wiwi, 16.3.2006 13:06:
---
P-Boy, 16.3.2006 04:40:
---
Totta. Siksi ei kannatakaan yrittää. Hakemalla haetut jutut harvemmin johtaa mihinkään. Tietenkin voi pitää silmät auki*iloinen*
Ok......*ottaa neuvosta vaarin ja avaa silmät*
19,912 posts, 996 pages, 8,080,399 views
wiwi, 16.3.2006 13:06:
---
P-Boy, 16.3.2006 04:40:
---
Totta. Siksi ei kannatakaan yrittää. Hakemalla haetut jutut harvemmin johtaa mihinkään. Tietenkin voi pitää silmät auki*iloinen*
Wezpa, 18.3.2006 23:43:
no hei miettikää et kuinka paljon parempia puolia on olla sinkku ku varattu. sinkkuna voit tehä perjaatteessa mitä vaan sit ku oot varattu ni tulee just kaikkia vierailuja ym.
Wezpa, 18.3.2006 23:43:
no hei miettikää et kuinka paljon parempia puolia on olla sinkku ku varattu. sinkkuna voit tehä perjaatteessa mitä vaan sit ku oot varattu ni tulee just kaikkia vierailuja ym.
Siren, 19.3.2006 16:35:
Mikä siinä on, et ne, jotka kiinnostuu musta ei kiinnosta mua, mut ne joista mä kiinnostun ei kiinnostu musta??
tomii, 19.3.2006 17:09:
Noin käy kaikille aika-ajoin. Nimimerkillä "been there".
Kaikista ärsyttävintä on se, jos on tilanteessa, jossa huomaat, että toinenkin viihtyy aina sun seurassa tosi hyvin ja onnistuneelle suhteelle olisi selvää potentiaalia, mutta sitten jostakin syystä ks. henkilö ei ole seurustelumielessä susta kiinnostunut.
Siren, 19.3.2006 17:14:
---
mulle on käyny vaa noin . mitenköhän kauan sitä jaksaa toivoo, et vois löytää jonku, joka oikeesti välittää ja josta välittää..
---
Mikä siinä on, et ne, jotka kiinnostuu musta ei kiinnosta mua, mut ne joista mä kiinnostun ei kiinnostu musta??
---
Kaikista ärsyttävintä on se, jos on tilanteessa, jossa huomaat, että toinenkin viihtyy aina sun seurassa tosi hyvin ja onnistuneelle suhteelle olisi selvää potentiaalia, mutta sitten jostakin syystä ks. henkilö ei ole seurustelumielessä susta kiinnostunut.
Kuukunen, 19.3.2006 17:47:
---
Kamalaa, mä oon miettinyt ihan samaa asiaa tässä vajaan viikon ajan jo. Tai itseltäkin löytyy tälläisiä kokemuksia ihan viimeajoilta. Vaikka mä olen viihtynyt sinkkuna todella hyvin, nyt on tullut vaihe että kaipaisi parisuhdetta ja sitoutumista. Suurimpana syynä ehkä se että rauhottaisi kamalasti. Jännää että vaikka olen nyt todella onnellinen, haluaisin vain vähän seesteisyyttä vaikka se tarkottaisikin luopumista joistain jutuista.
Oikea henkilö vaan puuttuu - tai sellainen jonka kanssa kiinnostumiset toisistaan menisivät yksiin... aina ne tunteet menee vaan ristiin tms. esteitä ja mistään ei tule mitään...
---
---
*CaLLi*, 19.3.2006 20:40:
Joo.noin käy aina! ja leimaa..konemusiikkia,aijaa..trancea?ei me voida käydä samoissa bileissä.. ja sit se viimeistää menee käsille.
..aina kai sit sinkkuna*nyyh* onks se trance sit ni pahaa?
*CaLLi*, 19.3.2006 20:40:
Joo.noin käy aina! ja leimaa..konemusiikkia,aijaa..trancea?ei me voida käydä samoissa bileissä.. ja sit se viimeistää menee käsille.
..aina kai sit sinkkuna*nyyh* onks se trance sit ni pahaa?