SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,828,551 views

Capital

Posts: 45

#8521 • • Capital The FAT Kid

domi, 5.3.2006 22:22:
---

Ei se kaikille oo vaikein tapa. Se on joskus jopa helpotus. Todella vaikeasta suhteesta irtipääsemiseenkin pettäminen on joskus ainoa ratkaisu, ellei muuten kuviot purkaannu.

Harha-askelia tekee jokainen, jotkut vaan vähän pahempia. Eikä siinäkään ole kyse vittumaisuudesta, vaan epätoivosta, ongelmista tai jostain muusta samankaltaisesta.



Voipi olla totta. Kai sitä vaan luulee, ettei moiseen tilanteeseen joudu ja uskoo selviävänsä mistä vaan keskustelemalla... Taidan olla hieman sinisilmäinen. *blush*
domi

Posts: 7,069

#8522 • • domi Työn sankari.

Capital, 5.3.2006 22:38:
Voipi olla totta. Kai sitä vaan luulee, ettei moiseen tilanteeseen joudu ja uskoo selviävänsä mistä vaan keskustelemalla... Taidan olla hieman sinisilmäinen. *blush*


En tiedä. Omalta kohdalta ja kokemuksiini turvaten voin sanoa, et jos joku haluaisi selvitä pelkällä puhumisella pettämisestä, niin pitäisi kyllä hallita mustan värittäminen valkoiseksi aika hyvin. Eli ts. joillekin puhuminen (varsinkin pitkässä suhteessa oleville) voi olla se vaihtoehto selviämiseen ja ongelmien ratkaisuun, mutta yleensä se suurimmaksi osaksi taitaa olla se kerrastapoikki-juttu.

Ja pettämisen voi myös ehkäistä puhumalla asioista. Pettämisen taustalla on yleensä joku isompi ongelma parisuhteessa, josta ajoissa puhuminen voi estää moisen tapahtumisen. Mut loppupeleissä kaikki riippuu niistä ihmisistä, miten asennoituvat siihen. Ja miten asennoituvat koko pettämis-käsitteeseen.
Capital

Posts: 45

#8523 • • Capital The FAT Kid

domi, 5.3.2006 22:43:
---
Capital, 5.3.2006 22:38:
Voipi olla totta. Kai sitä vaan luulee, ettei moiseen tilanteeseen joudu ja uskoo selviävänsä mistä vaan keskustelemalla... Taidan olla hieman sinisilmäinen. *blush*

---

En tiedä. Omalta kohdalta ja kokemuksiini turvaten voin sanoa, et jos joku haluaisi selvitä pelkällä puhumisella pettämisestä, niin pitäisi kyllä hallita mustan värittäminen valkoiseksi aika hyvin. Eli ts. joillekin puhuminen (varsinkin pitkässä suhteessa oleville) voi olla se vaihtoehto selviämiseen ja ongelmien ratkaisuun, mutta yleensä se suurimmaksi osaksi taitaa olla se kerrastapoikki-juttu.

Ja pettämisen voi myös ehkäistä puhumalla asioista. Pettämisen taustalla on yleensä joku isompi ongelma parisuhteessa, josta ajoissa puhuminen voi estää moisen tapahtumisen. Mut loppupeleissä kaikki riippuu niistä ihmisistä, miten asennoituvat siihen. Ja miten asennoituvat koko pettämis-käsitteeseen.



Niin siis ei selvitä pettämisestä puhumalla vaan nimenomaan keskustellen lopettaa suhde / selvittää asiat suhteessa ennenkuin on tarvetta pettää. (sorry että olin epäselvä)
Dementation

Posts: 2,892

#8524 • • Dementation wednesday?
Aika harvoin on sinkkuus häirinnyt, mutta nyt todella on sellainen olo, että tarttis jonkun kullan itselleen... Jos se sais taas olon tuntumaan elävämmältä...*yingyang*

Vapaaehtoisia?

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Jazmine

Posts: 1,009

#8525 • • Jazmine Pösilö
Voi helvetin tuulikaappi...*igor*

--
Polcca on parasta *sydän*

Dana

Posts: 647

#8527 • • Dana

Jazmine, 6.3.2006 01:11:
Voi helvetin tuulikaappi...*igor*



hey, ei saa masentua !! kyllä se tästä lähtee nousuun! dont worry.. *joo*
wammi

Posts: 627

#8528 • • wammi

_kolibri_


kiitos... *uuh* sitä todella tarvitaan.

sattuu niin paljon... kiva ku 1,5 vuotta ja sitten toinen pettää, vieläkin samalla viikonloppuna kuin hän sanoo että hän rakastaa minua. *uuh*
miten voi olla niin julma?



ihmiset on kovin itsekkäitä ja ajattelemattomia, cruel fact.kaikki lohdutussloganit tuntuu varmasti aika tissinläpyttelyltä viel pitkään, mut historia on toistanu itseään jo niin pitkään ihmissuhteidenkin osalta, että uskallan luvata, että vielä sun kasvoille nousee aurinkoinen hymy*hali*
Jazmine

Posts: 1,009

#8529 • • Jazmine Pösilö

jaywink, 6.3.2006 01:48:
---
Jazmine, 6.3.2006 01:11:
Voi helvetin tuulikaappi...*igor*

---


ois ees tuulikaapissa *igor*



Eiii kannata ees toivoa.
Sen sanon kokemuksesta että ihan sinkkunasinkkuna tekee ihtensä paljon onnellisemmaks kuin nyt.
*poks*
Optimaalisin tilanne tosin ois kunnon suhde, joka ois viel tervekkin....

--
Polcca on parasta *sydän*

Jazmine

Posts: 1,009

#8530 • • Jazmine Pösilö

Dana, 6.3.2006 03:45:
---
Jazmine, 6.3.2006 01:11:
Voi helvetin tuulikaappi...*igor*

---


hey, ei saa masentua !! kyllä se tästä lähtee nousuun! dont worry.. *joo*



Katsotaan.. mä vaan kyl vähän epäilen, että ei tällä pohjalla..*uuh*
En mä niit lauseita unoha, ja ne on aina olemassa, vaikka kundi tekis mitä.

--
Polcca on parasta *sydän*

Fresia

Posts: 764

#8531 • • Fresia vähän outo
*uuh* eilen illalla puhelimessa tuli kyl sellanen olo, et ihan sama, vaik tuulikaappiin...mut ei siitä enää tulis mitään, alan sen vihdoin monen kuukauden jälkeen tajuamaan. Tunteet ei *toktok* Mut väleissä sentään ollaan, vaik etäisyys on se ykkösjuttu nyt... Täällä siis ollaan ja lujasti.

Mut tuulikaapissa saa sentään suht säännöllistä seksiä *hmph*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Alley Cat

Posts: 489

#8532 • • Alley Cat Jedi Master

Fresia, 6.3.2006 10:35:


Mut tuulikaapissa saa sentään suht säännöllistä seksiä *hmph*



Säännöllinen seksi on tuulikaapissa olon paras puoli, jos siitä osaa pitää tunteet erossa. Mä en osannu (enkä tuu osaamaan), joten täällä on paljon parempi olla kuin tuulikaapissa.

--
You see madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little... push.
-Joker-

Avernian

Posts: 7,451

#8535 • • Avernian Kerettiläinen

jaywink, 6.3.2006 11:19:
---
Fresia, 6.3.2006 10:35:
Mut tuulikaapissa saa sentään suht säännöllistä seksiä *hmph*

---

kyllähän sitä täällä sinkkuluukun puolella muuten ois tyytyväinen mut just toi seksi *grr*



Henk. koht. en oikein osaa nauttia seksistä ihan kenen tahansa kanssa. *ding* Hassu mies.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

onni3mk

Posts: 3,973

#8536 • • onni3mk Onni on.

Alley Cat, 6.3.2006 10:55:
Säännöllinen seksi on tuulikaapissa olon paras puoli, jos siitä osaa pitää tunteet erossa. Mä en osannu (enkä tuu osaamaan), joten täällä on paljon parempi olla kuin tuulikaapissa.


Ei mun tuulikaappeilussa vaan koskaan oo seksiä saanu. Tai koskaan ja koskaan. *ding*

Ylleensä siinä vaiheessa kun seksi on säännöllistä niin suhdekin on jo seukkausluukun puolella tai sit se on vaan vakipano. *hih*

--
Onni on.

jaywink

Posts: 1,668

#8538 • • jaywink bass warrior

Avernian, 6.3.2006 12:02:
---
jaywink, 6.3.2006 11:19:
---
kyllähän sitä täällä sinkkuluukun puolella muuten ois tyytyväinen mut just toi seksi *grr*
---
Henk. koht. en oikein osaa nauttia seksistä ihan kenen tahansa kanssa. *ding* Hassu mies.



no joo vähän sama "ongelma" mullakin. kylhän sitä aina jotain randompanoi varmaan sais, mutta mulle sen ihmisen pitää olla jollain tasolla läheinen ja tutumpi.
SyndroDome

Posts: 1,103

#8539 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri
Paska mesta, alkaa olemaan jo taas tää luukku nähty tällä erää *uuh*... Joku hurjat 2,5 kk takana ja nyt jo kyllästyttää.. No minkäs teet, kun on seuran kipeä ihminen, eikä oikeen viihdy yksin. Vaikka onhan tässä toki omat hyvätkin puolensa. Saa bailata *tanssittel* ihan niin paljon kuin haluu ja koska vaan, ei tarvii olla tili velvollinen kenellääkkään muulle kuin itselleen..*joo*

Niin no, onhan täs kyllä tullut juhlittuakin *jiihaa* *känni* viimeiset 1,5 vuotta, vaikka välissä kyllä seukkailinkin vuoden *vink* että saa sitä ilmeisesti mennä varattunakin...?? Riippuu toki paljon suhteesta.

Mutta kyllähän aina hyvä ja toimiva ihmissuhde voittaa sinkkuelämän *piis* Todellakin voittaa!! *joo*

Mistäköhän niitä hyviä ja toimivia ihmissuhteita löytäis..??? Ei oo juurikaan näkynyt ensi rakkauden jälkeen *sydän*... *uuh*

--
Life is full of choises.

tomii

Posts: 3,594

#8540 • • tomii kallion herttua

jaywink, 6.3.2006 14:19:
---

no joo vähän sama "ongelma" mullakin. kylhän sitä aina jotain randompanoi varmaan sais, mutta mulle sen ihmisen pitää olla jollain tasolla läheinen ja tutumpi.



Oikeastaan itse seksi ei ole niinkään ihmeellistä, mutta kun sitä touhuaa jonkun ihmisen kanssa, josta oikeasti välittää, niin puhutaankin jo ihan eri asiasta. Sitä on muutenkin ihan erilailla läsnä siinä touhussa, kun on tunteitakin pelissä. Uskallanpa luulla, että aika moni on samalla aaltopituudella tämän asian suhteen, että mitä enempi tunteita pelissä, oli sitten ihastus tai rakkaus, niin sitä parempi. Ainakin minä olen. *joo* Tietenkään en nyt teilaa ihan puhtaan himonkaan voimaa, mutta omista kokemuksista sanoisin, että kiintymyksen tunne on tossa lajissa ehdottomasti kovinta valuuttaa.

--
reivaan kunnes kuolen