SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,807,620 views

Aleks G

Posts: 284

#8621 • • Aleks G Club 86 Recordings/FINITY/Mosso/DSTXX

Reetta, 25.3.2006 13:24:
---
*CaLLi*, 22.3.2006 20:09:
toisaalt kiva js ois jku*sydän*.. *syvä huokaus*
..vaadi,halua mtn..*iloinen* Huh!!

---



ei se oo kiva jos on vaan "joku", pitää olla joku erikoinen*hymy*
onnea metsästykseen... *hih*


nii..erikoinen! tänks REETTA!!
Unik

Posts: 4,117

#8622 • • Unik
Eikun pitää olla eri kokoinen *pepsodent*
Avernian

Posts: 7,451

#8625 • • Avernian Kerettiläinen

Reetta, 26.3.2006 08:54:
ei koolla oo välii!!!! kait...*tirsk*



Kysys kuinka moni tyttö täällä haluaa itseään lyhyemmän pojan... ;)

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

tir

Posts: 951

#8626 • • tir
täällä taas.
Avatar
#8627 • • Reetta Guest

Avernian, 26.3.2006 12:16:
---
Reetta, 26.3.2006 08:54:
ei koolla oo välii!!!! kait...*tirsk*

---


Kysys kuinka moni tyttö täällä haluaa itseään lyhyemmän pojan... ;)



ei mua lyhyempiä poikia voi ollakaan,koska mä ite oon niin kääpiö...*hymy*
RainChild

Posts: 909

#8628 • • RainChild

utopia, 27.3.2006 16:50:
"clips"



Mahtavaa tekstiä *peukkuanäytel* Jokaiselle tekisi aina silloin tällöin hyvä saada jokin asia ravistelemaan itseään ja herättelemään todellisuuteen ja asioiden pohtimiseen *joo*. Ikäänkuin päivittelyä oman elämän tilasta.

--
Rainchild is back home

Fresia

Posts: 764

#8629 • • Fresia vähän outo

utopia, 27.3.2006 16:50:
---



*joo* Kun luin tämän, mun sisällä alkoi avautuu jotain, minkä olin jo ehtinyt kadottaa surun ja pettymyksen tunteiden alle. Asioita, jotka alkoivat kadota jo vuosi sitten, mutta sokeana monestakin asiasta en osannut enää pysäyttää...

Tosta tekstistä tuli vaan hyvä mieli *hymy* Mä elän luulossa, että oon siellä jossain kuilussa, missä rakastan ihmistä, joka ei enää halua mua eikä ole muuta vaihtoehtoa kuin riutua ja jäädä menneeseen jumiin. Ja hah, ei se mee ollenkaan niin *nauru* Miten oon ehtinyt hukkaa itseni tässä näin pahasti *ding* Mut tiedostus on kaiken alku *joo*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Gleba

Posts: 549

#8630 • • Gleba

Fresia, 27.3.2006 17:50:
---
utopia, 27.3.2006 16:50:
---

--

*joo* Kun luin tämän, mun sisällä alkoi avautuu jotain, minkä olin jo ehtinyt kadottaa surun ja pettymyksen tunteiden alle. Asioita, jotka alkoivat kadota jo vuosi sitten, mutta sokeana monestakin asiasta en osannut enää pysäyttää...

Tosta tekstistä tuli vaan hyvä mieli *hymy* Mä elän luulossa, että oon siellä jossain kuilussa, missä rakastan ihmistä, joka ei enää halua mua eikä ole muuta vaihtoehtoa kuin riutua ja jäädä menneeseen jumiin. Ja hah, ei se mee ollenkaan niin *nauru* Miten oon ehtinyt hukkaa itseni tässä näin pahasti *ding* Mut tiedostus on kaiken alku *joo*



*hymy**joo*

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

RainChild

Posts: 909

#8631 • • RainChild
Hmm... joku mainitsi noista tuoksuista aiemmin... Moon ihan heikkona niihin *pökr*. Joku ystäväni saattaakin tietää tästä *nauru* "hei kiusataan tota, ja laitetaan tätä mexxin hajuu tähän tyynyyn!!" *tirsk* (en muista tarkkaan, mikä tuoksu se oli, mut se on niin hyvä). Usein mulla jää myös suht vahvasti muistiin noi hajut, outoa *ding*.

Mutta kuitenkin, mielestäni se on kovin kivaa ja huomaavaistakin kun mies tuoksuu hyvälle, ehkä sekin kertoo että kyseinen yksilö pitää huolta itsestään *joo* (tai sit se vaan haisee helvetin pahalle ja peittää sitä hajuu...)

Hmm.. maanantai-illan mietteitä tylsistymisen iskiessä :P

--
Rainchild is back home

Siren

Posts: 826

#8632 • • Siren Seinäruusu
Mä en kyl tykkää olla täällä.. on paljo kivempi tuntee se ihana ihastumisen tunne ja pienet perhoset vatsassa kun toista suutelee.. maata sen jonkun lämpimässä sylissä ja saada viesti joka piristää päivää..

Ois nii ihana jos joku vois sanoo, et kyl sä vielä löydät rakkauden ja jonku joka rakastaa sua. Sit mun ei enää tarviis pelätä ettei niin koskaa käy..

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

tomii

Posts: 3,594

#8633 • • tomii kallion herttua

Siren, 27.3.2006 19:35:

Ois nii ihana jos joku vois sanoo, et kyl sä vielä löydät rakkauden ja jonku joka rakastaa sua. Sit mun ei enää tarviis pelätä ettei niin koskaa käy..




Kyl sä sen vielä löydät *vink* *hih*

--
reivaan kunnes kuolen

Siren

Posts: 826

#8634 • • Siren Seinäruusu
^^ kiitti *hymy* tota päivää odotellessa vois koittaa nauttii sinkkuilusta.. ja siitä et kesä tulee*hihu*

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

wiwi

Posts: 1,575

#8635 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Avernian, 25.3.2006 17:54:
---
Nexus__69, 25.3.2006 17:33:
oooh mä just kelasin tos et pitää ostaa paljo erilaisia hyviä miesten tuoksuja ja pirskottaa niitä vaik mun sänkyyn! *slurps*

---


Sit kun joku oikeasti tulee käymään niin saat selitellä miksi siellä haisee ihan naapurin Reinolle... *hih*



No mutta. Eihän se haittaa, eikös me sinkkuluukussa olla? Ei kai sitä tarvitse kenellekään selitellä. *iloinen*

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

John

Posts: 1,384

#8636 • • John Lauma

wiwi, 28.3.2006 14:08:
---
Avernian, 25.3.2006 17:54:
---
Nexus__69, 25.3.2006 17:33:
oooh mä just kelasin tos et pitää ostaa paljo erilaisia hyviä miesten tuoksuja ja pirskottaa niitä vaik mun sänkyyn! *slurps*

---


Sit kun joku oikeasti tulee käymään niin saat selitellä miksi siellä haisee ihan naapurin Reinolle... *hih*

---


No mutta. Eihän se haittaa, eikös me sinkkuluukussa olla? Ei kai sitä tarvitse kenellekään selitellä. *iloinen*


Paitsi jos Reino on 40-vuotias ja naimisissa.*vink*

--
Fancy some cheese, Gromit?

Miika

Posts: 893

#8639 • • Miika

sapeli, 28.3.2006 21:29:
Yksinäisyys tekee pahaa sydämelle

http://www.newscientist.com/article/dn8908-absence-makes-the-heart-grow-weaker.html



Tutkittavina taisi olla sellaisia, joilla ei ole minkäänlaista kontaktia ulkomaailmaan. Vai koskeeko toi läheisyyden/seksin puutteesta kärsiviä myös? Käsittäisin (ainakin haluan uskoa) että sinkulana elo ei välttämättä kroonisesti nosta verenpainetta, vaan se tulisi totaalisen sosiaalisen hylätyksi tulemisen tunteen mukana.
sapeli

Posts: 11,768

#8640 • • sapeli jokukukamikä?

Miika, 28.3.2006 21:58:
Tutkittavina taisi olla sellaisia, joilla ei ole minkäänlaista kontaktia ulkomaailmaan.



Juu - social isolation oli termi mitä käytettiin. Eli toisin sanoen, ystävät pelastaa jos sydämeen sattuu. *sydän*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.