SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,807,735 views

Syder

Posts: 2,255

#17142 • • Edited Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.

Lyylikki, 16.4.2009 12:42:
---
Syder, 16.4.2009 11:33:
---
Equalizer, 16.4.2009 11:22:
---
Lasersäde, 16.4.2009 09:57:
sinkkuilu on ihan kivaa, mutta tulee kyl kaivattua aika paljon läheisyyttä :)

---

niiku pierunhajuja

---

Ja röyhtäilyjä

---


Joo ja sitä kun aamiaispöytään tullaan munia rapsutellen ja seuraavaksi ollaan kiinni juustohöylässä.


Juuri näin *joo*

edit: lisättäköön vielä, vaimoke leipomassa ja niinno taikinassahan tarvitaan joskus hiivaa...

--
Divida et impera.

Tiinuliinu81

Posts: 510

#17143 • • Tiinuliinu81 Säätäjä

sativa

Itse oon parhaimmat tyypit tavannut ihan vain baarissa



Niin mäkin..

Mulla on sellainen kaveripiiri, että kavereiden miehet eivät ole ikinä mukana missään, joten ei niiden hyvännäköiset sinkkukaveritkaan*tirsk*. Eli tällaista kautta en uusia ihmisiä tapaa. Enkä kyllä keksi missä muualla tapaisinkaan, kun tyyliin netissä, baarissa jne.

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

kinderi

Posts: 1,783

#17144 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Mä olen 3 exääni tavannu bileissä,juttu sitten lähteny täällä klubbarissa(ja galleriassa) etenemään..
Meseä unohtamatta *hihu* Netin ihmeellinen maailma..
Normibaareissa en käy ollenkaan,sieltä ei ole mitään kivaa ikinä löytyny,aina ollu vaan se perseidenveto mielessä *justjoo*
Bileet on kyllä hyvä paikka tutustua,jos nyt ei potentiaalisiin seurustelukumppaneihin,niin ainakin suht samasta fiiliksestä dikkaaviin ihmisiin,monta ihanaa ystävää löytäny *hihu*

Mä en osais varmaan edes tapailla ihmistä,joka ei käy bileissä.. Pitemmälle ajateltuna,joku oopperadiggari ei ehkä sopis samaan talouteen mun kanssa.. Pitäis olla vääntämässä siitä mitä musaa kuunnellaan,eikä varmaan kummemmin tulis yhdessä ulkoiltua.. En tiedä.

Mitä mä tässä olen miettiny,niin mulla on aika pitkä "vaatimuslista"..Osasta vaatimuksista on helppokin luopua,mutta jotkin asiat vaan täytyy hyväksyä taikka ei pääse mun elämään millään lailla. Nirso en kuitenkaan ole,eikä kyseessä ole mitkään "sen täytyy osata leipoa,ja hieroa ja pitää olla vaalee tukka ja ei saa tehdä sitä ja tätä",vaan ihan normaalirajoissa olevat "vaatimukset".

Vaatimukset heittomerkeissä sen takia,etten keksiny parempaa sanaa sille mitä haen,ne on oikeestaan toiveita,mutta joista en tingi *nauru*

..oliko taas sekava sepustus?

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Freja

Posts: 8,775

#17145 • • Freja Sihteeri

kindertin, 16.4.2009 13:20:
Mitä mä tässä olen miettiny,niin mulla on aika pitkä "vaatimuslista"..Osasta vaatimuksista on helppokin luopua,mutta jotkin asiat vaan täytyy hyväksyä taikka ei pääse mun elämään millään lailla. Nirso en kuitenkaan ole,eikä kyseessä ole mitkään "sen täytyy osata leipoa,ja hieroa ja pitää olla vaalee tukka ja ei saa tehdä sitä ja tätä",vaan ihan normaalirajoissa olevat "vaatimukset".

Vaatimukset heittomerkeissä sen takia,etten keksiny parempaa sanaa sille mitä haen,ne on oikeestaan toiveita,mutta joista en tingi *nauru*



Sama täällä, vaatimusten suhteen *joo* Joskus nuorempana ei ollu oikee väliä, mut nykyään oon suht, hmm... vaativa noiden asioiden suhteen. Pitäähän se nyt jokin taso sentäs olla! *nauru*

Ja mitä sitä turhaa mitään sellaista edes itselleen ottamaan, jonka kanssa joku itselle tärkeä vaatimus ei oikein osu yksiin.

Arvokas piirre mun mielestä :)

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Syder

Posts: 2,255

#17146 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.

kindertin, 16.4.2009 13:20:
..oliko taas sekava sepustus?


Tähänhän normaalisti vastataan nyökkäävästi ja ymmärtäen, kuitenkaan jos asiasta seuraavana päivänä kysyt uudestaan ni saat vastaukseksi *ding* ilmeen *nauru*

--
Divida et impera.

Avatar
#17147 • • Equalizer Guest
*pier*
Avatar
#17148 • • Säty Guest

Equalizer, 16.4.2009 11:22:
---
Lasersäde, 16.4.2009 09:57:
sinkkuilu on ihan kivaa, mutta tulee kyl kaivattua aika paljon läheisyyttä :)

---


niiku pierunhajuja



No, sitäkin. :D

Ja henglailua. :)
Mut ku kesä tulee niin....ehkä kollitki heräilee:D
WiljamiDzay

Posts: 1,291

#17149 • • WiljamiDzay Nyypiö

Sunshine^82, 18.4.2009 15:06:
Eipä tarvitse tästä luukusta poistua enää ikinä.



Muutat luostariin ja rupeet nunnaksi?

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

AnssiV

Posts: 1,798

#17150 • • AnssiV EDM saved me from Jesus
..ai vitsi että nyt menee kovaa, huomaa että nyt on kevät, vaan taottava on kun kerta rauta on kuumaa *tirsk* ..viime yö jossain muualla kuin kotona ja näyttää hieman sille ettei ens yötäkään tartte nukkua yksin, eikä ole edes sama tapaus. *nauru*
Lyylikki

Posts: 2,975

#17151 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

AnssiV, 18.4.2009 18:22:
..ai vitsi että nyt menee kovaa, huomaa että nyt on kevät, vaan taottava on kun kerta rauta on kuumaa *tirsk* ..viime yö jossain muualla kuin kotona ja näyttää hieman sille ettei ens yötäkään tartte nukkua yksin, eikä ole edes sama tapaus. *nauru*



Toivottavasti ne ei kumpikaan vieraile täällä *iloinen* Saattaa muuten olla aika kylmää kainaloa sen jälkeen.
evvk

Posts: 1,918

#17152 • • evvk

jaskajokunen, 13.4.2009 07:55:
---
mark hamilton, 11.4.2009 22:02:
vittumaisimpia on sellaset että muija lupaa vaikka mitä ja sit se ei tuukkaan treffeille.. ja heittää sit vaikka mitä seliseliä että miks ei tullu kun asiaa kyselee jälkeen päin.. se on vähän noloa.. mutta yrittänyttä ei laiteta.

---


Veit kyllä sanat täysin suustani. Mä oon ollu tekemisissä yhden muijan kaa, sovittu varmaan kymmenen tapaamista, joka kerta se ei tuu paikan päälle, ja keksii mitä ihmeellisimpiä puhelin rikki, puhelin kadonnut, akku loppu, en oo käyny FB:ssä viikkoon enkä saanu viestii (vaikka näet vihreästä pallukasta että hän on online), odottamaton ongelma, kaveri sai "itkupotkuraivarin ja siti piti rauhoitella", niin hatusta vedettyjä stooreja, et nykyään sen syyselittelyt menee kyl jo melkeen huumorista, ku ne on kaikki niin hatusta temmatuja =D



Jaa.. no mä jätän kyllä jo ekaan Seliseliin.. yleisesti on muutaman viikon kirjoittelun jälkeen turha odottaa mitään. Hommat toimi paremmin kuin flirttailee baarissa ventovieraita niin ees vähääkään kiinnostunteet tulee puhuun ja nistä näkee monesti heti miten paljon oikeesti kiinnostaa.
evvk

Posts: 1,918

#17154 • • Edited evvk
+Sinkkuna voi elää kuin pellossa
+Saa mennä yksin baariin milloin huvittaa
+Saa osta kaljaa silloin kun huvittaa
MonstersBall

Posts: 4

#17156 • • MonstersBall
33 päivää siihen menikin, mutta alkoi toimia. Katsokaapa Suomi24:n etusivu.

Laitoin siis pitkän ilmoitukseni näihin:
tämä
kaksplus
hevostalli
tukiasema
Suomi24

Ja sitten vielä lyhyen ilmoitukseni tuonne Suomi24:ään. 15.4 23:06. Eli vielä on sellaset 42 tuntia aikaa parrasvaloissa.

Viikon suosituimmat Luettu

En tahdo normaalielämää 50724
Ihannenaiseni vol 2 38647

Aktiivisuus ja usko omaan asiaan palkitaan! (suomeksi: spämmäys) Olen saanut jo 1 sähköpostin hyvin kiinnostavalta naiselta. Muita sähköposteja ei olekaan tullut. Ehkä yksi lottokuponki riittää tällä kertaa...
Janisa

Posts: 2,226

#17157 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

MonstersBall, 21.4.2009 05:17:
33 päivää siihen menikin, mutta alkoi toimia. Katsokaapa Suomi24:n etusivu.

Laitoin siis pitkän ilmoitukseni näihin:
tämä
kaksplus
hevostalli
tukiasema
Suomi24

Ja sitten vielä lyhyen ilmoitukseni tuonne Suomi24:ään. 15.4 23:06. Eli vielä on sellaset 42 tuntia aikaa parrasvaloissa.

Viikon suosituimmat Luettu

En tahdo normaalielämää 50724
Ihannenaiseni vol 2 38647

Aktiivisuus ja usko omaan asiaan palkitaan! (suomeksi: spämmäys) Olen saanut jo 1 sähköpostin hyvin kiinnostavalta naiselta. Muita sähköposteja ei olekaan tullut. Ehkä yksi lottokuponki riittää tällä kertaa...



Ainakin oot saanu hetkes parrasvaloissa! *vink*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

lunake

Posts: 800

#17158 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
Kyllä immeiset osaa olla hankalia ja ihan perseestä. *nauru*

Huuma loppu ja nyt sitten seuraavaa uhria kahtellen joka on kylläkin jo kiikarissa, ei oo häpee olla nopee. *lmao**hih*

--
Hedelmällisyys on påp!

MonstersBall

Posts: 4

#17159 • • MonstersBall

Janisa, 21.4.2009 06:38:
---
MonstersBall, 21.4.2009 05:17:
33 päivää siihen menikin, mutta alkoi toimia. Katsokaapa Suomi24:n etusivu.

Laitoin siis pitkän ilmoitukseni näihin:
tämä
kaksplus
hevostalli
tukiasema
Suomi24

Ja sitten vielä lyhyen ilmoitukseni tuonne Suomi24:ään. 15.4 23:06. Eli vielä on sellaset 42 tuntia aikaa parrasvaloissa.

Viikon suosituimmat Luettu

En tahdo normaalielämää 50724
Ihannenaiseni vol 2 38647

Aktiivisuus ja usko omaan asiaan palkitaan! (suomeksi: spämmäys) Olen saanut jo 1 sähköpostin hyvin kiinnostavalta naiselta. Muita sähköposteja ei olekaan tullut. Ehkä yksi lottokuponki riittää tällä kertaa...

---


Ainakin oot saanu hetkes parrasvaloissa! *vink*



Pitempi listani sai 1 vastauksen. 3 mailia olen nyt siltä naiselta saanut, tässä kolmannessa jonka juuri luin paljasti että hän on parisuhteessa, ja perhettäkin on, ja etsii vain sielunkumppania/ystävää.

Ihannenaiseni vol 2 -ketjun perusteella olen saanut 3 sähköpostia. 1 tosi kiinnostava, 1 kiinnostava, 1 ei kovin kiinnostava (jotenkin kaikki tyssäs siihen kun menin Facebookiin ja sillä on siellä oletuskuvana Simpsons-hahmo, ei tuo kyllä ainut asia ollut).

6 vastausta mitä muilta palstoilsta sain niin olivat: 2 naimisissa olevaa, 42v nainen, 47v nainen, vain kaverisuhdetta hakeva nainen, 1 kiinnostunut nainen (tosin myönsi olevansa hieman epävarma).

Tuntuu että harva sinkkunainen osaa netissä kiinnostua miehestä, tai ainakaan tehdä asialle mitään. Keski-ikäiset ja naimisissa olevat kyllä.
Avatar
#17160 • • niomic Guest

MonstersBall,
Tuntuu että harva sinkkunainen osaa netissä kiinnostua miehestä, tai ainakaan tehdä asialle mitään. Keski-ikäiset ja naimisissa olevat kyllä.



Mikäli nyt puhutaan tuosta ihan himmeestä listasta mikä tänne oli postattu jokin aika sitten, ni enpä sen perusteella vetäis mitään himmeitä johtopäätöksiä sinkkunaisten aktiivisuudesta. Suurin osa jengistä on aika keskitien tallaajia, jotka ettii about keskitien tallaajia. Oliko sulla kuvaa mukana ilmoituksessa? Käsittääkseni sen puuttuminen tai mikäli se on epämiellyttävä voi vähentää yhteydenottoja :F