SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,821,051 views

wallu

Posts: 125

#4221 • • wallu

Pygmi:
---
andi--:
Mistä lähtien futaajilla on ollu länkisääret *släp*

---

hups lipsahti *blush* okei. kellään ei ole länkisääriä mut kaikil on hyvä perse *joo*


Nii kellä? länkisäärillä vai heppapep...tytöillä*nauru*
ZaZa

Posts: 262

#4222 • • ZaZa
Mä oon niin *pihkassa* mut miks aina pitää ihastuu poikaan jota ei voi saada? *nyyh*
No, mut kuka edes haluis seurustella...? Onks se muka kivaa kun on joku jota voi helli tai joku joka hellii sua? Tai joku jonka viereen käpertyy kattomaan leffoja tai kun menee nukkumaan.... Joku jolle voi purkaa ilot ja surut....... ...huoh, sinkkuna on TYLSÄÄ! *grr*

--
Mä otan vastaa sen mitä mulle suodaan
En väistä vastuuta, mä kuljen suoraan
Elämä on kuitenki biatch kunnes kuollaan

Rocca

Posts: 3,064

#4223 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

ZaZa:
Mä oon niin *pihkassa* mut miks aina pitää ihastuu poikaan jota ei voi saada? *nyyh*
No, mut kuka edes haluis seurustella...? Onks se muka kivaa kun on joku jota voi helli tai joku joka hellii sua? Tai joku jonka viereen käpertyy kattomaan leffoja tai kun menee nukkumaan.... Joku jolle voi purkaa ilot ja surut....... ...huoh, sinkkuna on TYLSÄÄ! *grr*



Kummassakin on huonot sekä hyvät puolet...Kumpa ne vois jakaa *joo*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Uhuu

Posts: 844

#4224 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
mä olisin ton testin mukaan vaeltaja... juu-u.... varmaan oon.... ikuinen sellainen

-camelbootsuhuu

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

pupuankka

Posts: 869

#4225 • • pupuankka poly-wtf?!

Uhuu:
mä olisin ton testin mukaan vaeltaja... juu-u.... varmaan oon.... ikuinen sellainen

-camelbootsuhuu



Minä myös *joo*

Mitä 6 kysymyksen nettitesti ei kerro, sitä ei tarvitse elämästä tietääkään! *nauru*

Taidan tästä lähteä etsimään omia polkujani... *vink*
Sucy

Posts: 256

#4226 • • Sucy

Rocca:
---
ZaZa:


Kummassakin on huonot sekä hyvät puolet...Kumpa ne vois jakaa *joo*



Sulle sopis sit varmaan noi avoimet suhteet?!?!?
wallu

Posts: 125

#4227 • • wallu

Uhuu:
mä olisin ton testin mukaan vaeltaja... juu-u.... varmaan oon.... ikuinen sellainen

-camelbootsuhuu


mä olin kans vaeltaja *nauru* tosi hupaisia nää testit...vaikkei toi nyt ihan väärässä olekkaan
Rocca

Posts: 3,064

#4228 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

Rocca:

Kummassakin on huonot sekä hyvät puolet...Kumpa ne vois jakaa *joo*


Sucy:

Sulle sopis sit varmaan noi avoimet suhteet?!?!?




Noo jooo mulle sopii kummatkin riippuu vaan tilanteesta ja fiiliksestä mut yleensä se avoin on paras *vink*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Sucy

Posts: 256

#4229 • • Sucy
Rocca:

---
Sucy:


---



Noo jooo mulle sopii kummatkin riippuu vaan tilanteesta ja fiiliksestä mut yleensä se avoin on paras *vink*
[/quote]

Must ei ikinä ois mihkää avoimiin suhteisiin...
Oon sen vert mustasukkanen kuitenki, et nalkuttaisin vaan koko ajan!!
kiiki

Posts: 491

#4230 • • kiiki hankala

Ozie:
---
kiiki:
niomic: heppapeput ?? *ding*

---


Niomicillä on vähän omanlaiset taipumukset *vink*



*köh* intohimonsa kullakin... *taputapu*

*muhaha*
ZaZa

Posts: 262

#4231 • • ZaZa

Sucy:
Rocca:

---
Sucy:


---



Noo jooo mulle sopii kummatkin riippuu vaan tilanteesta ja fiiliksestä mut yleensä se avoin on paras *vink*

---


Must ei ikinä ois mihkää avoimiin suhteisiin...
Oon sen vert mustasukkanen kuitenki, et nalkuttaisin vaan koko ajan!!



*joo* Mul on ihan sama juttu, mäkin oon aika mustasukkanen...
Ja sen takia aika ärsyttävä... *pahis*

[muokattu 30.7.2004 21:50]

--
Mä otan vastaa sen mitä mulle suodaan
En väistä vastuuta, mä kuljen suoraan
Elämä on kuitenki biatch kunnes kuollaan

Avatar
#4232 • • greenie Guest
Pisti taas silmään (auts) tuossa muutama messu aiemmin, että joku mainitsi avoimet suhteet.

Kenelläkään kokemuksia _toimivista_ avoimista suhteista (ehkä vähän väärä paikka kysyä tätä, sinkkuluukku, hence - täynnä sinkkuja)?

Kysyin tätä itseasiassa jo aiemmin, mutta kukaan ei vastannut. Lyhyesti oma tilanteeni: ei, mutta periaatteen vuoksi kiinnostaa, koska se poikkeaa normaalista :)
Rocca

Posts: 3,064

#4233 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
I`m fall in love, but who?

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Defiz

Posts: 717

#4234 • • Defiz
myh, syhyää nyt niin kauheesti.. rapsutus varmaan auttaa *pelle**joo**iihhih*

--
-=Defiz=-
*Tampereelle Bileitä lisää*

rZi

Posts: 587

#4235 • • rZi 42

greenie:
Pisti taas silmään (auts) tuossa muutama messu aiemmin, että joku mainitsi avoimet suhteet.

Kenelläkään kokemuksia _toimivista_ avoimista suhteista (ehkä vähän väärä paikka kysyä tätä, sinkkuluukku, hence - täynnä sinkkuja)?

Kysyin tätä itseasiassa jo aiemmin, mutta kukaan ei vastannut. Lyhyesti oma tilanteeni: ei, mutta periaatteen vuoksi kiinnostaa, koska se poikkeaa normaalista :)




Kokemuksesta tiedän, ettei tämmönen avoin suhde toimi.
Tai siis sen toimiminen vaatii tietyt olosuhteet.
Elikkä tämmönen vapaa/avoin suhde menee periaatteessa panemiseks. Välillä myös jotain leffaseuraa ja jutusteluu ja joitain random palveluksia.
Plussat on sitoutumattomuus, vakipano, kaikki tarvittava aika itselleen, seuraa tarvittaessa ja se ettei mustasukkaisuutta ilmene.
Negat on tunteiden pinnallisuus, nopea tylsistyminen ja jos toinen rakastuu toiseen niin homma kaatuu täysin.
Mut lähtökohtana on se ettei kumpikaan haluu OIKEASTI rakastua.
Mut tämmöset ei kestä kauaa kun jompikumpi kyllästyy ennenpitkää toisen panemiseen ja haluaa jotain uutta ja mielenkiintoista.
Riku

Posts: 3,187

#4236 • • Riku The Little Prince
Eikös avoin suhde pikemminkin tarkoita sitä, että seurustellaan ns. vakavissaan, mutta on lupa käydä harrastamassa seksiä muiden kanssa? Tuo Salama Jackin määrittely menee mielestäni ennemminkin 'vakipano' käsitteen alle. Ja no, avoimista suhteista sen verran, että aika vaikea niitä on saada toimimaan imho, koska on aika mahdotonta luottaa siihen, ettei kumpikaan ikinä ihastu tai rakastu liiaksi niihin muihin seksikumppaneihinsa, ja onhan se aika vittumaista istua kotonassa tietäen että toinen on panemassa jotain muuta samaan aikaan.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Hotblood

Posts: 387

#4237 • • Hotblood

wallu:
---
Uhuu:
mä olisin ton testin mukaan vaeltaja... juu-u.... varmaan oon.... ikuinen sellainen

-camelbootsuhuu

---

mä olin kans vaeltaja *nauru* tosi hupaisia nää testit...vaikkei toi nyt ihan väärässä olekkaan



Sinkkutyyppinä Soturi ja osui kyl aika nappiin toi *nauru* Mä ehkä alan uskoon kohta myös horoskooppeihin...

Soturin sinkkutyypin edustaja on joutunut lapsena olemaan vahva ja ottamaan vastuuta perheessä, usein isä poissaolon takia. Ehkä kumpikin vanhemmista on yrittänyt tehdä lapsesta liittolaisen puolisoaan vastaan. Tämä oppi pian hyötymään tilanteesta, mutta samalla hänen mielikuvansa rakkaudesta kärsi romahduksen. Aikuisena soturin on vaikea luottaa siihen, että kumppani pysyisi hänen rinnallaan myös vastoinkäymisissä. Hänellä on sen vuoksi tapana ”kerätä” varahenkilöitä suhteen rikkoontumisen varalta. Hänen uskottomuutensa ei välttämättä tarkoita sitä, etteikö hän rakastaisi kumppaniaan.

Soturin tunnistaa jo kaukaa, koska hän osaa ottaa tilaa itselleen. Jalat näyttävät heikoilta vahvaan rintakehään verrattuna, joka on lihaspanssarin ympäröimä. Katse taas on elävä ja tarkkaavainen.

Soturi pystyy yleensä tarjoamaan edustavat raamit ja taloudellista tai käytännöllistä tukea kumppanilleen. Kunnioittava suhtautuminen saa hänet rentoutumaan ja nauttimaan olostaan. Jos soturi alkaa tuntea olonsa epävarmaksi, hän yrittää nolata kumppaninsa tavalla tai toisella.

Soturin on helppo liioitella kaikkea tekemistä, juhliminen mukaan lukien. Hänen tapoihinsa kuuluu ottaa riskejä, ja se vaatii kumppanilta hyviä hermoja.

Tällä sinkkutyypillä on taipumus pitää seksiä jonkinlaisena suorituksena tai näytön paikkana. Hän nauttisi seksistä enemmän, jos hän oppisi suhtautumaan siihen rennommin.


Hihih, Don Juan -testissä mä olen Se Oikea...
Sinua eivät valloitukset kiinnosta vaan etsit elämääsi aitoa ja pysyvää rakkautta. Sinulle jokainen ihminen on arvokas omalla tavallaan. Selkäsi on suora, etkä sorru turhiin kumarteluihin.

Olet sinut itsesi kanssa ja sen huomaa sinusta. Huomaavaisuus paistaa sinusta ja osoitat rakkauttasikin lukemattomilla tavoilla. Elämäsi perustuu oikeisiin arvoihin, eikä sinun tarvitse pitää turhaa meteliä itsestäsi. Jatka samaa rataa.

Olet unelmien täyttymys!

Totta joka sana! *nauru* Missä vaan viipyy se onnellinen joka minut saa...? *nauru*

[muokattu 31.7.2004 05:47]

--
"Mieluummin kadun tekemiäni asioita kuin tekemättä jättämisiä. En juurikaan kadu."

Dementation

Posts: 2,892

#4238 • • Dementation wednesday?
Sinun sinkkutyyppisi on maagikko!

Maagikon arkkityypin vaikutuksen alaisena syntyneellä on ollut mielenkiintoinen lapsuus - harrastuksiin on riittänyt rahaa ja tukea vanhemmilta. Maagikon piilevät lahjakkuudet on huomattu jo aikaisin ja niitä on autettu tulemaan esiin. Häntä on kannustettu jopa niin paljon, että hän on saattanut alkaa epäillä, rakastetaanko häntä hänen itsensä vuoksi vai vain hänen suoritustensa ansiosta. Hyvää tarkoittavat vanhemmat ovat saattaneet myötävaikuttaa narsistisen häiriön syntymiseen.

Maagikon keho on yleensä hoikka, sopusuhtainen ja harvinaisen suoraryhtinen. Käsissä ja jaloissa on hyvä verenkierto, mutta selkärangasta löytyy jäykkyyttä ja lihasjännityksiä. Maagikko suojelee itseään voimakkailta tunnekuohuilta ja haluaa olla cool tilanteessa kuin tilanteessa. Tämä strategia toimiikin hyvin muualla paitsi sängyssä. Maagikon ei ole helppo antautua villiin rakasteluun, jossa kontrollin saa unohtaa. Sitä ei tee helpommaksi sekään, ettei maagikon ole helppo rakastua. Hän arvioi tulevaa kumppaniaan järjellään enemmän kuin tunteillaan. Ylemmyydentunto saa hänen elämänsä tuntumaan välillä yksinäiseltä, vaikka ympärillä olisikin paljon tuttavia. Maagikon elämä näyttää kuitenkin olevan maagisen vaivatonta. Ehkä hänen salaisuutensa onkin keskittymiskyky ja ajatuksen voima?

Maagikon kanssa voit luoda huikean vision yhteistä tulevaisuuttanne varten.


Joopa joo... Kyllä tuo periaatteessa aika paljon on mun kaltainen... Aika pelottavaa.

[muokattu 31.7.2004 10:01]

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Avatar
#4239 • • greenie Guest

pHaze:
Eikös avoin suhde pikemminkin tarkoita sitä, että seurustellaan ns. vakavissaan, mutta on lupa käydä harrastamassa seksiä muiden kanssa?



Tuota minäkin ajoin takaa.

Salama Jackin postista jäi myös sellainen kuva, että esimerkkisuhteessa ei asuttu yhdessä, joka taas kuuluu musta parisuhteeseen, olkoonkin kyseessä vapaa sellainen.

Onkohan aviopareja, joilla on avoimia suhteita.

Lasketaankohan eronneet ja yhteisiä lapsia hankkineet parit tälläisiksi.

Hmm, miksi mä mietin tälläisiä kello 12:15 lauantaina. Hyvä kysymys sekin :)
Avatar
#4240 • • greenie Guest

Lene:
Jos ovat eronneet niin eihän heillä ylipäänsä ole suhdetta. *ding*



Pahoittelen, em. oli parodiaa, jota on erittäin vaikea välittää näin kirjoitetussa muodossa. Erityisesti, jos toinen osapuoli ei tunne toista :)