälle ole hyväksi suhteelle (yleistys)

---


Ja tästä seuraava astehan on sitten varpaisillaan hipsuttelu ettei vaan tee mitään toista loukkaavaa...lopetetaan baarissa/bileissä juoksu, ei tavata enää kavereita, joista vaimoke ei pidä, ei kuunnella musaa josta vaimoke ei pidä, ei harrasteta enää juttuja joista vaimoke ei pidä...etc etc.

Sitten huomataan, että moi, minähän olen ansassa ja ehkä herätään. Itse heräsin, onneksi.



no jos löytyy itsearvostusta niin ei alennu vaimokkeen tai miehekkeen itsekkääseen kiukutteluun asioista joista ei luulisi olevan haittaa suhteelle, kuten kaverit. Vaan sen sijaan kyseenalaistaa sen et miksi sellainen ylipäätänsä "loukkaisi" edes toista koska nehän ovat asioita mitkä olivat jo ennen kumppania tai vaikka eivät olleet ja ovat harmittomia niin ovat ihan terveitä asioita. Jos joku loukkaantuu niin se ei aina ole sun syytä vaan sen toisen oman itsekkään maailmankuvan mitä on nähty ties kenen suhteessa.
Avatar
#9487 • • ALIEN Guest

ezzy, 31.7.2006 03:38:
Sitten huomataan, että moi, minähän olen ansassa ja ehkä herätään. Itse heräsin, onneksi.



aka. pussytraps. Korkkasit muuten sivun 500 - grats! :D
akir0

Posts: 2,554

#9488 • • akir0 idleRPG champion 2009

ezzy, 31.7.2006 03:34:
*Kosh* ja sinne meni 5v suhde ja täällä ollaan taas...



auts :(
hallucinogen

Posts: 8,190

#9489 • • hallucinogen Edain
Täällä oltu yli 4v, Itseasiassa jos miettii niin mä oon ollu sinkku koko sen ajan mitä ollu liittyneenä klubbariin :D Mahtaakohan sillä olla jotain tekemistä asian suhteen :D Vois asettaa tavoitteeksi pariutua ennen kun täyttää 30v mut , jotta tehtävä ei olisi luokkaa mahdoton niin mulle riittää 6kk mittainen "tapailu" *lmao*

--
pikku-*possu*

ipe

Posts: 1,845

#9491 • • Edited ipe X-Rust / Holvi

ezzy, 31.7.2006 03:34:
*Kosh* ja sinne meni 5v suhde ja täällä ollaan taas...



Welcome to the club. Mulla meni 15v suhde tossa hiljattain. Tänään on se lopullinen poismuuttopäivä. *kosh*

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

Alyna

Posts: 194

#9492 • • Alyna

ezzy, 31.7.2006 03:38:

Ja tästä seuraava astehan on sitten varpaisillaan hipsuttelu ettei vaan tee mitään toista loukkaavaa...lopetetaan baarissa/bileissä juoksu, ei tavata enää kavereita, joista vaimoke ei pidä, ei kuunnella musaa josta vaimoke ei pidä, ei harrasteta enää juttuja joista vaimoke ei pidä...etc etc.

Sitten huomataan, että moi, minähän olen ansassa ja ehkä herätään. Itse heräsin, onneksi.



Kuulostaa tutulta. Siinä vaiheessa ku suhteesta tulee velvollisuus, koko systeemistä katoo tavallaan pohja. Kyllähän se vetää hiljaseks. Varsinkin kun aika usein homma menee niin, että ensin muutetaan jonkun kanssa yhteen, jotta voidaan sitten parin vuoden päästä huomata että hups, enpä tainnutkaan olla ihan valmis tähän..

Oma tila ja aika on aika ykkösjuttu, että jaksaa sitten viettää laatuaikaa toisenkin kanssa. *possu*
$

Posts: 1,802

#9493 • • $ Destination weekend!
Mulla päättyi puolen vuoden suhde toukokuun lopuilla.

Ihana tyttö, mutta ei vaan yhdessäolo ottanut tuulta alleen.

Nyt mulla on Command&Conquer: Genrals - Zero Hour

Kunhan se on koluttu läpi niin alan taas silmäillä tyttöjä :)

(Kiinnostuneille kerrottakoon, että olen GLA:n 5. kentän loppuvaiheilla)
Jone

Posts: 8,258

#9494 • • Jone Archibald Haddock

ezzy, 31.7.2006 03:34:
*Kosh* ja sinne meni 5v suhde ja täällä ollaan taas...



Ei muuta kuin voimia vaan sinnepäin - tiedän ton paikan, jossa tällä hetkellä mitä todennäköisimmin emotionaalisesti olet, vähän turhankin hyvin.
akir0

Posts: 2,554

#9495 • • akir0 idleRPG champion 2009

$, 31.7.2006 10:18:
Nyt mulla on Command&Conquer: Genrals - Zero Hour



Loistopeli kyl. Sit sen jälkeen pelaat vielä ne kaikki challenget läpi!
Avernian

Posts: 7,451

#9496 • • Avernian Kerettiläinen

ipe, 31.7.2006 09:10:
---
ezzy, 31.7.2006 03:34:
*Kosh* ja sinne meni 5v suhde ja täällä ollaan taas...

---

Welcome to the club. Mulla meni 15v suhde tossa hiljattain. Tänään on se lopullinen poismuuttopäivä. *kosh*



We are all *Kosh*...

Sori :( Tuli välttämätön tarve heittää läppää

emuli, 31.7.2006 10:14:
Oma tila ja aika on aika ykkösjuttu, että jaksaa sitten viettää laatuaikaa toisenkin kanssa. *possu*



Oon kyllä harvinaisen samaa mieltä. Ei yhdessä voi koko aikaa hengailla.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

lunake

Posts: 800

#9497 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
Tää on alkanu tuntua päivä päivältä yhä viihtysämmältä paikalta...hmm...*plur*



*possu*

--
Hedelmällisyys on påp!

tom_gore

Posts: 168

#9498 • • Edited tom_gore kiksujäärä

ezzy, 31.7.2006 03:34:
*Kosh* ja sinne meni 5v suhde ja täällä ollaan taas...



d'oh... Sorry to hear, man.

Noh jos siitä jotain oppi, mitä varmaan teit, niin ei se varmasti ihan hukkaankaan mennyt. Jos jotain positiivista hakemalla haetaan niin nauti vapaudesta niin kauan kun sitä tällä kertaa riittää :)

Tsemppiä!

EDIT: Ja toi "ansajuttu" on tullut jo kokeiltua. Not worth it. Hyvät naiset ymmärtää että toinen tarvii omaakin aikaa ja omia juttuja.
Avatar
#9499 • • johku Guest
Yksin ja helvetin iloinen siitä, mulle ei seurusteluu kyl hetkeen. Sinkkuna on kivaa :) No mieli voi muuttua, mut tällä hetkellä ainakin sinkkuna ja isolla S:llä *pepsodent*
Dementation

Posts: 2,892

#9500 • • Edited Dementation wednesday?
wow, 500 sivua... Suht hyvä saldo meille sinkuille klubbarissa.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}