SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,816,622 views

eonik

Posts: 182

#4361 • • Edited eonik graafinen suutelija
ilmoittaudunpa jälleen tänne. missä se varsinainen klubbarin deittipalvelu on? :)

--
Unts, unts, unts...

Elias

Posts: 434

#4362 • • Elias Elias
Voihanei, sinkkuja ollaan joo :>

--
Because "moo" just doesn't sound right"

ZaZa

Posts: 262

#4363 • • ZaZa
pöh... tääl o tylsää...
Tosin kuulin just et seurustelen taas exäni kanssa. Hassua kun me ei ite tiedetä sitä... Ärsyttää kun jengi luulee tietävänsä toisten asioita... Pöh...

Jos mä seurustelisin jonkun kanssa haluisin tietää siitä kyllä ite ensimmäisenä enkä kuulla siitä kavereilta. Hih...

--
Mä otan vastaa sen mitä mulle suodaan
En väistä vastuuta, mä kuljen suoraan
Elämä on kuitenki biatch kunnes kuollaan

Cloudberry

Posts: 493

#4364 • • Cloudberry

Lene:
Ja jos jossain ihminen aina yleensä mokaa niin omassa asenteessa. (tämä oli yleinen heitto)


Yleisenä heittona tuon ajattelinkin, ja olet varmaan ihan oikeassa. Jos elämässä jokin mättää niin ainahan sitä pitäis ekana katsoa peiliin ja etsiä jotain vikaa sieltä, mutta välillä on vaikea löytää tasapaino sen välille, että olisi 1) rehellinen itselleen ja aidosti omanlaisensa vikoineen päivineen ja että 2) tunnistaisi vikansa ja yrittäisi kehittyä paremmaksi ihmiseksi.. Ja tämä ei ollut yleinen heitto, puhuin ihan vaan itsestäni.

Ja jotkut suhtautuvat \"kaikkeen mahdolliseen\" vittuiluna, kuten myöhemminkin tässä saamme nähdä. Vittuilu on asia erikseen kuin esim. sarkasmi, ironia, vinoilu.


Mulla on suppea sanavarasto, kaikki on vaan vittuilua oli se sit hyvällä tai pahalla tarkoitettua..

Nähtävästi puolitutun vittuilijan \"menettäminen\" on aiheuttanut jonkinlaista yksinäisyyttä ja tarvetta itsesääliin?


Ei nyt sentään, kyllä itsesääli on ihan sisäsyntyinen pysyvä luonteen ominaisuus.. ja yksinäisyyden tunteistaki oon kärsinyt jo pitemmän aikaa..

Jos sua häiritsee, että sun viestejäsi kommentoidaan, kannattaisi purkaa itseään mieluitenkin päiväkirjaan..


Osa kommenteista häiritsee, osa ei.

.. tai sitten tälle puolitutulle vittuilijalle, koska hän näköjään on ainoa oikeutettu tilanteeseesi kommentoimaan.


Ei pidä paikkaansa. Kyllä mä kaipasin hyviltä ystäviltäni mielipidettä ja neuvoa asiaan, ja heille myös selitin tilanteen vähän tarkemmin. Ja saahan sitä muutkin kommentoida, mutta mun ei ole pakko arvostaa joka ikistä kommenttia..

Mitä tulee Kevätkilonpudotus-topiciin niin sitä ei oltu tarkoitettu neuvoksi vaan kerroin omasta näkemyksestäni ja tarkoituksena oli enempikin kannustaa.


Yritys hyvä, pisteitä nolla.. Ei kannustanut, koska stepperin polkeminen tuntuis typerältä, vaikka mulla semmonen oiskin, eikä muuten ole, (koska useimmiten mikä tahansa liikunta vaan tuntuu vastenmieliseltä ja hankalalta ja inhottavalta ja ärsyttävältä.. en vaan oo liikunnallinen, valitettavasti. Olo on surkea jo kun yritän psyykata itseä johonkin fyysiseen suoritukseen, ja suorituksen aikana olo vaan huononee, eikä hyvää oloa ole havaittavissa edes jälkikäteen, korkeintaan kipuilua..) ja TV:tä en katso muutenkaan, joten se ei asiaa auttaisi. Mutta nyt menee ihan off-topiciksi..

Ah, ongelman ydin siis on, että koet tulleesi torjutuksi, etkä saa mitä haluat.


No nimenomaan!

Mutta nähtävästi sä vain innostunut vittuilusta. *lmao*


Pakkohan sitä on edes jostain innostua, ois muuten aika tylsää.. *nauru*
Vittuilun lisäksi innostun tietysti kaikesta muutakin vastustelusta kuten karkuun juoksemisesta, oikeuden määräämästä lähestymiskiellosta jne. .. *justjoo*

Ja toisen on pakko ottaa etäisyyttä, kun ei vittuilu tehoa, vai?


Ehkä.

What can I say, oinaat on kuulemma itsepäisiä pässejä, jotka ei usko hyvällä.. *blush*

Hitto, ehkä mun olisi pitänyt vittuilla tässä oikein olan takaa niin sulle olisi tullut hyvä mieli.


No kyllä mulle tuli ihan hyvä mieli vaikka vittuilitki vaan ihan kiltisti ja kevyesti.. *hihu*
Cloudberry

Posts: 493

#4365 • • Cloudberry

Lene:
Jos jotain puolta itsessään haluaa kehittää niin sitten kehittää, mutta pääasiassa kannattaisi keskittyä niihin asioihin, jotka kokee hyviksi.


Minimoida huonot ominaisuudet ja maksimoida hyvät, siinäpä tavoitetta. *joo*

Vähän itsekuria peliin jne.


Jos näet mun Kurinalaisuutta, Itsehillintää ja Rautaisia Hermoja jossain, niin kerrotko että kaipailen, ku ei oo pitkään aikaan näkynyt niitäkään näillä nurkilla? *blush*

Ehkä sun kannattaa valikoida sitten sellaisia äijiä, joissa on särmää, mutta ei kohdista sitä suoraan suhun. *iihhih*


Working on it, working on it! *hymy*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#4366 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Täällä taas..*grr* Tosi kauanhan mä poissa olinkin..*hmph*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Rocca

Posts: 3,064

#4367 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

Keeerin:
Täällä taas..*grr* Tosi kauanhan mä poissa olinkin..*hmph*



Aina ei voi onnistuu..mut kyllä se siitä sitten jossain vaiheessa se oikea tulee vastaa...kannattaa ajatella positiivisesti...meinaan elämä on ylä- ja alamäkeä *uuh* Tullu huomatuks *hihu*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

-Kerttu-

Posts: 4,542

#4368 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Rocca:
---
Keeerin:
Täällä taas..*grr* Tosi kauanhan mä poissa olinkin..*hmph*

---


Aina ei voi onnistuu..mut kyllä se siitä sitten jossain vaiheessa se oikea tulee vastaa...kannattaa ajatella positiivisesti...meinaan elämä on ylä- ja alamäkeä *uuh* Tullu huomatuks *hihu*



Kiitos kannustuksesta.. *hymy* Joo eiköhän tästä taas selvitä.. Sinkkuna taas vaan seikkailemaan..*vink*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Rocca

Posts: 3,064

#4369 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

Keeerin:
---
Rocca:
---
Keeerin:
Täällä taas..*grr* Tosi kauanhan mä poissa olinkin..*hmph*

---


Aina ei voi onnistuu..mut kyllä se siitä sitten jossain vaiheessa se oikea tulee vastaa...kannattaa ajatella positiivisesti...meinaan elämä on ylä- ja alamäkeä *uuh* Tullu huomatuks *hihu*

---


Kiitos kannustuksesta.. *hymy* Joo eiköhän tästä taas selvitä.. Sinkkuna taas vaan seikkailemaan..*vink*



Joo mut seikkalut on kivoja ja niitä ei välttämättä tuu koetuks parisuhteessa *vink* *joo*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

s4ga

Posts: 325

#4370 • • s4ga

Ozie:
Iiih, tääki lähti pois ihan parhaan tytön kans *aplodit* *plur* *sydän* *pus*

---
^petra:
Nannannaa, täältä poistunen! *plur*

---

Uuuh, onnea *hymy*



Onnea teillekin ja kiiitos *hali*

--
Miau. ^__^

beatniqz

Posts: 155

#4371 • • beatniqz
odottelee edelleen hakijaansa... *hmph*

--
huh, what the fuck just happened here... ?

Jazmine

Posts: 1,009

#4373 • • Jazmine Pösilö
Tääl ei kyl kovin kaksista ole.. *eiei*
Ehkä joku hakee mut täältä joskus pois *ding*
Somebody.. pliizzzz *nauru*

--
Polcca on parasta *sydän*

Uhuu

Posts: 844

#4374 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
kyl nää menee näköjään fiilikset ihan kausiluontoisesti =)
ei vois vähempää kiinnostaa tällä hetkellä nyhjätä kenenkään kanssa ja tuhlata energiaa parisuhteeseen.
mut kai mä taas huomenna jo oon täällä vinkumassa, että viekää mut pois =)

-ostinkokoluukunomakseniuhuu

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

kiiki

Posts: 491

#4375 • • kiiki hankala

blade:
Isi jo pienenä minulle opetti että naisille avataan ovet, yms. Herras miehen elkeet. no ei ainakaan ne tunnu purevan. *iloinen* Lähinnä naisilta tuntuu tulevan katse \"osaan minä sen oven itsekin avata\" tai muuten vihainen ilmestys.



sehän johtuu ihan selkeesti siitä että sä olet törmännyt vääriin naisiin! kaikki ei pidä ovien avaamisista yms hyvästä kohtelusta, ja elämänkokemus opettaa tunnistamaan nämä tyypit niistä jotka ilostuvat kohteliaisuuksista *nauru*


Joku herra viisas mies/nainen voisi kyllä tehdä väitöskirjan aiheesta miksi naiset rakastuvat renttuihin*iloinen**ding*



jotenkin musta tuntuu että tästä aiheesta on kirjotettu jo vino pino kirjoja...?
Piiuzki

Posts: 870

#4376 • • Piiuzki
tää lähtee täältä varman nyt pois ihqn pojan mukana *plur* *sydän*
accule

Posts: 678

#4377 • • accule olipa kerran...
miten täältä pääsee pois?*igor*
Maihku

Posts: 1,186

#4378 • • Maihku neiti hankala

accule:
miten täältä pääsee pois?*igor*


kerro mullekkin sit kun tiedät*nauru*
merqus

Posts: 1,010

#4379 • • merqus Tuomiopäivän lapsi

accule:
miten täältä pääsee pois?*igor*



vahingossa? *ding*
Howdy

Posts: 7,955

#4380 • • Howdy Oldie

accule:
miten täältä pääsee pois?*igor*



Tarraat jotain himmeetä himmeliä käsipuolesta ja sanot et sä oot mun ..

--
Käpy vailla vertaa