SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,821,718 views

Minnalilla

Posts: 418

#17101 • • Edited Minnalilla

Freja, 11.4.2009 17:54:

Kauheinta olisi seurustella jonkun kanssa siksi että on joku.
---



Haluan siis painottaa sitä, et mä en halua seurustella sen takia, että mulla olisi vain joku. Mutta mä satun olemaan ihminen, jota ei ole luotu yksinäiseksi erakoksi. Oon ihminen, joka haluaa ihmisille hyvää, ja joka tarvitsee vierelleen kumppanin jotta voisi tuntea täysillä. Tällä hetkellä mun elämästä vaan puuttuu hieman asioita, ja yksi on kumppani.
Mä pärjään toki yksin, mutta se ei vain sovi minulle. Sitä on vaikea ehkä selittää ihmiselle, joka ei tunne parisuhdetta niin upeaksi asiaksi kuin itse, mutta minulla on vain niin paljon rakkautta sydämessäni, että toivon että en joutuisi yksin sitä vaalimaan.
Mä en silti lähde suinpäin suhteeseen, enkä pidä itseäni mitenkään säälittävänä parisuhteen etsijänä, vaikka sellaista kohdalleni toivoisinkin. Tiedän vain, että minut on luotu elämään toisen ihmisen kanssa, ei yksin.




Veit sanani suusta, niin totta.....

--
tilulileii!

Nex

Posts: 83

#17102 • • Nex
^
Noin juuri.
Lerna

Posts: 320

#17103 • • Lerna
alkaa pahasti näyttä että täältä voisi jopa päästä joskus pois :P
Avatar
#17104 • • Equalizer Guest
mua ei täältä pois saa ku joku tosi hullu
siveys

Posts: 2,492

#17105 • • siveys lovely
En kyl tiiä oliko se kevät vai mikä, mutta Vainoissa oli kyllä sen verran runsaasti hemaisevia neitokaisia, että tuli oikein pirtsakka fiilis :) Miesten osalta tarjonta oli kyllä kovin kuivaa, mutta onneksi omasta kuormasta löytyi sentään niomic ja Zeratul! *slurps*

Jos nyt oikeasti lähdetään analysoimaan tätä niin ehkä sellaisesta luonnonläheisemmästä pukeutumisesta (lue: hippi) huokuu päässäni jonkinlainen mielensisäinen valtavirrasta poikkeavuus.. Loogisesti ajateltunahan todennäköisyys sille, että tuollaiset oman alakulttuurinsa mukaan stereotypisesti sonnustautuneet typykät oikeasti omaisivat jotain originaaleja (tai edes oman alakulttuurinsa kontekstista poikkeavia) ajatuksia, on varmaankin aika astronomisen pieni.. Mutta jos mun päässä piuhat on menneet tässä kohtaa solmuun siten, että saan helposti positiivisia assosiaatioita tuolla tavoin tälläytyneistä neitokaisista, niin en voi muuta kuin syleillä tätä siunausta täysin rinnoin :D

Miespuolisten kohdalla tätä vinoumaa ei ikävä kyllä ole päässäni havaittavissa. Oikeastaan ainoa edes etäisesti tähän kategoriaan kuuluva miespuolinen henkilö, joka on koskaan allekirjoittaneeseen tehnyt vaikutuksen on Vaasankadun Vegemestassa toisinaan tavattava Frogi. Vegemestaa kannattaa muuten tukea ihan yksinkertaisesti jo tämän miehen positiivisen energian takia, vaikka ovathan ne ruoatkin varsin herkullisia ;)

Oman lähihenkilöhistoriani valossa nämä positiiviset assosiaatiot nousevat kuitenkin pintaan kovin mielenkiintoisessa vaiheessa. Olen nimittäin juurikin viime aikoina kokenut varsin erikoislaatuista viehätystä sellaista naista kohtaan, joka pakenee kaikkia vinoutuneita fiksaatioitani silkan tavanomaisuutensa ja näennäisen yksinkertaisuutensa ansiosta. Paradoksaalisesti hänen tarjoamansa raapaisu tavanomaisemman ihmisryhmän elämään, kuitenkin minulle helposti lähestyttävässä muodossa, tarjoaa juuri sellaisia mieltä kutkuttavia kokemuksia, joihin nimenomaan nämä marginaalisemmat ihmisryhmät ovat minun päässäni assosioituneet.

Mutta ehkä sitä pitää tässä vaiheessa painua pedin puolelle - ei tätä tajunnan virtaa taida enää tässäkään laajuudessa kukaan jaksaa lukea.. Eikä kai ole niin väliksikään.. Omaa päätäni selvitelläksenihän minä tämän kutenkin kirjoitin ;) Houkutus vain sulkea selain ja lähettää tämäkin kirjoitus bittitaivaan tuuliin niin kuin olen niin monesti aikaisemminkin tehnyt on varsin suuri, mutta jos nyt ihan vaikka periaatteellisesta syystä, tyhmien juttujen tekemisen aiheuttaman serendipidsyyden vähäisen todennäköisyyden edessä nöyrtyisin ja vain yksinkertaisesti painaisin sitä "tallenna" -nappia :D En kyllä jaksa edes oikolukea tätä.. Hyvää yötä ;)
seilori

Posts: 482

#17106 • • seilori

siveys, 12.4.2009 06:09:
En kyl tiiä oliko se kevät vai mikä...



Voisin komppaa sen verran, että siellä oli tosiaan varsin söpöjä rastatyttöjä :)
alphamagic

Posts: 3,628

#17107 • • alphamagic

vilna, 12.4.2009 12:08:
---
siveys, 12.4.2009 06:09:
En kyl tiiä oliko se kevät vai mikä...
---


Voisin komppaa sen verran, että siellä oli tosiaan varsin söpöjä rastatyttöjä :)



Joo ja poikia myös :) ainakin muistaakseni :D

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

ezzy

Posts: 8,060

#17108 • • ezzy Droid-pappa

Equalizer, 11.4.2009 22:07:
---
mark hamilton, 11.4.2009 22:02:
vittumaisimpia on sellaset että muija lupaa vaikka mitä ja sit se ei tuukkaan treffeille.. ja heittää sit vaikka mitä seliseliä että miks ei tullu kun asiaa kyselee jälkeen päin.. se on vähän noloa.. mutta yrittänyttä ei laiteta.

---


no siit vois jo päätellä et ei tuu kesää



Siitä vois päätellä ehkä että kysyjästä on haluttu päästä eroon...
AnssiV

Posts: 1,798

#17109 • • Edited AnssiV EDM saved me from Jesus

mark hamilton, 11.4.2009 22:02:
vittumaisimpia on sellaset että muija lupaa vaikka mitä ja sit se ei tuukkaan treffeille.. ja heittää sit vaikka mitä seliseliä että miks ei tullu kun asiaa kyselee jälkeen päin.. se on vähän noloa.. mutta yrittänyttä ei laiteta.



Tulipa tuossa juuri törmättyä yhteen sellaiseen. Eiliselle oli sovittu jo reilu viikko sitten treffit vaan ne oli sitten ehkä elämäni vaivattomimmat "treffit".. Laitoin päivällä viestiä että mihin aikaan nähdään niin eipä sitten tarvinnu persettään nostaa mihinkään kun neidistä ei kuulunu koko päivänä mitään.. *nauru*
Juuh, ehkä se on sitten vaan parempi viettää kesä kahestaan moottoripyörän kanssa kun kerta näin hyvin nää treffit mun kohdalla menee. *lmao**eiei**uuh*
Avatar
#17110 • • niomic Guest

siveys, 12.4.2009 06:09:
En kyl tiiä oliko se kevät vai mikä, mutta Vainoissa oli kyllä sen verran runsaasti hemaisevia neitokaisia, että tuli oikein pirtsakka fiilis :)



Tais kyllä olla kevättä pöksyissä itse kullakin *pepsodent*

Miesten osalta tarjonta oli kyllä kovin kuivaa, mutta onneksi omasta kuormasta löytyi sentään niomic ja Zeratul! *slurps*



Aika tyhjät arvat :D


Jos nyt oikeasti lähdetään analysoimaan tätä niin ehkä sellaisesta luonnonläheisemmästä pukeutumisesta (lue: hippi) huokuu päässäni jonkinlainen mielensisäinen valtavirrasta poikkeavuus.. Loogisesti ajateltunahan todennäköisyys sille, että tuollaiset oman alakulttuurinsa mukaan stereotypisesti sonnustautuneet typykät oikeasti omaisivat jotain originaaleja (tai edes oman alakulttuurinsa kontekstista poikkeavia) ajatuksia, on varmaankin aika astronomisen pieni.. Mutta jos mun päässä piuhat on menneet tässä kohtaa solmuun siten, että saan helposti positiivisia assosiaatioita tuolla tavoin tälläytyneistä neitokaisista, niin en voi muuta kuin syleillä tätä siunausta täysin rinnoin :D



Aika samoilla linjoilla mennään tässä asiassa hyvien ja huonojen puolien osalta. Tosin aikamoista negistelyä toi astronomisen pieni todennäköisyys. En nyt tiedä mihin lokeroon sitä itseään laittaisi (ei kyllä "hippi"), mutta samalla tavalla voisin ajatella ja kuvitella muiden ajattelevan omasta lokerostani. Pidemmän päälle kiintoisia ihmisiä nyt on kuitenkin itse kullekin aika vähän muutenkin, joten olen iloinen siitä, että kiinnität tässä huomiotasi ennemminkin tuohon positiiviseen assosiaatioon (onko sille muuten jokin tunnistamasi pohja?). Näihin mielikuviin em. porukasta liittyy kyllä inherintisti tietynlainen ylimielisyys ja tuomitsevaisuus. Eli tämä iloisuus ja muu ulospäin säteilevä positiivisuus ei ole näennäistä, mutta koen sen rajoittuvan halutulta vastaanottajaryhmältään hyvin pitkälti oman ryhmän sisälle. Tai ehkä katson taas itseäni liian kriittisesti tavallaan hippipeilin kautta ja koen joutuvani tuomituksi näissä piireissä. On joskus aikanaan tullut hengailtuakin vastaavien piirien ulkoreunamilla ja tuli monesti jotenkin semmonen kapitalistisika-fiilis :D Ei mulle koskaan mitään siihen viittaavaa oikeastaan sanottu tai annettu muutenkaan erikoisemmin edes ymmärtää, kunhan rakentelin päässäni taas mörköjä.

Sitten tulee ajatelleeksi sitäkin, että onhan ko. bileissäkin suurimmat homogeenisyyttä edustaneet ilmentymät voineet rajoittuakin oikeastaan vain musamakuun ja pukeutumiseen. Ja sit taas ihan loppupeleissä et "mitä välii" :D Hyvät fiilikset irtos ja niitä ei saa kuin huonommiks jurnuttamalla niitä oman pään raskaan negatiivispainotteisen byrokratiakoneiston läpi.



Oman lähihenkilöhistoriani valossa nämä positiiviset assosiaatiot nousevat kuitenkin pintaan kovin mielenkiintoisessa vaiheessa. Olen nimittäin juurikin viime aikoina kokenut varsin erikoislaatuista viehätystä sellaista naista kohtaan, joka pakenee kaikkia vinoutuneita fiksaatioitani silkan tavanomaisuutensa ja näennäisen yksinkertaisuutensa ansiosta. Paradoksaalisesti hänen tarjoamansa raapaisu tavanomaisemman ihmisryhmän elämään, kuitenkin minulle helposti lähestyttävässä muodossa, tarjoaa juuri sellaisia mieltä kutkuttavia kokemuksia, joihin nimenomaan nämä marginaalisemmat ihmisryhmät ovat minun päässäni assosioituneet.



Who are these 'people' you speak of, with their normal lives? And what in your mind constitutes a set of parameters needed to belong to such a large group?
jaskajokunen

Posts: 2

#17111 • • jaskajokunen

mark hamilton, 11.4.2009 22:02:
vittumaisimpia on sellaset että muija lupaa vaikka mitä ja sit se ei tuukkaan treffeille.. ja heittää sit vaikka mitä seliseliä että miks ei tullu kun asiaa kyselee jälkeen päin.. se on vähän noloa.. mutta yrittänyttä ei laiteta.



Veit kyllä sanat täysin suustani. Mä oon ollu tekemisissä yhden muijan kaa, sovittu varmaan kymmenen tapaamista, joka kerta se ei tuu paikan päälle, ja keksii mitä ihmeellisimpiä puhelin rikki, puhelin kadonnut, akku loppu, en oo käyny FB:ssä viikkoon enkä saanu viestii (vaikka näet vihreästä pallukasta että hän on online), odottamaton ongelma, kaveri sai "itkupotkuraivarin ja siti piti rauhoitella", niin hatusta vedettyjä stooreja, et nykyään sen syyselittelyt menee kyl jo melkeen huumorista, ku ne on kaikki niin hatusta temmatuja =D
kinderi

Posts: 1,783

#17112 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

jaskajokunen, 13.4.2009 07:55:
---
mark hamilton, 11.4.2009 22:02:
vittumaisimpia on sellaset että muija lupaa vaikka mitä ja sit se ei tuukkaan treffeille.. ja heittää sit vaikka mitä seliseliä että miks ei tullu kun asiaa kyselee jälkeen päin.. se on vähän noloa.. mutta yrittänyttä ei laiteta.

---


Veit kyllä sanat täysin suustani. Mä oon ollu tekemisissä yhden muijan kaa, sovittu varmaan kymmenen tapaamista, joka kerta se ei tuu paikan päälle, ja keksii mitä ihmeellisimpiä puhelin rikki, puhelin kadonnut, akku loppu, en oo käyny FB:ssä viikkoon enkä saanu viestii (vaikka näet vihreästä pallukasta että hän on online), odottamaton ongelma, kaveri sai "itkupotkuraivarin ja siti piti rauhoitella", niin hatusta vedettyjä stooreja, et nykyään sen syyselittelyt menee kyl jo melkeen huumorista, ku ne on kaikki niin hatusta temmatuja =D



Mahtaa olla melkonen mimmi,jos noin monta kertaa oot jo turhat selitykset kuunnellu ja edelleen ilmeisesti jatkat piiritystä?

..Kummasti alkaa toi halipula hönkimään niskaan iltasin kun ulkona alkaa pimenemään *uuh*
Kyllä sitä ajoittain kaipais jotain kainaloa jossa loikoilla ja ihmistä jolle kertoa päivän tapahtumista(vaikkei ne kovinkaan kummosia välttämäti ole..).
Samaa asiaa kun ei mun mielestä aja se,että juoruilen turhapäiväsiä kavereiden kanssa puhelimessa tai mesessä.

Onneks on kesä tulossa(onhan??),ei samalla tavalla ole pimeetä *hih*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

turquoise

Posts: 732

#17113 • • turquoise e-ra2co
Mulle ehkä suurimpia turn offeja on, jos joku pyytää "treffeille". Yäh! En tykkää ko. sanasta yhtään, enkä voi olla samalla aaltopituudella miehen kanssa joka ehdottelee tämmöisiä väkinäisiä, vanhanaikaisia, seksuaalisesti virittyneitä asioita. Mutta kyllä, voisin ehkä tulla kanssasi "katseleen eläimiä ja ihmisiä Korkeasaareen", "hengaileen porukalla puistoon" ja jos on todella potentiaalinen, niin "keskustelemaan lisää asioista kahvikupin(erit. potentiaalisen kohdalla)/tuopin (vähemmän potentiaalisen kohdalla) ääreen". Lienee varmaan sanomattakin selvää, että oon tosi nirso miesten suhteen, mut sit jos synkkaa spontaanisti niin sitten on kyllä menoa se.

Itse oon parhaimmat tyypit tavannut ihan vain baarissa, yleensä ovat olleet jotain kavereiden kavereita. Psykebileissä tosiaan on silmänruokaa, kauniita miehiä ja naisia mielinmäärin. Jotenkin niissä kuitenkin vallitsee virittäytynyt tunnelma, jopa tietynlaiset "kastijaot" - onko tämä sitten ihmisten todellisia persoonallisuuksia vai vain oman epävarmuuden naamioimiskeinoja mm. kemikaalein? Ei välttämättä aina tule hirveesti juteltua ihmisten kanssa, jos ja kun OSA porukasta on niin sekaisin että lähinnä ainut asia mikä kiinnostaa on oma napa. Tai sit vaan itse joraa koko illan, eikä sosiaalisten suhteiden luomiselle näin jää aikaa. Toki on psykebailuissakin tullut tutustuttua mahtaviin ihmisiin *hihu*
Reggae-bileissä oon ruvennu tykkään käydä, sillä niissä on "jotenkin" tosi rento meininki ja ihmiset humaaneja ja mukavia.

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

sts

Posts: 7,969

#17114 • • sts Sama pyynti aitta!

sativa, 13.4.2009 18:04:
Mulle ehkä suurimpia turn offeja on, jos joku pyytää "treffeille". Yäh! En tykkää ko. sanasta yhtään,



jos tälläset asiat estää sun ihmisiin tutustumisen nii eipä ihme että postailet tälle puolelle luukkua. Tuo on sikäli vähä typerä "turnoff" sikäli se toinen ihminen on saattanut olla ihan samanlainen kuin sinäkin mutta ei ole tiennyt miten suhtaudut vaikka "MENNÄÄ PUISTOO" heittoon.
turquoise

Posts: 732

#17115 • • turquoise e-ra2co

sts, 13.4.2009 18:12:
---
sativa, 13.4.2009 18:04:
Mulle ehkä suurimpia turn offeja on, jos joku pyytää "treffeille". Yäh! En tykkää ko. sanasta yhtään,

---


jos tälläset asiat estää sun ihmisiin tutustumisen nii eipä ihme että postailet tälle puolelle luukkua. Tuo on sikäli vähä typerä "turnoff" sikäli se toinen ihminen on saattanut olla ihan samanlainen kuin sinäkin mutta ei ole tiennyt miten suhtaudut vaikka "MENNÄÄ PUISTOO" heittoon.



"Turn off" ei ole absoluuttinen ilmaisu eikä se myöskään ole mitään tietoisesti valittua, vaan se tulee spontaanisti. Vähän niinkuin makuasioita, ei niistä voi kiistellä sillä ne kumpuavat jostain syvältä. Ei mun mielestä tarvi vetää hernettä nenään tässä, sillä oon varma että suurinta osaa ihmisiä ei haittaa tämä juttu mistä kirjoitan yhtään.

"Treffeistä" tulee mieleen se, että tässä nyt yritetään pariutua. Mä viihdyn taas yksinkin - välillä tosin vaihtelevasti - mutta mitään kiirettä ei oo eikä varsinkaan väkisin; jotenkin tuo sana on mun korvaani niin väkinäinen. Niinkuin treffien jälkeen olisi kaksi vaihtoehtoa: seuraavat treffit tai ettei enää ikinä nähdä. "Meni nekin treffit taas v*tuiksi, se tyyppi oli ihan k*sipää." Mä taas lähinnä haluan eka ystävystyä ilman mitään seksuaalista esiviritelmää ja jos käy niin, että se johtaa johonkin niin sit saa johtaa.

Mut oot kyllä oikeassa, että siinä ei kyllä oo tosiaan mitään ihmettä että mä postailen tänne puolelle luukkua *tirsk*

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

siveys

Posts: 2,492

#17117 • • siveys lovely

sativa, 13.4.2009 18:04:
... Itse oon parhaimmat tyypit tavannut ihan vain baarissa ...


En tiedä olenko mä ainoa, jonka mielestä tämä lause on jotenkin aika surullinen ;)
turquoise

Posts: 732

#17118 • • Edited turquoise e-ra2co

siveys, 13.4.2009 19:26:
---
sativa, 13.4.2009 18:04:
... Itse oon parhaimmat tyypit tavannut ihan vain baarissa ...

---

En tiedä olenko mä ainoa, jonka mielestä tämä lause on jotenkin aika surullinen ;)



Eihän kukaan tuota haluaisi ikinä myöntää, sillä sanaan "baari" mielletään usein myös asiat: "änkyräkänni, halpa, sivistymätön" jne. mutta itse olen henkilökohtaisesti tätä mieltä. Ottakaa tosin huomioon, että se on sosiaalisista paikoista todennäköisin, missä tulee ihmisten kanssa edes juteltua (en ole koulussa, valitettavasti). Etsi joku kiva harrastus? No, tykkään harrastaa lukuisten erakkohobbyjeni lisäksi baarissa "hengailua" löytäen mielenkiintoisia ihmisiä, joilta voin saada uusia perspektiivejä asioihin. Baarejakin on niin moneen lähtöön, että ei ole pakko roikkua siellä ydinkeskustan halvimmassa juottolassa vaan voi etsiä sivummalta sen hieman erikoisemman vaihtoehdon. Eikä siellä baarissa ole edes pakko juoda!

Edit. Huomatkaa myös, että viikonloppuisin en edes tykkää käydä baareissa. Viikonloput ovat työmyyrien nollausaikaa, ihmiset ovat niin humalassa ettei kommunikoinnista tule mitään. Luultavasti nämä viikonloppudokailijat kuvittelevat, että viikolla käy baareissa vaan alkoholistit vetämässä kunnon kännejä. Voin sanoa, että tietyissä baareissa se ei kyllä pidä paikkaansa. Oon lähinnä havainnut, että siellä käy myös paaaaljon vapaampaa (boheemi?)elämää viettäviä, mukavia, elämänmakuisia ja ennenkaikkia fiksuja ihmisiä. Väärinymmärrettyjä ihmisiä.

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

Avatar
#17119 • • Muussika Guest

Camomilli, 11.4.2009 18:14:
Yleisesti olin tarkoittanut kaiken.

Aika monilla tyypeillä olen kyllä huomannut että seurustelu on yhtä kuin että kaikkialle mennään yhdessä, kavereiksi muodostuu pareja/yhteisiä ystäviä jne. Itsenäisyys? Olen menettänyt paljon etenkin miespuolisia, mutta myös naispuoleisia ystäviä silloin kun he ovat alkaneet seurustella ja ystäväpiiri on muodostunut uudelleen.. Ja erotessani myös itse huomasin etten voinut mennä samojen tyyppien kanssa kuin silloin kun seurustelin ja jouduin luomaan uusia ystävyyssuhteita, pois lukien pitkäaikaiset ystävät ketä oli jo ennen eksää jne.



Mä quottaan tätä kohtaa, vaikka tavallaan kirjoitankin omia ajatuksiani pohjustaen ne täällä vallitsevalle yleiselle keskustelulle parisuhteesta, sinkkuudesta ja naimisiinmenosta.

Tämä Camomillin kirjoittama kohta on jotenkin todella creepy, mutta kai tuokin on joillekin ihmisille todellisuutta. Itse koen, että jos ihminen on tarpeeksi sinut itsensä kanssa, hänen ei tarvitse takertua kumppaniinsa. En voi ymmärtää, kuinka kukaan voisi ns. hylätä ystävänsä siksi, että on alkanut seurustella. Kuulostaa todella kypsymättömältä, teinivuosien toiminnalta, jos edes siltäkään - teininähän kaverit ovat useimmille todella tärkeitä. Tiedän tosin, että jotkut ovat mustasukkaisia kumppanistaan, kun tällä on mies-/naispuoleisia ystäviä, mutta itselleni ei tulisi mieleenkään kääntää selkää miespuoleisille ystävilleni kumppanin mustasukkaisuuden vuoksi. Mulla on oikeastaan ollut aina sellanen periaate, että jos mun kumppani ei pysty hyväksymään kaikenkarvaisia ystäviäni, heivaan tyypin mäkeen. Tällä en kuitenkaan tarkoita, että kumppanini täytyisi pitää kaikista ystävistäni, kunhan hyväksyy heidän olemassaolonsa ja heidän kuulumisen elämääni. Minulla ei tarvitse olla kumppanini kanssa yhteisiä ystäviä. Minun ei tarvitse olla hyvää pataa hänen kaikkien kavereidensa kanssa, eikä hänen tarvitse puolestaan olla hyvää pataa kaikkien minun kavereideni kanssa. Pääasia on, että molemmilla on kavereita joista itse tykkää ja joiden seurassa viihtyy.

Mä käyn hyvin harvoin mieheni kanssa yhdessä bileissä tai ulkona, koska mä tykkään käydä ja hän hyvin harvoin on innokas moiseen. Mulla on omat harrastukseni ja muutenkin hyvin pitkälti omat kuvioni. Jos haluan lähteä jonkun ystäväni kanssa vaikka ulkomaanreissulle, niin teen sen kummempia kyselemättä. Mä käyn tapahtumissa ja festareilla kavereiden kanssa aivan samalla tavalla kuin ennenkin, mä harrastelen omia juttuja aivan kuin ennenkin. Mun ei tarvitse sovitella omia menojani kumppanini mukaan, en koe eläväni jotenkin kahlittuna. Mä en oikeastaan näe enkä koe omalla kohdallani sinkkuudessa tai seukkailussa mitään muuta eroa kuin sen, että tällä hetkellä kotona usein on joku toinen tyyppi, jonka kanssa tulee jaettua ilot ja surut. Tunnen olevani aivan yhtä ''vapaa'' kuin sinkkunakin. Teen juuri niitä asioita, joita haluan tehdä. Tämän vuoksi en oikein ymmärrä esim. Takyonin kirjoitusta siitä, kuinka omat menot pitäisi sumplia toisen mukaan jne. En ymmärrä, ei meilläpäin vaan sellaista. *ding*

Tosta naimisiinmenosta, imho homma on hyvin pitkälti kiinni kulttuurista ja ihmisen uskonnollisista vakaumuksista. Jotkut ihmiset voivat ojentaa toisilleen sormukset vaikka wiccalaisin seremonioin (ystäväni ovat näin tehneet), ei siinä mitään kristinuskon mukaista vihkimistä tarvita jos ei moinen uskonnollinen vakaumus ole asianosaisten mieleen. Jotkut voivat olla kihloissa vuositolkulla, koska ovat halunneet ns. sinetöidä suhteen omalla tavallaan, mutta häillä ei ole kiire tai niihin ei ole taloudellista mahdollisuutta. Osa ihmisistä ei mene kihloihin tai naimisiin, vaikka ovat varmoja siitä, että haluavat viettää elämänsä kumppaninsa kanssa.

Mitä hiton väliä joillain muodollisuuksilla, eikös pääasia ole se, että pari arvostaa ja rakastaa toisiaan aidosti? Niin, ja jos kyseessä on kristinuskon piiriin kuuluva pari, ei sen tarvitse olla aina MIES joka kosii. ;)

Niin, ja lisättäköön vielä, että itse ymmärrän täysin Frejan pointin siitä, kuinka ihminen voi hyvinkin pärjäillä ja iloita elämässään ilman seurustelukumppania, mutta silti samalla tiedostaa toivovansa elämäänsä kumppania, koska omaa halun asioiden ja rakkauden jakamiselle. Tällä ei ole mielestäni mitään tekemistä sen kanssa, että juoksisi ympäriinsä etsimässä ''vain jotakuta'' täyttämään hatarasti rakennetun minänsä aukkoja.
siveys

Posts: 2,492

#17120 • • siveys lovely

sativa, 13.4.2009 21:04:
Oon lähinnä havainnut, että siellä käy myös paaaaljon vapaampaa (boheemi?)elämää viettäviä, mukavia, elämänmakuisia ja ennenkaikkia fiksuja ihmisiä. Väärinymmärrettyjä ihmisiä.


Missäs baareissa sä käyt? Mäkin voisin käydä tällaisissa.