19,912 posts, 996 pages, 8,080,074 views
Lyylikki, 12.12.2007 00:10:
---
Anselmi, 11.12.2007 18:06:
Vai meniskö se kuitenkin niin, että tänne tullaan itkemään silloin, kun se sinkkuilu ei välillä meinaa maistua? Ei se ainakaan omalla kohdalla mene niin, että täällä jos käy vähän surkuttelemassa sinkkunaolon idioottimaisuutta, niin koko elämistään pitäisi ankeana. Kyllä se kuitenkin suurimmaksi osaksi on riemuilua, mutta heikkoja hetkiä tulee kuitenkin välillä eteen. Onpahan seukkailussakin niitä hetkiä, joina ei vain meinaisi kestää. Vai eikö muka?
ezzy, 12.12.2007 01:36:
Enkä tajua miks sinkkuilun synkistelyä pitäis jotenkin hävetä ja "opetella" olemaan sinkku. Se on epäinhimillistä eikä tunnu kyllä mitenkään järkevältäkään.
Mutta toisaalta sun minkkionnesi ja -metsästyskeinosi tiedetään, joten ehkä sä et ole paras neuvomaan
larzizi, 16.12.2007 23:23:
Tää tyttö on nyt kyllä niin ihastunut
RainChild, 16.12.2007 23:30:
tä on taas ihan ulkona... onks tä nyt se rauhanturvaaja?
larzizi, 16.12.2007 23:39:
---
RainChild, 16.12.2007 23:30:
tä on taas ihan ulkona... onks tä nyt se rauhanturvaaja?
---
Ei sentään. Kyllä se on jo unohdettu.. vaikka olikin hyvä esimerkki täydellisestä miehestä, ei tule onnistumaan, jos toinen on Kosovossa
ezzy, 17.12.2007 00:23:
Kylläpäs sä jaksat pitkään odottaa, vaikka mies olis täydellinen O_o
Anselmi, 11.12.2007 18:06:
---
Onko sinkkuilu tyhmää? Pirpelihän tuossa toi esiin listan seukkailun hyvistä puolista, ei sinkkuilun huonoista. Kyllähän sinkkuilun puolistakin saisi helposti tuollaisen listan.
larzizi, 17.12.2007 00:48:
---
ezzy, 17.12.2007 00:23:
Kylläpäs sä jaksat pitkään odottaa, vaikka mies olis täydellinen O_o
---
Lähinnä mulla ei olisi mitään varmuutta tulevaisuudesta ko. henkilön kanssa. En aio istua ja odottaa, että mies palaa joskus Suomeen ja kertoo, että haluaakin olla vain kavereita.
ezzy, 17.12.2007 03:07:
Kannattais ehkä keskustella :) Hirveä kiire.
Ios, 11.12.2007 18:53:
Juu kyllähän sitä ennemmin on sinkkuna kun huonossa suhteessa. Eli ei sinkkuilu tyhmää ole vaikka itse sitä miellellään sen näkee vain välitilana. Vissiin ollut liikaa parisuhteessa, ettei osaa ajatella muuta vaihtoehtoa. Tiedä sitten...
Macandron, 17.12.2007 03:04:
niin voisi olla hyvä saada pointtereita ja muistutuksia siitä miksi sinkkuudesta kannattaa nauttia.
tbo, 18.12.2007 02:26:
---
Macandron, 17.12.2007 03:04:
niin voisi olla hyvä saada pointtereita ja muistutuksia siitä miksi sinkkuudesta kannattaa nauttia.
---
- saa ihan itse keksiä itselleen viihdykettä: jos sattuu hotsittamaan juoda bissee kalsarit jalassa ja tsiigaa splatterleffoja, kukaan ei tuu urputtamaan siitä
- saa ihan itse valita garderoobinsa, eikä kukaan valkkaa sulle daijun näköstä skragaa "kun sä olisit niin paljon komeempi jos sä vähän pukeutuisit siistimmin"
- saa ihan itse valita soivan levyn ("mä en kestä kun sä oot nii deejii ja sitäpaitsi sulla on liikaa levyjä, ei niistä voi valkkaa, mä haluun kuunnella nyt tätä rentoutuslevyä")
- saa ihan itse päättää päivän menyystä ("yäk en voi sietää valkosipulia ja sienet on niljasia")
henkilökohtaisesti tärkeimpänä pidän kuitenkin seuraavaa:
-saa ihan itse keskenään olla niin hörhö kuin jaksaa, eikä tarvitse kenellekkään selitellä uskonnollisia ja elämänkatsomuksellisia valintojaan jotka liittyvät harrastuksiin, bileissäkäyntiin, päihdekäyttäytymiseen, musiikkimakuun, työssäkäymiseen/käymättä jättämiseen sekä elämäntehtävään
Ja sitä paitsi, kuten laulussa sanotaan, "...love is all around me / I feel it in my bones..." ja "...it's all too much for me to take / The love that's shining all around here.." Rakkautta on joka puolella, sitä saa joka puolelta ja sitä voi jakaa joka puolelle. Sitä ei tarvitse henkilöidä kehenkään, vaan kaikki ovat täsmälleen yhtä hyviä kohteita sen jakamiselle ja vastaanottamiselle.
ezzy, 12.12.2007 01:36:
Enkä tajua miks sinkkuilun synkistelyä pitäis jotenkin hävetä ja "opetella" olemaan sinkku. Se on epäinhimillistä eikä tunnu kyllä mitenkään järkevältäkään.