Miika, 26.4.2006 21:46:
Oon tosi kiva tapaus mieheksi
Näin kuulkaa tytöt on, tuo pitää kyllä paikkansa Saatavilla vain rajoitetun ajan - hae omasi ennenkuin muut ehtivät ensin!
19,912 posts, 996 pages, 8,102,199 views
Oon tosi kiva tapaus mieheksi
Camfer, 24.4.2006 18:23:
Kohta pääsen eroon mun eksästä!! se lähti viemään kamojaan äitinsä luo että kohta pääsen hänestä kokonaan eroon..
En olisi näin halukas pääsemään hänestä eroon ellei hän olisi ottanut kolmatta osapuolta asiaan.. Perkeleen..!"##¤!
Miika,
...
Nainen! Oletko vapaa, huumeeton ja elämänmyönteinen, ehkä savuton ja tykkäät liikunnasta? Viskaa mailia jos kiinnostaa lähteä vaikka fillaroimaan johonkin, kevyesti rullaillen keskuspuistoon tai kaupunkiin, Kaivariin jätskille.. miten vain! ...
-Miika
bubbelgum, 27.4.2006 21:49:
Mistähän löytyis semmonen kiva halikaveri joka ei haluis seksii, eikä ihastuis ja haluis jotain enempää heti. Mistä löytyis se joku jonka kanssa vois vaan kaverina olla lähekkäin ja saada edes vähän lievitystä siihen pahimpaan läheisyyden kaipuuseen...
sapeli, 27.4.2006 21:52:
Sun pitää selkeesti lähteä Mamaan
bubbelgum, 27.4.2006 21:49:
Mistähän löytyis semmonen kiva halikaveri joka ei haluis seksii, eikä ihastuis ja haluis jotain enempää heti. Mistä löytyis se joku jonka kanssa vois vaan kaverina olla lähekkäin ja saada edes vähän lievitystä siihen pahimpaan läheisyyden kaipuuseen...
tomii, 27.4.2006 22:05:
Mitä järkeä on halia ja käpertyä toisen viereen, jos ei saa edes ihastua, eli olla tunteita toista kohtaan? Ei niin mitään, sanon minä! Vai onko muka?
bubbelgum, 27.4.2006 22:11:
---
Kyllähän sitä voi olla tunteita toista kohtaan, kaverina, ystävänä. Mut miks pitäis välttämättä olla jotain enempää? Mitä järkee siinä on että ihmisen pitäis olla yksinäinen ja onneton, ja ilman läheisyyttä, vaan sen takia että ei ole vielä valmis ihastumaan uudestaan/ aloittamaan uutta suhdetta?
Kyllähän sitä voi olla tunteita toista kohtaan, kaverina, ystävänä. Mut miks pitäis välttämättä olla jotain enempää? Mitä järkee siinä on että ihmisen pitäis olla yksinäinen ja onneton, ja ilman läheisyyttä, vaan sen takia että ei ole vielä valmis ihastumaan uudestaan/ aloittamaan uutta suhdetta?
tomii, 27.4.2006 22:14:
No kandeisko sitten halia vaan niitä jo olemassa olevia kavereita, jos haluat vaan olla kaveri? Joku uusi tuttavuus vaan hämmentyy ja loukkaa ittensä tollaisessa touhussa (mun veikkaus, tai uskoisin, että itelleni kävisi ainakin niin).
Nainen! Oletko normaali etc....
-Miika
Remotion, 27.4.2006 22:57:
---
Nainen! Oletko normaali etc....
---
joo en paljoo miestä tunne, mut vaikuttaa selkärankaselta ja rehdiltä ukolta, siitä nöyrä kiksustara kesäksi! :D
---
workunit, 28.4.2006 00:15:
---
---
---
Mun mielestä tossa on hyvinkin paljon asiaa ja järkeä. Ei kaikki tykkää olla yksin ja joku nukkuma-, halauskaveri ois kyllä hyvä olla olemassa. Yöelämän sykkeestä on vaan vähän hankala löytää sellainen, joka tajuaisi mitä tarkoittaa, kun sanoo tarjoavansa teetä, halauksia ja pelkkää uniseuraa.