SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,789,353 views

Avatar
#4322 • • sakk303 Guest

a:
---
Keeerin:
Se valinta on vaan niin vaikeaa..Molemmat tuntuu vääriltä vaihtoehdoilta.. *uuh*

---


Mä en kailottais ympäri maailmaa jos en kelpais muuks ku fuckbuddyks .)



*iihhih**ankka**iloinen* heheh.

No joo. Tylsäähän täällä. Onneks nyt on 8-bittinen nintendo kämpillä niin enää ei ees tarvi haaveilla mistään ihanasta ihmissuhteesta tahi hellistä tunteista yms yms.

Mega Man ja Super Mario *kuolaa*
domi

Posts: 7,069

#4323 • • domi Työn sankari.

kontrastinen epeli:
---
a:
---
Keeerin:
Se valinta on vaan niin vaikeaa..Molemmat tuntuu vääriltä vaihtoehdoilta.. *uuh*

---


Mä en kailottais ympäri maailmaa jos en kelpais muuks ku fuckbuddyks .)

---


*iihhih**ankka**iloinen* heheh.

No joo. Tylsäähän täällä. Onneks nyt on 8-bittinen nintendo kämpillä niin enää ei ees tarvi haaveilla mistään ihanasta ihmissuhteesta tahi hellistä tunteista yms yms.

Mega Man ja Super Mario *kuolaa*


mm-m...Super Mario 3, siinä mainio korvike seksille *sydän*
[Nuclear]

Posts: 5,855

#4324 • • [Nuclear] el aprendiz
OT!

kontrastinen epeli:
[...] Mega Man ja Super Mario *kuolaa*


Et sattuis olee halukas myymään tota Mega Manii?

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Avatar
#4325 • • sakk303 Guest

[Nuclear]:
OT!


---
kontrastinen epeli:
[...] Mega Man ja Super Mario *kuolaa*
---

Et sattuis olee halukas myymään tota Mega Manii?



HAHAHAHAHAHAHAH =D

Usko tai älä, sain sen just eilen postista, hommasin sen huuto.netistä 13 egellä ja en oo ihan hevillä tosta luopumassa *iihhih* *piis* !!!!! ihan liekeissä sen kans.
Avatar
#4326 • • sakk303 Guest

a:
---
kontrastinen epeli:
HAHAHAHAHAHAHAH =D

Usko tai älä, sain sen just eilen postista, hommasin sen huuto.netistä 13 egellä ja en oo ihan hevillä tosta luopumassa *iihhih* *piis* !!!!! ihan liekeissä sen kans.
---


joo huutonet o ihq, kuha viel sais ne ylihinnottelevat pikkufirmapellet sieltä vittuun jotka tekee bisnestä yksinomaan jonku ilmaispalvelun kautta.

mut 13 egee, hinttari .)



toiset satsaa pillereihin, toiset peleihin .) ei toi musta ole edes paha hinta. mike tysonin originaalista punch out:ista pulitin 21 euroa *iihhih* mut joo nyt alkaa menee ohi topikin. *nintendoahalaillen*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#4327 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

a:
---
Keeerin:
Se valinta on vaan niin vaikeaa..Molemmat tuntuu vääriltä vaihtoehdoilta.. *uuh*

---


Mä en kailottais ympäri maailmaa jos en kelpais muuks ku fuckbuddyks .)



Ja mitähän vitun pahaa olen sulle tehnyt, et sun pitää mulle aina olla niin ilkee.. Sä et edes tunne mua joten pidä pääs kiinni..En mäkään sua täällä arvostele..

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

NasQ

Posts: 45

#4328 • • NasQ
Keeerin:


Se valinta on vaan niin vaikeaa..Molemmat tuntuu vääriltä vaihtoehdoilta..



Ei kait kukaan pakota valitsemaan yhtään mitään :)
Mikki

Posts: 833

#4329 • • Mikki

DominikH:
mm-m...Super Mario 3, siinä mainio korvike seksille *sydän*





Nii mutku Mariokin pelattu jo läpi niin moneen kertaan...

--
Names are for friends, so I dont need one.

Displacer

Posts: 1,828

#4330 • • Edited Displacer

a:
---
Keeerin:
Sä et edes tunne mua joten pidä pääs kiinni.
---


uujea teiniavautumisen top kympin numero yks .) point proved

älä huoli kulti, rakkaudesta se hevonenki potkii



*nauraa räkäisesti* sori Keerin

(vaikka eipä 23v mikään teini ole todellakaan)
blade

Posts: 484

#4331 • • blade Otus.
Saakeli. Kai tänne sit pitää jäädä lopullisesti. Kyllä se varmaan on totta että naiset rakastuu renttuihin kuten laulussa sanotaan.

Isi jo pienenä minulle opetti että naisille avataan ovet, yms. Herras miehen elkeet. no ei ainakaan ne tunnu purevan. *iloinen* Lähinnä naisilta tuntuu tulevan katse "osaan minä sen oven itsekin avata" tai muuten vihainen ilmestys. *ding**blush*

Ei.. Ei, hitto. Kyllä tässä täytyy rentuksi koittaa päästä. Ehkäpä sitten niitä naisia saisi. Tosin,, tuntuuhan tuo rima olevan aika korkealla minullakin. No ei nyt liian.. Ei hullutella. Faijapuoli taas neuvoo ottamaan rikkaan naisen, toki se elämä olisi helpompaa sen kanssa *vink*

Mutta ei siinä, toki tässä sinkkuna olemisessa on hyvätkin puolet. Hyvä jos saisi ainakin 30v olla ilman lapsia niin saisi elää tämän "lyhyen" nuoruuden ainakin 'täysillä'.

Joku herra viisas mies/nainen voisi kyllä tehdä väitöskirjan aiheesta miksi naiset rakastuvat renttuihin*iloinen**ding*

--
Energy.

Maihku

Posts: 1,186

#4332 • • Edited Maihku neiti hankala

blade:

Isi jo pienenä minulle opetti että naisille avataan ovet, yms. Herras miehen elkeet. no ei ainakaan ne tunnu purevan. *iloinen* Lähinnä naisilta tuntuu tulevan katse \"osaan minä sen oven itsekin avata\" tai muuten vihainen ilmestys. *ding**blush*


mulle kiitos tänne yks herras mies*iloinen*
blade

Posts: 484

#4333 • • blade Otus.

Maihku:
---
blade:

Isi jo pienenä minulle opetti että naisille avataan ovet, yms. Herras miehen elkeet. no ei ainakaan ne tunnu purevan. *iloinen* Lähinnä naisilta tuntuu tulevan katse "osaan minä sen oven itsekin avata" tai muuten vihainen ilmestys. *ding**blush*


---

mulle kiitos tänne yks herras mies*iloinen*



Hih, *blush* Ei muutakuin yhteystiedot privana. Niin saatte Prinsessan kohtelut. (ilman herneitä patjan alla)

--
Energy.

Rocca

Posts: 3,064

#4334 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Olen vielä sinkku ja hyvä niin...mutta ehkä SOME DAY *sydän*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Mikki

Posts: 833

#4335 • • Mikki

blade:
Isi jo pienenä minulle opetti että naisille avataan ovet, yms. Herras miehen elkeet. no ei ainakaan ne tunnu purevan. *iloinen* Lähinnä naisilta tuntuu tulevan katse "osaan minä sen oven itsekin avata" tai muuten vihainen ilmestys. *ding**blush*

Ei.. Ei, hitto. Kyllä tässä täytyy rentuksi koittaa päästä. Ehkäpä sitten niitä naisia saisi.






Oon huomannu saman. Ja pitäis täs rentuks itekki muuttuu *hymy*

--
Names are for friends, so I dont need one.

blade

Posts: 484

#4336 • • Edited blade Otus.

Mikki:
---
blade:
Isi jo pienenä minulle opetti että naisille avataan ovet, yms. Herras miehen elkeet. no ei ainakaan ne tunnu purevan. *iloinen* Lähinnä naisilta tuntuu tulevan katse "osaan minä sen oven itsekin avata" tai muuten vihainen ilmestys. *ding**blush*

Ei.. Ei, hitto. Kyllä tässä täytyy rentuksi koittaa päästä. Ehkäpä sitten niitä naisia saisi.

---





Oon huomannu saman. Ja pitäis täs rentuks itekki muuttuu *hymy*



Jep. On se kumma. No tosin isäni eli kait 60 70 luvvun tienoilla. Kai ne ajat siitä muuttuu. Hölmöksi tässä tosin usein tuntee itsensä kun "rentut" vie kaiken *iloinen**sydän*

Noo, mutta elämä on kovaa. Ja tirinä ei auta mitään. *hellokitty*

Edit:

Ihmettelen kovasti kuinka kaikki naiset unelmoi tyyliin TITANIC leffoja.. ja kaikkea muuta ns. rakkaustarinoita.

Sitten kun niille kerrankin elämässä saattaisi joku oikeasti kunnon mies tulemaan eteen... sanoo Hei. Avaa oven. Etkä nää sitä enää ikinä jos et halua. *ding*

Mulla on pari kertaa vastaava homma tullut.. + lisäksi jotain epämääräistä juttelua. ja koitin duunin kautta kaivaa numerot ja osotteet esille, mut ei onnistunut.

Muistan kun ex naiseni kanssa katsoin titanic leffan. Sen mukana oli 3 sen kaveria. Mietin jo silloin että en ainakaan huonomin ole pärjännyt.

Yllätys.. jälkeenpäin en ollut voittaja joukossa. Puh.. Onneksi asenne on itselläni kohdallaan. Enkä ole missään kallionreunalla. Ajattelen että tulee joskus jossakin se nainen vastaan. Ei paarissa, ei Bileissä, Ei duunissa. Ehkä silloin kun ei pitäisi olla mitään mahdollisuuksia....

--
Energy.

Dives

Posts: 536

#4337 • • Dives I see the light
ottakaa huomioon että nykyajan naiset ovat kaikki "itsenäisiä", täytyy ottaa myöskin huomioon se että yleensä vaikka mitä tekee niin se on aina väärin :D

Siitä rentuksi rupeamisesta en sanois mitään naisia on yhtä monenlaisia kuin miehiä.. jokainen tykkää jostain tietystä.. se vaan vain aina vaikuttaa siltä että se on päinvaistaista kuin mitä olet koska se ei osu sinuun.. suosittelen omana itsenään olemista.. se tuuppaa toimimaan pitkällä aikavälillä..
Sucy

Posts: 256

#4338 • • Sucy

blade:
---
Mikki:
---
blade:
Isi jo pienenä minulle opetti että naisille avataan ovet, yms. Herras miehen elkeet. no ei ainakaan ne tunnu purevan. *iloinen* Lähinnä naisilta tuntuu tulevan katse "osaan minä sen oven itsekin avata" tai muuten vihainen ilmestys. *ding**blush*

Ei.. Ei, hitto. Kyllä tässä täytyy rentuksi koittaa päästä. Ehkäpä sitten niitä naisia saisi.

---





Oon huomannu saman. Ja pitäis täs rentuks itekki muuttuu *hymy*

---


Jep. On se kumma. No tosin isäni eli kait 60 70 luvvun tienoilla. Kai ne ajat siitä muuttuu. Hölmöksi tässä tosin usein tuntee itsensä kun "rentut" vie kaiken *iloinen**sydän*

Noo, mutta elämä on kovaa. Ja tirinä ei auta mitään. *hellokitty*



Ite lankeen aina niihin renttuihin!!*uuh* En vaan tiä mikä niissä viehättää, mut aika äkkii huomaa, ettei juttu tuu toimimaan!!
Tottakai tollaset oven avaukset huomaa ja ne ottaa kohteliaisuutena*joo*, mut....niis rentuis on silti enempi sitä jotain...
Toivottavasti vanhempana tajuaa perustaa sen perheen jonkun fiksun kanssa*nauru*
blade

Posts: 484

#4339 • • blade Otus.

Dives:
ottakaa huomioon että nykyajan naiset ovat kaikki "itsenäisiä", täytyy ottaa myöskin huomioon se että yleensä vaikka mitä tekee niin se on aina väärin :D

Siitä rentuksi rupeamisesta en sanois mitään naisia on yhtä monenlaisia kuin miehiä.. jokainen tykkää jostain tietystä.. se vaan vain aina vaikuttaa siltä että se on päinvaistaista kuin mitä olet koska se ei osu sinuun.. suosittelen omana itsenään olemista.. se tuuppaa toimimaan pitkällä aikavälillä..



Totta. En mä pillun takia ala muuttumaan miksikään. *iloinen* Välillä itkettää välillä naurattaa. Tyyliin ei väkisin jos ei kelpaa. Mutta monesti tulee katsottua silleen "ei hitto... toi MINÄäää" ja sit se onkin siinä.

No Tätä tämä elämä on.. ei voi mitn. ehkä nämä onnen lahjat on jaettu hulttiot 90% kunnolliset 10% *iloinen**täh*

--
Energy.

blade

Posts: 484

#4340 • • blade Otus.

Sucy:
---
blade:
---
Mikki:
---
blade:
Isi jo pienenä minulle opetti että naisille avataan ovet, yms. Herras miehen elkeet. no ei ainakaan ne tunnu purevan. *iloinen* Lähinnä naisilta tuntuu tulevan katse "osaan minä sen oven itsekin avata" tai muuten vihainen ilmestys. *ding**blush*

Ei.. Ei, hitto. Kyllä tässä täytyy rentuksi koittaa päästä. Ehkäpä sitten niitä naisia saisi.

---





Oon huomannu saman. Ja pitäis täs rentuks itekki muuttuu *hymy*

---


Jep. On se kumma. No tosin isäni eli kait 60 70 luvvun tienoilla. Kai ne ajat siitä muuttuu. Hölmöksi tässä tosin usein tuntee itsensä kun "rentut" vie kaiken *iloinen**sydän*

Noo, mutta elämä on kovaa. Ja tirinä ei auta mitään. *hellokitty*

---


Ite lankeen aina niihin renttuihin!!*uuh* En vaan tiä mikä niissä viehättää, mut aika äkkii huomaa, ettei juttu tuu toimimaan!!
Tottakai tollaset oven avaukset huomaa ja ne ottaa kohteliaisuutena*joo*, mut....niis rentuis on silti enempi sitä jotain...
Toivottavasti vanhempana tajuaa perustaa sen perheen jonkun fiksun kanssa*nauru*



Heh.. oikein.

Olen ehkä sen seitsämän kertaa elämässäni nähnyt sellaisen ilmeen että *kiitos olitpa kohtelias*. No eipä se minua nyt niin haittaa. Mun vähäiset voimani ei siihen lopu jos jollekin avaan ovet.. olkoon 17v tp. tai 78 eläkeläinen.

Ei mutta ehkä kaksi kertaa oon silleen "hissinväliin" jääny kattoo kun ehkä joku arvosti sitä.

Tosin mailma muuttuu. Ehkä kohta naiset avaa miehille ovia
*nukkuu*

No eni vei. Jatkan taktiikkaani. Ehkä joku joskus vaikka sanoisi kiitos.

*sydän*

--
Energy.