SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,816,698 views

sts

Posts: 7,969

#12141 • • Edited sts Sama pyynti aitta!

Cera, 21.1.2007 00:12:
tää on melkeinpä yhtä kiva luukku kuin mun kotini.
en varmaan ikinä lähe pois.



Ajattelen muute just samalla tavalla tän hetkisestä kämpästä ja uudesta jota etsin (joka on jo sisutettu mielessäni) ;P
Sand3

Posts: 1,157

#12142 • • Sand3 satuolento

sts, 22.1.2007 13:59:
Ei muute tasan hyväksytä! HILJAA KU ME MUUT ANGSTATAAN!



Ihan tylsiä ootte!!!

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

Lyylikki

Posts: 2,975

#12143 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Sand3, 22.1.2007 14:35:
Ihan tylsiä ootte!!!



Hih...luin tuosta sinun nimen alta, että "Vaikea tyttölapsi" ajattelin, että onpas siinä mainospuhe *pepsodent* Onneksipa se sitten olikin veikeä...

Niin ja asiaan. Tänä vuonna olen ollut niin kiireinen, että olen unohtanut koko sinkkuuden ja kurjuuden. Toisaalta on kyllä ollut niin paljon kaikkea, että olen muuttunut ihme androgyyniksi. Yleensä kun se naisvitutus tai -ihasnutus iskee muutaman kerran viikossa.
Sand3

Posts: 1,157

#12144 • • Sand3 satuolento

Lyylikki, 22.1.2007 14:53:

Hih...luin tuosta sinun nimen alta, että "Vaikea tyttölapsi" ajattelin, että onpas siinä mainospuhe *pepsodent* Onneksipa se sitten olikin veikeä...



Se oli ennen niin, mut sit päätin muuttua vaikeasta veikeäksi *hihu* joten ei kaukaa hakenut...

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

-andy-

Posts: 352

#12145 • • -andy- genuine dancefloor geezer

Sand3, 22.1.2007 14:56:
---
Lyylikki, 22.1.2007 14:53:

Hih...luin tuosta sinun nimen alta, että "Vaikea tyttölapsi" ajattelin, että onpas siinä mainospuhe *pepsodent* Onneksipa se sitten olikin veikeä...


---


Se oli ennen niin, mut sit päätin muuttua vaikeasta veikeäksi *hihu* joten ei kaukaa hakenut...



HUH, kiitos, kiiiitos!! Melkeen koko illan olen pohtinut luetun ymmärtämistäni ja miettinyt olenko tulossa vaivihkaa hulluksi, vai luenko vaan nykyään tekstiä ihan pitkin metsiä? Munkin mielestä tuossa on ennen lukennu just "vaikea" ja nyt siinä lukikin veikeä. Kylläpä helpotti!! *phuuh*

--
---One decade of electronic dance music
and still going strong!---

Hurjimus

Posts: 188

#12146 • • Hurjimus Team Yökukkujat
En oo ihan varma että oonkohan täällä enää..? En kyllä tuolla toisellakaan puolella majaile tietääkseni. *ding*

--
Nullum magnum ingeniae sine mixtura dementiae fuit.

Lauruska

Posts: 821

#12147 • • Lauruska nihkee

Hurjimus, 22.1.2007 22:00:
En oo ihan varma että oonkohan täällä enää..? En kyllä tuolla toisellakaan puolella majaile tietääkseni. *ding*



Se on kiva olla semmoisessa väliluukussa *hymy* Mä nimitin sitä tapailuluukuksi. Vietin siinä 6 kuukautta, sitten siirryin tuonne toiselle puolelle *hihu*
Epailija

Posts: 5,636

#12148 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Lauruska, 22.1.2007 22:02:
Se on kiva olla semmoisessa väliluukussa *hymy* Mä nimitin sitä tapailuluukuksi. Vietin siinä 6 kuukautta, sitten siirryin tuonne toiselle puolelle *hihu*



Puoli vuotta tapailua? Eikö se muka nopeammin selvinnyt haluaako toisen kanssa olla vai ei? *ding*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

hemuz

Posts: 2,178

#12149 • • hemuz kätevä emäntä

Epailija, 22.1.2007 22:07:
---
Lauruska, 22.1.2007 22:02:
Se on kiva olla semmoisessa väliluukussa *hymy* Mä nimitin sitä tapailuluukuksi. Vietin siinä 6 kuukautta, sitten siirryin tuonne toiselle puolelle *hihu*
---

Puoli vuotta tapailua? Eikö se muka nopeammin selvinnyt haluaako toisen kanssa olla vai ei? *ding*



Joo samaa kans kelailin...johan ollu kissa ja hiirileikkiä kerrakseen. *pökr*
Lauruska

Posts: 821

#12150 • • Lauruska nihkee

Epailija, 22.1.2007 22:07:
---

Puoli vuotta tapailua? Eikö se muka nopeammin selvinnyt haluaako toisen kanssa olla vai ei? *ding*



Kun ei oo kiire mihinkään *justjoo*
No okei..oli se ehkä jotain muuta kuin tapailua sen 6kk.. *hymy* Mutta siirtyminen seukkausluukkuun virallistui ihan vahingossa vasta oikeasti noin paljon myöhemmin *blush*
Epailija

Posts: 5,636

#12151 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Lauruska, 22.1.2007 22:20:
Kun ei oo kiire mihinkään *justjoo* No okei..oli se ehkä jotain muuta kuin tapailua sen 6kk.. *hymy* Mutta siirtyminen seukkausluukkuun virallistui ihan vahingossa vasta oikeasti noin paljon myöhemmin *blush*



No eihän siinä kiire tarvitsekaan olla. Kyllä mäkin haluan tutustua toiseen ennen kuin rupean sitoutumaan, mutta en mä toisaalta jaksaisi kuutta kuukautta olla tuollaisessa epämääräisessä tilassa - sitä vähemmän, mitä tiiviimpää "tapailu" olisi tuona aikana. Kyllä sitä kuitenkin aika nopeasti tajuaa haluaako sitoutua ja että voiko siitä tulla mitään (ainakin jos ei huijaa itseään).

Näin siis IMO.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

_RixU_

Posts: 320

#12152 • • _RixU_
Mä en kyllä aio edes yrittää hievahtaakkaan tästä luukusta yhtään mihinkään nyt vähään aikaan. ei mitään järkee *whaat*
martina

Posts: 1,875

#12153 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä

_RixU_, 23.1.2007 08:20:
Mä en kyllä aio edes yrittää hievahtaakkaan tästä luukusta yhtään mihinkään nyt vähään aikaan. ei mitään järkee *whaat*



copy that.
Ozie

Posts: 1,389

#12154 • • Ozie
Puuh, mä en taas tiiä oikeen taas mitä haluisin. Tietty jos tää täydellienn tapaus tulis vastaan ni en kyl epäröiskään mut toisalta menee täl hetkel aika niin turhiin juttuihin (= koulu, inssityö, harrastukset, pari duunia jne.) ettei täs kovin ihmeitäkään oo kerenny.

ELI KAHTELLAAAN *hymy*

Taitaa olla täs koht se vuos sinkkuna hetkiki käsillä *piis*
Flügel

Posts: 212

#12155 • • Flügel Leicht begeistert
Totta, nyt on kyllä niin monta rautaa tulessa, ettei millään ehtisi kehenkään uuteen tutustua...kai. Aika tietenkin on järjestelykysymys, että bring it on! Mutta...*hih*

--
Der einzige Unterschied zwischen mir und einem Verrückten ist der, dass ich nicht verrückt bin. - Salvador Dali

Hitchhiker

Posts: 1,754

#12156 • • Hitchhiker
Olisi se kiva tutustua johonkin uuteen ihmiseen, kuhan vaan se toinen osapuoli ymmärtäisi että joillain vain kestää tutustua toisiin ihmisiin kauemmin (nimim. hiljainen).
laeski^

Posts: 478

#12157 • • laeski^ LaiskaLäski

Hitchhiker, 28.1.2007 05:35:
Olisi se kiva tutustua johonkin uuteen ihmiseen, kuhan vaan se toinen osapuoli ymmärtäisi että joillain vain kestää tutustua toisiin ihmisiin kauemmin (nimim. hiljainen).




word!!

kyl pystyy paljonki höpöttää ja pölpöttää tutuille ja tuntemattomille, mut sit ku pitäs sanoo jtn sille oikeesti kivalle, ni eip tuu mitää sanaa suust *uuh*
Verottaja

Posts: 1,174

#12158 • • Verottaja no-life / luuviulu

laeski^, 28.1.2007 06:49:
kyl pystyy paljonki höpöttää ja pölpöttää tutuille ja tuntemattomille, mut sit ku pitäs sanoo jtn sille oikeesti kivalle, ni eip tuu mitää sanaa suust *uuh*


Mä kuulun niihin, ketkä ei pysty höpötteleen edes tutuille :DDD

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

Avernian

Posts: 7,451

#12159 • • Avernian Kerettiläinen
*huokaus*
Eilen tuli kaksi eri tyttöä iskemään, mutta ei niistä ollut oikein mihinkään. Pitäisi osata sanoa jotain muutakin kuin sekalaisia kehuja, ja sitten jäädä siihen seisomaan. Jotain mielenkiintoista.

*hmph*

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Strobocop

Posts: 161

#12160 • • Strobocop Skenepoliisi
Ei mitään vaikeuksia mennä löpisemään kiinnostaville ihmisille, niillä vain on tapana mystisesti kaikota.

--
Three strikes and you are out!