SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,702,051 views

Avatar
#18481 • • Edited Muussika Guest

Replying to SINKKULUUKKU:

aada, 5.1.2010 20:42:

Olen tästä kyllä eri mieltä. Voisin aivan hyvin kuvitella itse elävänä jossain vaiheessa (varsinkin myöhemmällä iällä) parisuhteessa, jossa seksiä ei ole, mutta muita yhdessä pitäviä asioita hyvinkin paljon ja luottamus ja kunnioitus toiseen on yhä tallella.



Word. Ei ne pelit ja vehkeet ikuisesti skulaa yhtä hyvin kuin nuorena. Jos koko homma on rakennettu ensisijaisesti seksin varaan, saattaa edessä odottaa aika karu ylläri - mikäli siis on halukas ja kykenevä sitoutumaan johonkin ihmiseen.

Tosin, seksi ja seksuaalisuus ovat nuoremmalla iällä yleensä tosi tärkeitä asioita, ja ikää karttuessa monet muut asiat tulevatkin tärkeämmiksi tai ainakin yhtä tärkeiksi. On siis mielestäni aivan luonnollista, että nuorena haluaa suhteen, jossa seksuaalisuuden alue on kunnossa ja kemiat kohtaa kunnolla. Niin minäkin haluan. Harva ihminen jaksaa hekuman hetkellä funtsia, että ''Entäs sitten mummona / pappana...'' Nyt on nyt ja sitten on sitten, eihän sitä edes tiedä milloin kuolo korjaa. Omat arvot ja ajatukset muovautuvat ajan myötä, samoin koko parisuhde. On siis kuitenkin hyvä tiedostaa, että elämässä sattuu ja tapahtuu jos hengailee jonkun kanssa pidemmän aikaa. Keskusteluyhteys lienee se kaikista oleellisin asia, myös seksuaalisuuden kannalta. Harva ihminen osaa täyttää toisen toiveet, jos se toinen ei osaa avata suutaan ja kertoa niistä toiveistaan.

Mä koen itse niin, että kun ''ne muut asiat'' (läheisyys, kunnioitus, luottamus, yhteinen aika, toisen huomioiminen, yhdessä nauraminen yms.) on kunnossa, niin seksuaalisuuskin kukoistaa. Tämähän ei mene kaikilla näin, eikä itsellänikään ole aina mennyt, mutta nykyään sitä kokee asioita eri tavalla kuin joskus aiemmin, vaikka nuori edelleen olenkin. Nyt tosin ehkä voi jo sanoa, että nuori aikuinen.
neski

Posts: 29

#18482 • • neski jäykkis

Replying to SINKKULUUKKU:

aada, 5.1.2010 20:42:
---
neski, 3.1.2010 01:36:
Kyynisimmilläni olen jopa sitä mieltä, että ilman toimivaa seksielämää ei synny toimivaa parisuhdetta.

---


Olen tästä kyllä eri mieltä. Voisin aivan hyvin kuvitella itse elävänä jossain vaiheessa (varsinkin myöhemmällä iällä) parisuhteessa, jossa seksiä ei ole, mutta muita yhdessä pitäviä asioita hyvinkin paljon ja luottamus ja kunnioitus toiseen on yhä tallella.



Osittain samaa mieltä. En voisi kuvitella parisuhdetta ilman luottamusta ja kunnioitusta. Sinkkuuteni johtuukin luultavasti omista luottamusongelmista. Mutta olen ilmeisesti melko naiivi ajatellessani seksin olevan erittäin tärkeä osa parisuhdetta (sen tarkemmin "vehkeiden skulaamiseen" tai ikään viittaamatta). Siksipä tänne varmaan kirjoittelenkin.

Toisaalta on mahdollista, että olemme hyvin hyvin erilaisia ihmisiä ;)

--
There has to be some way out of here...

neski

Posts: 29

#18483 • • Edited neski jäykkis

Replying to SINKKULUUKKU:

Vampyrella, 6.1.2010 20:40:
---

Tosin, seksi ja seksuaalisuus ovat nuoremmalla iällä yleensä tosi tärkeitä asioita, ja ikää karttuessa monet muut asiat tulevatkin tärkeämmiksi tai ainakin yhtä tärkeiksi. On siis mielestäni aivan luonnollista, että nuorena haluaa suhteen, jossa seksuaalisuuden alue on kunnossa ja kemiat kohtaa kunnolla.
---
Mä koen itse niin, että kun ''ne muut asiat'' (läheisyys, kunnioitus, luottamus, yhteinen aika, toisen huomioiminen, yhdessä nauraminen yms.) on kunnossa, niin seksuaalisuuskin kukoistaa.



Viisaita sanoja

--
There has to be some way out of here...

pululu

Posts: 1,102

#18484 • • pululu .jemmutti.
Reilu viikko sitten tuntui pitkästä aikaa siltä, että olen viehättävä nainen. Pitkään on ollut sellanen fiilis ettei mua kukaan halua ja oon "vaan tällainen", mut Tokion Heartland -klubilla en saanut hetken rauhaa miehiltä, ja osa niistä oli jopa ihan hyvännäköisiä! *nauru*

Oli hauskaa saada iso kasa käyntikortteja, vaikka tietää ettei mistään mitään tulisi pitemmällä tähtäimellä. Vain se ajatus, että olen kiinnostava, lämmitti tämän tädin paatunutta sydäntä *hymy*

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.

flatstick

Posts: 343

#18485 • • Edited flatstick UG-/// Liquid Skies // Playaz Club

Replying to SINKKULUUKKU:

pululu, 7.1.2010 03:37:
Pitkään on ollut sellanen fiilis ettei mua kukaan halua ja oon "vaan tällainen", mut Tokion Heartland -klubilla



HaluuNpas *vink* .. Eikä tartte Tokion Heartlandis käydä, Takion Heartland on aina avoin ja lähempänäkin *nauru*

... ja teretulemast takaisin =)

--
Rahat vai kolmipyörä?!
Don't fight the feeling..

siveys

Posts: 2,492

#18486 • • siveys lovely

Replying to SINKKULUUKKU:

flatstick, 7.1.2010 04:13:
HaluuNpas *vink* .. Eikä tartte Tokion Heartlandis käydä, Takion Heartland on aina avoin ja lähempänäkin *nauru*


Puhumattakaan Takyon Heartlandista!
flatstick

Posts: 343

#18487 • • flatstick UG-/// Liquid Skies // Playaz Club

Replying to SINKKULUUKKU:

siveys, 7.1.2010 04:19:
---
flatstick, 7.1.2010 04:13:
HaluuNpas *vink* .. Eikä tartte Tokion Heartlandis käydä, Takion Heartland on aina avoin ja lähempänäkin *nauru*

--
Puhumattakaan Takyon Heartlandista!



Nikki vs. Sukunimi - I win *sydän*

--
Rahat vai kolmipyörä?!
Don't fight the feeling..

shapeshifter

Posts: 202

#18488 • • shapeshifter Erikoismies.
Täällä edelleen, mihkäs sitä muuallekkaan menisi.
Takyon

Posts: 2,945

#18489 • • Takyon Möwkö

Replying to SINKKULUUKKU:

flatstick, 7.1.2010 04:21:
---
siveys, 7.1.2010 04:19:
---
flatstick, 7.1.2010 04:13:
HaluuNpas *vink* .. Eikä tartte Tokion Heartlandis käydä, Takion Heartland on aina avoin ja lähempänäkin *nauru*

--
Puhumattakaan Takyon Heartlandista!

---


Nikki vs. Sukunimi - I win *sydän*



Mut takyon lausutaan takion, eli mulla on tuplaetu *nauru*

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Avatar
#18490 • • Muussika Guest

Replying to SINKKULUUKKU:

neski, 7.1.2010 00:42:

Mutta olen ilmeisesti melko naiivi ajatellessani seksin olevan erittäin tärkeä osa parisuhdetta (sen tarkemmin "vehkeiden skulaamiseen" tai ikään viittaamatta). Siksipä tänne varmaan kirjoittelenkin.



Seksuaalisuushan ON oleellinen osa ihmisyyttä (eli eläimyyttä :P). Toki se näyttäytyy eri yksilöillä ja eri elämänvaiheissa eri tavoin ja poikkeuksia aina löytyy, mutta silti.

Vaikka pelit ja vehkeet ei vanhempana ehkä niin hyvin skulaakaan, niin ei seksuaalisuus mihinkään häviä. Tätä en tainnut aiemmin mainitakaan. Veikkaanpa lähinnä, että seksuaalisuus saa uusia ulottuvuuksia sitten, kun paikat rapistuu. Ei ehkä pysty ihan samoihin hommiin kuin ennen, mutta onhan seksuaalisuutta omasta mielestäni esim. tietynlainen kosketus, katse, sanat jne., ei pelkkä yhdyntä. Suhteessa voi olla paljonkin sisältöä, vaikka varsinainen seksi ei enää onnaiskaan.

Noh, mutta koitan nyt kuitenkin nauttia tästä nuoruudesta as long as it lasts... *nauru*
neski

Posts: 29

#18491 • • neski jäykkis

Replying to SINKKULUUKKU:

Vampyrella, 7.1.2010 19:53:
---
neski, 7.1.2010 00:42:

Vaikka pelit ja vehkeet ei vanhempana ehkä niin hyvin skulaakaan, niin ei seksuaalisuus mihinkään häviä. Tätä en tainnut aiemmin mainitakaan. Veikkaanpa lähinnä, että seksuaalisuus saa uusia ulottuvuuksia sitten, kun paikat rapistuu. Ei ehkä pysty ihan samoihin hommiin kuin ennen, mutta onhan seksuaalisuutta omasta mielestäni esim. tietynlainen kosketus, katse, sanat jne., ei pelkkä yhdyntä. Suhteessa voi olla paljonkin sisältöä, vaikka varsinainen seksi ei enää onnaiskaan.
---



Jooh, tämä aihe taitaa muutenkin olla vähän OT ja kuuluu ehkä ennemmin tonne seukkausluukkuun ;)

Asiasta kolmanteen: sanokaahan joku, miten voin nauttia sinkkuudesta. Aika paljon täällä saa lukea sinkkuna olemisen vaikeudesta. Kai tässä on jotain hyviäkin puolia? Itse olen ollut sinkku koko lyhyen elämäni, ellei parin kuukauden lyhyitä juttuja lasketa (itse en niitä laske). Ja "ympäristön" vaikutuksesta koen sinkkuna olemisen hyvin negatiivisena asiana.

Vai pitäisikö minun vain hommata koira tai kissa ja lopettaa tänne kirjoittaminen? :)

--
There has to be some way out of here...

Avatar
#18492 • • Muussika Guest

Replying to SINKKULUUKKU:

neski, 7.1.2010 21:09:

Jooh, tämä aihe taitaa muutenkin olla vähän OT ja kuuluu ehkä ennemmin tonne seukkausluukkuun ;)



No tää aihe sentään liittyy jollakin tapaa ihmisten välisiin asioihin. :D Sinkkuluukkuhan on kuuluisa filosofisista pohdinnoistaan, jotka ei liity MILLÄÄN tapaa sinkkuuteen, tai edes ihmissuhteisiin. :D

siveyyyys, sinua kaivataan!
neski

Posts: 29

#18493 • • neski jäykkis

Replying to SINKKULUUKKU:

Vampyrella, 7.1.2010 21:16:
---
neski, 7.1.2010 21:09:

Jooh, tämä aihe taitaa muutenkin olla vähän OT ja kuuluu ehkä ennemmin tonne seukkausluukkuun ;)

---


No tää aihe sentään liittyy jollakin tapaa ihmisten välisiin asioihin. :D Sinkkuluukkuhan on kuuluisa filosofisista pohdinnoistaan, jotka ei liity MILLÄÄN tapaa sinkkuuteen, tai edes ihmissuhteisiin. :D



Okei :) En jaksanut ottaa elämäntehtäväkseni selailla läpi koko 900 sivuista ketjua, joten ketjun tarkoitus on minulle edelleen arvoitus...

--
There has to be some way out of here...

Avatar
#18494 • • Muussika Guest

Replying to SINKKULUUKKU:

neski, 7.1.2010 21:20:

Okei :) En jaksanut ottaa elämäntehtäväkseni selailla läpi koko 900 sivuista ketjua, joten ketjun tarkoitus on minulle edelleen arvoitus...



Your loss! :D
siveys

Posts: 2,492

#18495 • • siveys lovely

Replying to SINKKULUUKKU:

neski, 7.1.2010 21:09:
Asiasta kolmanteen: sanokaahan joku, miten voin nauttia sinkkuudesta.


Suosittelisin lähtemään siitä, että opettelisit ensiksi rakastamaan itseäsi. Sen jälkeen voit lähteä panostamaan oman ulkoisen maailman kehittämiseen. Tietyllä tasolla käsi kädessä sisäisen ja ulkosen maailman muutos kuitenkin aina kulkee, joten jos elämässäsi on sellaisia asioita, jotka vaikeuttavat itsesi näkemistä positiivisessa valossa ja panostuksen arvoisena yksilönä niin suosittelen tekemään isoja päätöksiä ja hankkiutumaan näistä eroon ainakin väliaikaisesti.

Ilman omistautunutta työtä mikään muutos ei kuitenkaan synny, joten jos ei ole itse valmis ottamaan vastuuta omasta elämästäsi niin eipä sua oikein kukaan muukaan pysty merkittävissä määrin auttamaan.
neski

Posts: 29

#18496 • • neski jäykkis

Replying to SINKKULUUKKU:

siveys, 7.1.2010 21:31:
---
neski, 7.1.2010 21:09:
Asiasta kolmanteen: sanokaahan joku, miten voin nauttia sinkkuudesta.

---

Suosittelisin lähtemään siitä, että opettelisit ensiksi rakastamaan itseäsi. Sen jälkeen voit lähteä panostamaan oman ulkoisen maailman kehittämiseen. Tietyllä tasolla käsi kädessä sisäisen ja ulkosen maailman muutos kuitenkin aina kulkee, joten jos elämässäsi on sellaisia asioita, jotka vaikeuttavat itsesi näkemistä positiivisessa valossa ja panostuksen arvoisena yksilönä niin suosittelen tekemään isoja päätöksiä ja hankkiutumaan näistä eroon ainakin väliaikaisesti.

Ilman omistautunutta työtä mikään muutos ei kuitenkaan synny, joten jos ei ole itse valmis ottamaan vastuuta omasta elämästäsi niin eipä sua oikein kukaan muukaan pysty merkittävissä määrin auttamaan.



Tottahan tämä toki on, mutta vaikeaa varsinkin tuo omistautumisosa. Välillä toivoo, että ensin löytäisi jonkin syyn (ymmärtäväisen kumppanin) minkä vuoksi tehdä omistautuneesti töitä oman itsensä eteen, mutta eihän se tosiaan näin mene. Syy löytyy sitten ehkä sen työn tuloksena. Olipahan melkoista ajatuksen virtaa tämäkin kommentti... :)

--
There has to be some way out of here...

aada

Posts: 736

#18497 • • aada

Replying to SINKKULUUKKU:

Vampyrella, 6.1.2010 20:40:
---
aada, 5.1.2010 20:42:

Olen tästä kyllä eri mieltä. Voisin aivan hyvin kuvitella itse elävänä jossain vaiheessa (varsinkin myöhemmällä iällä) parisuhteessa, jossa seksiä ei ole, mutta muita yhdessä pitäviä asioita hyvinkin paljon ja luottamus ja kunnioitus toiseen on yhä tallella.

---


Word. Ei ne pelit ja vehkeet ikuisesti skulaa yhtä hyvin kuin nuorena. Jos koko homma on rakennettu ensisijaisesti seksin varaan, saattaa edessä odottaa aika karu ylläri - mikäli siis on halukas ja kykenevä sitoutumaan johonkin ihmiseen.

Tosin, seksi ja seksuaalisuus ovat nuoremmalla iällä yleensä tosi tärkeitä asioita, ja ikää karttuessa monet muut asiat tulevatkin tärkeämmiksi tai ainakin yhtä tärkeiksi. On siis mielestäni aivan luonnollista, että nuorena haluaa suhteen, jossa seksuaalisuuden alue on kunnossa ja kemiat kohtaa kunnolla. Niin minäkin haluan. Harva ihminen jaksaa hekuman hetkellä funtsia, että ''Entäs sitten mummona / pappana...'' Nyt on nyt ja sitten on sitten, eihän sitä edes tiedä milloin kuolo korjaa. Omat arvot ja ajatukset muovautuvat ajan myötä, samoin koko parisuhde. On siis kuitenkin hyvä tiedostaa, että elämässä sattuu ja tapahtuu jos hengailee jonkun kanssa pidemmän aikaa. Keskusteluyhteys lienee se kaikista oleellisin asia, myös seksuaalisuuden kannalta. Harva ihminen osaa täyttää toisen toiveet, jos se toinen ei osaa avata suutaan ja kertoa niistä toiveistaan.

Mä koen itse niin, että kun ''ne muut asiat'' (läheisyys, kunnioitus, luottamus, yhteinen aika, toisen huomioiminen, yhdessä nauraminen yms.) on kunnossa, niin seksuaalisuuskin kukoistaa. Tämähän ei mene kaikilla näin, eikä itsellänikään ole aina mennyt, mutta nykyään sitä kokee asioita eri tavalla kuin joskus aiemmin, vaikka nuori edelleen olenkin. Nyt tosin ehkä voi jo sanoa, että nuori aikuinen.



En tarkoittanut tällä vain sitä, että seksin harrastaminen voi muodostua haasteelliseksi iän myötä, vaan myös sitä, ettei toinen tai kumpikaan koe toista enää seksuaalisesti kovin innostavana taikka toista tai kumpaakaan ei kiinnosta seksi entiseen tapaan. Tällöin voisin hyvin kuvitella jatkavani vielä parisuhdetta, vaikka siten, että molemmilla / toisella olisi vaikka joku ulkopuolinen rakastaja, jos molemmilla muuten olisi vielä halua elää yhdessä.
tbo

Posts: 935

#18498 • • tbo budhisattva

Replying to SINKKULUUKKU:

neski, 7.1.2010 21:09:
Vai pitäisikö minun vain hommata koira tai kissa ja lopettaa tänne kirjoittaminen? :)



Paljon fiksumpaa se on kuin kissan hankkiminen, ne on tyytyväisiä korvan takaa rapsutukseen ja pieniin herkkupaloihin ja pitkiin kävelylenkkeihin/puhtaaseen hiekkalaatikkoon, kissat taas vaatii et sun pitää laittaa siistimpi paita ja kraka ja hankkii duuni jossa ansaitsee tarpeeks ja harrastaa jotain seksiä ja kaljan juomisesta alasti ja splatterleffojen tsiigaamisesta ja Motörheadin luukuttamisesta täysillä saat korkeintaan nähdä päiväunia.

--
-tbo
--
*support your local underground heroes*

neski

Posts: 29

#18499 • • neski jäykkis

Replying to SINKKULUUKKU:

tbo, 8.1.2010 23:22:
---
neski, 7.1.2010 21:09:
Vai pitäisikö minun vain hommata koira tai kissa ja lopettaa tänne kirjoittaminen? :)

---


Paljon fiksumpaa se on kuin kissan hankkiminen, ne on tyytyväisiä korvan takaa rapsutukseen ja pieniin herkkupaloihin ja pitkiin kävelylenkkeihin/puhtaaseen hiekkalaatikkoon, kissat taas vaatii et sun pitää laittaa siistimpi paita ja kraka ja hankkii duuni jossa ansaitsee tarpeeks ja harrastaa jotain seksiä ja kaljan juomisesta alasti ja splatterleffojen tsiigaamisesta ja Motörheadin luukuttamisesta täysillä saat korkeintaan nähdä päiväunia.



On tämä kyllä luksusta juoda glögiä (tipaton tammikuu, muuten viskiä) pelkissä tykeissä ja katsella brittiofficea...

--
There has to be some way out of here...

pululu

Posts: 1,102

#18500 • • pululu .jemmutti.

Replying to SINKKULUUKKU:

Takyon, 7.1.2010 09:58:
---
Mut takyon lausutaan takion, eli mulla on tuplaetu *nauru*



Jaa mistäs tuplaedusta täällä puhutaan *nauru*

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.