Dementation, 4.8.2006 11:19:
---
Oisko vapaaehtoisia nukkujia mun seuraksi?
No luulis että olis kovaki tunku
19,912 posts, 996 pages, 8,074,212 views
Dementation, 4.8.2006 11:19:
---
Oisko vapaaehtoisia nukkujia mun seuraksi?
Birgie, 4.8.2006 23:23:
No luulis että olis kovaki tunku
Lyylikki, 4.8.2006 20:19:
Ja mitenkäs siellä Galtsussa sitten yritellään?
Meenkö mä vaan jollekki vieraalle miehelle heittään kommentin, että: "Moi. Alakko oleen?" Vai mitä?
Dementation, 5.8.2006 08:04:
Joskus pohdin kyllä sitä, että kusettaako sitä itseään kun yrittää löytää jotain "oikeaa", vai pitäiskö sitä vaan napata itselleen joku saatavilla oleva kiva tyttö... Koska sellaisen kanssakaan ei seurustelu varmasti olisi laisinkaan pahaa... Mutta jospa sitä nyt vielä pitäis uskomuksistaan kiinni...
Lauruska, 5.8.2006 11:30:
Kun minä sanoin kaikille odottavani ns. "sitä oikeaa" niin sain kyllä aika tylyjä vastauksia kavereilta että ei semmosta ole olemassakaa, että otat vaa sellasen kivan vastaantulevan pojan.
Ehkä pahin virhe mitä voi tehdä on sitte tyytyä siihen mitä saa. Vaikka tietää et haluis jonkun joka ois enempi. Sitä tavallaan pettää ittensä ja loukkaa sitä toista, ku vaik se ois kuin kiva ni tietää et siitä jutusta ei tule mitään ku ite haikailis enempiä.
Nii et "neuvoni" kaikille jotka mahdollisesti odottaa sitä Oikeeta, että odottakaa vaan ja pitäkää simmut auki. Ja luottakaa siihen että on olemassa semmonen ihminen josta ootte uskaltanu vaan haaveilla.
ezzy, 5.8.2006 12:00:
"Sitä oikeaa" odottavat on kyllä auttamattomasti yksin, pitkään, niin valitettavaa kuin se onkin. Muutut itse kokoajan ja muut ihmiset muuttuvat myös ajan myötä...
Lauruska, 5.8.2006 12:07:
jotakin jonka kanssa on vaa fiilikset ihan omaa luokkaansa.
just tota tarkotan!
just sellanen on jossain maailmas ja vain ja ainoastaan mulle nii täydellinen*plur*
---
Mut ei se muuttuminen oo välttämättä negatiivinen asia. Tässä taas automaattisesti ajatellaan ku ihminen "muuttuu" niin sitten ajautuu kauemmaks siitä kumppanista =D Asia voi olla toisinkin päin.
Niin, ja en mäkään siis tarkottanu mitään yhtä tiettyä Oikeeta ihmistä. Vaan siis yleisesti jotakin jonka kanssa on vaa fiilikset ihan omaa luokkaansa.
ezzy, 5.8.2006 12:17:
---
---
Mut ei se muuttuminen oo välttämättä negatiivinen asia. Tässä taas automaattisesti ajatellaan ku ihminen "muuttuu" niin sitten ajautuu kauemmaks siitä kumppanista =D Asia voi olla toisinkin päin.
Niin, ja en mäkään siis tarkottanu mitään yhtä tiettyä Oikeeta ihmistä. Vaan siis yleisesti jotakin jonka kanssa on vaa fiilikset ihan omaa luokkaansa.
---
Lähinnä ajoin takaa ideaa "se oikea", joka sekin muuttuu, kun sinä muutut, joten ei ole olemassa "sitä oikeaa" :D Sen odottaminen tuntuu kovin energiantuhlaamiselta, kun pitää aina miettiä, että "onkohan tää nyt se oikea" ja sitten etsiä virheitä ja eroavaisuuksia omiin kuvitelmiin, joista ei itsekään ole selvillä.
Mutjoo, jo tästä keskustelu tuntuu todella hölmöltä :)
Avokki muuttanee kämpästä viikonlopun aikana, joten tulee ensi viikosta hieman oudon hiljainen Olo on aika tyhjä, kun duunihommatkin verottaa aika pahasti virtaa.
Lauruska, 5.8.2006 12:23:
---
Ai että se "oikee" muuttuiski vääräks jos itessä ja siinä toisessa tapahtuu muutoksia? Oon taas kyl iha erimieltä.
ezzy, 5.8.2006 12:41:
Yksi vinkki kaikille: Älkää muuttako kimppaan ihmisen kanssa, joka ei ole koskaan asunut yksin omassa kämpässä.