SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,836,972 views

Funktion

Posts: 1,720

#17041 • • Funktion over 9000

Freja, 8.4.2009 13:40:
Kyllähän täällä joo "viihtyy", varsinkin nytkin kun on pitkä matka edessä - puhelinlaskut pysyy aisoissa, eikä pääse ikävä iskemään joka haittaisi lomasta iloitsemista.
Oikeestaan voisin vaihtaa "viihtyy"-sanan omalla kohdallani "pärjäämiseksi", koska en mä nyt mitenkään yltiöpäisesti yksinolosta nauti.
Ok, pystyn elämään yksin ja parempi näin kuin huonossa suhteessa, mutta en mä silti tästä pidä. Mä vaan satun olemaan ihmistyyppiä, joka tarvitsee toisen vierelleen ollakseen onnellisempi.

Mä tarvitsen huomiota, tykkäämistä, pitkiä, hymyileviä katseita jotka kohdistuu muhun. Mä tarvitsen välittämistä, ja toisen huolenpitoa.
Itselläni on tarve jakaa omaa huomiotani, antaa rakkautta, osoittaa välittämistä, pitää toisesta huolta, katsoa toista ja hymyillä kun näkee hänenkin hymyilevän.
Tarvitsen jonkun, jonka kanssa jakaa arki ja juhla, ilot ja surut, ajatuksia, hetkiä...

Välillä vaan tuntuu siltä, ettei kaikesta voi iloita kunnolla, kun ei ole ketään kenen kanssa jakaa niitä iloja mitä kokee.



Kuin suoraan mun ajatuksistani.

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

wiwi

Posts: 1,575

#17042 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Lyylikki, 8.4.2009 15:57:

Ei vaan. Onhan se jalitsu ihan kivaa, mutta lähinnä siis tosiaan sillain, että juoksee itse pallon perässä tai katsoo livenä katsomosta. Telkkarista tai saatika sitten Xboxilta, niin jotenkin ei vaan se homma nyt ihan sillain samalla tavalla toimi...


Psst, ooks koskaan kattonu vähän tarkemmin niitä lähetyksiä? Niitä pelaajia näytetään mukavan läheltä eikä näyssä ole valittamista. Paljon miellyttävämpi laji seurata kuin vaikka lätkä. :D

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

siveys

Posts: 2,492

#17043 • • siveys lovely

Lyylikki, 8.4.2009 14:47:
Eli pojat. Antakaa lihaa, saatte seksia *vink*


Kelpaako kuivaliha? Entinen tyttöystäväni toimitti mulle juuri kilon Beef Jerkyä.

.. Olikohan tämä muuten jokin vihje siitä, että "seksielämämme" oli hitusen kuivaa? Tai kenties jokin vihje liittyen käsitteeseen jerk off?
seilori

Posts: 482

#17044 • • seilori
Oon vege eikä jalkapallokaan kiinnosta :/
hardcorAve

Posts: 140

#17045 • • Edited hardcorAve magic people,-voodoo people
Yep! Vapaana pyörinyt lähes koko elämän, oisko aika hakea vakituista seuraa? *ding* Viestiä vaan niin tutustutaan =)

--
..lot of words - ...nothing to say

Freja

Posts: 8,775

#17046 • • Freja Sihteeri

hardcorAve, 8.4.2009 18:41:
tutututaan =)



*tirsk*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Freja

Posts: 8,775

#17047 • • Freja Sihteeri

hardcorAve, 8.4.2009 18:41:
Yep! Vapaana pyörinyt lähes koko elämän, oisko aika hakea vakituista seuraa? *ding* Viestiä vaan niin tutustutaan =)



Tähän voisin kyl lisää, et jos et itekään tiiä halutko vakituista seuraa vai et, ni luuletko että annat itestäs hyvän kuvan?

Ja oot vielä niin nuori.. Sul mitään hätää vielä. Ite olin sinkku 21-vuotiaaks saakka.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Freja

Posts: 8,775

#17050 • • Freja Sihteeri
Älkää ny pojat olko tollasia.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

hardcorAve

Posts: 140

#17051 • • hardcorAve magic people,-voodoo people




Tähän voisin kyl lisää, et jos et itekään tiiä halutko vakituista seuraa vai et, ni luuletko että annat itestäs hyvän kuvan?

Ja oot vielä niin nuori.. Sul mitään hätää vielä. Ite olin sinkku 21-vuotiaaks saakka.



Kyllästynyt tähän yksinkurvailuun, pitäähän saada vaihtelua ja kokeilla kaikenlaista mitä ikinä keksiikin ja mitä on vailla. En panikoi, koitan vaan onnea =)

--
..lot of words - ...nothing to say

Avatar
#17052 • • Säty Guest

hardcorAve, 8.4.2009 19:32:
---



Tähän voisin kyl lisää, et jos et itekään tiiä halutko vakituista seuraa vai et, ni luuletko että annat itestäs hyvän kuvan?

Ja oot vielä niin nuori.. Sul mitään hätää vielä. Ite olin sinkku 21-vuotiaaks saakka.

---


Kyllästynyt tähän yksinkurvailuun, pitäähän saada vaihtelua ja kokeilla kaikenlaista mitä ikinä keksiikin ja mitä on vailla. En panikoi, koitan vaan onnea =)




Sä oot viel niin nuori...*joo*
Nauti nyt elämästä, ku oot vielä ton ikäinen. :)
shapeshifter

Posts: 202

#17053 • • shapeshifter Erikoismies.

Lasersäde, 9.4.2009 08:58:



Sä oot viel niin nuori...*joo*
Nauti nyt elämästä, ku oot vielä ton ikäinen. :)



Tuo on isoin valhe, mitä maa päällään kantaa, no offence. Kyllä siitä elämästä voi nauttia vaikka seurusteliskin, ei noi sulje toisiaan pois.
Ozie

Posts: 1,389

#17054 • • Ozie

shapeshifter, 10.4.2009 18:41:
---
Lasersäde, 9.4.2009 08:58:



Sä oot viel niin nuori...*joo*
Nauti nyt elämästä, ku oot vielä ton ikäinen. :)

---


Tuo on isoin valhe, mitä maa päällään kantaa, no offence. Kyllä siitä elämästä voi nauttia vaikka seurusteliskin, ei noi sulje toisiaan pois.



Kyllähän ne jotain asioita sulkee....ei tietenkään läheskään kaikkea tietenkään.
Birgie

Posts: 1,311

#17055 • • Edited Birgie Kikati
o/

Ihanaa ku ei tarvi huoletia ku itestään ja koirastaan taas ainakaan hetkeen. Kasvakaa pojat aikuisiksi *vink*

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

murhis

Posts: 152

#17056 • • Edited murhis team hullut

Ozie, 10.4.2009 18:48:
---
shapeshifter, 10.4.2009 18:41:
---
Lasersäde, 9.4.2009 08:58:



Sä oot viel niin nuori...*joo*
Nauti nyt elämästä, ku oot vielä ton ikäinen. :)

---


Tuo on isoin valhe, mitä maa päällään kantaa, no offence. Kyllä siitä elämästä voi nauttia vaikka seurusteliskin, ei noi sulje toisiaan pois.

---


Kyllähän ne jotain asioita sulkee....ei tietenkään läheskään kaikkea tietenkään.



Itseäni huvittaa tollanen iän bashaaminen ja IMO aika ilkeetä ja alhasta, varsinkaan kun kommentoijat itsekkään ole mitään elämänsä eläneitä guruja.

Ei se ikää kato, sitä mennää back and forth sinkust seukkikseks riippuen omista intresseist ja tilanteist. Eiköhän se pointti oo kumminki nauttia elämästä aina, eikä vain ikävuosina X? ... JA eiköhän se ole myös henkilön persoonasta kiinni mitä käsittää elämästä nauttiminen?

Sulkee asioita, no tietty. Kysehän on siitä mitä sä haluat. Valitettava faktahan on, että kaikkea ei voi saada. Kukin kroolaa omalla tavalla ja toinen tykkää muhkummasta.
WiljamiDzay

Posts: 1,291

#17057 • • WiljamiDzay Nyypiö

Birgie, 10.4.2009 20:10:
o/

Ihanaa ku ei tarvi huoletia ku itestään ja koirastaan taas ainakaan hetkeen. Kasvakaa pojat aikuisiksi *vink*



Ei myö kasveta ku leveyttä *jiihaa**nauru*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

Late

Posts: 3,441

#17058 • • Late team Lasse
Vähän ois taas semmonen olo että oma pääsiäistipu ois aika kiva juttu. Tarvis vaan sen jonkun joka tulis ja veis jalat alta. *tirsk*
Ozie

Posts: 1,389

#17059 • • Ozie

Birgie, 10.4.2009 20:10:
o/

Ihanaa ku ei tarvi huoletia ku itestään ja koirastaan taas ainakaan hetkeen. Kasvakaa pojat aikuisiksi *vink*



Aikuiset on ihan tylsiii! :D
Birgie

Posts: 1,311

#17060 • • Birgie Kikati

Late, 10.4.2009 22:13:
Vähän ois taas semmonen olo että oma pääsiäistipu ois aika kiva juttu. Tarvis vaan sen jonkun joka tulis ja veis jalat alta. *tirsk*



Nythän se ei sitte tuu ku sitä odotat...joten, LUOVUTA heti niin asia edistyy jo huomattavasti *vink*

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.