19,912 posts, 996 pages, 8,089,851 views
ZaZa:
Mä oon niin mut miks aina pitää ihastuu poikaan jota ei voi saada?
No, mut kuka edes haluis seurustella...? Onks se muka kivaa kun on joku jota voi helli tai joku joka hellii sua? Tai joku jonka viereen käpertyy kattomaan leffoja tai kun menee nukkumaan.... Joku jolle voi purkaa ilot ja surut....... ...huoh, sinkkuna on TYLSÄÄ!
Sucy:
Rocca:
---
Sucy:
---
Noo jooo mulle sopii kummatkin riippuu vaan tilanteesta ja fiiliksestä mut yleensä se avoin on paras
---
Must ei ikinä ois mihkää avoimiin suhteisiin...
Oon sen vert mustasukkanen kuitenki, et nalkuttaisin vaan koko ajan!!
greenie:
Pisti taas silmään (auts) tuossa muutama messu aiemmin, että joku mainitsi avoimet suhteet.
Kenelläkään kokemuksia _toimivista_ avoimista suhteista (ehkä vähän väärä paikka kysyä tätä, sinkkuluukku, hence - täynnä sinkkuja)?
Kysyin tätä itseasiassa jo aiemmin, mutta kukaan ei vastannut. Lyhyesti oma tilanteeni: ei, mutta periaatteen vuoksi kiinnostaa, koska se poikkeaa normaalista :)
wallu:
---
Uhuu:
mä olisin ton testin mukaan vaeltaja... juu-u.... varmaan oon.... ikuinen sellainen
-camelbootsuhuu
---
mä olin kans vaeltaja tosi hupaisia nää testit...vaikkei toi nyt ihan väärässä olekkaan
pHaze:
Eikös avoin suhde pikemminkin tarkoita sitä, että seurustellaan ns. vakavissaan, mutta on lupa käydä harrastamassa seksiä muiden kanssa?
Lene:
Jos ovat eronneet niin eihän heillä ylipäänsä ole suhdetta.