SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,701,176 views

Birgie

Posts: 1,311

#9641 • • Birgie Kikati

Dementation, 4.8.2006 11:19:
---

Oisko vapaaehtoisia nukkujia mun seuraksi? *tirsk*



No luulis että olis kovaki tunku *plur*

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

Dementation

Posts: 2,892

#9642 • • Dementation wednesday?

Birgie, 4.8.2006 23:23:
No luulis että olis kovaki tunku *plur*



No eipä juurikaan, kaiketi vika tässs uudessa seudussa...

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Fyrisch

Posts: 4,525

#9643 • • Fyrisch

Lyylikki, 4.8.2006 20:19:
Ja mitenkäs siellä Galtsussa sitten yritellään?

Meenkö mä vaan jollekki vieraalle miehelle heittään kommentin, että: "Moi. Alakko oleen?" Vai mitä?



kirjotat vaa: ihq <3<3<3<33<3
Dementation

Posts: 2,892

#9644 • • Dementation wednesday?
Joskus pohdin kyllä sitä, että kusettaako sitä itseään kun yrittää löytää jotain "oikeaa", vai pitäiskö sitä vaan napata itselleen joku saatavilla oleva kiva tyttö... Koska sellaisen kanssakaan ei seurustelu varmasti olisi laisinkaan pahaa... Mutta jospa sitä nyt vielä pitäis uskomuksistaan kiinni...

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Bellezaaa

Posts: 573

#9645 • • Bellezaaa Afrodite*

Dementation, 5.8.2006 08:04:
Joskus pohdin kyllä sitä, että kusettaako sitä itseään kun yrittää löytää jotain "oikeaa", vai pitäiskö sitä vaan napata itselleen joku saatavilla oleva kiva tyttö... Koska sellaisen kanssakaan ei seurustelu varmasti olisi laisinkaan pahaa... Mutta jospa sitä nyt vielä pitäis uskomuksistaan kiinni...



Ei missäään nimessä *eiei*
siis saatavilla olevaa tyttöä...
mä ainaki uskon siihen, et täs maailmas on jut mulle
täydellinen/sopiva ihminen kenen kaa sit haluun olla ku sen joskus tapaan*joo*
Ei riitä et on "ihan kiva" vaan pitää olla sellanen *plur*
keneen oon hulluna sellasena kuin hän on ja teemme toisemme onnellisiksi*hihu*

eli pointti oli se et ei pidä tyytyä jos ei löydy sellasta fiilistä,
eli ei mitää "noo hengaillaan vaan ku ei täs nyt oo muutakaa näkyvillä"
Dementation

Posts: 2,892

#9646 • • Dementation wednesday?

Belleza, 5.8.2006 11:03:
---klip---



Kiitos uskonvahvistuksesta *hali*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Lauruska

Posts: 821

#9647 • • Lauruska nihkee
Kun minä sanoin kaikille odottavani ns. "sitä oikeaa" niin sain kyllä aika tylyjä vastauksia kavereilta että ei semmosta ole olemassakaa, että otat vaa sellasen kivan vastaantulevan pojan.

Ehkä pahin virhe mitä voi tehdä on sitte tyytyä siihen mitä saa. Vaikka tietää et haluis jonkun joka ois enempi. Sitä tavallaan pettää ittensä ja loukkaa sitä toista, ku vaik se ois kuin kiva ni tietää et siitä jutusta ei tule mitään ku ite haikailis enempiä.

Nii et "neuvoni" kaikille jotka mahdollisesti odottaa sitä Oikeeta, että odottakaa vaan ja pitäkää simmut auki. Ja luottakaa siihen että on olemassa semmonen ihminen josta ootte uskaltanu vaan haaveilla.
Avatar
#9648 • • cjet Guest

Lauruska, 5.8.2006 11:30:
Kun minä sanoin kaikille odottavani ns. "sitä oikeaa" niin sain kyllä aika tylyjä vastauksia kavereilta että ei semmosta ole olemassakaa, että otat vaa sellasen kivan vastaantulevan pojan.

Ehkä pahin virhe mitä voi tehdä on sitte tyytyä siihen mitä saa. Vaikka tietää et haluis jonkun joka ois enempi. Sitä tavallaan pettää ittensä ja loukkaa sitä toista, ku vaik se ois kuin kiva ni tietää et siitä jutusta ei tule mitään ku ite haikailis enempiä.

Nii et "neuvoni" kaikille jotka mahdollisesti odottaa sitä Oikeeta, että odottakaa vaan ja pitäkää simmut auki. Ja luottakaa siihen että on olemassa semmonen ihminen josta ootte uskaltanu vaan haaveilla.



Ei ole olemassa "sitä oikeaa".. Mut ei silti todellakaan pidä tyytyä siihen mitä vaan saa. Mut niitä oikeita on kyl tässä maailmassa useampi. Se että löydät sen kemian itsesi ja jonkun välil, ja nautit siitä, niin sit vaan pitää tajuu pitää kii.. Ja pitää mennä virran mukana niin kauan kuin tuntuu hyvältä.

Mä oon henkkoht ehkä luopunu noista uskonnon ja yhteiskunnan luomista romantiikka-kuvista jo kauan sitten useiden pettymysten myötä. Mut jokainen uskoo mihin uskoo, mä uskon siihen että kahden ihmisen kohtaaminen tässä kylmässä maailmassa, ihastuminen, ja se rakkaus ja lämpö mitä siinä välil on, on ehkä maailman kaunein asia.

Pakko kyl ihmetellä, että mitäs ihmiset teille kävis jos yhtäkkiä huomaisitte olevanne tilanteessa, missä teil olis kaksi "sitä oikeaa".. ja sit ei ehkä loppujen lopuks ei enää yhtään sitä oikeaa.. Mutta ehkä se oikea sieltä vielä sitten myöhemmin tulee? *nauru* Vai olikohan ne sittenkään niitä oikeita?
ezzy

Posts: 8,060

#9649 • • Edited ezzy Droid-pappa
"Sitä oikeaa" odottavat on kyllä auttamattomasti yksin, pitkään, niin valitettavaa kuin se onkin. Muutut itse kokoajan ja muut ihmiset muuttuvat myös ajan myötä...
Dementation

Posts: 2,892

#9650 • • Dementation wednesday?
En mä ainakaan mitään tiettyä "sitä oikeaa" odota...
Oikeita on ollut ja tulee varmasti olemaan, joskus ei kemiat pelaakkaan,
joskus taas käytännön asiat tulee esteeksi... Mutta hyviä suhteita on ollut
ja varmasti tulee lisää... Ehkä joskus sit jostain tulee se todella paljon pidempiaikaisempikin...
Sitä odotellessa elämä jatkuu ja aion elää sitä täysillä...

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Lauruska

Posts: 821

#9651 • • Edited Lauruska nihkee

ezzy, 5.8.2006 12:00:
"Sitä oikeaa" odottavat on kyllä auttamattomasti yksin, pitkään, niin valitettavaa kuin se onkin. Muutut itse kokoajan ja muut ihmiset muuttuvat myös ajan myötä...



Mut ei se muuttuminen oo välttämättä negatiivinen asia. Tässä taas automaattisesti ajatellaan ku ihminen "muuttuu" niin sitten ajautuu kauemmaks siitä kumppanista =D Asia voi olla toisinkin päin.

Niin, ja en mäkään siis tarkottanu mitään yhtä tiettyä Oikeeta ihmistä. Vaan siis yleisesti jotakin jonka kanssa on vaa fiilikset ihan omaa luokkaansa.
Bellezaaa

Posts: 573

#9652 • • Bellezaaa Afrodite*

Lauruska, 5.8.2006 12:07:
jotakin jonka kanssa on vaa fiilikset ihan omaa luokkaansa.

*joo* just tota tarkotan!
just sellanen on jossain maailmas ja vain ja ainoastaan mulle nii täydellinen*plur*

AlexS

Posts: 1,389

#9653 • • AlexS kummasetä
Juu kyllä tuo "se yksi ainoa oikea" kuulostaa aika hullulta ja fiktiiviseltä (tai sit pelkään että Se ainoa mahdollisuus meni ohi jo yläasteella:). Ite ajattelen just niin että maailmassa on jokaiselle useampi sopiva palanen jonka kanssa ns. klikkaa. Sitä odotellessa.

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

ezzy

Posts: 8,060

#9654 • • ezzy Droid-pappa

Lauruska, 5.8.2006 12:07:
---

Mut ei se muuttuminen oo välttämättä negatiivinen asia. Tässä taas automaattisesti ajatellaan ku ihminen "muuttuu" niin sitten ajautuu kauemmaks siitä kumppanista =D Asia voi olla toisinkin päin.

Niin, ja en mäkään siis tarkottanu mitään yhtä tiettyä Oikeeta ihmistä. Vaan siis yleisesti jotakin jonka kanssa on vaa fiilikset ihan omaa luokkaansa.



Lähinnä ajoin takaa ideaa "se oikea", joka sekin muuttuu, kun sinä muutut, joten ei ole olemassa "sitä oikeaa" :D Sen odottaminen tuntuu kovin energiantuhlaamiselta, kun pitää aina miettiä, että "onkohan tää nyt se oikea" ja sitten etsiä virheitä ja eroavaisuuksia omiin kuvitelmiin, joista ei itsekään ole selvillä.

Mutjoo, jo tästä keskustelu tuntuu todella hölmöltä :)

Avokki muuttanee kämpästä viikonlopun aikana, joten tulee ensi viikosta hieman oudon hiljainen *igor* Olo on aika tyhjä, kun duunihommatkin verottaa aika pahasti virtaa.
Lauruska

Posts: 821

#9655 • • Lauruska nihkee

ezzy, 5.8.2006 12:17:
---
Lauruska, 5.8.2006 12:07:
---

Mut ei se muuttuminen oo välttämättä negatiivinen asia. Tässä taas automaattisesti ajatellaan ku ihminen "muuttuu" niin sitten ajautuu kauemmaks siitä kumppanista =D Asia voi olla toisinkin päin.

Niin, ja en mäkään siis tarkottanu mitään yhtä tiettyä Oikeeta ihmistä. Vaan siis yleisesti jotakin jonka kanssa on vaa fiilikset ihan omaa luokkaansa.

---


Lähinnä ajoin takaa ideaa "se oikea", joka sekin muuttuu, kun sinä muutut, joten ei ole olemassa "sitä oikeaa" :D Sen odottaminen tuntuu kovin energiantuhlaamiselta, kun pitää aina miettiä, että "onkohan tää nyt se oikea" ja sitten etsiä virheitä ja eroavaisuuksia omiin kuvitelmiin, joista ei itsekään ole selvillä.

Mutjoo, jo tästä keskustelu tuntuu todella hölmöltä :)

Avokki muuttanee kämpästä viikonlopun aikana, joten tulee ensi viikosta hieman oudon hiljainen *igor* Olo on aika tyhjä, kun duunihommatkin verottaa aika pahasti virtaa.




Ai että se "oikee" muuttuiski vääräks jos itessä ja siinä toisessa tapahtuu muutoksia? Oon taas kyl iha erimieltä.
ezzy

Posts: 8,060

#9656 • • Edited ezzy Droid-pappa

Lauruska, 5.8.2006 12:23:
---

Ai että se "oikee" muuttuiski vääräks jos itessä ja siinä toisessa tapahtuu muutoksia? Oon taas kyl iha erimieltä.



Kyllä, sekä ennen, että jälkeen kun olet hänet "löytänyt". Mitenköhän pitkiä suhteita sulla on ollu :)
Lauruska

Posts: 821

#9657 • • Lauruska nihkee
En mä voi puhua kokemuksesta koska en oo seurustellu ikinä sellasen kanssa jonka kanssa ois ollu semmonen "oikee" fiilis. Puhun nyt vaan siis yleisellä tasolla.
ezzy

Posts: 8,060

#9658 • • ezzy Droid-pappa
Arki tappaa kuvitelmat pilvilinnoista valitettavan tehokkaasti.

Yksi vinkki kaikille: Älkää muuttako kimppaan ihmisen kanssa, joka ei ole koskaan asunut yksin omassa kämpässä.
Dementation

Posts: 2,892

#9659 • • Dementation wednesday?

ezzy, 5.8.2006 12:41:
Yksi vinkki kaikille: Älkää muuttako kimppaan ihmisen kanssa, joka ei ole koskaan asunut yksin omassa kämpässä.



Tän voin allekirjoittaa, sen verran sivusta nähnyt tälläisiä, itse en onneksi ole sortunut moiseen...

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Lyylikki

Posts: 2,975

#9660 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Mun ongelma on siinä, että mä olen kohdannut kerran tässä elämässä päätäpahkaisen, silmänräpäyksessä rakastumisen. Ajattelin, että siinä on mun elämäni mies, "SE OIKEA". Olen kuitenkin sen verran realisti aina ollut, että heti tietenkin kuvittelin, että ei siitä voi tulla mitään, kun oli välimatkaa ja kaikkea. Tuli kuitenkin. Tuli elämäni oikeastaan ensimmäinen, ja pisin suhde, asuttiin yhdessä jne.

Ylämäkiä, alamäkiä ja kaikkea siltä väliltä. Rakastan kyseistä tyyppiä edelleen, mutta rakkaus muuttui, en rakasta häntä niinkuin naisen kuuluu miestä rakastaa, vaan enemmänkin kuin sisko rakastaa veljeään.

Niin, niin se ongelma on siinä, että tiedän maailmassa olevan tuommoista yhteenkuuluvuuden tunnetta. Tiedän, että "tuossa on mun elämäni mies" -on semmoinen mahdollinen ajatus. Tietenkin uskon, että meille on monta oikeaa tässä elämässä, mutta kun tiedän, miltä sen oikean kanssa tuntuu, niin en jaksa tuhlata aikaani niihin vääriin (paitsi ehkä hauskanpito mielessä *pahis*).

Sellaista kerralla valloittavaa tunnetta en ole ihan samanlaisena kokenut (jotenkin tuntuu, että tuskin tulen kokemaankaan), mutta jos joskus jotakin olen säätänyt, niin ovat lähteneet semmoisina yhtäkkisinä kohtaamisina. En osaa esim. katsella miehiä sillä silmällä, enkä varsinkaan valita jotakuta ja sitten iskeä sitä. Ei herranen aika, en, mutta miten sitten pitäisi toimia.

En tiedä, että uskoako vaiko eikö uskoa siihen, että ystävistä voi tulla rakastavaiset. Haluaisin uskoa siihen, että rakkauteen voi kasvaa, mutta toisaalta tiedän olevan semmoisia juttuja, jotka iskevät bäng vain. Niin, että olen ihan hukassa, sitä kai yritin sanoa *vink*