SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,700,694 views

Fyrisch

Posts: 4,525

#9561 • • Fyrisch

Epailija, 2.8.2006 09:52:
Pöh. Frendei saa aina lisää. =P



Totta, mut niit ei kyl ihan heti tarvii hankkii lisää onneks.

Ja kyl niit akkoiki saa aina uusii lisää, ettei sitä omistavaista tarvis kyl kauaa katella..:
josbe

Posts: 1,982

#9562 • • josbe suomalainen juhlakinkku

toma, No ei toki säännöllisesti tai mitään sellaista, mutta jos otetaan hypoteettinen tilanne, että moinen kumppani olisi vaikka jossain toisessa kaupungissa pahasti yöpaikan tarpeessa ja yöpyisi ystävänsä, vaikka jopa entisen poikaystävänsä, kanssa samassa sängyssä, niin en mä siitä herneitä nenääni vetäisi. Mun mielestä toi kuuluu nimenomaan sen elintärkeän luottamuksen piiriin.


Niin tai jos esim. jollain on kännykkä hukas, eikä sillä ole esim. herätyskelloa olemassakaan, ja se tarvii esim. apua *pepsodent*
Gleba

Posts: 549

#9563 • • Gleba
mitä te tarkotatte tuolla yhessä nukkumisella? että nukutaan samassa sängyssä vai että nukutaan toisen kainalossa saman peiton alla?

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

toma

Posts: 2,009

#9564 • • Edited toma Tototoototo

josbe, 2.8.2006 11:14:
Niin tai jos esim. jollain on kännykkä hukas, eikä sillä ole esim. herätyskelloa olemassakaan, ja se tarvii esim. apua *pepsodent*


Niin, esim :DD

plur ;o), 2.8.2006 12:08:
---
Gleba, 2.8.2006 12:05:
mitä te tarkotatte tuolla yhessä nukkumisella? että nukutaan samassa sängyssä vai että nukutaan toisen kainalossa saman peiton alla?
---

Mä sain tosta ainakin sen käsityksen, et kyseessä olis tollanen halikaverina oleminen ja siis nukkuminen toisen kainalossa.


Ja tarkennataan vielä mun kantaa, että esim. jos sänky on vaikka 80-100 cm, jolloin on aika mahdotonta nukkua irti toisesta, ja molemmilla on alusvaatteet päällä, niin se on ihan fine. Ei mulle ainakaan fyysinen läheisyys ole se kaikkein tärkein mittari tälläisissä asioissa, nukun ihan säännöllisesti naispuolisten ystävieni kanssa ties missä syliasennoissa ilman, että se merkitsee yhtään sen enempää.

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

KooKie

Posts: 4,338

#9565 • • KooKie aka. Petress Pan
Mä taas ihan seurustelutilanteessakin haluan nukkua nimenomaan eri peiton alla, toisella puolella sänkyä kuin kumppani. Mä olen niin oman tilan kaipuinen ja herkkäuninen, ettei sellasessa tukahdutusotteessa saman peiton alla vaan pysty kuin torkkumaan. Mutta on se kiva (tarpeeksi leveässä sängyssä), että on joku, jonka viereen nukahtaa ja jonka vierestä herätä aamulla, että on sitten lähellä se halipusu -kaveri, kun sitä kaipaa.

Mä olen myös useasti nukkunut ystävieni tai hieman tuntemattomampienkin vieressä, eikä niissä tilanteissa ole todellakaan ollut mitään seksuaalista jännitystä. Joskus aikoja sitten exästä erottuani mä saatoin hipsiä yöllä pikkuveikan viereen nukkumaan, että mulla ei olisi niin yksinäinen olo. Että se niistä seksuaalisista viboista. :D

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Twist

Posts: 925

#9566 • • Twist Team Kemuttajat

KooKie, 2.8.2006 14:39:
CLIP



Itse tykkään läheisyydestä . Nukuttiin muijan kaa 9kk 90cm leveessä sängyssä.. Kyllä oli intiimiä *plur* Nyt on sentäs jo 120cm leveä sänky .. *tirsk* Ois kyllä tarkotuksena ostaa 160cm leveä sänky kuhan tässä rikastuu ..
Strobocop

Posts: 161

#9567 • • Strobocop Skenepoliisi

plur ;o),

No ehkä omaan mielipiteeseeni vaikuttaa se se, etten pystyisi olemaan samassa sängyssä viehättävän naisen kanssa ilman että alkaa jöpöttää *blush*



Se onkin veemäistä, kun on suostunut sen kummempia ajattelematta unikaveriksi ja sitten alkaakin panettaa eikä pysty nukkumaan, mut eihän toinen mitään ala kun seurustelee, joten siinä sitä kärsii kohteliaisuussyistä koko yön kun toisella on mukavaa ellei ala tumputtamaan ja varaudu sen myötä vähintään mielenkiintoisiin reaktioihin.

--
Three strikes and you are out!

Birgie

Posts: 1,311

#9568 • • Birgie Kikati
No se ei sit kauaa kestäny, rikoin varmaan jotain ennätyksiä. Mutta edelleenkin sitä mieltä, että ennemmin yksin kuin huonossa suhteessa. Piste.

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

RiD

Posts: 2,817

#9569 • • RiD Nukemi

josbe, 2.8.2006 11:14:
---
toma, No ei toki säännöllisesti tai mitään sellaista, mutta jos otetaan hypoteettinen tilanne, että moinen kumppani olisi vaikka jossain toisessa kaupungissa pahasti yöpaikan tarpeessa ja yöpyisi ystävänsä, vaikka jopa entisen poikaystävänsä, kanssa samassa sängyssä, niin en mä siitä herneitä nenääni vetäisi. Mun mielestä toi kuuluu nimenomaan sen elintärkeän luottamuksen piiriin.

---

Niin tai jos esim. jollain on kännykkä hukas, eikä sillä ole esim. herätyskelloa olemassakaan, ja se tarvii esim. apua *pepsodent*



"nukuttiin lusikassa ihan sen takia kun oli kylmä" :D

--
*super* *possu*

Avatar
#9570 • • pia^^ Guest
En sano muutaku unikaverit *sydän*
toma

Posts: 2,009

#9571 • • toma Tototoototo

RiD, 2.8.2006 23:56:
"nukuttiin lusikassa ihan sen takia kun oli kylmä" :D


No ei sentään mut vaatetus oli aika kommando!

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

hallucinogen

Posts: 8,190

#9572 • • hallucinogen Edain

KooKie, 2.8.2006 14:39:
Mä taas ihan seurustelutilanteessakin haluan nukkua nimenomaan eri peiton alla, toisella puolella sänkyä kuin kumppani. Mä olen niin oman tilan kaipuinen ja herkkäuninen, ettei sellasessa tukahdutusotteessa saman peiton alla vaan pysty kuin torkkumaan.


Uuh sä oot melkeen joka miehen unelma *sydän* Itse kuulun just samaan sarjaan et nukkuessa pitää olla omaa tilaa ja mieluiten oma peittokin. Semmonen lusikka-asennossa tms nukkuminen on epämukavaa ja siinä tulee järkyttävän kuumakin.

--
pikku-*possu*

Avatar
#9573 • • cjet Guest

hallucinogen, 3.8.2006 07:52:
---
KooKie, 2.8.2006 14:39:
Mä taas ihan seurustelutilanteessakin haluan nukkua nimenomaan eri peiton alla, toisella puolella sänkyä kuin kumppani. Mä olen niin oman tilan kaipuinen ja herkkäuninen, ettei sellasessa tukahdutusotteessa saman peiton alla vaan pysty kuin torkkumaan.

---

Uuh sä oot melkeen joka miehen unelma *sydän* Itse kuulun just samaan sarjaan et nukkuessa pitää olla omaa tilaa ja mieluiten oma peittokin. Semmonen lusikka-asennossa tms nukkuminen on epämukavaa ja siinä tulee järkyttävän kuumakin.



Mul on sellanen järkyttävän kokoinen tuplapeitto.. Ja seki on meinnanu joskus loppua kesken ja tipahtaa jos on ollu toinen siel saman peiton alla.. Oon nii tottunu nukkuu isosti, että välil jos on joutunu nukkuu ahtaasti jonku vieres nii heräilen vähä välii aina johonki ja *haukottel* oon sit mega väsynykki aina aamuisin.. Mut khyyl mä oon sit taas joskus huomannu herääväni kuitenki tosta lusikka-härdellistä aamulla hyvin nukutun yön jälkeen, enkä oo tajunnu miten siihen on joutunu, eikä oo yhtään näköjää sit ollu kuumakaan.. Riippuu vähän varmaan halipulasta ett miten sitä nukkuu.. *nauru*
pupuankka

Posts: 869

#9574 • • pupuankka poly-wtf?!
Iltalehdessä 21.7.:

New Scientist -lehti kertoo Wienin yliopistossa tehdystä tutkimuksesta. Siinä huomattiin, että miehet menestyivät huonommin kognitiivisissa testeissä seuraavana päivänä, jos he nukkuivat yön toisen henkilön seurassa. Yksin nukuttuaan testihenkilöt kykenivät parempiin suorituksiin.

Myös naisten unen laatu oli heikompi kumppanin kanssa nukkuessa, mutta ainoastaan miehillä se vaikutti aivotoimintaan. Naiset kokivat itsensä virkistäytyneemmiksi, vaikka he nukkuivat saman tuntimäärän kuin miehet. Tutkijat uskovat naisten unen laadun olevan syvempää, kun sängyn jakaa kaksi ihmistä.

Tutkimuksessa testattiin kahdeksaa parikymppistä naimatonta sekä lapsetonta pariskuntaa. Heitä pyydettiin viettämään ensin kymmenen yötä erillään ja sitten yhdessä. Testihenkilöiden lepotilaa tarkkailtiin monitoreilla yön aikana. Tutkimuksessa hyödynnettiin myös unipäiväkirjoja.

Unen puute nostatti stressihormonin tasoa miehissä, mikä alensi heidän kykyään suoriutua yksinkertaisista kognitiivisista testeistä seuraavana päivänä.

Miehet eivät olleet itse tietoisia siitä, että sängyn jakaminen häiritsi heidän untaan. Itse asiassa he olivat sitä mieltä, että kumppanin seura auttoi heitä nukahtamaan. Naiset puolestaan kertoivat nukkuvansa paremmin yksin, vaikka yhdessä nukkumisella ei ollut laisinkaan vaikutusta heidän aivotoimintaansa.



*pahis**iloinen*
hallucinogen

Posts: 8,190

#9575 • • hallucinogen Edain

Cjet, 3.8.2006 08:53:
Mul on sellanen järkyttävän kokoinen tuplapeitto.. Ja seki on meinnanu joskus loppua kesken ja tipahtaa jos on ollu toinen siel saman peiton alla.. Oon nii tottunu nukkuu isosti, että välil jos on joutunu nukkuu ahtaasti jonku vieres nii heräilen vähä välii aina johonki ja *haukottel* oon sit mega väsynykki aina aamuisin.. Mut khyyl mä oon sit taas joskus huomannu herääväni kuitenki tosta lusikka-härdellistä aamulla hyvin nukutun yön jälkeen, enkä oo tajunnu miten siihen on joutunu, eikä oo yhtään näköjää sit ollu kuumakaan.. Riippuu vähän varmaan halipulasta ett miten sitä nukkuu.. *nauru*


Lusikassa on vielä sekin vika et alkaa panettaa niin pitää keskellä yötä saada vähän pikasta... ;D Eihän sitä nyt voi olla kanki ojossa 8h putkeen *nyyh*

--
pikku-*possu*

Dana

Posts: 647

#9576 • • Dana

Cjet, 3.8.2006 08:53:
Mul on sellanen järkyttävän kokoinen tuplapeitto.. Ja seki on meinnanu joskus loppua kesken ja tipahtaa jos on ollu toinen siel saman peiton alla.. Oon nii tottunu nukkuu isosti



X-asento on parasta *nauru* Olen kamala peitonryöstäjä, tuollainen iiiiiso peitto ei ole hyvä mulle, huomattiin se entisen kanssa joka paleli monet yöt mun takia *nauru*

hallucinogen, 3.8.2006 09:24:

Lusikassa on vielä sekin vika et alkaa panettaa niin pitää keskellä yötä saada vähän pikasta... ;D Eihän sitä nyt voi olla kanki ojossa 8h putkeen *nyyh*



HAHAA!! Mutta juuri siksi lusikka on paras aamuisin; kun olet jo hieman heränyt hyvien unien jälkeen on mukava kaivautua peittovuoren alta sinne toisen syliin ja asettua siihen lusikka-asentoon *slurps*

*tirsk*
hallucinogen

Posts: 8,190

#9577 • • hallucinogen Edain

Dana, 3.8.2006 09:41:
HAHAA!! Mutta juuri siksi lusikka on paras aamuisin; kun olet jo hieman heränyt hyvien unien jälkeen on mukava kaivautua peittovuoren alta sinne toisen syliin ja asettua siihen lusikka-asentoon *slurps*

*tirsk*


Ja sit vähän hieroa peppua vasten toisen etumusta vai? =D

--
pikku-*possu*

Avatar
#9578 • • cjet Guest

hallucinogen, 3.8.2006 09:24:

Lusikassa on vielä sekin vika et alkaa panettaa niin pitää keskellä yötä saada vähän pikasta... ;D Eihän sitä nyt voi olla kanki ojossa 8h putkeen *nyyh*



Ainahan sitä voi nukkua vaik sisäkkäin.. *tirsk*
hallucinogen

Posts: 8,190

#9579 • • hallucinogen Edain

Cjet, 3.8.2006 10:03:
Ainahan sitä voi nukkua vaik sisäkkäin.. *tirsk*


Se on sitä yhdessä nukkumista. Se on kyllä vähän ongelmallista jos nukkuu jonkun frendin kanssa mikä nyt sattuu olemaan vähänkään nätin näkönen niin se läheisyys ja lämpö saa automaagisesti tietyn reaktion :D sit pitää nukkuu vatsallaan ettei sohi minnekkään ylimääräisiin mestoihin *lmao*

--
pikku-*possu*

josbe

Posts: 1,982

#9580 • • josbe suomalainen juhlakinkku
Kerrankin sinkkuluukussa päästään asiaan *kuolaa* *pahis*