19,912 posts, 996 pages, 8,079,567 views
Sinun sinkkutyyppisi on vaeltaja!
Kädet ovat yleensä kylmät, mikä kertoo vaikeuksista solmia läheisiä ihmissuhteita.
Tietty ulkopuolisuuden tunne on peräisin jo ajasta kohdussa ennen syntymää, jonka ajoitus ei ollut paras mahdollinen.
Hän saa helposti kontaktin vastakkaiseen sukupuoleen, mutta tunteiden ilmaisu onkin vaikeampaa. Vaeltaja nauttii vaihtelusta jopa siinä määrin, että siitä voi muodostua elämäntyyli.
Rohkeus ja avoimuus uusille ideoille kuuluvat vaeltajan valloittaviin ominaisuuksiin. Vastuun ottaminen ihmissuhteissa ja ristiriitojen selvittäminen diplomaattisesti on sen sijaan vaikeaa.
sapeli:
Jos on ihmisiä joita voi rakastaa, ja he myös rakastavat sinua (ei siis in lööv) - tarviiko muita?
Lene:
---
Itse asiassa vaikuttaa siltä, että kun tottuu elämään yksin niin se alkaa vaikuttaa niin itsestäänselvyydeltä, että siihen on vaikea sitten mahduttaa toista, koska se vaikuttaa niin epätavanomaiselta. Ei vain osaa ja mahdollisesti pilaa sitten sillä kaiken.
[muokattu 17.8.2004 13:32]
Kolibriscope:
eikö parhaiten kaikki toimi jos osaa elää ensin itsensä kanssa yksin?
ja sitten vasta löytyy jonkun jonka kanssa haluaa jakaa elämänsä...
Tähän pohdintaa vois jopa yhtyysapeli:
Tajusin tuossa männäpäivänä että ihmiset tarvii muita ihmisiä oppiakseen itsestään enemmän - me tarvitaan muita ikäänkuin peileinä jota kautta me nähdään uusia puolia itsestämme.
Herää siis kysymys, kuinka hyvin voimme tuntea itsemme jos olemme yksin? Ja miksi on sitten oleellisempaa löytää se yksi jonka kautta peilata, verrattuna esim. kymmeneen muuhun ihmiseen jotka ei ehkä ole yhtä läheisiä mutta jota kautta voi heijastaa itsestään useampia eri puolia?
*pohdiskel*
JustinSane:
Juurikin näin
Nytkin tästä jos ryntäis seukkaamaan ja sit menis vituiks ni sais taas hyvän tovin totutella sinkkuiluun ja kelailla kaikkee sitä post-suhde paskaa, elämä on loppujen lopuksi aika helppoa jos päättää ottaa sen iisisti
[muokattu 17.8.2004 14:05]
W:
kun naiset aina vaan haluavat sekstailla kanssani kymmenenkertaa päivässä eikä kukaan ole kiinnostunut kuuntelemaan mun hyviä juttuja
Keeerin:
Mä en oikein tiedä mihin boxiin mä kuuluisin..