SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,702,234 views

aikkis

Posts: 102

#18541 • • aikkis
Kohta kuukausi sinkkuna, mikäs tässä ollessa. Ei ainakaan ole mikään kiire seuraavaa etsiä :)
Voi kai tänne siltikin ilmoittautua *ding*??
Freja

Posts: 8,774

#18542 • • Freja Sihteeri

Replying to SINKKULUUKKU:

aikkis, 22.2.2010 14:35:
Kohta kuukausi sinkkuna, mikäs tässä ollessa. Ei ainakaan ole mikään kiire seuraavaa etsiä :)
Voi kai tänne siltikin ilmoittautua *ding*??



Ei tänne ilmottautuminen sitä meinaa, että seuraavaa etsisi :]

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

ezzy

Posts: 8,060

#18543 • • ezzy Droid-pappa

Säty, 18.2.2010 20:47:
koht 1,5v sinkkuna. WOW! Olen nirso ja se on hyvä. Hyviä ja huonoja hetkiä on. Mutta sellaista tää on.



Nirsoudella säästää mielenterveyttään pitkällä tähtäimellä :)
AlexS

Posts: 1,389

#18544 • • AlexS kummasetä

Replying to SINKKULUUKKU:

Freja, 22.2.2010 14:44:
Ei tänne ilmottautuminen sitä meinaa, että seuraavaa etsisi :]


No ilmankos kukaan ei ikinä heruttelekaan privaviesteillä *igor* mihin sit pitää ilmoittautua? :D

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

Freja

Posts: 8,774

#18545 • • Freja Sihteeri

Replying to SINKKULUUKKU:

ezzy, 22.2.2010 14:49:
---
Säty, 18.2.2010 20:47:
koht 1,5v sinkkuna. WOW! Olen nirso ja se on hyvä. Hyviä ja huonoja hetkiä on. Mutta sellaista tää on.

---


Nirsoudella säästää mielenterveyttään pitkällä tähtäimellä :)



True. Plus talouttaan ja mitä kaikkea muuta (juu tiedän että vakiintuvan parisuhteen myötä saattaa tulla lapset ja asuntolainat jotka vie rahaa paljon, mutta meinaankin tässä näitä turhia seukkaussuhteita).

itekin oon suht ronkeli enkä nää sitä mistään suunnasta pahana. Juu kylhän se on aiheuttanut mm. hellyydenkaipuuta (joskus aika pahaakin sellaista) mutta ite en nää "huvikseen seukkailussa" mitään järkeä. Toki jotkut tykkää deittailla koko ajan ja pitää jonkinlaista suhdetta yllä, mut itellä on aika paljon kriteerejä mitkä miehen täytyy täyttää että ansaitsisi mun ihastuksen ja sitä myötä huomion.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

spaze

Posts: 262

#18546 • • spaze
Näin avioituneena jo vuosikymmenen ajan voisin sanoa että hauskat ajat on pidetty ja avioliitto maittaa, mutta tietyllä tavalla harmitteli sitä kun ei deittaillut enempi silloin kun ei ollut vielä niin vakiintunut.

Eli deittailkaa sydämenne kyllyydestä kyllä se aikanaan loppuu...
remotion

Posts: 5,283

#18547 • • remotion nostatus guru
Viimeisiä sivuja lukeneena sanoisin et Vampyrella ja siveys ovat oivaltaneet elämästä paljon enemmän kuin niin kovin moni muu. :)
aada

Posts: 736

#18548 • • aada

Replying to SINKKULUUKKU:

spaze, 22.2.2010 15:51:
Näin avioituneena jo vuosikymmenen ajan voisin sanoa että hauskat ajat on pidetty ja avioliitto maittaa, mutta tietyllä tavalla harmitteli sitä kun ei deittaillut enempi silloin kun ei ollut vielä niin vakiintunut.

Eli deittailkaa sydämenne kyllyydestä kyllä se aikanaan loppuu...



Tätä olen itse asiassa viime aikoina suunnitellutkin - siis että alkaisin deittailemaan ihan urakalla. Mikäs sen parempaa kuin käydä ulkona eri ihmisten kanssa, pitää hauskaa ja nauttia olostaan (ja vielä jonkun muun piikkiin). Pitää vain odottaa hieman, että olosuhteet siihen olisivat hieman suotuisammat.
ezzy

Posts: 8,060

#18549 • • ezzy Droid-pappa

Replying to SINKKULUUKKU:

aada, 22.2.2010 19:32:
---

Tätä olen itse asiassa viime aikoina suunnitellutkin - siis että alkaisin deittailemaan ihan urakalla. Mikäs sen parempaa kuin käydä ulkona eri ihmisten kanssa, pitää hauskaa ja nauttia olostaan (ja vielä jonkun muun piikkiin). Pitää vain odottaa hieman, että olosuhteet siihen olisivat hieman suotuisammat.



Juu kyllähän niitä urpoja löytyy jotka maksavat kaiken.
m1kk3

Posts: 5,560

#18550 • • Edited m1kk3 no-life

Replying to SINKKULUUKKU:

ezzy, 22.2.2010 20:12:
---
aada, 22.2.2010 19:32:
---

Tätä olen itse asiassa viime aikoina suunnitellutkin - siis että alkaisin deittailemaan ihan urakalla. Mikäs sen parempaa kuin käydä ulkona eri ihmisten kanssa, pitää hauskaa ja nauttia olostaan (ja vielä jonkun muun piikkiin). Pitää vain odottaa hieman, että olosuhteet siihen olisivat hieman suotuisammat.

---


Juu kyllähän niitä urpoja löytyy jotka maksavat kaiken.


:D ja parhaimmillaan naiset jotka harrastaa tollasta, tuomitsee vielä sitte prostituution
(en tarkota että aada tuomitsis)

edit2: tai joo, eipä mitään :D

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

tbo

Posts: 935

#18551 • • tbo budhisattva

Replying to SINKKULUUKKU:

aada, 22.2.2010 19:32:

Tätä olen itse asiassa viime aikoina suunnitellutkin - siis että alkaisin deittailemaan ihan urakalla. Mikäs sen parempaa kuin käydä ulkona eri ihmisten kanssa, pitää hauskaa ja nauttia olostaan (ja vielä jonkun muun piikkiin). Pitää vain odottaa hieman, että olosuhteet siihen olisivat hieman suotuisammat.



http://www.urbandictionary.com/define.php?term=gold+digger

--
-tbo
--
*support your local underground heroes*

ValaX

Posts: 3,891

#18552 • • ValaX
Mä oon taas vaihteeks laittanu seuran haku-ilmotuksen, jospa vaikka tärppäis.. että näin..
Freja

Posts: 8,774

#18553 • • Edited Freja Sihteeri

Replying to SINKKULUUKKU:

vala, 22.2.2010 20:38:
Mä oon taas vaihteeks laittanu seuran haku-ilmotuksen, jospa vaikka tärppäis.. että näin..



Tarkistutitko kirjotusvihreet jollain?

Edit siis tää ei ollut mitn vittuilua. Ymmärrät varmaan :)) oon vaan jotenkin aina niin fiksaatiomainen kaikis deitti-ilmotuksis ja muissa oikeenkirjotuksesta. Kerra kollegaki laitto deitti-ilmotusta ni napisin sille sen virheistä *blush*

IT'S JUST ME.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

ValaX

Posts: 3,891

#18554 • • ValaX

Replying to SINKKULUUKKU:

Freja, 22.2.2010 20:46:
---
vala, 22.2.2010 20:38:
Mä oon taas vaihteeks laittanu seuran haku-ilmotuksen, jospa vaikka tärppäis.. että näin..

---


Tarkistutitko kirjotusvihreet jollain?



kyl mä ne moneen kertaan oon aina tarkistanu ennen lähettämistä ja korjaillutkin myöhemmin:)
Freja

Posts: 8,774

#18557 • • Freja Sihteeri

Replying to SINKKULUUKKU:

vala, 22.2.2010 20:49:
kyl mä ne moneen kertaan oon aina tarkistanu ennen lähettämistä ja korjaillutkin myöhemmin:)



Pidän peukkuja! Eiköhän sielt mukavia deittejä ja ehkä ystäviäkin löydy jos ei Sitä Oikeaa :)

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

ValaX

Posts: 3,891

#18558 • • ValaX

Replying to SINKKULUUKKU:

Freja, 22.2.2010 20:54:


Pidän peukkuja! Eiköhän sielt mukavia deittejä ja ehkä ystäviäkin löydy jos ei Sitä Oikeaa :)



Tarjontaa ei oo kyllä hirveesti, mutta eihän sitä koskaan tiedä:)
aada

Posts: 736

#18559 • • aada

Replying to SINKKULUUKKU:

ezzy, 22.2.2010 20:12:
---
aada, 22.2.2010 19:32:
---

Tätä olen itse asiassa viime aikoina suunnitellutkin - siis että alkaisin deittailemaan ihan urakalla. Mikäs sen parempaa kuin käydä ulkona eri ihmisten kanssa, pitää hauskaa ja nauttia olostaan (ja vielä jonkun muun piikkiin). Pitää vain odottaa hieman, että olosuhteet siihen olisivat hieman suotuisammat.

---


Juu kyllähän niitä urpoja löytyy jotka maksavat kaiken.



Niinpä, onneksi löytyy. Paitsi en nyt kyllä tuosta urpoudesta tiedä, ei siinä välttämättä ole mielestäni mitään hölmöä, että maksaa.
aada

Posts: 736

#18560 • • aada

Replying to SINKKULUUKKU:

tbo, 22.2.2010 20:31:
---
aada, 22.2.2010 19:32:

Tätä olen itse asiassa viime aikoina suunnitellutkin - siis että alkaisin deittailemaan ihan urakalla. Mikäs sen parempaa kuin käydä ulkona eri ihmisten kanssa, pitää hauskaa ja nauttia olostaan (ja vielä jonkun muun piikkiin). Pitää vain odottaa hieman, että olosuhteet siihen olisivat hieman suotuisammat.

---


http://www.urbandictionary.com/define.php?term=gold+digger



Heh, näinpä!