SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,787,111 views

coolcat82

Posts: 771

#14321 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
Hyvät joulut.. tänne on taas tultu *igor* Mut eipä valittamista oikeestaan *iloinen*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

AlexS

Posts: 1,389

#14322 • • AlexS kummasetä
On kyllä ihan eri maailmasta nää "kolme treffipyyntöä päivässä" jne. kuin se missä meikäläinen elelee :D Noh se on kiva et muilla on noin hyvin vientiä :)

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

drifter

Posts: 834

#14323 • • drifter RoadMonkey | K1
Hrmmm, jospas sitä edes jouluksi löytäisi seurakseen jonkun tonttumuorin keittelemään puuroa. Jos se hakis vielä pari kylmää jääkaapista niin menisin sellasen kanssa vaikka naimisiin! Kattotaan nyt mitä tuo punainen pukki tuo tullessaan

--
If its dry, smoke it.
If its wet, drink it.
If it moves, screw it.
If it doesnt move, load it into the truck.

thomas

Posts: 5,618

#14324 • • thomas

AlexS, 19.12.2007 20:08:
On kyllä ihan eri maailmasta nää "kolme treffipyyntöä päivässä" jne. kuin se missä meikäläinen elelee :D Noh se on kiva et muilla on noin hyvin vientiä :)



jotenkin on niin totta..
ezzy

Posts: 8,060

#14325 • • ezzy Droid-pappa

AlexS, 19.12.2007 20:08:
On kyllä ihan eri maailmasta nää "kolme treffipyyntöä päivässä" jne. kuin se missä meikäläinen elelee :D Noh se on kiva et muilla on noin hyvin vientiä :)



kolme treffipyyntöä päivässä on eri asia kuin kolme treffipyyntöä _päivän_ aikana...
Avatar
#14326 • • niomic Guest

ezzy, 19.12.2007 22:34:
---
AlexS, 19.12.2007 20:08:
On kyllä ihan eri maailmasta nää "kolme treffipyyntöä päivässä" jne. kuin se missä meikäläinen elelee :D Noh se on kiva et muilla on noin hyvin vientiä :)

---


kolme treffipyyntöä päivässä on eri asia kuin kolme treffipyyntöä _päivän_ aikana...



En usko et tuolla erolla on pahemmin merkitystä tässä pohdintaketjussa :D
Jussi Soro

Posts: 6,385

#14327 • • Jussi Soro choon!

Jone, 19.12.2007 16:15:
Tässä jonkin aikaa sitten sinkkuunnuttuani mua huvitti melkoisesti se mitä tapahtui kun muutin Feissarissa relationship statukseni "surullisempaan suuntaan"; vuorokauden aikana sain kanssa kolme treffipyyntöä omasta kaveripiiristäni. Oli vähän sellainen "kiitoksia supportista, mutta antakaa mun nyt edes pestä lakanat ensin"-fiilis. *nauru*


Anna mä arvaan: Deittaisit kaikkia, potkit ne aamulla ulos etkä ees pessy lakanoita? *uros*
AlexS

Posts: 1,389

#14328 • • Edited AlexS kummasetä

ezzy, 19.12.2007 22:34:
---
AlexS, 19.12.2007 20:08:
On kyllä ihan eri maailmasta nää "kolme treffipyyntöä päivässä" jne. kuin se missä meikäläinen elelee :D Noh se on kiva et muilla on noin hyvin vientiä :)

---


kolme treffipyyntöä päivässä on eri asia kuin kolme treffipyyntöä _päivän_ aikana...


Pilkunviilaajat liikkeellä :) ja ymmärsin kyllä että kolme kertaa päivän aikana. Papukaijamerkki sulle :)

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

KritikaL

Posts: 207

#14329 • • KritikaL Teiniprinsessa
Kirjotin Joulupukille ja toivoin lahjaksi miestä*tirsk*...saa nähdä kuin käy...

--
...mutta on helpompaa yrittää ymmärtää se vähän myöhemmin, kun on ensin ymmärtänyt sen että mikään mitä on siihen saakka ymmärtänyt ei ole totta.

spoinkel

Posts: 398

#14330 • • spoinkel Alferd Heatpacker

Jone, 19.12.2007 16:15:
Tässä jonkin aikaa sitten sinkkuunnuttuani mua huvitti melkoisesti se mitä tapahtui kun muutin Feissarissa relationship statukseni "surullisempaan suuntaan"; vuorokauden aikana sain kanssa kolme treffipyyntöä omasta kaveripiiristäni.



Lasketko poket treffipyynnöiksi?

--
Buffalo buffalo buffalo badger Badger badger buffalo Buffalo.

larzizi

Posts: 1,661

#14331 • • larzizi
Olisi ollut mahdollisuus herätä tänään kivan miehen vierestä, mutta jätinpä sitten tilaisuuden käyttämättä *igor*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Avatar
#14332 • • astaroth Guest

larzizi, 21.12.2007 13:25:
Olisi ollut mahdollisuus herätä tänään kivan miehen vierestä, mutta jätinpä sitten tilaisuuden käyttämättä *igor*


eka pihtaa, ja sit jälkeenpäin vielä valittaa

naiset *sydän* :D

pilke silmäkulmassa sit, en voinut vaan vastustaa kiusausta ;P
Mark

Posts: 7,311

#14333 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

astaroth, 21.12.2007 13:33:
eka pihtaa, ja sit jälkeenpäin vielä valittaa

naiset *sydän* :D

pilke silmäkulmassa sit, en voinut vaan vastustaa kiusausta ;P



U said it mate, 2nd that, naiset *sydän**poks*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

larzizi

Posts: 1,661

#14334 • • larzizi

astaroth,
eka pihtaa, ja sit jälkeenpäin vielä valittaa

naiset *sydän* :D

pilke silmäkulmassa sit, en voinut vaan vastustaa kiusausta ;P



Pakko nyt vähän valittaa *pepsodent*

Toisaalta, on tällä hetkellä semmonen krapula, että parempi ehkä oli herätä omasta sängystä. Ja lupasin mennä ko. miehen kanssa joku päivä kahville, että eiköhän tää tästä *nauru*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Freja

Posts: 8,775

#14335 • • Freja Sihteeri
Onks mus jotai vikaa, jos mun mielestä on iha kiva herää krapulas jonku vierestä? :D *pepsodent*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

thomas

Posts: 5,618

#14336 • • thomas

Freja, 21.12.2007 13:56:
Onks mus jotai vikaa, jos mun mielestä on iha kiva herää krapulas jonku vierestä? :D *pepsodent*



ei yhtään.
hallucinogen

Posts: 8,190

#14337 • • Edited hallucinogen Edain

Freja, 21.12.2007 13:56:
Onks mus jotai vikaa, jos mun mielestä on iha kiva herää krapulas jonku vierestä? :D *pepsodent*


Ja sit krapulaseksiä? =)

--
pikku-*possu*

Freja

Posts: 8,775

#14338 • • Freja Sihteeri

hallucinogen, 21.12.2007 13:59:
---
Freja, 21.12.2007 13:56:
Onks mus jotai vikaa, jos mun mielestä on iha kiva herää krapulas jonku vierestä? :D *pepsodent*

---

Ja sit krapulaseksiä? =)



Eiks se kuulu asiaan? :P

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been