SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,807,792 views

Teixeira

Posts: 32

#14281 • • Teixeira
Jeah. Onha täs hetki sinkkuna elelty, nii hirveit eksiä ja muuta paskaa ollu et nyt olis taas se aika vuodesta kokeilla jotai kestävämpää. :)

--
#kone_radio / Teixeira @ Qnet.

Anselmi

Posts: 2,578

#14282 • • Edited Anselmi And sell me

Lyylikki, 12.12.2007 00:10:
---
Anselmi, 11.12.2007 18:06:
Vai meniskö se kuitenkin niin, että tänne tullaan itkemään silloin, kun se sinkkuilu ei välillä meinaa maistua? Ei se ainakaan omalla kohdalla mene niin, että täällä jos käy vähän surkuttelemassa sinkkunaolon idioottimaisuutta, niin koko elämistään pitäisi ankeana. Kyllä se kuitenkin suurimmaksi osaksi on riemuilua, mutta heikkoja hetkiä tulee kuitenkin välillä eteen. Onpahan seukkailussakin niitä hetkiä, joina ei vain meinaisi kestää. Vai eikö muka?


No et Tuuli sä kun tiedän kuin sulla on (melkein) aina kivaa*hihu*
Mut tällaisia (suoraan viestisi alapuolelta)

ezzy, 12.12.2007 01:36:
Enkä tajua miks sinkkuilun synkistelyä pitäis jotenkin hävetä ja "opetella" olemaan sinkku. Se on epäinhimillistä eikä tunnu kyllä mitenkään järkevältäkään.


viestejä vilisee täällä. Että sinkkuus olisi jossain samassa sarjassa ihmisoikeuksien viemisen kanssa*nauru*

Meitä yleensä viehättää kovasti vastakkaisessa(ja miksei samassakin) sukupuolessa elämästä ja muista asioista
nauttimisen jalo taito. Se että löytyy kykyä tehdä asioista kivoja (koska vain silloin voi löytyä todellista kykyä tehdä asioista kivoja myös toiselle ihmiselle). Kukaan tuskin haluaa ihmistä jolla on lähökohtaisesti ankeaa ja perusnegatiivista, oli se syy sitten sinkkuus tai sadepilvet. Eli meinaan sitä että ne jotka sinkkuudesta eivät yritä edes tykätä kaivavat itseään entistä syvemälle sinne sinkkuuteen. Siinä sitä oravanpyörää sitten onkin kerrakseen.


Mutta toisaalta sun minkkionnesi ja -metsästyskeinosi tiedetään, joten ehkä sä et ole paras neuvomaan *vink*


*hihu*

--
sen pituinen se

larzizi

Posts: 1,661

#14283 • • larzizi
Tää tyttö on nyt kyllä niin ihastunut *pihkassa*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

RainChild

Posts: 909

#14284 • • RainChild

larzizi, 16.12.2007 23:23:
Tää tyttö on nyt kyllä niin ihastunut *pihkassa*



*ding* tä on taas ihan ulkona... onks tä nyt se rauhanturvaaja? *vink*

--
Rainchild is back home

larzizi

Posts: 1,661

#14285 • • larzizi

RainChild, 16.12.2007 23:30:
*ding* tä on taas ihan ulkona... onks tä nyt se rauhanturvaaja? *vink*



Ei sentään. Kyllä se on jo unohdettu.. vaikka olikin hyvä esimerkki täydellisestä miehestä, ei tule onnistumaan, jos toinen on Kosovossa *hihu*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Valandir

Posts: 98

#14286 • • Valandir Anjunabeats -friikki
Miekin ihastuin jokaisen tyttöön eilen Virgin Oililla *pihkassa*
ezzy

Posts: 8,060

#14287 • • ezzy Droid-pappa

larzizi, 16.12.2007 23:39:
---
RainChild, 16.12.2007 23:30:
*ding* tä on taas ihan ulkona... onks tä nyt se rauhanturvaaja? *vink*

---


Ei sentään. Kyllä se on jo unohdettu.. vaikka olikin hyvä esimerkki täydellisestä miehestä, ei tule onnistumaan, jos toinen on Kosovossa *hihu*



Kylläpäs sä jaksat pitkään odottaa, vaikka mies olis täydellinen O_o
larzizi

Posts: 1,661

#14288 • • Edited larzizi

ezzy, 17.12.2007 00:23:
Kylläpäs sä jaksat pitkään odottaa, vaikka mies olis täydellinen O_o



Lähinnä mulla ei olisi mitään varmuutta tulevaisuudesta ko. henkilön kanssa. En aio istua ja odottaa, että mies palaa joskus Suomeen ja kertoo, että haluaakin olla vain kavereita.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

mrhotcakes

Posts: 480

#14289 • • mrhotcakes Ex-clubber

Anselmi, 11.12.2007 18:06:
---
Onko sinkkuilu tyhmää? Pirpelihän tuossa toi esiin listan seukkailun hyvistä puolista, ei sinkkuilun huonoista. Kyllähän sinkkuilun puolistakin saisi helposti tuollaisen listan.



Viitsisitkö mitenkään laatia? *hymy*

En väitä etten tietäisi mitään hyviä puolia, mutta sinä kun vaikutat selvästikin nauttivan siitä suuresti (ja itselläni on siitä silloin tällöin tuskaa) niin voisi olla hyvä saada pointtereita ja muistutuksia siitä miksi sinkkuudesta kannattaa nauttia. *joo*
ezzy

Posts: 8,060

#14290 • • Edited ezzy Droid-pappa

larzizi, 17.12.2007 00:48:
---
ezzy, 17.12.2007 00:23:
Kylläpäs sä jaksat pitkään odottaa, vaikka mies olis täydellinen O_o

---


Lähinnä mulla ei olisi mitään varmuutta tulevaisuudesta ko. henkilön kanssa. En aio istua ja odottaa, että mies palaa joskus Suomeen ja kertoo, että haluaakin olla vain kavereita.



Kannattais ehkä keskustella :) Hirveä kiire.

Itsellä tokat treffit takana viikonlopulta, ekat oli 5pv tokat 2pv. Ihan ok alku :) Eipä o tosin mitään odotuksiakaan kummallakaan. Sen verran erilaisia ollaan. Tyydytään nyt siihen mitä saadaan, eikä valiteta *pepsodent* Eipä o kyllä ollut itsellä mitenkään erikoisemmin "haku päällä", joten mihinkään ei ole kiire.
larzizi

Posts: 1,661

#14291 • • larzizi

ezzy, 17.12.2007 03:07:
Kannattais ehkä keskustella :) Hirveä kiire.



Keskustelisin, jos olisi Suomessa *vink*

Tosin keksin jo aikasemmin mikä tässä täydellisessä miehessä mättää. Häntä ei voi saada. Hän on vain muistutus naisille, että hyviäkin miehiä on vielä olemassa *nauru*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

lunake

Posts: 800

#14292 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
Itsellä nyt 2 vuotta sinkkukinkkuilua takana ja täytyy myöntää, että olen kyl tälhetkellä onnelisempi kuin aikoihin ja ihan yksin vieläpä. Olen rakastunut, itseeni, ja nautin tästä yksinäisyydestä täysin siamauksin. Ehkäjoskusmahdollisesti joku jostain tulee elämääni, mutta ei kiirettä. Näin on hyvä. *plur*

--
Hedelmällisyys on påp!

Sand3

Posts: 1,157

#14293 • • Sand3 satuolento

Ios, 11.12.2007 18:53:
Juu kyllähän sitä ennemmin on sinkkuna kun huonossa suhteessa. Eli ei sinkkuilu tyhmää ole vaikka itse sitä miellellään sen näkee vain välitilana. Vissiin ollut liikaa parisuhteessa, ettei osaa ajatella muuta vaihtoehtoa. Tiedä sitten...



Osuvasti sanottu/kirjoitettu. Jotenkin kasvatin itseäni tuon välitilan aikana tai ainakin yritin, kun kumminkin silloin tuli muutto ekaan oikeaan asuntoon jossa mä vastasin itse omista menoista niin rahallisesti kuin ajallisesti.

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

tbo

Posts: 935

#14294 • • tbo budhisattva

Macandron, 17.12.2007 03:04:
niin voisi olla hyvä saada pointtereita ja muistutuksia siitä miksi sinkkuudesta kannattaa nauttia.



- saa ihan itse keksiä itselleen viihdykettä: jos sattuu hotsittamaan juoda bissee kalsarit jalassa ja tsiigaa splatterleffoja, kukaan ei tuu urputtamaan siitä
- saa ihan itse valita garderoobinsa, eikä kukaan valkkaa sulle daijun näköstä skragaa "kun sä olisit niin paljon komeempi jos sä vähän pukeutuisit siistimmin"
- saa ihan itse valita soivan levyn ("mä en kestä kun sä oot nii deejii ja sitäpaitsi sulla on liikaa levyjä, ei niistä voi valkkaa, mä haluun kuunnella nyt tätä rentoutuslevyä")
- saa ihan itse päättää päivän menyystä ("yäk en voi sietää valkosipulia ja sienet on niljasia")

henkilökohtaisesti tärkeimpänä pidän kuitenkin seuraavaa:

-saa ihan itse keskenään olla niin hörhö kuin jaksaa, eikä tarvitse kenellekkään selitellä uskonnollisia ja elämänkatsomuksellisia valintojaan jotka liittyvät harrastuksiin, bileissäkäyntiin, päihdekäyttäytymiseen, musiikkimakuun, työssäkäymiseen/käymättä jättämiseen sekä elämäntehtävään

Ja sitä paitsi, kuten laulussa sanotaan, "...love is all around me / I feel it in my bones..." ja "...it's all too much for me to take / The love that's shining all around here.." Rakkautta on joka puolella, sitä saa joka puolelta ja sitä voi jakaa joka puolelle. Sitä ei tarvitse henkilöidä kehenkään, vaan kaikki ovat täsmälleen yhtä hyviä kohteita sen jakamiselle ja vastaanottamiselle.

--
-tbo
--
*support your local underground heroes*

mrhotcakes

Posts: 480

#14295 • • mrhotcakes Ex-clubber

tbo, 18.12.2007 02:26:
---
Macandron, 17.12.2007 03:04:
niin voisi olla hyvä saada pointtereita ja muistutuksia siitä miksi sinkkuudesta kannattaa nauttia.

---


- saa ihan itse keksiä itselleen viihdykettä: jos sattuu hotsittamaan juoda bissee kalsarit jalassa ja tsiigaa splatterleffoja, kukaan ei tuu urputtamaan siitä
- saa ihan itse valita garderoobinsa, eikä kukaan valkkaa sulle daijun näköstä skragaa "kun sä olisit niin paljon komeempi jos sä vähän pukeutuisit siistimmin"
- saa ihan itse valita soivan levyn ("mä en kestä kun sä oot nii deejii ja sitäpaitsi sulla on liikaa levyjä, ei niistä voi valkkaa, mä haluun kuunnella nyt tätä rentoutuslevyä")
- saa ihan itse päättää päivän menyystä ("yäk en voi sietää valkosipulia ja sienet on niljasia")

henkilökohtaisesti tärkeimpänä pidän kuitenkin seuraavaa:

-saa ihan itse keskenään olla niin hörhö kuin jaksaa, eikä tarvitse kenellekkään selitellä uskonnollisia ja elämänkatsomuksellisia valintojaan jotka liittyvät harrastuksiin, bileissäkäyntiin, päihdekäyttäytymiseen, musiikkimakuun, työssäkäymiseen/käymättä jättämiseen sekä elämäntehtävään

Ja sitä paitsi, kuten laulussa sanotaan, "...love is all around me / I feel it in my bones..." ja "...it's all too much for me to take / The love that's shining all around here.." Rakkautta on joka puolella, sitä saa joka puolelta ja sitä voi jakaa joka puolelle. Sitä ei tarvitse henkilöidä kehenkään, vaan kaikki ovat täsmälleen yhtä hyviä kohteita sen jakamiselle ja vastaanottamiselle.



Komppaan osin. *joo*

Se on kyllä kivaa kun ei tarvitse vastata kenellekään teoistaan, ulkonäöstään, musiikkimaustaan, jne... Mutta silti oon välillä niin impulsiivinen että olis ihan hyödyllistä jos joku pakottais välillä miettimään tekosiaan. *hih*

Hyvä pointti rakkaudesta. Sitä tosiaan voi saada vähän sieltä sun täältä. Mutta määrä ei korvaa laatua tässäkään tapauksessa... Ja sekä rakkaus että seksi on ainakin mun maailmassa ollut ihan eri luokkaa suhteessa kuin sen ulkopuolella. *yingyang*
zanta

Posts: 131

#14296 • • zanta Rovaniemen isäntä
tiosella forumilla taisin kirjoittaakin samasta aiheesta taannoin että ei tämmöstä vajaaälystä, tällä naamalla ja tyhjällä kukkarolla kukaan huoli :D

Ei kait se niin justiinsa ole. johan tässä on paukuteltu kohta 3 vuosikymmentä sinkkuna niin eiköhän ne loputki mene siinä samalla :D

--
hyvät bileet ei tunnu miltään jos ei välillä käy paskoissa bileissä

kemuttaja

Posts: 385

#14297 • • kemuttaja Team Kemuttajat
Vois kohta jo häippästä täst topicista*pepsodent*

--
*igor*kyl mun piti*igor*

kilobitti

Posts: 2,419

#14298 • • kilobitti 1-2-3 techno

ezzy, 12.12.2007 01:36:
Enkä tajua miks sinkkuilun synkistelyä pitäis jotenkin hävetä ja "opetella" olemaan sinkku. Se on epäinhimillistä eikä tunnu kyllä mitenkään järkevältäkään.



Mielestäni on sekä inhimillistä että järkevää oppia olemaan sinkku, syistä jotka luettelin tässä.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

pupuankka

Posts: 869

#14300 • • pupuankka poly-wtf?!
WIFE= Wash Iron Fuck Etc.

Mä en oikein osaa kuulua tähän luukkuun ku olen vähän kaikkien luukkujen ulkopuolella *ding*

Musta tuntuu että olen aina vähän kaiken ulkopuolella. Heila/heiloja on mut en kyllä seurustele, tai seurustelisi. Ainakaan perinteisellä tavalla. Äh, yritä tässä nyt sit olla.