SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,807,662 views

COBALT

Posts: 1,407

#14301 • • COBALT akitaattori
Perhana!
Ihan piruuttanikin copypasteen läppäni tänne kun Maijatäti pisti topic'ini umpeen tuolla häröilypuolella?
En muuten vahingossa huitaissut topic'iani nimenomaan siihen osastoon. Nyt Maija se Sitruuna äkkiä pois sieltä nätistä pepusta! *nauru*

Tässä siis:-->

No, nyt se sitten on totta! Taivas on tipahtanut niskaani ja elämän valtatie sortunut altani!
Jäin sinkuksi, taatana!
Nyt pitäisi löytää nopsasti ihanan lämmin ja turvallinen olkapää, jota vasten voisin vuodattaa katkeran suolaisia kyyneliäni. Sekä suuret, hellät ja kosteat silmät joita voisin tuijotella lasittuneella katseellani samalla kun pitäisin sinua kädestä. Istuisimme hiljaisuudessa ja tuijottelisimme yhdessä takkatulen loimua samalla punaviiniä siemaillen.
Aamuauringon herättäessä meidät lämmöllänsä, havahtuisimme keskustelemaan runoudesta ja kulttuurista sivistyneesti!
Ah!
Kirjoitan viestini tähän forum'iin vain siksi kun olen niin ujo ja sulkeutunut, enkä oikein muuten osaa ottaa kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen... (Sorry Itis!)
Löydänkö sinut täältä?*pepsodent*

Terveisin Dj Axl Gardani (spykeguru)

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

COBALT

Posts: 1,407

#14302 • • COBALT akitaattori

mayah, 19.12.2007 12:07:
---
COBALT, 19.12.2007 11:17:
---

Tuplatopikit menee aina kii, osastosta huolimatta.

T: sitrushedelmäperse



Äyk, turhaa hienostelua sanon minä! *näyttää-kieltä-hymiö-tähän*
Mä nyt varmaankin mokaan tässä ihan satavarman seuransaannin, mut eihän tota nyt olis voinu alunperinkään ihan vakavalla naamalla heittää edes "sinkkuluukkuun", hee...!!!?

Ps. "Pylly"! ...ei perse!

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

Freja

Posts: 8,775

#14303 • • Freja Sihteeri

mayah, 19.12.2007 12:18:
mä olen maailmankaikkeuden onnellisimpana tyttösenä tuolla toisessa laatikossa hihuilemassa vaan ^_^ *pihkassa*



Siks sä varmaa ootkin noin hapan :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

COBALT

Posts: 1,407

#14304 • • COBALT akitaattori

mayah, 19.12.2007 12:18:
---
COBALT, 19.12.2007 12:15:
Äyk, turhaa hienostelua sanon minä! *näyttää-kieltä-hymiö-tähän*
Mä nyt varmaankin mokaan tässä ihan satavarman seuransaannin, mut eihän tota nyt olis voinu alunperinkään ihan vakavalla naamalla heittää edes "sinkkuluukkuun", hee...!!!?

Ps. "Pylly"! ...ei perse!

---


Täällä ei vitsiä väännetä, kaikki mitä sinkkuluukussa sanotaan, sanotaan vakavalla naamalla. Nii.

Onnea etsintään :) mä olen maailmankaikkeuden onnellisimpana tyttösenä tuolla toisessa laatikossa hihuilemassa vaan ^_^ *pihkassa*

Joo, kiitti ja kivat sulle, kuittaile vaan! Kohta avaan ranteeni tylsällä puukolla. Kostoksi yhteiskunnalle!
Mut ekaks kai pitäis lopettaa tää juopottelu tältä erää...

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

Verano

Posts: 4,649

#14305 • • Verano Merituuli

COBALT, 19.12.2007 11:17:
No, nyt se sitten on totta! Taivas on tipahtanut niskaani ja elämän valtatie sortunut altani!
Jäin sinkuksi, taatana!
Nyt pitäisi löytää nopsasti ihanan lämmin ja turvallinen olkapää, jota vasten voisin vuodattaa katkeran suolaisia kyyneliäni. Sekä suuret, hellät ja kosteat silmät joita voisin tuijotella lasittuneella katseellani samalla kun pitäisin sinua kädestä.



Ajattelit sitten aloittaa uuden "suhteen", jotta voisit purkaa omaa pahaa oloasi, tilittää siitä kuinka kaipaat eksääsi ja siitä mikä mätti edellisessä, juuri päättyneessä suhteessasi.

Mitäs jos käsittelisit nämä asiat ensin ihan itse -ja vaikkapa myös ystävien kanssa keskustelemalla. Olisiko ehkäpä parempi sekä sinulle että uudelle tyttöystävällesi aloittaa uusi suhde puhtaalta pöydältä?

En ymmärrä mikä kiire ihmisillä on rynnätä suhteesta toiseen, pahimmillaan niin, että edellinen suhde ei ole kunnolla päättynyt, saatika sitten että sen olisi mielessään käsitellyt edes pääpiirteittäin. Tämä kun tuntuu monesti olevan käyttäytymiskaava aina uuden eron sattuessa. Luulisi ihmisen ymmärtävän, että tästä ei seuraa hirmuisesti hyvää itselle eikä sille uudelle kumppanille.

Kuten täälläkin on todettu monta kertaa, ei haittaa yhtään olla hetken tai viisi yksikseen, jotta saa omat ajatuksensa ja tunteensa kasaan. Itse ainakin koen yksinolon kaudet erittäin tärkeäksi minuuteni kannalta. Ja jos ei nyt millään muotoa osaa/ pysty/ kykene olemaan yksin niin ajatelkaa nyt edes sitä toista ihmistä, jonka otatte laastariksi edellisen suhteen haavoille.

Mun omaan päähäni ei mahdu sitten millään, kuinka ihminen voi ihan tosissaan sanoa _rakastavansa_ jotakuta kaksi viikkoa sen jälkeen kun on tosissaan sanonut rakastavansa jotakuta toista. Etenkin jos nämä pikaiset, mutta niin syvät rakastumiset ovat oikein tapana.
Verano

Posts: 4,649

#14307 • • Verano Merituuli

domi, 19.12.2007 14:56:
Musta tuntuu et se oli vain vitsi *vink*



No sithän mä vastaan tohon sen ilmotukseen samantien :D

Ei vaan, tähän asiaan törmänny viime aikoina useammaltakin eri taholta, eikä toi kaava vaan mee mulle jakeluun sitten millään.
Flügel

Posts: 212

#14308 • • Flügel Leicht begeistert
Koko syksy on tullut säädettyä ja viime viikkoina enemmän kuin tekis hyvää yhdelle pienelle tytölle. Onneks ne kaikki on nyt saatu onnellisesti jonkinlaiseen lopputulemaan ja voi hyvillä mielin lähteä sinkkuilemaan ulkomaille puoleksi vuodeksi *pepsodent*
En kyllä haluaisi puolenkaan vuoden vaihdossa kokeilla parisuhteen kestävyyttä, sen verran paljon vaihtareiden sisäsiittoista känniääliö-käyttäytymistä olen nähnyt ja kokenut syksyn mittaan. Propsit niille, jotka pystyy ja saa vielä parisuhteenkin kestämään, mutta tähän väliin täytyy vain todeta, että on se kivaa olla sinkku!*plur*

--
Der einzige Unterschied zwischen mir und einem Verrückten ist der, dass ich nicht verrückt bin. - Salvador Dali

Freja

Posts: 8,775

#14310 • • Freja Sihteeri

thomas, 19.12.2007 15:06:
---
Freja, 19.12.2007 12:19:
---
mayah, 19.12.2007 12:18:
mä olen maailmankaikkeuden onnellisimpana tyttösenä tuolla toisessa laatikossa hihuilemassa vaan ^_^ *pihkassa*

---


Siks sä varmaa ootkin noin hapan :D

---


päivän paras :)



No mutku, mua rupes naurattaan ku toinen sanoo maijaa sitruunaks vaikka se oikeesti varmaan onkin se maailmankaikkeuden onnellisin tyttö ja se on joka päivä ihan inlöööööööööv :)
ois varmaa pitäny laittaa "hapan" tuon happaman sijaan.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Jocular

Posts: 1,359

#14311 • • Jocular Janni
Mmm scawy. Kolme treffikutsua saman päivän aikana *nauru* Koht saatte kuulkaa kollit tapella musta! NII!

Vai pitäskö pessimistinä maalata pirut seinille ja sanoo jo valmiiks et "vituikshan se/ne män".. *pahis*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Mark

Posts: 7,311

#14312 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
En diggaa täst luukusta näin joulun alla *igor* Aivan vitusta jotku pyhät ku jokainen käpertyy oman avokkinsa kainaloon ja viettää rauhallista jouluu, meitsi varmaan kompensoi sen avokin jollai vodkalekal tjsp.

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

domi

Posts: 7,069

#14313 • • domi Työn sankari.

Mark, 19.12.2007 15:30:
En diggaa täst luukusta näin joulun alla *igor* Aivan vitusta jotku pyhät ku jokainen käpertyy oman avokkinsa kainaloon ja viettää rauhallista jouluu, meitsi varmaan kompensoi sen avokin jollai vodkalekal tjsp.

-M


Mä korvaan vodkalekan Windows Vista-manuaalilla. 1200 sivua rakkautta *sydän*
Mark

Posts: 7,311

#14314 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

domi, 19.12.2007 15:31:
---
Mark, 19.12.2007 15:30:
En diggaa täst luukusta näin joulun alla *igor* Aivan vitusta jotku pyhät ku jokainen käpertyy oman avokkinsa kainaloon ja viettää rauhallista jouluu, meitsi varmaan kompensoi sen avokin jollai vodkalekal tjsp.

-M

---

Mä korvaan vodkalekan Windows Vista-manuaalilla. 1200 sivua rakkautta *sydän*



Gee, en valita enää *nauru**lohduttel* Mullahan on asiat siis hyvin :P

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Freja

Posts: 8,775

#14315 • • Freja Sihteeri

Mark, 19.12.2007 15:30:
En diggaa täst luukusta näin joulun alla *igor* Aivan vitusta jotku pyhät ku jokainen käpertyy oman avokkinsa kainaloon ja viettää rauhallista jouluu, meitsi varmaan kompensoi sen avokin jollai vodkalekal tjsp.

-M



ja mä korvaan sen perheen läheisyydel, siis äiti isi ja sisko :) Siinä on sitä ikuista rakkautta *hihu*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

AdonisHercules

Posts: 596

#14316 • • AdonisHercules d a n c e m a c h i n e s / Titty Bear / Bakteeri
Täällä taas, vaikka en virallisesti ikinä pois lähtenytkään *pepsodent*

--
Paitsi että se on helvetin kova panomies, niin se on aivan mielettömän mukava jätkä.

ezzy

Posts: 8,060

#14317 • • Edited ezzy Droid-pappa

Freja, 19.12.2007 15:33:
---
Mark, 19.12.2007 15:30:
En diggaa täst luukusta näin joulun alla *igor* Aivan vitusta jotku pyhät ku jokainen käpertyy oman avokkinsa kainaloon ja viettää rauhallista jouluu, meitsi varmaan kompensoi sen avokin jollai vodkalekal tjsp.

-M

---


ja mä korvaan sen perheen läheisyydel, siis äiti isi ja sisko :) Siinä on sitä ikuista rakkautta *hihu*



Tjoop, mäkin korvaisin, jos en olis sairaana ja systerillä ei olis tuoretta kersaa...ei viitsi lähteä tartuttamaan tätä :( Joten joulu jää välistä.

Onneks joulun jälkeen on säpinää ^^
Freja

Posts: 8,775

#14318 • • Freja Sihteeri

ezzy, 19.12.2007 15:58:
Tjoop, mäkin korvaisin, jos en olis sairaana ja systerillä ei olis tuoretta kersaa...ei viitsi lähteä tartuttamaan tätä :( Joten joulu jää välistä.



*lohduttel*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Jone

Posts: 8,258

#14319 • • Jone Archibald Haddock

Jocular, 19.12.2007 15:14:
Mmm scawy. Kolme treffikutsua saman päivän aikana *nauru* Koht saatte kuulkaa kollit tapella musta! NII!



Niin sitä pitää. Oletko jo päättänyt aiotko ottaa mitään vai kaikki vastaan?

Tässä jonkin aikaa sitten sinkkuunnuttuani mua huvitti melkoisesti se mitä tapahtui kun muutin Feissarissa relationship statukseni "surullisempaan suuntaan"; vuorokauden aikana sain kanssa kolme treffipyyntöä omasta kaveripiiristäni. Oli vähän sellainen "kiitoksia supportista, mutta antakaa mun nyt edes pestä lakanat ensin"-fiilis. *nauru*

Jocular, 19.12.2007 15:14:
Vai pitäskö pessimistinä maalata pirut seinille ja sanoo jo valmiiks et "vituikshan se/ne män".. *pahis*



Paskat mene. Hyvä siitä tulee. Onnea treffeille! *hihu*
Jocular

Posts: 1,359

#14320 • • Jocular Janni

Jone,
Niin sitä pitää. Oletko jo päättänyt aiotko ottaa mitään vai kaikki vastaan?



Noooh, jos ny ainaki kaks kävis vaanimassa.. Onhan tässä koko joululoma aikaa treffailla joka päivä vaikka yks. Kalenterissa on siis tilaa.. köh. noej. Katotaan katotaan.. ;)

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.