Mahtavaa tekstiä *peukkuanäytel* Jokaiselle tekisi aina silloin tällöin hyvä saada jokin asia ravistelemaan itseään ja herättelemään todellisuuteen ja asioiden pohtimiseen . Ikäänkuin päivittelyä oman elämän tilasta.
Kun luin tämän, mun sisällä alkoi avautuu jotain, minkä olin jo ehtinyt kadottaa surun ja pettymyksen tunteiden alle. Asioita, jotka alkoivat kadota jo vuosi sitten, mutta sokeana monestakin asiasta en osannut enää pysäyttää...
Tosta tekstistä tuli vaan hyvä mieli Mä elän luulossa, että oon siellä jossain kuilussa, missä rakastan ihmistä, joka ei enää halua mua eikä ole muuta vaihtoehtoa kuin riutua ja jäädä menneeseen jumiin. Ja hah, ei se mee ollenkaan niin Miten oon ehtinyt hukkaa itseni tässä näin pahasti Mut tiedostus on kaiken alku
Kun luin tämän, mun sisällä alkoi avautuu jotain, minkä olin jo ehtinyt kadottaa surun ja pettymyksen tunteiden alle. Asioita, jotka alkoivat kadota jo vuosi sitten, mutta sokeana monestakin asiasta en osannut enää pysäyttää...
Tosta tekstistä tuli vaan hyvä mieli Mä elän luulossa, että oon siellä jossain kuilussa, missä rakastan ihmistä, joka ei enää halua mua eikä ole muuta vaihtoehtoa kuin riutua ja jäädä menneeseen jumiin. Ja hah, ei se mee ollenkaan niin Miten oon ehtinyt hukkaa itseni tässä näin pahasti Mut tiedostus on kaiken alku
Hmm... joku mainitsi noista tuoksuista aiemmin... Moon ihan heikkona niihin . Joku ystäväni saattaakin tietää tästä "hei kiusataan tota, ja laitetaan tätä mexxin hajuu tähän tyynyyn!!" (en muista tarkkaan, mikä tuoksu se oli, mut se on niin hyvä). Usein mulla jää myös suht vahvasti muistiin noi hajut, outoa .
Mutta kuitenkin, mielestäni se on kovin kivaa ja huomaavaistakin kun mies tuoksuu hyvälle, ehkä sekin kertoo että kyseinen yksilö pitää huolta itsestään (tai sit se vaan haisee helvetin pahalle ja peittää sitä hajuu...)
Mä en kyl tykkää olla täällä.. on paljo kivempi tuntee se ihana ihastumisen tunne ja pienet perhoset vatsassa kun toista suutelee.. maata sen jonkun lämpimässä sylissä ja saada viesti joka piristää päivää..
Ois nii ihana jos joku vois sanoo, et kyl sä vielä löydät rakkauden ja jonku joka rakastaa sua. Sit mun ei enää tarviis pelätä ettei niin koskaa käy..
Tutkittavina taisi olla sellaisia, joilla ei ole minkäänlaista kontaktia ulkomaailmaan. Vai koskeeko toi läheisyyden/seksin puutteesta kärsiviä myös? Käsittäisin (ainakin haluan uskoa) että sinkulana elo ei välttämättä kroonisesti nosta verenpainetta, vaan se tulisi totaalisen sosiaalisen hylätyksi tulemisen tunteen mukana.