SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,736,786 views

Kuukunen

Posts: 244

#8701 • • Kuukunen Avaruusdiskokissa!
Sapeli, sä osaat pukea uskomattoman hyvin sanoiksi kaiken sen mitä olen itse kelaillut parin viime kuukauden aikana sinkkuudesta sekä parisuhteesta. Ystävyydestä myös. Mulla ei ole oikeastaan mitään lisättävää.

--
Jos videopelit vaikuttaisivat käyttäytymiseen, kaikki me Pac-Mania aikonamme pelanneet liikkuisimme pimeissä huoneissa kuunnellen itseään toistavaa musiikkia ja popsien pillereitä.

Jutu

Posts: 3,054

#8702 • • Jutu Blondi
Kevät tulee *plur*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Avatar
#8703 • • ALIEN Guest

Jutu, 6.4.2006 14:17:
Kevät tulee *plur*



joo, äkkiä paksut verhot ikkunoiden eteen et näkee monitorista mitä mobei tulee vastaan! :D
Jutu

Posts: 3,054

#8704 • • Jutu Blondi

ALIEN, 6.4.2006 14:18:
joo, äkkiä paksut verhot ikkunoiden eteen et näkee monitorista mitä mobei tulee vastaan! :D


Hitto, tuotahan en ajatellutkaan. Siispä pitänee lähteä kangaskauppaan *nauru*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

minttu83

Posts: 179

#8705 • • minttu83
Voi *ittujen *itut *toktok* Miten kaikki voi yhella hetkella olla tosi jees ja tasapainossa ja sit yks tyhma puhelu voi pilata kaiken. Ma niin vihaan tata tunnetta, minka joku ihminen saa aikaan. Samaan aikaan vihaa ja tykkaa vahan liikaakin. Sais lakata soittelemasta...olis ees mahdollista unohtaa tollanen paska. Ei siita oo muuta kun harmia !!

sainpahan purkaa

--
Wake me up when September ends

Lyylikki

Posts: 2,975

#8706 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

sapeli,
0004, 3p. - kaunis kuva, kaunis ajatus - rakkaus on yksi niitä asioita mitä ei saisi pitää itsestäänselvyytenä, mutta moni pitää (joko löydetyn rakkauden pysyvyyttä tai sitä että tuolla jossain odottaa se oikea)



Iiiih...mä olen nyt ihan sika rotta ja quottaan tänne nyt Sapelin vastausta Valokuvauskilpalun äänestystopiciin (saakohan niin edes tehdä & käykää äänestään). Kun mua kiinnostaa toi ajatus, että: "Moni pitää itsestäänselvyytenä sitä, että tuolla jossain odottaa se oikea".

Että eikö sitä sitten saisi ajatella, että tuolla jossakin on se oikea? Vai eikö sitä oikeaa, joka odottaa, saisi pitää itsestäänselvyytenä? Vai että sen oikean löytymisen eteen pitäisi tehdä töitä?

Ja koska tämä keskustelu on nyt vyörynyt täällä niin villinä ja itse Sapelikin siihen on osallistunut, mutta en vaan kerrassaan jaksa, enkä pysty kahlaamaan keskusteluja läpi, niin kysyn sitä sitten näin. (Ja jos mut nyt lynkataan, niin vaivun murheen alhoon ja poistan koko postauksen.) Että mitähän se tarkoittaa.

Mitä tarkoittaa koko "Se Oikea". Onko niitä monta? Vai onko pakko alistua siihen kohtaloon, että niitä on vain yksi ja jos on jo ihan varma, että sen yhden on kohdannut, mutta sitten kuitenkaan kaikki ei toiminut, niin oliko se sitten siinä?

Miksi sitä oikeaa ei saa pitää itsestäänselvyytenä? Ja mitä se itsestäänselvyys nyt sitten merkitsee?

- Kiitos ja anteeksi -
sapeli

Posts: 11,768

#8707 • • sapeli jokukukamikä?

Lyylikki, 6.4.2006 23:38:
Iiiih...mä olen nyt ihan sika rotta ja quottaan tänne nyt Sapelin vastausta Valokuvauskilpalun äänestystopiciin (saakohan niin edes tehdä & käykää äänestään). Kun mua kiinnostaa toi ajatus, että: "Moni pitää itsestäänselvyytenä sitä, että tuolla jossain odottaa se oikea".



Eihän tuossa mitään *nauru*

Itsekin asiaa jonkin verran olen aikanani miettinyt, ja yksi juttu mätti tuossa Yksi Oikea-teoriassa tarpeeksi pahasti että heitin sen romukoppaan: maailman populaatio. Sanotaan vaikka että tuo teoria pitää paikkansa ja on aina pitänyt. Maailman väkiluku on kuitenkin moninkertaistunut aikojen saatossa; onko siis Niiden Oikeiden määrä (1) suhteessa koko populaatioon (paljon) pienentynyt? Vai onko Niitä Oikeita tullut enemmän? Toinen juttu mikä mättää on se että maailmassa on aina välillä pariton määrä ihmisiä, eli ainakin silloin kaikille ei voi olla olemassa Sitä Oikeaa. *hih*

Tästä voidaan sitten tavallaan tämmöisellä pehmeänhassulla logiikalla päätellä että joko ei ole yhtään Oikeaa, tai sitten niitä on monta. Mielestäni tuo jälkimmäinen on paljon lohdullisempi. *hymy* Toisin sanoen, ihmisiä on sen verran paljon että onnen voi löytää niistä vaikka kuinka monen kanssa - mutta kuten joku viisas jossain on sanonut, ainoastaan sinä itse voit tehdä elämästäsi onnellisen, siihen ei kukaan muu pysty. Sinä itse pistät onnesi yhden ihmisen varaan, teet hänestä oman onnesi avaimen.

Niin ei tarvitse olla. *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

eonik

Posts: 182

#8708 • • Edited eonik graafinen suutelija


Tästä voidaan sitten tavallaan tämmöisellä pehmeänhassulla logiikalla päätellä että joko ei ole yhtään Oikeaa, tai sitten niitä on monta.


Kait niitä useampia on kunhan ees yksi niistä ottaisi ja veisi mukanaan. Itse kun olen vähän huono tekemään aloitetta.

--
Unts, unts, unts...

Siren

Posts: 826

#8709 • • Siren Seinäruusu
Jos kiinnostavan ihmisen etsiminen ei jo itsessään ois tarpeeks vaikeeta, ni miks on vielä pitäny keksii nää tapaukset joilla on ollu huonoo onnee naisten kaa ja ei pysty enää luottaa tai sit nää jotka ei haluu just nyt seurustella tai sit nää jotka asuu jossai hevonkuusessa ja niitä ei nää koskaa ja sit nää....

Argh *ding*

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

ile

Posts: 184

#8710 • • ile

Siren, 9.4.2006 20:09:
Jos kiinnostavan ihmisen etsiminen ei jo itsessään ois tarpeeks vaikeeta, ni miks on vielä pitäny keksii nää tapaukset joilla on ollu huonoo onnee naisten kaa ja ei pysty enää luottaa tai sit nää jotka ei haluu just nyt seurustella tai sit nää jotka asuu jossai hevonkuusessa ja niitä ei nää koskaa ja sit nää....

Argh *ding*



niinpä :(

--
:) bileissä on hauskaa niin kauan kun se kestää :)

Metsäpiru

Posts: 418

#8711 • • Metsäpiru metsäpiruilee
Hmm. Olen alkanut viihtymään tässä luukussa. Aika vapauttavaa. Aika hassua, mutta en kyllä halua pois täältä vähään aikaan *hih*
sapeli

Posts: 11,768

#8712 • • sapeli jokukukamikä?
Treffit viime perjantaina, treffit huomenna, kivaa kavereiden kanssa hengailua - nykyhetki on aika pop *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Gloria <3 Speedcore

Posts: 747

#8713 • • Gloria <3 Speedcore SPEEDCORE
ihanaaa olla tääll!!!

--
IK HAAT GODVERDOMME TRANCE!.... terreur in me eur*pahis*

EXTREME SPEEDCORE TERROR!

I *sydän* TERING HERRIE

Verano

Posts: 4,649

#8714 • • Verano Merituuli
Tää on seukkausluukun 9361. viesti, seukkausluukussa on 1258 viestiä *whaat*
Samu81

Posts: 1,224

#8715 • • Samu81 kokolihaa

Verano, 10.4.2006 09:09:
Tää on seukkausluukun 9361. viesti, seukkausluukussa on 1258 viestiä *whaat*



*whaat*

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

Verano

Posts: 4,649

#8716 • • Edited Verano Merituuli

Samu*, 10.4.2006 09:17:
---
Verano, 10.4.2006 09:09:
Tää on seukkausluukun 9361. viesti, seukkausluukussa on 1258 viestiä *whaat*

---


*whaat*



No todellakin *whaat*

*lmao*

Ed, ei viitti ees editoida tota alkuperästä viestiä, *nauru*
muZZle^

Posts: 305

#8717 • • muZZle^
paskat, ollaan sit yksin, jaksa enää odotella ketään. odotellu ihan tarpeeks. yksin on ihan hyvä olla, saa olla ihan oma itsensä eikä mitään muuta. *hmph*
äm

Posts: 2,376

#8718 • • äm

Verano, 10.4.2006 09:09:
Tää on [sinkku]luukun 9361. viesti, seukkausluukussa on 1258 viestiä *whaat*



Sinkuilla on niin kova tarve pitää aina meteliä itsestään ja julistaa joka toinen päivä, että "ON NIIN SIISTII OLLA SINKKU, KU EI TARVII SELITELLÄ TEKEMISIÄÄN!!" ja joka toinen päivä nyyhkiä, et "Vittu eiks täältä pääse ikinä pois?!"

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Avatar
#8719 • • ALIEN Guest
hankkikaa wowi, fekin nubs! ^^
wiwi

Posts: 1,575

#8720 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Tiedättekö, mitä enemmän näitä sinkkuluukun viestejä luen, sitä enemmän mua jaksaa hämmästyttää (huolestuttaa?) eräs seikka. Vähän väliä joku kirjoittaa, kuinka yllättäen nauttiikin sinkkuelämästä tai kuinka se voi jopa, joskus, jossain äärimmäisessä tapauksessa olla ihan kivaakin. Way to go! Kiva että on kivaa, mutta se että ei pystyisi elämään sinkkuna olisikin ikävämpi homma. Onko normaali, tavoittelemisen arvoinen elämä vain elämää parisuhteessa? Miksi siinä olisi jotain erikoista, ettei koko ajan kaipaakaan itselleen "toista puoliskoa"? Itse olen ihan rehellisesti aina nauttinut huomattavasti enemmän "sinkkuilusta" (kovin keinotekoinen sana muuten, eikö sinkkuna eläminen ole kuitenkin tavallista oman elämänsä elämistä?) kuin seurustelemisesta.

Tällä en nyt koita sanoa, että lärvi umpeen ja olkaa tyytyväisiä. Ihmetyttää vain tämä käsitys siitä, että seurustelevat ihmiset eläisivät jotenkin täysipainoisempaa elämää.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.