SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,720,739 views

noena

Posts: 3,138

#18581 • • noena first breath after coma

Replying to SINKKULUUKKU:

Cloud, 24.2.2010 02:21:
Jos se ostettava osapuoli on jutussa mukana yhtään fiiliksellä niin siitähän vois tulla ihan hauska setti käydä vaikka illallistamassa sen jälkeen.

En sit tiedä, mut jotenkin mulle tulee tosta vaan mieleen jenkkileffoissa ja sarjoissa tapahtuneet tälläset häppeningit ja ehkä siks mä en osaa ottaa tätä kuin vähän hauskana viihteenä ja vitsinä.

Päiväni murmelina anyone? Tai teräsmieheni? Kukapa ei supermiestä haluaisi ostaa deitiksi :)


Ei supermies ollenkaan huono ostos olisi, ja muistakaahan että myös Frasier Crane ja hänen kollegansa Bulldog ovat olleet vastaavanlaisessa hyväntekeväisyys huutokaupassa myynnissä, eli sieltä voi löytyä vaikka mitä helmiä *vink*

--
TwistedLife™ Amusement Park

ezzy

Posts: 8,060

#18583 • • Edited ezzy Droid-pappa

Replying to SINKKULUUKKU:

Freja, 24.2.2010 08:04:
---
aada, 24.2.2010 00:38:
Mun mielestä tämä on jotenkin kauhea ajatus, ihan liian suoraa ja läpinäkyvää.

---


Miten sun mielestä hyväntekeväisyys on kauhea ajatus?



Ja mä en oikeen hiffaa mikä tossa "näkyy läpi" :D Kun tarkoituksena ei ole ostaa seksikumppania, vaan lähinnä lahjoittaa rahaa. Tuskin sille ostamalleen tuotteelle TARVITSEE tehdä mitään *lmao*

Läpinäkyvää on se seksin ostaminen drinkeillä ja niiden hyväksyminen baarissa.
Timce

Posts: 5,381

#18584 • • Timce
Mä olen niin helvetin onnellinen sinkkuna. Tajusin sen aamulla, kun menin töihin ja naapurista kuului seinään läpi aivan hirveää motkotusta. :D

Ai niin ja sitte on vielä tämä: http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=69443 *lmao*

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Freja

Posts: 8,774

#18585 • • Freja Sihteeri

Replying to SINKKULUUKKU:

ezzy, 24.2.2010 10:17:
---
Freja, 24.2.2010 08:04:
---
aada, 24.2.2010 00:38:
Mun mielestä tämä on jotenkin kauhea ajatus, ihan liian suoraa ja läpinäkyvää.

---


Miten sun mielestä hyväntekeväisyys on kauhea ajatus?

---


Ja mä en oikeen hiffaa mikä tossa "näkyy läpi" :D Kun tarkoituksena ei ole ostaa seksikumppania, vaan lähinnä lahjoittaa rahaa. Tuskin sille ostamalleen tuotteelle TARVITSEE tehdä mitään *lmao*

Läpinäkyvää on se seksin ostaminen drinkeillä ja niiden hyväksyminen baarissa.



No nimenomaan. Pointtina on vaan erilainen rahankeruu hyväntekeväisyyteen, joka ainakin mun korvaan kuulostaa hupaisalta ja piristävältä. Itseasiassa muistan lukiossa jengeillä olleen jonkinlaisia huutokauppoja myös.. Oiskoha ollu et abit sai ostaa ekaluokkalaisia tms. Ja ne oli aina menestys! Itehän en siis käyny lukioo, ja amikses oltii kateellisia kaikista tällasista yhteisistä kivoista. Niillä rahoilla tuettiin silloin oppilaskuntaa.

Tuossa on hienosti yhdistetty hyväntekeväisyys ja leikkimielinen deittailu. Mikäs siinä jos oikeesti sieltä löytyiskin joku, mutta tuolla ei missään sanota että tuolla koitettais saada ihmisiä yhteen. Sen sijaan siel lukee et mihin rahat menee.

Emt minkä takia tosta pitäis tehä kauhea ajatus tai "läpinäkyvä", kun tapahtuman kuvaus on mitä selkein. Toki ymmärrän että aadalla noi mielipiteet ovat hmm sanoisinko suht konservatiivisia, mut ny vois tulla sieltä prinsessahuoneestaan ja ottaa sen kermakakun perseestään ja tutustua oikeaan maailmaan.

Hyvällä asialla tapahtuman järjestäjät ovat.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Cloud

Posts: 2,162

#18586 • • Edited Cloud Game Freak

Replying to SINKKULUUKKU:

ezzy, 24.2.2010 10:17:

Läpinäkyvää on se seksin ostaminen drinkeillä ja niiden hyväksyminen baarissa.



En mä kyl edelleenkään olis ihan noin mustavalkoinen ja kärjistäis ihan tossa suhteessa.
Mutta kaipa se täytyy ruusu"kaupustelija"tytötkin bännätä kun joku voi ostaa naiselleen ruusun ja toivoa että joskos tänä iltana vähän heltis ku on romanttinen.. Lisätään nyt vielä parit hymiöt varoille :):)

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

noena

Posts: 3,138

#18587 • • Edited noena first breath after coma

Replying to SINKKULUUKKU:

J Raninen, 24.2.2010 09:42:
Veikkaan silti, että suurin osa on, kuten muissakin huutokaupoissa, silkkaa kenellekään kelpaamatonta hylkytavaraa.


No sieltäpä löytyi yksi Mr. Positive *pepsodent*


*piis**nauru*

--
TwistedLife™ Amusement Park

ezzy

Posts: 8,060

#18588 • • ezzy Droid-pappa

Replying to SINKKULUUKKU:

Cloud, 24.2.2010 11:21:
---
ezzy, 24.2.2010 10:17:

Läpinäkyvää on se seksin ostaminen drinkeillä ja niiden hyväksyminen baarissa.

---


En mä kyl edelleenkään olis ihan noin mustavalkoinen ja kärjistäis ihan tossa suhteessa.
Mutta kaipa se täytyy ruusu"kaupustelija"tytötkin bännätä kun joku voi ostaa naiselleen ruusun ja toivoa että joskos tänä iltana vähän heltis ku on romanttinen.. Lisätään nyt vielä parit hymiöt varoille :):)



No toiset tykkää mennä tuota tietä, itse en. Vituttaa ton tyylinen hyväksikäyttö/läpinäkyvyys :)
Cloud

Posts: 2,162

#18589 • • Cloud Game Freak

Replying to SINKKULUUKKU:

ezzy, 24.2.2010 12:31:


No toiset tykkää mennä tuota tietä, itse en. Vituttaa ton tyylinen hyväksikäyttö/läpinäkyvyys :)



Nii en mäkään. Kyllähän se tasa-arvon nimissä on niin, että chiksit maksaa ja minä naatiskelen :)
Tasa-arvo kunniaan ja niinpäin pois......

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Freja

Posts: 8,774

#18590 • • Freja Sihteeri

Replying to SINKKULUUKKU:

Cloud, 24.2.2010 15:48:
---
ezzy, 24.2.2010 12:31:


No toiset tykkää mennä tuota tietä, itse en. Vituttaa ton tyylinen hyväksikäyttö/läpinäkyvyys :)

---


Nii en mäkään. Kyllähän se tasa-arvon nimissä on niin, että chiksit maksaa ja minä naatiskelen :)
Tasa-arvo kunniaan ja niinpäin pois......



Öh? Kuka on missää maininnu et se menis noin?

Vai oliks toi vaa säälittävä provo/sarkasmi?

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

ezzy

Posts: 8,060

#18591 • • ezzy Droid-pappa

Replying to SINKKULUUKKU:

Freja, 24.2.2010 16:04:
---
Cloud, 24.2.2010 15:48:
---
ezzy, 24.2.2010 12:31:


No toiset tykkää mennä tuota tietä, itse en. Vituttaa ton tyylinen hyväksikäyttö/läpinäkyvyys :)

---


Nii en mäkään. Kyllähän se tasa-arvon nimissä on niin, että chiksit maksaa ja minä naatiskelen :)
Tasa-arvo kunniaan ja niinpäin pois......

---


Öh? Kuka on missää maininnu et se menis noin?

Vai oliks toi vaa säälittävä provo/sarkasmi?



Täydellisen maailman kuvaus vaan, ei sen kummempaa. :D Mutjoo, turhaa pilkunnussimista.
Cloud

Posts: 2,162

#18592 • • Edited Cloud Game Freak

Replying to SINKKULUUKKU:

Freja, 24.2.2010 16:04:


Öh? Kuka on missää maininnu et se menis noin?

Vai oliks toi vaa säälittävä provo/sarkasmi?



säälittävyydestä, provoamisesta tai sarkasmista en osaa sanoa mittään, mutta ota se ihan niinkuin haluat.

ezzy, 24.2.2010 18:28:



Täydellisen maailman kuvaus vaan, ei sen kummempaa. :D Mutjoo, turhaa pilkunnussimista.



:D

touche!

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

aada

Posts: 736

#18593 • • aada

Replying to SINKKULUUKKU:

ezzy, 24.2.2010 10:17:
---
Freja, 24.2.2010 08:04:
---
aada, 24.2.2010 00:38:
Mun mielestä tämä on jotenkin kauhea ajatus, ihan liian suoraa ja läpinäkyvää.

---


Miten sun mielestä hyväntekeväisyys on kauhea ajatus?

---


Ja mä en oikeen hiffaa mikä tossa "näkyy läpi" :D Kun tarkoituksena ei ole ostaa seksikumppania, vaan lähinnä lahjoittaa rahaa. Tuskin sille ostamalleen tuotteelle TARVITSEE tehdä mitään *lmao*

Läpinäkyvää on se seksin ostaminen drinkeillä ja niiden hyväksyminen baarissa.



Eihän baarissakaan tarvitse tehdä mitään, eli voi toisin sanoen hyväksyä drinkin ilman lupausta mistään. Enkä usko, että kaikki miehetkään ovat aina seksin perässä drinkkejä ostaessaan.
aada

Posts: 736

#18594 • • aada

Replying to SINKKULUUKKU:

Freja, 24.2.2010 10:48:
---
Freja, 24.2.2010 08:04:
---

Miten sun mielestä hyväntekeväisyys on kauhea ajatus?

---


No nimenomaan. Pointtina on vaan erilainen rahankeruu hyväntekeväisyyteen, joka ainakin mun korvaan kuulostaa hupaisalta ja piristävältä. Itseasiassa muistan lukiossa jengeillä olleen jonkinlaisia huutokauppoja myös.. Oiskoha ollu et abit sai ostaa ekaluokkalaisia tms. Ja ne oli aina menestys! Itehän en siis käyny lukioo, ja amikses oltii kateellisia kaikista tällasista yhteisistä kivoista. Niillä rahoilla tuettiin silloin oppilaskuntaa.

Tuossa on hienosti yhdistetty hyväntekeväisyys ja leikkimielinen deittailu. Mikäs siinä jos oikeesti sieltä löytyiskin joku, mutta tuolla ei missään sanota että tuolla koitettais saada ihmisiä yhteen. Sen sijaan siel lukee et mihin rahat menee.

Emt minkä takia tosta pitäis tehä kauhea ajatus tai "läpinäkyvä", kun tapahtuman kuvaus on mitä selkein. Toki ymmärrän että aadalla noi mielipiteet ovat hmm sanoisinko suht konservatiivisia, mut ny vois tulla sieltä prinsessahuoneestaan ja ottaa sen kermakakun perseestään ja tutustua oikeaan maailmaan.

Hyvällä asialla tapahtuman järjestäjät ovat.



Niin ei se hyväntekeväisyys olekaan kauhea juttu, vaan se millä se saadaan tässä aikaan. Mielestäni tämä on jotenkin nöyryyttävää ja alentavaa, tulee mieleen lähinnä jotkut karjamarkkinat.
Freja

Posts: 8,774

#18595 • • Freja Sihteeri

Replying to SINKKULUUKKU:

aada, 24.2.2010 20:18:
Niin ei se hyväntekeväisyys olekaan kauhea juttu, vaan se millä se saadaan tässä aikaan. Mielestäni tämä on jotenkin nöyryyttävää ja alentavaa, tulee mieleen lähinnä jotkut karjamarkkinat.



Ja ketä tässä nöyryytetään jos ihmiset itse tuonne saavat ilmoittaa itsensä huutokaupattavaksi? Vapaaehtoisesti? Ettei ketään pakoteta?

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

aada

Posts: 736

#18596 • • aada

Replying to SINKKULUUKKU:

Freja, 24.2.2010 20:28:
---
aada, 24.2.2010 20:18:
Niin ei se hyväntekeväisyys olekaan kauhea juttu, vaan se millä se saadaan tässä aikaan. Mielestäni tämä on jotenkin nöyryyttävää ja alentavaa, tulee mieleen lähinnä jotkut karjamarkkinat.

---


Ja ketä tässä nöyryytetään jos ihmiset itse tuonne saavat ilmoittaa itsensä huutokaupattavaksi? Vapaaehtoisesti? Ettei ketään pakoteta?



En tarkoittanutkaan sitä noin. Toki juttu perustuu vapaaehtoisuuteen ja monet voivat pitää sitä hauskana ideana, eli he eivät koe juttua nöyryyttävänä millää tavalla. Omasta mielestäni kuitenkin koko kuvio on nöyryyttävä ja tunnen lähinnä jonkinlaista myötähäpeää niitä kohtaan, jotka itsensä tuollaiselle alistavat.
Freja

Posts: 8,774

#18597 • • Freja Sihteeri

Replying to SINKKULUUKKU:

aada, 24.2.2010 20:39:
---
Freja, 24.2.2010 20:28:
---
aada, 24.2.2010 20:18:
Niin ei se hyväntekeväisyys olekaan kauhea juttu, vaan se millä se saadaan tässä aikaan. Mielestäni tämä on jotenkin nöyryyttävää ja alentavaa, tulee mieleen lähinnä jotkut karjamarkkinat.

---


Ja ketä tässä nöyryytetään jos ihmiset itse tuonne saavat ilmoittaa itsensä huutokaupattavaksi? Vapaaehtoisesti? Ettei ketään pakoteta?

---


En tarkoittanutkaan sitä noin. Toki juttu perustuu vapaaehtoisuuteen ja monet voivat pitää sitä hauskana ideana, eli he eivät koe juttua nöyryyttävänä millää tavalla. Omasta mielestäni kuitenkin koko kuvio on nöyryyttävä ja tunnen lähinnä jonkinlaista myötähäpeää niitä kohtaan, jotka itsensä tuollaiselle alistavat.



Ookoo.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Jone

Posts: 8,258

#18598 • • Edited Jone Archibald Haddock

Replying to SINKKULUUKKU:

aada, 24.2.2010 20:39:
En tarkoittanutkaan sitä noin. Toki juttu perustuu vapaaehtoisuuteen ja monet voivat pitää sitä hauskana ideana, eli he eivät koe juttua nöyryyttävänä millää tavalla. Omasta mielestäni kuitenkin koko kuvio on nöyryyttävä ja tunnen lähinnä jonkinlaista myötähäpeää niitä kohtaan, jotka itsensä tuollaiselle alistavat.



Mä en kertakaikkiaan pysty ymmärtämään miten hupailuhyväntekeväisyyshuutokauppa on sun mielestäsi kuviona nöyryyttävä, mutta lähes samaan hengenvetoon kaupittelet ideaa perseesi myymisestä kulutushyödykkeitä vastaan toivottavana ja luontevana asiana - näin se asia nimittäin ton kaiken tarjoilun ja lahjojen ostelun kanssa pohjimmiltaan on vaikka miten koittaisit sen meille markkinoida.

Voit koittaa perustella miten tossa tavassa ajatella on edes jotain järkeä, mutta en usko että tuut onnistumaan kovinkaan erinomaisesti.

Pahoitteluni pikkasen railakkaista sanankäänteistä, mutta alkaa pikkuhiljaa erilaisten ajatusmallien suvaitsemisen malja läikkymään yli kun järjestelmällisesti pusket suustasi joko jotain itserakasta ja -keskeistä tai toisia alaspäin katsovaa.
ezzy

Posts: 8,060

#18599 • • ezzy Droid-pappa
Menee kyllä niin lujaa multa ohi, että pitänee olla taas aiheesta hetki hiljaa :D
aada

Posts: 736

#18600 • • aada

Replying to SINKKULUUKKU:

Jone, 24.2.2010 21:59:
---
aada, 24.2.2010 20:39:
En tarkoittanutkaan sitä noin. Toki juttu perustuu vapaaehtoisuuteen ja monet voivat pitää sitä hauskana ideana, eli he eivät koe juttua nöyryyttävänä millää tavalla. Omasta mielestäni kuitenkin koko kuvio on nöyryyttävä ja tunnen lähinnä jonkinlaista myötähäpeää niitä kohtaan, jotka itsensä tuollaiselle alistavat.

---


Mä en kertakaikkiaan pysty ymmärtämään miten hupailuhyväntekeväisyyshuutokauppa on sun mielestäsi kuviona nöyryyttävä, mutta lähes samaan hengenvetoon kaupittelet ideaa perseesi myymisestä kulutushyödykkeitä vastaan toivottavana ja luontevana asiana - näin se asia nimittäin ton kaiken tarjoilun ja lahjojen ostelun kanssa pohjimmiltaan on vaikka miten koittaisit sen meille markkinoida.

Voit koittaa perustella miten tossa tavassa ajatella on edes jotain järkeä, mutta en usko että tuut onnistumaan kovinkaan erinomaisesti.

Pahoitteluni pikkasen railakkaista sanankäänteistä, mutta alkaa pikkuhiljaa erilaisten ajatusmallien suvaitsemisen malja läikkymään yli kun järjestelmällisesti pusket suustasi joko jotain itserakasta ja -keskeistä tai toisia alaspäin katsovaa.



Mielestäni tuo huutokauppa on liian suora ja läpinäkyvä ja sen vuoksi nöyryyttävä.

Tiedän, että lahjojen ostelu ja tarjoilu on pohjimmiltaan itsensä myymistä, sen takiahan siitä vitsailenkin. Maailma kuitenkin toimii tiettyjen tapojen ja konventioiden mukaan ja mielestäni paras on sopeutua siihen ja pyrkiä toimimaan tässä ympäristössä itselleen edullisella tavalla.

En mielestäni ole sanonut mitään kovin itserakasta tai -keskeistä (jos, niin missä?). Enkä myöskään katso mielestäni toisia alaspäin. Tuo myötähäpeä kommentti ei tarkoita, että huutokauppaan osallistuvilla olisi tosiasiassa jotain hävettävää tai että he olisivat nöyryytettyjä. Olen vain aika rehellinen ja se että itse tunnen tietyllä tavalla, kertoo enemmän minusta itsestäni kuin näiden tunteiden aiheuttajista.