SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,679,322 views

Avatar
#9661 • • cjet Guest

ezzy, 5.8.2006 12:41:

Yksi vinkki kaikille: Älkää muuttako kimppaan ihmisen kanssa, joka ei ole koskaan asunut yksin omassa kämpässä.



Nyt tais tulla kokemuksen syvällä rintaäänellä.. *tirsk*

Kyl arki on se jota pitää nähdä aika pitkälle tutkiakseen onko toinen "se oikea".. *nauru*
Ja arki ikäväkyllä sattuu tulemaan kuvaan vasta joskus vuoden yhdessä asumisen jälkeen..
*kissatappelu*

*tirsk*
Avatar
#9662 • • Edited cjet Guest

Lyylikki, 5.8.2006 15:03:
Mun ongelma on siinä, että mä olen kohdannut kerran tässä elämässä päätäpahkaisen, silmänräpäyksessä rakastumisen. Ajattelin, että siinä on mun elämäni mies, "SE OIKEA". Olen kuitenkin sen verran realisti aina ollut, että heti tietenkin kuvittelin, että ei siitä voi tulla mitään, kun oli välimatkaa ja kaikkea. Tuli kuitenkin. Tuli elämäni oikeastaan ensimmäinen, ja pisin suhde, asuttiin yhdessä jne.

Ylämäkiä, alamäkiä ja kaikkea siltä väliltä. Rakastan kyseistä tyyppiä edelleen, mutta rakkaus muuttui, en rakasta häntä niinkuin naisen kuuluu miestä rakastaa, vaan enemmänkin kuin sisko rakastaa veljeään.

Niin, niin se ongelma on siinä, että tiedän maailmassa olevan tuommoista yhteenkuuluvuuden tunnetta. Tiedän, että "tuossa on mun elämäni mies" -on semmoinen mahdollinen ajatus. Tietenkin uskon, että meille on monta oikeaa tässä elämässä, mutta kun tiedän, miltä sen oikean kanssa tuntuu, niin en jaksa tuhlata aikaani niihin vääriin (paitsi ehkä hauskanpito mielessä *pahis*).

<clip>



*joo* Noi "Tää on mun elämäni..."-jutut on aika syyhkyjä.. *nauru* Kerran mennyt naimisiin tällaisella fiiliksellä.. *tirsk* Pitkään se kestikin, mut lopulta todettiin että ollaanki enemmän kaveri aineksia toisillemme. *hymy* Mut se siitä.. Sitähän kaikki kuitenkin hakee, sitä hullaantumisen fiilistä, ihastumista, ja *plur*-olotilaa.. *vink* Mut ei sen perusteella kyl voi viel sanoo, onko se se oikea.. *pepsodent*

//EDiT: Mut tokihan esim. ystävistä voi ajan kuluessa tulla rakastavaisia.. Pakkohan sen on silloin tällöin mennä toisinkin päin.. *tirsk*
embie

Posts: 531

#9663 • • embie Shwoopsie poo

ezzy, 5.8.2006 12:41:
Arki tappaa kuvitelmat pilvilinnoista valitettavan tehokkaasti.

Yksi vinkki kaikille: Älkää muuttako kimppaan ihmisen kanssa, joka ei ole koskaan asunut yksin omassa kämpässä.



Allekirjoitan tämän... *eiei*
Fresia

Posts: 764

#9664 • • Fresia vähän outo
Eipä mua huvitakaan lähteä täältä tuon yhden pojan takia minnekään, liian paljon eroja meidän välillä (inhoaa konemusiikkia ja pitää pääainettani ja sivuaineitani -sosiaalipolitiikkaa, sosiologiaa, valtio-oppia, historiaa...- suht hömppätieteinä... *ding* poika ei ole käynyt päivääkään koulua lukion jälkeen, ja silti katsoo olevansa valmis määrittelemään yliopiston oppiaineita... ) Ja ei mua siinä viehättänyt muu kuin, et sen kanssa oli kiva nukkua *blush* (läheisyydenkaipuuta ilmassa).

Tulee taas olo, että oon kamala ihminen, kun laitan mahdollisen suhteen alun roskiin sen takia, kun ei heti tunnu miltään sen suuremmalta *igor* Ja kun vielä tiedän, että kyseinen poika on aika ihastunut muhun. Mutta väärin ois jatkaa tätä sen takia, että tämä poika pitää musta enkä raaski kertoa, etten itse halua jatkaa... *ding* *igor* *eikä*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

anis

Posts: 2,451

#9665 • • anis

embie, 5.8.2006 19:38:
---
ezzy, 5.8.2006 12:41:
Arki tappaa kuvitelmat pilvilinnoista valitettavan tehokkaasti.

Yksi vinkki kaikille: Älkää muuttako kimppaan ihmisen kanssa, joka ei ole koskaan asunut yksin omassa kämpässä.

---


Allekirjoitan tämän... *eiei*



minä myös*eiei*

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Epailija

Posts: 5,636

#9666 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Lauruska, 5.8.2006 12:30:
En mä voi puhua kokemuksesta koska en oo seurustellu ikinä sellasen kanssa jonka kanssa ois ollu semmonen "oikee" fiilis. Puhun nyt vaan siis yleisellä tasolla.



Jos kuitenkin olet seurustellut, niin voitko yhä väittää odottavasi "sitä oikeaa"?

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Lauruska

Posts: 821

#9667 • • Lauruska nihkee

Epailija, 6.8.2006 19:58:
---
Lauruska, 5.8.2006 12:30:
En mä voi puhua kokemuksesta koska en oo seurustellu ikinä sellasen kanssa jonka kanssa ois ollu semmonen "oikee" fiilis. Puhun nyt vaan siis yleisellä tasolla.

---


Jos kuitenkin olet seurustellut, niin voitko yhä väittää odottavasi "sitä oikeaa"?



Oon nyt ehkä löytänyt yhden tosi sopivan!
Epailija

Posts: 5,636

#9668 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Lauruska, 6.8.2006 20:06:
Oon nyt ehkä löytänyt yhden tosi sopivan!



:D Ihan kuin puhuisit jostain vaatekappaleesta. Hyvin sanottu kyllä ja ei muuta kuin hyvä niin.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Lauruska

Posts: 821

#9670 • • Lauruska nihkee

ezzy, 6.8.2006 20:19:
---
Lauruska, 6.8.2006 20:06:
---

Oon nyt ehkä löytänyt yhden tosi sopivan!

---


Onnea valitsemallanne tiellä. :))



Hei, äläs nyt. Mä oon hyvää tyttisainesta ja oon asunu yksin (omassa kämpässä omilla rahoilla) yli 3 vuotta. (liittyen aiempaan keskusteluun).

Ja niin, ei ollu todellakaan tarkotus kuulostaa siltä että "se oikee" ois joku vaatekappale (tai jos se ois, niin se ois ainaski vähintään joku uniikki!) Ja kyllä, mä oon aina odottanu että sais sellaen "oikeen" fiiliksen jonkun kanssa. Ja nyt ehkä todellakin oon.
ezzy

Posts: 8,060

#9671 • • ezzy Droid-pappa

Lauruska, 6.8.2006 20:31:
---
Onnea valitsemallanne tiellä. :))

---

Hei, äläs nyt. Mä oon hyvää tyttisainesta ja oon asunu yksin (omassa kämpässä omilla rahoilla) yli 3 vuotta. (liittyen aiempaan keskusteluun).

Ja niin, ei ollu todellakaan tarkotus kuulostaa siltä että "se oikee" ois joku vaatekappale (tai jos se ois, niin se ois ainaski vähintään joku uniikki!) Ja kyllä, mä oon aina odottanu että sais sellaen "oikeen" fiiliksen jonkun kanssa. Ja nyt ehkä todellakin oon.



Olin ihan tosissani tällä kertaa toivottamassa onnea, höhlä :)
Fresia

Posts: 764

#9672 • • Fresia vähän outo

Juhgu, 6.8.2006 12:46:
---
Fresia, 6.8.2006 12:15:

---

No joo, mielipide-erot (kuten esim. siinä minkälaisesta musiikista tykkää jne) voi olla suhteessa oikein piristäväkin juttu, ei tule sitten tehtyä/nähtyä itse kokoajan niitä samoja juttuja ja voi oma maku vähän laajentuakin siinä samalla.



Totta, enkä etsikään täysin samanlaista kuin mitä itse olen. Itsekin kuuntelen muutakin kuin vain konetta, musiikkimaku saattaa ulottua aika laajallekin. Kyseinen poika pitää suomirokista ja mättöhevistä, ja koetin kerran vuoden verran hampaat irvessä opetella näihin... sain todeta että voi jeesus, en enää koskaan pistä itseäni siihen rääkkiin, noi ei vaan oo mun juttu *eiei* Mutta luulen, että tollasetkin asiat lentäis romukoppaan, jos siinä jutussa ois jotain paljon enemmän *joo*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Lauruska

Posts: 821

#9673 • • Lauruska nihkee

ezzy, 6.8.2006 21:20:
---
Lauruska, 6.8.2006 20:31:
---
Onnea valitsemallanne tiellä. :))

---

Hei, äläs nyt. Mä oon hyvää tyttisainesta ja oon asunu yksin (omassa kämpässä omilla rahoilla) yli 3 vuotta. (liittyen aiempaan keskusteluun).

Ja niin, ei ollu todellakaan tarkotus kuulostaa siltä että "se oikee" ois joku vaatekappale (tai jos se ois, niin se ois ainaski vähintään joku uniikki!) Ja kyllä, mä oon aina odottanu että sais sellaen "oikeen" fiiliksen jonkun kanssa. Ja nyt ehkä todellakin oon.

---


Olin ihan tosissani tällä kertaa toivottamassa onnea, höhlä :)



*epäilee vieläkin*
AnssiV

Posts: 1,798

#9674 • • AnssiV EDM saved me from Jesus
Laitetaas tänne lyhyt ja ytimekäs runo rakkaudesta, lämmöstä ja läheisyydestä..

Syksy saa
-Minä en


Nauraa saa nyt mikäli tuo ketään nauratti.
*Kumartaa ja poistuu vähin äänin takavasemmalle* *uuh**poks*
Avatar
#9675 • • niomic Guest

hallucinogen,
Viimeks baarissa kritisoin tätä nykyistä aurinkolasimuotia et mitä isommat arskat sitä paremi, yöks. Mimmit ei kauhaa ehtiny vanhenee siinä pöydässä *lmao*



So correctomundo <4 Alaks olee, ni voidaan pitää semmosii max 1.5cm korkeita solglasögoneita yhes kaupungil. Ainoot joilla jaksaa noita enemmän kattoa ovat ne, jotka kaipaavat esim. breikkiä tunnettuudensa huonoista puolista, muuten pilaavat vaan kauniita kasvoja :/

Ehkä tälleen off topic, on topic -läppänä vois heittää et alkuun voisit ehkä yrittää murtaa sitä syväjäätä hieman kevyemmillä ja mahdollisesti hauskoilla asioilla ennenku lähet tykittää et "Ootsä nähny näit aurinkolaseja nykyään, hyvä et pärstää näkee niitten alta, tiedäks mitään tyhmempää, koska mä en!!1" :D
hallucinogen

Posts: 8,190

#9676 • • hallucinogen Edain

niomic, 7.8.2006 08:25:
Ehkä tälleen off topic, on topic -läppänä vois heittää et alkuun voisit ehkä yrittää murtaa sitä syväjäätä hieman kevyemmillä ja mahdollisesti hauskoilla asioilla ennenku lähet tykittää et "Ootsä nähny näit aurinkolaseja nykyään, hyvä et pärstää näkee niitten alta, tiedäks mitään tyhmempää, koska mä en!!1" :D


En mä osaa puhua lepposia, tai ainakaan semmosia mistä mimmit tykkää :D Se on tiukkaa asiaa tai sit puhutaan scifistä ja peleistä :D

Ois kyllä mielenkiintoista tietää mitä nää pelimiehet oikeen juttelee, tuskin ainakaan lähi-idän kriisistä tai pohtii maailmankaikkeutta :D

--
pikku-*possu*

Avatar
#9677 • • niomic Guest

hallucinogen,
En mä osaa puhua lepposia, tai ainakaan semmosia mistä mimmit tykkää :D Se on tiukkaa asiaa tai sit puhutaan scifistä ja peleistä :D

Ois kyllä mielenkiintoista tietää mitä nää pelimiehet oikeen juttelee, tuskin ainakaan lähi-idän kriisistä tai pohtii maailmankaikkeutta :D



Vaikka on kuinka tullu oltua vuosia töissä ja muutenkin tuolla lässytyksen luvatussa maassa pitkän aikaa, ni eipä tuo minultakaan kovin luontevasti lähde. Tosin yllättävän monet ovat antaneet vetää monologia vaikka mistä astraaliprojektioista aamuun asti, jos eivät itse ole asiasta niin kuitenkaan lämmenneet :) Tosin kaikella hyvällä, Suomessa on kyl hemmetin nihkeä meininki rafloissa yleisesti ottaen *missing the animal kingdom in NYC >;)* Tästä syystä on myös aikoinaan tullu käytyä lähes pelkästään bileissä, siellä kun on pääosin huomattavasti rennompaa, jopa pousailualueella :P
hallucinogen

Posts: 8,190

#9678 • • hallucinogen Edain

niomic, 7.8.2006 08:36:
Vaikka on kuinka tullu oltua vuosia töissä ja muutenkin tuolla lässytyksen luvatussa maassa pitkän aikaa, ni eipä tuo minultakaan kovin luontevasti lähde. Tosin yllättävän monet ovat antaneet vetää monologia vaikka mistä astraaliprojektioista aamuun asti, jos eivät itse ole asiasta niin kuitenkaan lämmenneet :) Tosin kaikella hyvällä, Suomessa on kyl hemmetin nihkeä meininki rafloissa yleisesti ottaen *missing the animal kingdom in NYC >;)* Tästä syystä on myös aikoinaan tullu käytyä lähes pelkästään bileissä, siellä kun on pääosin huomattavasti rennompaa, jopa pousailualueella :P


Juu oon itsekin huomannut et bileissä saa helpommin heitettyä tarinaa täysin ventovieraalle. Ehkä se on niin, että bileissä ei automaagisesti oleteta et toi rölli on tulossa iskemään kun se haluu jutella, baarissa tuntuu et jos alat puhumaan vastakkaiselle sukupuolelle niin kaikki sun löpinät tähtää ainoastaan yhteen asiaan :D

Jossain himaetkoilla on helppo tutustua ihan tuntemattomiin ihmisiin :) Etkoilu onkin yleensä parasta illassa :)

--
pikku-*possu*

josbe

Posts: 1,982

#9679 • • josbe suomalainen juhlakinkku

hallucinogen, 7.8.2006 08:31:
Ois kyllä mielenkiintoista tietää mitä nää pelimiehet oikeen juttelee, tuskin ainakaan lähi-idän kriisistä tai pohtii maailmankaikkeutta :D


Mielenkiintoisen miehen kanssa voi puhua kaikesta. Fiksuista tai tyhmistä asioista ja tärkeistä tai vähemmän tärkeistä. Eipä siinä sen kummempia *hymy*
hallucinogen

Posts: 8,190

#9680 • • hallucinogen Edain

josbe, 7.8.2006 08:48:
Mielenkiintoisen miehen kanssa voi puhua kaikesta. Fiksuista tai tyhmistä asioista ja tärkeistä tai vähemmän tärkeistä. Eipä siinä sen kummempia *hymy*


Niin eli oikea ongelma on siinä etten näytä mielenkiintoiselta :D

--
pikku-*possu*