SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,836,522 views

Freja

Posts: 8,775

#17021 • • Freja Sihteeri

thomas, 5.4.2009 23:01:
---
Meke, 5.4.2009 22:30:
Dodiin...Piti mennä treffeille ensi viikolla mutta treffit peruuntui kun nainen oli alkanut tapaileen jo jotain muuta kiinnostavampaa. Olikohan tämä toka kerta tänä vuonna kun käy näin.

Onneksi olen jo humalassa ettei tarvi alkaa ryyppään vitutukseen

---


naiset...



Äläs nyt yhtään ku o tollasia miehiäkin! :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#17022 • • niomic Guest

Freja, 6.4.2009 08:08:
---
thomas, 5.4.2009 23:01:
---
Meke, 5.4.2009 22:30:
Dodiin...Piti mennä treffeille ensi viikolla mutta treffit peruuntui kun nainen oli alkanut tapaileen jo jotain muuta kiinnostavampaa. Olikohan tämä toka kerta tänä vuonna kun käy näin.

Onneksi olen jo humalassa ettei tarvi alkaa ryyppään vitutukseen

---


naiset...

---


Äläs nyt yhtään ku o tollasia miehiäkin! :D



Äläs nyt ite heti käännä, se on yks sukupuoli kerrallaan joka on syyllinen! Eli nyt taas naiset ;P <3
Freja

Posts: 8,775

#17023 • • Freja Sihteeri

niomic, 6.4.2009 08:42:
---
Freja, 6.4.2009 08:08:
---
thomas, 5.4.2009 23:01:
---
Meke, 5.4.2009 22:30:
Dodiin...Piti mennä treffeille ensi viikolla mutta treffit peruuntui kun nainen oli alkanut tapaileen jo jotain muuta kiinnostavampaa. Olikohan tämä toka kerta tänä vuonna kun käy näin.

Onneksi olen jo humalassa ettei tarvi alkaa ryyppään vitutukseen

---


naiset...

---


Äläs nyt yhtään ku o tollasia miehiäkin! :D

---


Äläs nyt ite heti käännä, se on yks sukupuoli kerrallaan joka on syyllinen! Eli nyt taas naiset ;P <3



Ja nyt rupeet sanoon et mä en sais sanoo jos miehis on vikaa? Miehet.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#17024 • • niomic Guest

Freja, 6.4.2009 08:45:
---
niomic, 6.4.2009 08:42:
---
Freja, 6.4.2009 08:08:
---
thomas, 5.4.2009 23:01:
---
Meke, 5.4.2009 22:30:
Dodiin...Piti mennä treffeille ensi viikolla mutta treffit peruuntui kun nainen oli alkanut tapaileen jo jotain muuta kiinnostavampaa. Olikohan tämä toka kerta tänä vuonna kun käy näin.

Onneksi olen jo humalassa ettei tarvi alkaa ryyppään vitutukseen

---


naiset...

---


Äläs nyt yhtään ku o tollasia miehiäkin! :D

---


Äläs nyt ite heti käännä, se on yks sukupuoli kerrallaan joka on syyllinen! Eli nyt taas naiset ;P <3

---


Ja nyt rupeet sanoon et mä en sais sanoo jos miehis on vikaa? Miehet.



Eiq anna mein olla vähän aikaa on top, ku muuten ollaan kategorisesti siampia kuitenkin ;D
Tiinuliinu81

Posts: 510

#17025 • • Tiinuliinu81 Säätäjä
Joo, se sitten jätti mut perjantaina, eli täällä ollaan.

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

AlexS

Posts: 1,389

#17026 • • AlexS kummasetä
Innostunut sonni. Peukut pystyyn, nyt ois erityisen vihkeä yksilö kiikarissa. Saas nähdä...

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

ezzy

Posts: 8,060

#17027 • • Edited ezzy Droid-pappa

Timce, 3.4.2009 18:05:
---
KooKie
Guilty of charged!

---


Anteeksi ot, mutta minkä takia Alien ei enää tänne kirjoittele? Terveisiä vaan.. :DD



Eikös se vaihtanu vaan nickiä?

edit: jaa ei sit vissii. luulin et kookie ja epicuros oli yhdessä. noooooooo mistakes happen.
lunake

Posts: 800

#17028 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
Mä en tiedä missä luukussa mun oikeen pitäs olla ja pitäskös olla ees missään. *nauru**joo**ding*
Pitääpä siis tehdä tutkimustyötä. *hih*

--
Hedelmällisyys on påp!

Lauruska

Posts: 821

#17029 • • Lauruska nihkee
Tämä luukku maistuu kyllä päivä päivältä paremmalta. Huuh onneksi :)
[Siru]

Posts: 259

#17030 • • [Siru]
on ollu nyt vähän hiljaisempaa, mut ehkä hyvä näinkin välillä *hihu* kohta taas vähän enempi kevättä rinnassa.. *plur*

--
normaali on enemmistö, entäs sitten kun me ollaan enemmistö?

alphamagic

Posts: 3,628

#17031 • • alphamagic

Lauruska, 6.4.2009 13:09:
Tämä luukku maistuu kyllä päivä päivältä paremmalta. Huuh onneksi :)



Kyl tääl viihtyy :))

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Freja

Posts: 8,775

#17032 • • Freja Sihteeri
Kyllähän täällä joo "viihtyy", varsinkin nytkin kun on pitkä matka edessä - puhelinlaskut pysyy aisoissa, eikä pääse ikävä iskemään joka haittaisi lomasta iloitsemista.
Oikeestaan voisin vaihtaa "viihtyy"-sanan omalla kohdallani "pärjäämiseksi", koska en mä nyt mitenkään yltiöpäisesti yksinolosta nauti.
Ok, pystyn elämään yksin ja parempi näin kuin huonossa suhteessa, mutta en mä silti tästä pidä. Mä vaan satun olemaan ihmistyyppiä, joka tarvitsee toisen vierelleen ollakseen onnellisempi.

Mä tarvitsen huomiota, tykkäämistä, pitkiä, hymyileviä katseita jotka kohdistuu muhun. Mä tarvitsen välittämistä, ja toisen huolenpitoa.
Itselläni on tarve jakaa omaa huomiotani, antaa rakkautta, osoittaa välittämistä, pitää toisesta huolta, katsoa toista ja hymyillä kun näkee hänenkin hymyilevän.
Tarvitsen jonkun, jonka kanssa jakaa arki ja juhla, ilot ja surut, ajatuksia, hetkiä...

Välillä vaan tuntuu siltä, ettei kaikesta voi iloita kunnolla, kun ei ole ketään kenen kanssa jakaa niitä iloja mitä kokee.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

onni3mk

Posts: 3,973

#17033 • • onni3mk Onni on.

Freja, 8.4.2009 13:40:
Kyllähän täällä joo "viihtyy", varsinkin nytkin kun on pitkä matka edessä - puhelinlaskut pysyy aisoissa, eikä pääse ikävä iskemään joka haittaisi lomasta iloitsemista.
Oikeestaan voisin vaihtaa "viihtyy"-sanan omalla kohdallani "pärjäämiseksi", koska en mä nyt mitenkään yltiöpäisesti yksinolosta nauti.
Ok, pystyn elämään yksin ja parempi näin kuin huonossa suhteessa, mutta en mä silti tästä pidä. Mä vaan satun olemaan ihmistyyppiä, joka tarvitsee toisen vierelleen ollakseen onnellisempi.

Mä tarvitsen huomiota, tykkäämistä, pitkiä, hymyileviä katseita jotka kohdistuu muhun. Mä tarvitsen välittämistä, ja toisen huolenpitoa.
Itselläni on tarve jakaa omaa huomiotani, antaa rakkautta, osoittaa välittämistä, pitää toisesta huolta, katsoa toista ja hymyillä kun näkee hänenkin hymyilevän.
Tarvitsen jonkun, jonka kanssa jakaa arki ja juhla, ilot ja surut, ajatuksia, hetkiä...

Välillä vaan tuntuu siltä, ettei kaikesta voi iloita kunnolla, kun ei ole ketään kenen kanssa jakaa niitä iloja mitä kokee.



Word!

--
Onni on.

WiljamiDzay

Posts: 1,291

#17035 • • WiljamiDzay Nyypiö

Lyylikki, 8.4.2009 14:47:
Nonni...jos taa toimii simpansseilla, niin miksi ei ihmisillakin.

http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Simpanssit+vaihtavat+lihaa+seksiin/1135245046267

Eli pojat. Antakaa lihaa, saatte seksia *vink*



Vanha grillimestari tässä moi! *nauru*



P.S. Mun nappis on vaihtunut ilmeisesti jenkiksi jotenkin yhtakkia ja mystisesti. Mites sen sai takasin?



Tossa on alapalkissa oikeen reunan vasemmaisena valikkona toi kielipalkki (Language bar), sitä klikkaile oikeella ni saat jos vaikka mitä valikkoa josta voi mm. vaihtaa näppiksen kielen.

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

drifter

Posts: 834

#17036 • • drifter RoadMonkey | K1

Lyylikki, 8.4.2009 14:47:
P.S. Mun nappis on vaihtunut ilmeisesti jenkiksi jotenkin yhtakkia ja mystisesti. Mites sen sai takasin?


Saanko seksiä jos ratkasen sun näppisongelman?

--
If its dry, smoke it.
If its wet, drink it.
If it moves, screw it.
If it doesnt move, load it into the truck.

Coutsi

Posts: 51

#17037 • • Coutsi
Kesä tulee. Ainoa aika vuodesta, kun ei halua seurustella. Silloin jalkapallo on naista tärkeämpi (sori naiset). Olen intohimoinen suomifutiksen ystävä ja tavoite on 15 päivää kuukaudessa olla tammelassa tai ratinassa katsomassa, miten pallo liikkuu.

Kuten joku viisas mies sen on todennut: "Jalkapallo on enemmän kuin uskonto. Se on maailmanlaajuinen kieli, jota lähes kaikki puhuvat."

--
I dont want to live in Finland anymore, this is a land of Nazi pigs -Kari Peitsamo, Back in the DDR

Lyylikki

Posts: 2,975

#17038 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Coutsi, 8.4.2009 15:10:
"Jalkapallo on enemmän kuin uskonto. Se on maailmanlaajuinen kieli, jota lähes kaikki miehet puhuvat."



Oli ihan pakko tehdä tohon pikku lisäys *hih*

Ei vaan. Onhan se jalitsu ihan kivaa, mutta lähinnä siis tosiaan sillain, että juoksee itse pallon perässä tai katsoo livenä katsomosta. Telkkarista tai saatika sitten Xboxilta, niin jotenkin ei vaan se homma nyt ihan sillain samalla tavalla toimi...
Takyon

Posts: 2,945

#17039 • • Takyon Möwkö

Coutsi, 8.4.2009 15:10:
Kesä tulee. Ainoa aika vuodesta, kun ei halua seurustella. Silloin jalkapallo on naista tärkeämpi (sori naiset). Olen intohimoinen suomifutiksen ystävä ja tavoite on 15 päivää kuukaudessa olla tammelassa tai ratinassa katsomassa, miten pallo liikkuu.

Kuten joku viisas mies sen on todennut: "Jalkapallo on enemmän kuin uskonto. Se on maailmanlaajuinen kieli, jota lähes kaikki puhuvat."



Jääpähän minulle enempi vaihtoehtoja kesän ajaksi ;)
Mitään potkupalloa jaksa tuijotella..

ps. mmmmmmmm, lihaaaaaaa

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Freja

Posts: 8,775

#17040 • • Edited Freja Sihteeri
Kesäl ois muuten parit Huuhkajien matsit o/

Nii siis tuli vaa mielee ku futiksesta puhuttiin. Tää ei ollu mikään treffivinkki kellekään miehelle.
(vitut mä mitää futistreffejä halu ku halun keskittyy itse peliin)

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been