SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,789,899 views

Cloud

Posts: 2,162

#8742 • • Cloud Game Freak
Wow- Muuta et tarvitsekkaan. *plur*

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Jutu

Posts: 3,054

#8743 • • Jutu Blondi

Cloud, 13.4.2006 21:32:
Wow- Muuta et tarvitsekkaan. *plur*


Totta, koska sieltä löytää paljon wow-poikaystiksiä *vink* *nauru*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Mikki

Posts: 833

#8744 • • Mikki
*haukottel*

--
Names are for friends, so I dont need one.

Cloud

Posts: 2,162

#8745 • • Cloud Game Freak

Jutu, 13.4.2006 21:34:
---
Cloud, 13.4.2006 21:32:
Wow- Muuta et tarvitsekkaan. *plur*

---

Totta, koska sieltä löytää paljon wow-poikaystiksiä *vink* *nauru*




Aivan. Ja wow poikaystikset tekee aina kaikensa miellyttääkseen wow tytsäänsä.

ja koska sitä tytsää / poikaystävää ei aina nää ni ei kerkee kyllästyykkään :)

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Inferno@Tre

Posts: 678

#8746 • • Inferno@Tre Hervanta UG

muZZle^, 11.4.2006 20:30:
*joo* sinkkuna kun kotona yksin oleilee ni ettii netistä sosiaalisia virikkeitä.



True. Mää oon ainaki alkanu palloileen irkeissä enemmälti vasta ny ku asustelen taas keskenäni.

--
Ihmisen luonnollinen vihollinen on ihminen itse.

domi

Posts: 7,069

#8747 • • domi Työn sankari.

Inferno@Tre, 13.4.2006 22:32:
---
muZZle^, 11.4.2006 20:30:
*joo* sinkkuna kun kotona yksin oleilee ni ettii netistä sosiaalisia virikkeitä.

---


True. Mää oon ainaki alkanu palloileen irkeissä enemmälti vasta ny ku asustelen taas keskenäni.


Itelläki oli se et irkki jäi puoleksi vuodeksi ku tuli muutettua kimppaan :D Eron jälkeen irkki tuli takas *sydän*
muZZle^

Posts: 305

#8748 • • muZZle^

Inferno@Tre, 13.4.2006 22:32:
---
muZZle^, 11.4.2006 20:30:
*joo* sinkkuna kun kotona yksin oleilee ni ettii netistä sosiaalisia virikkeitä.

---


True. Mää oon ainaki alkanu palloileen irkeissä enemmälti vasta ny ku asustelen taas keskenäni.




noni, selkeesti minus on ainesta sosiaalipsykologiaa lukeen kun oon näin pirhanan fiksu! *nauru*
Inferno@Tre

Posts: 678

#8749 • • Inferno@Tre Hervanta UG

muZZle^, 13.4.2006 23:15:
noni, selkeesti minus on ainesta sosiaalipsykologiaa lukeen kun oon näin pirhanan fiksu! *nauru*



Ei muuta kun alaa vaihtamaan *hih*

--
Ihmisen luonnollinen vihollinen on ihminen itse.

Wolverine

Posts: 1,860

#8750 • • Wolverine
joo never lose hope, ei täs kai muuta voi sanoo. tsemppii meille *piis*
tuisku

Posts: 256

#8751 • • tuisku tomboy girleygirl
Heippa kaikille ---> mä poistun tästä luukusta!! *plur*

--
*sydän* Yksikään lumihiutale ei ikinä putoa väärään paikkaan *sydän*

Sjel

Posts: 371

#8752 • • Sjel Apprentice.
plääh.. täällä ollaan eikä pois päästä. missä olet hoisie söpis pien blonditäti joka uskaltaa sanoa vastaan ja jolla on munaa?

--
Will work for bandwith. :)

nomic

Posts: 4,120

#8753 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

Sjel, 18.4.2006 01:03:
plääh.. täällä ollaan eikä pois päästä. missä olet hoisie söpis pien blonditäti joka uskaltaa sanoa vastaan ja jolla on munaa?



värjätään antonin letti ja otetaan sen letku irti. kovot tarvii naru-virityksiä.
Sjel

Posts: 371

#8754 • • Sjel Apprentice.

Nomic, 18.4.2006 01:17:
---
Sjel, 18.4.2006 01:03:
plääh.. täällä ollaan eikä pois päästä. missä olet hoisie söpis pien blonditäti joka uskaltaa sanoa vastaan ja jolla on munaa?

---


värjätään antonin letti ja otetaan sen letku irti. kovot tarvii naru-virityksiä.



mut eise oo kuitenkaa aito.. sitäpaitsi se irlaa liikaa :(

--
Will work for bandwith. :)

Dj_Johanna

Posts: 55

#8755 • • Dj_Johanna *Tiu tiu*

muZZle^, 11.4.2006 20:30:
sinkuil on enempi aikaa hengailla koneella. seurustelevat irkkaaki vähempi, ainaki noin yleisesti:) ja syy lienee se et ne sit viettää aikaa yhes puuhaillen muuta! *joo* sinkkuna kun kotona yksin oleilee ni ettii netistä sosiaalisia virikkeitä.



Siis mä oon niin samaa mieltä. Mullakin on ollu taas pitkä tauko etten oo täälläkään käynyt mut nyt kun on taas aikaa rajattomasti niin heti vaan tulin tännekkin käymään ja kurkkaamaan jatkuuko sama meininki....

--
*Dj_Johanna*

Kuukunen

Posts: 244

#8756 • • Kuukunen Avaruusdiskokissa!
Uuh, näyttää hälyttävästi siltä että olen matkalla kohti toista luukkua. Vaikka en kaivannut suhdetta, tämä herra on sellainen että häntä ei voi muuta kuin *sydän* toivottavasti kaikki menee hyvin. Pelottaa sanoa ääneen yhtään mitään...

--
Jos videopelit vaikuttaisivat käyttäytymiseen, kaikki me Pac-Mania aikonamme pelanneet liikkuisimme pimeissä huoneissa kuunnellen itseään toistavaa musiikkia ja popsien pillereitä.

Emulator

Posts: 213

#8759 • • Emulator The Lost Soul
Kai munki pitäs jotain sanoa :) moon ihan tyytyväinen sinkkuiluun toistaiseks, ainaki siihen asti et saan päälimmäiset päänvaivat (koulutus, oma yritys) kohilleen.. Ei mulla ainakaa sinkkuna olo oo yksinäistä, paljon aikaa kavereille ja oon tutustunu ihan muutaman kuukauden aikana muutamaan aika mukavaan tyttöön. Satunnaiset päiväkahvit yms. sosiaaliteetit saa tän kaiken tuntumaan ihan siedettävältä :) (Ja sit ku on valmis seukkaa ni ei välttämättä tartte ettiä nii kaukaa *vink*)

--
<3

Muukin

Posts: 6

#8760 • • Muukin
Tä mesta o turhankin tuttu jo :S
Tulkaa joku hakeen mut pois täältä *grr*