SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,828,557 views

Birgie

Posts: 1,311

#17061 • • Birgie Kikati

Ozie, 10.4.2009 22:20:
---
Birgie, 10.4.2009 20:10:
o/

Ihanaa ku ei tarvi huoletia ku itestään ja koirastaan taas ainakaan hetkeen. Kasvakaa pojat aikuisiksi *vink*

---


Aikuiset on ihan tylsiii! :D



Ite oot tylsä! *släp*

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

Avatar
#17062 • • Muussika Guest

murhis, 10.4.2009 21:17:

Itseäni huvittaa tollanen iän bashaaminen ja IMO aika ilkeetä ja alhasta, varsinkaan kun kommentoijat itsekkään ole mitään elämänsä eläneitä guruja.

Ei se ikää kato, sitä mennää back and forth sinkust seukkikseks riippuen omista intresseist ja tilanteist. Eiköhän se pointti oo kumminki nauttia elämästä aina, eikä vain ikävuosina X? ... JA eiköhän se ole myös henkilön persoonasta kiinni mitä käsittää elämästä nauttiminen?



Word. Oli minkä ikäinen tahansa, elämässä voi ja saa kaivata asioita / muutosta / uusia tuulia, ja elämästä nauttiminen (kun sille otollinen aika on) on aika kliffa homma koittaa säilyttää loppuun asti. Kaikilla ei tietty ole samanlaiset lähtökohdat onnellisuudelle, mutta kuitenkin.

Jos alle kolmikybäset alkaa vetelemään viivaa nuoren ja vanhan välille, niin mennään aika pitkälti mettään. :P Pirun nuorihan tässä itsekin vielä on.

Lisättäköön myös, että aina ei elämä ole yhtä hekumaa, oli sitten sinkku tai seukkaileva tai jotakin siltä väliltä. Ehkä nykyään korostetaan vähän liikaakin sitä, että kaiken pitäisi aina olla niin kivaa, vaikka eihän elämä aina ole sitä. Se vasta hienoa onkin, kun oppii elämään sen tosiasian kanssa, että hyvät ja huonot hetket tulee ja menee, ja se kuuluu asiaan aka elämään. :)

Kasvaminen ja kehittyminen tapahtuu yleensä epämukavuusalueella. ;)
Zeratul

Posts: 1,170

#17063 • • Zeratul Captain miserable

Late, 10.4.2009 22:13:
Vähän ois taas semmonen olo että oma pääsiäistipu ois aika kiva juttu. Tarvis vaan sen jonkun joka tulis ja veis jalat alta. *tirsk*


No hyvä ettei sentään suklainen muna suuhun. *tirsk*


eiku *sars*

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Ozie

Posts: 1,389

#17064 • • Ozie

Birgie, 10.4.2009 22:39:
---
Ozie, 10.4.2009 22:20:
---
Birgie, 10.4.2009 20:10:
o/

Ihanaa ku ei tarvi huoletia ku itestään ja koirastaan taas ainakaan hetkeen. Kasvakaa pojat aikuisiksi *vink*

---


Aikuiset on ihan tylsiii! :D

---


Ite oot tylsä! *släp*



Auts, näähän tulee nyt ihan päin näköä! SYVÄLLE SYDÄMEEN SATTUUUUU! :E
Late

Posts: 3,441

#17065 • • Late team Lasse

Birgie, 10.4.2009 22:38:
---
Nythän se ei sitte tuu ku sitä odotat...joten, LUOVUTA heti niin asia edistyy jo huomattavasti *vink*


Eipä ole sekään tuottanut onnea, eipä tässä juuri mitään ole asian eteen tehty. Pitäis varmaan. :D

Zeratul, 10.4.2009 23:05:
No hyvä ettei sentään suklainen muna suuhun. *tirsk*



Joo ehdottomasti parempi näin. :D Toisaalta se muna suuhun ei toisessa asiayhteydessä ole yhtään hullumpi vaihtoehto. *iloinen*

(note to self. älä kirjoita tänne kun veressä kiertää punkku) *nauru*
Zeratul

Posts: 1,170

#17066 • • Zeratul Captain miserable

Late, 10.4.2009 23:14:
Joo ehdottomasti parempi näin. :D Toisaalta se muna suuhun ei toisessa asiayhteydessä ole yhtään hullumpi vaihtoehto. *iloinen*

(note to self. älä kirjoita tänne kun veressä kiertää punkku) *nauru*


Älä ny, kännis irtoo parhaita juttuja, ja pitäähän ne jakaa näin julkisesti kaikkien nauttittavaks!

Saattaa muuten olla et eilen tuli oltuu hiukka humalassa, joku (muistaakseni ehkä ihan pantavan näkönen, tosin ku porukan kuskillekkaa ei kelvannu nii muistikuvan täytyy olla väärä ;D) naikkonen tuli kyselee tanssipartneria, johon ihan vakavana vaa tokasin et "johan tää biisi on ihan just loppumassa". *ding*
Great success!

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Late

Posts: 3,441

#17067 • • Edited Late team Lasse

Zeratul, 10.4.2009 23:23:
---
Great success!


WIN! Juuri näin kuuluu toimia, jätetään ne naiset kylmäksi siellä baarissa! *uros*
Avatar
#17068 • • Muussika Guest

Zeratul, 10.4.2009 23:23:

...naikkonen tuli kyselee tanssipartneria, johon ihan vakavana vaa tokasin et "johan tää biisi on ihan just loppumassa". *ding*
Great success!



Totaalireps :DDD Soot kyl nii hellyttävä negis! <3
Takyon

Posts: 2,945

#17069 • • Takyon Möwkö

Zeratul, 10.4.2009 23:23:
---
Late, 10.4.2009 23:14:
Joo ehdottomasti parempi näin. :D Toisaalta se muna suuhun ei toisessa asiayhteydessä ole yhtään hullumpi vaihtoehto. *iloinen*

(note to self. älä kirjoita tänne kun veressä kiertää punkku) *nauru*

---

Älä ny, kännis irtoo parhaita juttuja, ja pitäähän ne jakaa näin julkisesti kaikkien nauttittavaks!

Saattaa muuten olla et eilen tuli oltuu hiukka humalassa, joku (muistaakseni ehkä ihan pantavan näkönen, tosin ku porukan kuskillekkaa ei kelvannu nii muistikuvan täytyy olla väärä ;D) naikkonen tuli kyselee tanssipartneria, johon ihan vakavana vaa tokasin et "johan tää biisi on ihan just loppumassa". *ding*
Great success!



Kyllähän se ihan hyvännäkönen oli, mut en mä vaan viittiny/jaksanu tehdä asialle mitään :D

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Zeratul

Posts: 1,170

#17070 • • Zeratul Captain miserable

Takyon, 10.4.2009 23:51:
Kyllähän se ihan hyvännäkönen oli, mut en mä vaan viittiny/jaksanu tehdä asialle mitään :D


Mitä siin enää on tekemistä ku toinen on tehny jo alotteen? Ei ois tarvinnu ku sanoo joo ja mennä tanssii, sähän se vielä sen läheisyyden perään oot ollu? Aika outo kaveri. *nauru*

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Takyon

Posts: 2,945

#17071 • • Takyon Möwkö

Zeratul, 10.4.2009 23:57:
---
Takyon, 10.4.2009 23:51:
Kyllähän se ihan hyvännäkönen oli, mut en mä vaan viittiny/jaksanu tehdä asialle mitään :D

---

Mitä siin enää on tekemistä ku toinen on tehny jo alotteen? Ei ois tarvinnu ku sanoo joo ja mennä tanssii, sähän se vielä sen läheisyyden perään oot ollu? Aika outo kaveri. *nauru*



No senkus olis tullu syliin tanssimaan, ei olis tarvinnu mennä kännisten ihmisten keskelle heilumaan *nauru*

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

murhis

Posts: 152

#17072 • • murhis team hullut

Vampyrella, 10.4.2009 22:47:

Lisättäköön myös, että aina ei elämä ole yhtä hekumaa, oli sitten sinkku tai seukkaileva tai jotakin siltä väliltä. Ehkä nykyään korostetaan vähän liikaakin sitä, että kaiken pitäisi aina olla niin kivaa, vaikka eihän elämä aina ole sitä. Se vasta hienoa onkin, kun oppii elämään sen tosiasian kanssa, että hyvät ja huonot hetket tulee ja menee, ja se kuuluu asiaan aka elämään. :)

Kasvaminen ja kehittyminen tapahtuu yleensä epämukavuusalueella. ;)



+1 word. Vaikkakin elämän valopilkut on sen kantava voima, niin se mikä eniten opettaa elämässä on juuri niitten vastakohta.
Camomilli

Posts: 112

#17073 • • Camomilli
Tykkään tästä näin. Liikaa hölmöjä yritelmiä ja pettymyksiä ym. Ei tässä sinkkuudessa oikeesti mitään vikaa ole, tyhmä pakkomielle tuo että pitäisi joku olla *hihu*. Onpahan aina itkunaurun sekaisia kertomuksia mitä taas on tullut sähellettyä *nauru*
drifter

Posts: 834

#17074 • • drifter RoadMonkey | K1

Takyon, 11.4.2009 00:25:
---
Zeratul, 10.4.2009 23:57:
---
Takyon, 10.4.2009 23:51:
Kyllähän se ihan hyvännäkönen oli, mut en mä vaan viittiny/jaksanu tehdä asialle mitään :D

---

Mitä siin enää on tekemistä ku toinen on tehny jo alotteen? Ei ois tarvinnu ku sanoo joo ja mennä tanssii, sähän se vielä sen läheisyyden perään oot ollu? Aika outo kaveri. *nauru*

---


No senkus olis tullu syliin tanssimaan, ei olis tarvinnu mennä kännisten ihmisten keskelle heilumaan *nauru*


Ei näin...ei todellakaan näin...*eiei*

--
If its dry, smoke it.
If its wet, drink it.
If it moves, screw it.
If it doesnt move, load it into the truck.

Uhuu

Posts: 844

#17075 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
kuten oon jo vuosia sitten täällä todennut niin mä oon se joka täält sinkkuluukusta jää sit sammuttaan valot... eli taas täällä.. mut elämä on...

-pitäsjojättääsuhteilunuoremmilleuhuu

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

Freja

Posts: 8,775

#17076 • • Freja Sihteeri

Camomilli, 11.4.2009 01:05:
Ei tässä sinkkuudessa oikeesti mitään vikaa ole, tyhmä pakkomielle tuo että pitäisi joku olla *hihu*.



Niin, joillekin yksinolo vain sopii paremmin kuin toisille, ja jotkut ovat luonteeltaan sellaisia, että tarvitsevat rakkautta jotta voisivat nauttia elämästä ihan täysin. Itse kuulun niihin juuri, joiden olisi parempi kaksin kuin yksin.

En siis tälläkään hetkellä etsimällä etsi kumppania, vaan tiedostan että se tulee jos on tullakseen.
Silti samalla tiedostan myös sen, että kumppanin kera osaisin nauttia elämästä kunnolla, jotta voisin jakaa tunteeni ja ajatukseni jonkun kanssa.

Jotta voisin iloita jonkun kanssa hyvistä hetkistä, sekä kulkea jonkun kanssa läpi myös ne pahat hetket.

Oonkohan mä tarpeeks tästä jo jankannu ja toitottanut? :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Takyon

Posts: 2,945

#17077 • • Edited Takyon Möwkö

Freja, 11.4.2009 13:15:
---
Camomilli, 11.4.2009 01:05:
Ei tässä sinkkuudessa oikeesti mitään vikaa ole, tyhmä pakkomielle tuo että pitäisi joku olla *hihu*.

---


Niin, joillekin yksinolo vain sopii paremmin kuin toisille, ja jotkut ovat luonteeltaan sellaisia, että tarvitsevat rakkautta jotta voisivat nauttia elämästä ihan täysin. Itse kuulun niihin juuri, joiden olisi parempi kaksin kuin yksin.



Mut entäs sit kun kompromissien tekeminen ja se että pitää aina miettiä tekemisiään toisen elämään sopivaksi alkaa pidemmän päälle ahdistamaan mut kuitenki on aivan perhanan kova pariutumisvietti ja läheisyyden kaipuu? *hmph*

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

onni3mk

Posts: 3,973

#17078 • • onni3mk Onni on.

Takyon, 11.4.2009 13:26:
Mut entäs sit kun kompromissien tekeminen ja se että pitää aina miettiä tekemisiään toisen elämään sopivaksi alkaa pidemmän päälle ahdistamaan mut kuitenki on aivan perhanan kova pariutumisvietti ja läheisyyden kaipuu? *hmph*



Mä oon sitä mieltä, et jos se sulautuminen siihen toisen elämään on niin kovin vaikeeta, niin se tyyppi ei vaan oo oikee sulle. Ehkä mä ajattelen liian romanttisesti ja epärealistisesti, mut mun mielestä sillon, kun löytää sen hyvän kumppanin, niin sen kanssa elämä soljuu hyvin ja kauniisti eteenpäin. Vaikka niitä riitoja ja erimielisyyksiäkin on, mutta ne saadaan selviettyä ja voidaan jatkaa yhdessäoloa ja elämää.

--
Onni on.

Freja

Posts: 8,775

#17079 • • Freja Sihteeri

Takyon, 11.4.2009 13:26:
Mut entäs sit kun kompromissien tekeminen ja se että pitää aina miettiä tekemisiään toisen elämään sopivaksi alkaa pidemmän päälle ahdistamaan mut kuitenki on aivan perhanan kova pariutumisvietti ja läheisyyden kaipuu? *hmph*



Mä en niin pahasti ees usko kompromisseihin, jos on oikea kumppani. Toki niitä "kompromissejakin" tulee tehtyä, mutta ei hampaita kiristäen - got the point?

Jokaisen omassa elämässä pitäisi aina ensimmäisenä tulla henkilö itse, sitten vasta muut.
Se, että "pitää miettiä" omat tekemisensä, kuulostaa heti jo niin negatiiviselta.

Voi että kun mun on vaikea selittää, en oikeen kunnolla löydä sanoja, mutta umm.... jos toisen kanssa tahtoo olla, löytyy myös se tahto elää yhdessä.

Kyllä sitä aikaa toisen kanssa löytyy, jos tahtoo. Se, miten pääset ahdistuksestasi eroon, on sun itse mietittävä - johtuuko se siitä, että haluat olla jonkun kanssa vain siitä läheisyyden kaipuusta, vai ootko oikeasti kiinnostunut myös ihmisestä hänen kaikkine menoineen ja luonteenpiirteineen? Tunnetko olosi jotenkin ahdistuneeksi jos et omasta mielestäsi saa aikaa toisen kanssa tarpeeksi?

Mä en tuohon ahdistukseen oikeen osaa sanoa, koska se ei mulle seukatessa (okei, kerran oon seukannut noin 3,5 vuotta) iskenyt ainakaan tuon omien ja toisen menojen suhteen. Olin jopa hirmu kiinnostunut menemään toisen menoihin mukaan, kun hän sitä itse pyysi - tai sitten jos en mennyt (en häntä toki kaikkialle seurannut), niin silloin otin sen oman aikani, mitä milloinkin tehden. Kaikki vaan meni niin luonnollisesti ja molempien luonteille sopivasti.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Freja

Posts: 8,775

#17080 • • Freja Sihteeri

onni3mk, 11.4.2009 13:34:
Mä oon sitä mieltä, et jos se sulautuminen siihen toisen elämään on niin kovin vaikeeta, niin se tyyppi ei vaan oo oikee sulle. Ehkä mä ajattelen liian romanttisesti ja epärealistisesti, mut mun mielestä sillon, kun löytää sen hyvän kumppanin, niin sen kanssa elämä soljuu hyvin ja kauniisti eteenpäin. Vaikka niitä riitoja ja erimielisyyksiäkin on, mutta ne saadaan selviettyä ja voidaan jatkaa yhdessäoloa ja elämää.


Samisajattelija *plur*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been