SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,816,968 views

sapeli

Posts: 11,768

#8781 • • sapeli jokukukamikä?

Miika, 26.4.2006 21:46:
Oon tosi kiva tapaus mieheksi



Näin kuulkaa tytöt on, tuo pitää kyllä paikkansa *joo* Saatavilla vain rajoitetun ajan - hae omasi ennenkuin muut ehtivät ensin! *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

tomii

Posts: 3,594

#8782 • • tomii kallion herttua

Camfer, 24.4.2006 18:23:
Kohta pääsen eroon mun eksästä!! se lähti viemään kamojaan äitinsä luo että kohta pääsen hänestä kokonaan eroon..

En olisi näin halukas pääsemään hänestä eroon ellei hän olisi ottanut kolmatta osapuolta asiaan.. Perkeleen..!"##¤! *grr*



Asiahan nyt ei periaatteessa minulle kuulu... MUTTA miksi et vaan potkassut exääs pihalle? Ei tollasta tarvi katella, jos ottaa jonkun 3. pyörän kuvioihin. Monoo vaan perseelle, jos vastaisuudessa joudut samaan tilanteeseen!

--
reivaan kunnes kuolen

*Stardust*

Posts: 202

#8784 • • *Stardust*
Kesä alkaa tehdä tuloaan ja synkän ja yksinäisen talven jälkeen alkaa jälleen elämä *hihu* Saapa nähdä mitä valo ja lämpö tuo mukanaan *vink* *jiihaa* *uros* *pahis*

--
My pain is constant and sharp and i do not hope for a better world for anyone. In fact i want my pain to be inflicted on others. I want no-one to escape. - Patrick Bateman (American Psycho)

thebbo

Posts: 346

#8785 • • Edited thebbo free spirit

Miika,
...

Nainen! Oletko vapaa, huumeeton ja elämänmyönteinen, ehkä savuton ja tykkäät liikunnasta? Viskaa mailia jos kiinnostaa lähteä vaikka fillaroimaan johonkin, kevyesti rullaillen keskuspuistoon tai kaupunkiin, Kaivariin jätskille.. miten vain! ...

-Miika



Harmi etten oo nainen. Mä oon aina halunnu oman kiksustaran.

--
Vittu tähän on nyt tultu paljon spekulaatioit on kuultu vähän on tiedetty vitusti enemmän on luultu paskaa puhuttu huhuttu yksityiskohtiin juututtu, mut totuus puuttuu mikää ei edelleenkää oo muuttunu

bubbelgum

Posts: 2,477

#8786 • • bubbelgum ~sylikissa~
Kohta kuukauden täällä ollu, ja voin sanoo ihan suoraan että täysin perseestä koko touhu. *dissaa*
Kaipaan läheisyyttä koko ajan. Jotain ihmistä jonka kanssa halia ja nukkua vierekkäin. Mut saattaahan sen arvaa että jos alkaa tutustuu johonki uusiin tyyppeihin, ja pyytäis niitä yöks, niin totta vitussa ne sit tulee vaan pesän perässä. Tai ainaki toivoo saavansa pesää. Kiitti joo, mut ei kiinnosta. *eiei*
Ei huvita todellakaan mitkään yhen illan jutut. Mut en kyl toisaalta tosiaankaan ois valmis alottaa mitään uutta suhdettakaan näin nopeesti edellisen jälkeen. Äh, vaikeeta...

Mistähän löytyis semmonen kiva halikaveri joka ei haluis seksii, eikä ihastuis ja haluis jotain enempää heti. Mistä löytyis se joku jonka kanssa vois vaan kaverina olla lähekkäin ja saada edes vähän lievitystä siihen pahimpaan läheisyyden kaipuuseen... *ding*

--
Hullu ku pullosta tullu.

sapeli

Posts: 11,768

#8787 • • sapeli jokukukamikä?

bubbelgum, 27.4.2006 21:49:
Mistähän löytyis semmonen kiva halikaveri joka ei haluis seksii, eikä ihastuis ja haluis jotain enempää heti. Mistä löytyis se joku jonka kanssa vois vaan kaverina olla lähekkäin ja saada edes vähän lievitystä siihen pahimpaan läheisyyden kaipuuseen... *ding*



Sun pitää selkeesti lähteä Mamaan *joo* *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

bubbelgum

Posts: 2,477

#8788 • • bubbelgum ~sylikissa~

sapeli, 27.4.2006 21:52:
Sun pitää selkeesti lähteä Mamaan *joo* *hih*



Voi ei, homokavereita on kyllä ollu kans aikoinaan vaik kuin paljo... Ja joo, ne ei ehkä koita saada sitä pesää. Mut kyllä neki puristelee tissejä ja haluu suudella! *nauru*

Tai ehkä mun pitää lähtee sinne mamaan ettii jotain ujoo lesbo/bissetyttöö jonka kanssa vois silleen hitaasti edetä... Tosin niin oishan siinäki kyllä se vaara että se tyttö sitten ihastuiski heti ja haluis jotain enemmän... *ding*

--
Hullu ku pullosta tullu.

tomii

Posts: 3,594

#8789 • • tomii kallion herttua

bubbelgum, 27.4.2006 21:49:

Mistähän löytyis semmonen kiva halikaveri joka ei haluis seksii, eikä ihastuis ja haluis jotain enempää heti. Mistä löytyis se joku jonka kanssa vois vaan kaverina olla lähekkäin ja saada edes vähän lievitystä siihen pahimpaan läheisyyden kaipuuseen... *ding*



Mitä järkeä on halia ja käpertyä toisen viereen, jos ei saa edes ihastua, eli olla tunteita toista kohtaan? Ei niin mitään, sanon minä! Vai onko muka? *ding*

--
reivaan kunnes kuolen

bubbelgum

Posts: 2,477

#8790 • • bubbelgum ~sylikissa~

tomii, 27.4.2006 22:05:
Mitä järkeä on halia ja käpertyä toisen viereen, jos ei saa edes ihastua, eli olla tunteita toista kohtaan? Ei niin mitään, sanon minä! Vai onko muka? *ding*



Kyllähän sitä voi olla tunteita toista kohtaan, kaverina, ystävänä. Mut miks pitäis välttämättä olla jotain enempää? Mitä järkee siinä on että ihmisen pitäis olla yksinäinen ja onneton, ja ilman läheisyyttä, vaan sen takia että ei ole vielä valmis ihastumaan uudestaan/ aloittamaan uutta suhdetta?

--
Hullu ku pullosta tullu.

tomii

Posts: 3,594

#8791 • • tomii kallion herttua

bubbelgum, 27.4.2006 22:11:
---

Kyllähän sitä voi olla tunteita toista kohtaan, kaverina, ystävänä. Mut miks pitäis välttämättä olla jotain enempää? Mitä järkee siinä on että ihmisen pitäis olla yksinäinen ja onneton, ja ilman läheisyyttä, vaan sen takia että ei ole vielä valmis ihastumaan uudestaan/ aloittamaan uutta suhdetta?



No kandeisko sitten halia vaan niitä jo olemassa olevia kavereita, jos haluat vaan olla kaveri? Joku uusi tuttavuus vaan hämmentyy ja loukkaa ittensä tollaisessa touhussa (mun veikkaus, tai uskoisin, että itelleni kävisi ainakin niin).

--
reivaan kunnes kuolen

AlexS

Posts: 1,389

#8792 • • AlexS kummasetä

bubbelgum, 27.4.2006 22:11:
Kyllähän sitä voi olla tunteita toista kohtaan, kaverina, ystävänä. Mut miks pitäis välttämättä olla jotain enempää? Mitä järkee siinä on että ihmisen pitäis olla yksinäinen ja onneton, ja ilman läheisyyttä, vaan sen takia että ei ole vielä valmis ihastumaan uudestaan/ aloittamaan uutta suhdetta?


Noh sit voi varmaan soittaa jollekin frendille ja pyytää halii o_O
Vai pitääkö se välttämättä olla entuudestaan tuntematon mies henkilö?

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

bubbelgum

Posts: 2,477

#8793 • • bubbelgum ~sylikissa~

tomii, 27.4.2006 22:14:
No kandeisko sitten halia vaan niitä jo olemassa olevia kavereita, jos haluat vaan olla kaveri? Joku uusi tuttavuus vaan hämmentyy ja loukkaa ittensä tollaisessa touhussa (mun veikkaus, tai uskoisin, että itelleni kävisi ainakin niin).



Ihan ku toi ei ois muka käyny mielessä jo aikoja sitten? Mahtaiskin varmaan niiden nykyisten ystävien kumppanit tykkää hyvää, ku menisin ystävän luokse yöks, nukkuu sen kanssa vierekkäin ja halii... *justjoo*

Ja sitäpaitsi, jos et jo huomannut, niin täähän oli ihan teoreettinen ajatus, (toiveajattelua), että moinen ois mahollista. Ja totesin jo heti ekassa viestissä ettei semmosta tapahdu. Eli en nyt tosiaan oo menossa kaupungille metsästämään jotain uusia ihmisiä "halikavereiks"!

--
Hullu ku pullosta tullu.

remotion

Posts: 5,283

#8794 • • remotion nostatus guru

bubbelgum, 27.4.2006 22:11:
Kyllähän sitä voi olla tunteita toista kohtaan, kaverina, ystävänä. Mut miks pitäis välttämättä olla jotain enempää? Mitä järkee siinä on että ihmisen pitäis olla yksinäinen ja onneton, ja ilman läheisyyttä, vaan sen takia että ei ole vielä valmis ihastumaan uudestaan/ aloittamaan uutta suhdetta?



just tämmösten älyttömien ei mihinkän johtavien kelailujen ja niistä johtuvan päättömön toiminnan takia te naiset ootte välillä ihan perseestä. :D
Miika

Posts: 893

#8796 • • Miika

Remotion, 27.4.2006 22:57:
---
Miika, 26.4.2006 21:46:
Nainen! Oletko normaali etc....
---
joo en paljoo miestä tunne, mut vaikuttaa selkärankaselta ja rehdiltä ukolta, siitä nöyrä kiksustara kesäksi! :D



Se meni näin... Mistä tuo "normaali" tupsahti mun tekstiin? *vink* Voi sitä rikkoa normaaliuden rajat muutenkin kuin käyttämällä huumeita ja pettämällä vakikumppaniaan, monellakin omalaatuisella tavalla! (which would be nice :)

Kiitos kannustuksesta silti *hymy*
workunit

Posts: 261

#8797 • • workunit Hymyilevä kukkakeppi

bubbelgum, 27.4.2006 22:11:
---
Kyllähän sitä voi olla tunteita toista kohtaan, kaverina, ystävänä. Mut miks pitäis välttämättä olla jotain enempää? Mitä järkee siinä on että ihmisen pitäis olla yksinäinen ja onneton, ja ilman läheisyyttä, vaan sen takia että ei ole vielä valmis ihastumaan uudestaan/ aloittamaan uutta suhdetta?



Mun mielestä tossa on hyvinkin paljon asiaa ja järkeä. Ei kaikki tykkää olla yksin ja joku nukkuma-, halauskaveri ois kyllä hyvä olla olemassa. Yöelämän sykkeestä on vaan vähän hankala löytää sellainen, joka tajuaisi mitä tarkoittaa, kun sanoo tarjoavansa teetä, halauksia ja pelkkää uniseuraa.
Miika

Posts: 893

#8798 • • Edited Miika
Mä uskon että odottavan aika palkitaan. En tahdo mitään "kaverisuhdetta" jossa toiselle ennemmin tai myöhemmin tulee paha mieli kun toinen löytääkin oikean rakkaan. Eli jos on vain kaveri niin sitten on parempi nukkua omassa sängyssä, kuten kaverit tekee. Se kun harvoin jää vain nukkumiseksi, unessa tulee ainakin mulla helposti hämmentävään tilanteeseen ajava refleksi.. *blush* (poisluetaan kerta kun ystävän avovaimo jäi yöksi, ja eräs toinen) Haaveissa on hyvä elää ja siihen tottuu! Itse haaveilen omasta kullasta mielummin yksin kuin väkisin jonkun toisen kanssa. Jos en voi antaa kaikkeani rehellisesti, niin jätetään sitten kaveruudeksi ja toimitaan sen mukaan.

Mitä tohon starailuun tulee niin toivon ettet pidä mua "kiksutähtenä". En oo soittanu yksissäkään isoissa bailuissa, enkä tehnyt levyä, joten en ole sitä jos niin satuitte luulemaan. Sori, terv. pikkutekijä. Musiikinteko on mun "junarataharrastus", jonka tosin voi jakaa, mutta nyt olen tullut kellarista ylös omana itsenäni kuten allekirjotan oman nimeni. Kiksu on kivaa musiikkia, ja onhan se plussaa jos et juokse kyynisyyden kouristuksissa pakoon nättiä melodiaa. Mutta musiikki on ihan oma juttunsa erikseen..

Miksiköhän kirjottelen tänne? No oon kyllästynyt haaveilemaan ja haluan löytää sen johon ihastua oikeasti! Se ei tapahdu helposti, joten ensisijaisesti hyvää pyöräily- ja juttuseuraa ilman sen kummempia odotuksia. Miten on?
zenny

Posts: 1,145

#8799 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Jos tää tuleva kesä tois jotain muutost tähän sinkkuiluu... *justjoo* unen näin..

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Esa

Posts: 947

#8800 • • Esa

workunit, 28.4.2006 00:15:
---
bubbelgum, 27.4.2006 22:11:
---
Kyllähän sitä voi olla tunteita toista kohtaan, kaverina, ystävänä. Mut miks pitäis välttämättä olla jotain enempää? Mitä järkee siinä on että ihmisen pitäis olla yksinäinen ja onneton, ja ilman läheisyyttä, vaan sen takia että ei ole vielä valmis ihastumaan uudestaan/ aloittamaan uutta suhdetta?

---


Mun mielestä tossa on hyvinkin paljon asiaa ja järkeä. Ei kaikki tykkää olla yksin ja joku nukkuma-, halauskaveri ois kyllä hyvä olla olemassa. Yöelämän sykkeestä on vaan vähän hankala löytää sellainen, joka tajuaisi mitä tarkoittaa, kun sanoo tarjoavansa teetä, halauksia ja pelkkää uniseuraa.



Tsih, vakihali. Mut komppaan. Mun mielestä halauksissa ja uniseurassa kaverimeiningillä ei ole mitään kummallista, mukavaahan se on eikä siihen tarvitse liittyä mitään muuta. Lisäksi on helppo ymmärtää, että tällaiselle on tilausta ainakin pidempikestoisen suhteen päätyttyä. Toisaalta on aika 'kuul' kun huomaa taas että on vahvempi kuin ne yksinäisyyden, läheisyydenkaipuun ym. fiilikset: jos ei osaa elää/olla tasapainoisesti yksin, niin miten sitä osaisi jonkun toisen kanssa?