SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,787,120 views

wiwi

Posts: 1,575

#8661 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

mikkihiiri, 29.3.2006 19:42:
---


Voi elämän kevät!

Sillä ei nyt ole minkään valtakunnan merkitystä etsiikö vai ei vaan se _oikea_ tulee eteen, jos on tullakseen. Kaikki on vain sattumankauppaa tässä elämässä.

"Life is only a series of coincidences."



Olen samaa mieltä, elämä tosiaan on vain sattumankauppaa. Tosin ei vähiten siksi pidän koko ajatusta siitä oikeasta vähintäänkin naurettavana.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

MesMeRise

Posts: 667

#8662 • • MesMeRise Spinnamon
Mä vissiin vähän ehkä, toisella varpaalla ainaki oon eteisen puolella, ja menossa pois täältä.
*justjoo* *plur* *sydän* *pihkassa*
Claquesous

Posts: 3,206

#8663 • • Claquesous viidettä kolonnaa

wiwi, 30.3.2006 13:39:
Olen samaa mieltä, elämä tosiaan on vain sattumankauppaa. Tosin ei vähiten siksi pidän koko ajatusta siitä oikeasta vähintäänkin naurettavana.



No joo, itsekin kyllä pidän ideaa siitä oikeasta ainoastaan romanttisena haihatteluna.

--
32. of December

SirEphedrin

Posts: 31

#8664 • • SirEphedrin Mauton kallo
Pari sanaa: Aina ei voi onnistaa. *nyyh*
tuisku

Posts: 256

#8665 • • tuisku tomboy girleygirl
Mä olen täällä yhä, vaikka tossa välissä harhauduinkin kuvittelemaan jotain muuta. *igor*

--
*sydän* Yksikään lumihiutale ei ikinä putoa väärään paikkaan *sydän*

Sand3

Posts: 1,157

#8666 • • Sand3 satuolento

En kyl oikeen käsitä tätä perustelua mihin usein törmää, onko teillä ihmiset ollut niin huonoja suhteita kun en itse ole tosta joutunut koskaan kärsimään seurustellessani. Kyllä aina on saanut tulla ja mennä ihan vapaasti ilman mustis- tai muitakaan kohtauksia.*täh*


mä olen valittettavasti joutunut tohon ja se ei kamalan kivaa ole *eiei* mut toisaalta voi kyllä katsoa peiliin ja miettiä onko se ongelma minussa itsessäni *hymy*

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

Esa

Posts: 947

#8667 • • Esa

keisha, 29.3.2006 22:18:
En kyl oikeen käsitä tätä perustelua mihin usein törmää, onko teillä ihmiset ollut niin huonoja suhteita kun en itse ole tosta joutunut koskaan kärsimään seurustellessani. Kyllä aina on saanut tulla ja mennä ihan vapaasti ilman mustis- tai muitakaan kohtauksia.*täh*



Joo ei pysty ymmärtää. Kuulin myös tapauksesta että miehellä ei toivoakaan lähteä viikoksi töihin ulkomaille kun tyttöystävä hermoilee liikaa. Hey please. Kyl hyvä suhde perustuu luottamukseen eikä toisen elämän rajoittamiseen.
r0n

Posts: 2,258

#8669 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
tää hiipii nyt hitaasti mutta varmasti pois täältä *plur*

--
6er reihe

sapeli

Posts: 11,768

#8670 • • sapeli jokukukamikä?

SirEphedrin, 30.3.2006 14:18:
Pari sanaa: Aina ei voi onnistaa. *nyyh*



Mut koskaan ei tarvi hävitä - aina voi oppia jotain menneistä tapahtumista *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

sapeli

Posts: 11,768

#8671 • • sapeli jokukukamikä?

Esa, 30.3.2006 18:39:
Kyl hyvä suhde perustuu luottamukseen



En sanois noinkaan... Tai no, sanoisin ehkä että paras suhde perustuu siihen ettei tarvitse toista *hymy* Pitkä juttu, mutta lyhyesti sanottuna meinaan sitä että silloin siihen toiseen ei takerru, ja sen ansiosta pystyy nauttimaan tästä toisesta - ja siitä suhteesta - puhtaasti, ilman taka-ajatuksia. *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

-Kerttu-

Posts: 4,542

#8672 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

ceecee, 31.3.2006 12:51:
tää hiipii nyt hitaasti mutta varmasti pois täältä *plur*




Mitä mitä????!! Mä kysyin sulta viime viikonloppuna onks mitään sutinaa! Ja sanoit ettei oo! Sinä senkin..*senkin*!! *nauru*

No ei vais.. Hirveest onnee! *sydän* Kuka se on??!

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

r0n

Posts: 2,258

#8673 • • r0n d a n c e m a c h i n e s

Super-Kerttu, 31.3.2006 13:01:

Mitä mitä????!! Mä kysyin sulta viime viikonloppuna onks mitään sutinaa! Ja sanoit ettei oo! Sinä senkin..*senkin*!! *nauru*

No ei vais.. Hirveest onnee! *sydän* Kuka se on??!



no mutku.....no mutku......ei siinä vaiheessa vielä ollut oikein mitään.
hihi *sydän* *slurps* *pihkassa*

--
6er reihe

Esa

Posts: 947

#8674 • • Esa

sapeli, 31.3.2006 12:57:
---
Esa, 30.3.2006 18:39:
Kyl hyvä suhde perustuu luottamukseen

---


En sanois noinkaan... Tai no, sanoisin ehkä että paras suhde perustuu siihen ettei tarvitse toista *hymy*



Kyse ei ollut "parhaan suhteen" määrittelystä. Tarkoitin että olisi aika etäinen ajatus olla suhteessa, jossa ylipäätään pääsisi syntymään em. "mustis- tms. kohtauksia". En tiedä mikä niitä sit synnyttää kun ei ole omalle kohdalle sattunut - kenties se etteivät ihmiset osaa avoimesti keskustella asioista? Jos viittaat "tarvitsemisella" toiseen kohdistuvaan riippuvuuteen tms. henkiseen epätasapainoon niin olen toki samaa mieltä.
wiwi

Posts: 1,575

#8675 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

sapeli, 31.3.2006 12:57:
---



En sanois noinkaan... Tai no, sanoisin ehkä että paras suhde perustuu siihen ettei tarvitse toista



Toisin sanoen toimii kasvu- eikä puutemotiivien vetämänä. Ei esimerkiksi yritä tyydyttää toisen avulla läheisyyden tarvettaan vaan ihan vilpittömästi nauttii toisen seurasta. *joo*

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Epailija

Posts: 5,636

#8676 • • Edited Epailija Physicist, 2nd class.

Esa, 31.3.2006 14:51:
En tiedä mikä niitä sit synnyttää kun ei ole omalle kohdalle sattunut - kenties se etteivät ihmiset osaa avoimesti keskustella asioista?



Omat pelot ja epävarmuus, tietoisuus siitä, miten hairahtuvia ja epäluotettavia ihmiset oikeasti ovat, traumat ja huonot kokemukset. You name it. Niitä ei monesti pelkillä keskusteluilla selvitetä. Talk is cheap, eikä varmaan kukaan pettäjä ole suhteen alussa myöntänyt tulevansa pettämään. Sama pätee tietysti huonoon kohteluun ja kaikkeen muuhunkin mistä voi tulla paha mieli.

Edit: *Viilail*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

psymax

Posts: 283

#8677 • • psymax
hip hip hellurei... taitaa olla jo sinkku luukun ovi pois päin raollaan... jospa jo nyt onnistaa...*pahis**aplodit*
Woox

Posts: 146

#8678 • • Woox
On se sinkkuilu välistä kivaa .. mutta välistä kaipaa taas *sydän* -ilmiötä *hymy*
onni3mk

Posts: 3,973

#8679 • • onni3mk Onni on.

Epailija, 31.3.2006 23:00:
---
Esa, 31.3.2006 14:51:
En tiedä mikä niitä sit synnyttää kun ei ole omalle kohdalle sattunut - kenties se etteivät ihmiset osaa avoimesti keskustella asioista?

---


Omat pelot ja epävarmuus, tietoisuus siitä, miten hairahtuvia ja epäluotettavia ihmiset oikeasti ovat, traumat ja huonot kokemukset. You name it. Niitä ei monesti pelkillä keskusteluilla selvitetä. Talk is cheap, eikä varmaan kukaan pettäjä ole suhteen alussa myöntänyt tulevansa pettämään. Sama pätee tietysti huonoon kohteluun ja kaikkeen muuhunkin mistä voi tulla paha mieli.

Edit: *Viilail*



WORD!

--
Onni on.

Gleba

Posts: 549

#8680 • • Gleba

onni3mk, [---


Omat pelot ja epävarmuus, tietoisuus siitä, miten hairahtuvia ja epäluotettavia ihmiset oikeasti ovat, traumat ja huonot kokemukset. You name it. Niitä ei monesti pelkillä keskusteluilla selvitetä. Talk is cheap, eikä varmaan kukaan pettäjä ole suhteen alussa myöntänyt tulevansa pettämään. Sama pätee tietysti huonoon kohteluun ja kaikkeen muuhunkin mistä voi tulla paha mieli.

Edit: *Viilail*

---


WORD!



sepä se.

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.