19,912 posts, 996 pages, 8,085,253 views
a:
---
Keeerin:
Se valinta on vaan niin vaikeaa..Molemmat tuntuu vääriltä vaihtoehdoilta..
---
Mä en kailottais ympäri maailmaa jos en kelpais muuks ku fuckbuddyks .)
kontrastinen epeli:
---
a:
---
Keeerin:
---
---
*iihhih* heheh.
No joo. Tylsäähän täällä. Onneks nyt on 8-bittinen nintendo kämpillä niin enää ei ees tarvi haaveilla mistään ihanasta ihmissuhteesta tahi hellistä tunteista yms yms.
Mega Man ja Super Mario
[Nuclear]:
OT!
---
kontrastinen epeli:
[...] Mega Man ja Super Mario
---
Et sattuis olee halukas myymään tota Mega Manii?
a:
---
kontrastinen epeli:
HAHAHAHAHAHAHAH =D
Usko tai älä, sain sen just eilen postista, hommasin sen huuto.netistä 13 egellä ja en oo ihan hevillä tosta luopumassa *iihhih* !!!!! ihan liekeissä sen kans.
---
joo huutonet o ihq, kuha viel sais ne ylihinnottelevat pikkufirmapellet sieltä vittuun jotka tekee bisnestä yksinomaan jonku ilmaispalvelun kautta.
mut 13 egee, hinttari .)
a:
---
Keeerin:
---
blade:
Isi jo pienenä minulle opetti että naisille avataan ovet, yms. Herras miehen elkeet. no ei ainakaan ne tunnu purevan. Lähinnä naisilta tuntuu tulevan katse \"osaan minä sen oven itsekin avata\" tai muuten vihainen ilmestys.
Maihku:
---
blade:
Isi jo pienenä minulle opetti että naisille avataan ovet, yms. Herras miehen elkeet. no ei ainakaan ne tunnu purevan. Lähinnä naisilta tuntuu tulevan katse "osaan minä sen oven itsekin avata" tai muuten vihainen ilmestys.
---
mulle kiitos tänne yks herras mies*iloinen*
blade:
Isi jo pienenä minulle opetti että naisille avataan ovet, yms. Herras miehen elkeet. no ei ainakaan ne tunnu purevan. Lähinnä naisilta tuntuu tulevan katse "osaan minä sen oven itsekin avata" tai muuten vihainen ilmestys.
Ei.. Ei, hitto. Kyllä tässä täytyy rentuksi koittaa päästä. Ehkäpä sitten niitä naisia saisi.
Mikki:
---
blade:
Ei.. Ei, hitto. Kyllä tässä täytyy rentuksi koittaa päästä. Ehkäpä sitten niitä naisia saisi.
---
Oon huomannu saman. Ja pitäis täs rentuks itekki muuttuu
blade:
---
Mikki:
---
blade:
---
---
Jep. On se kumma. No tosin isäni eli kait 60 70 luvvun tienoilla. Kai ne ajat siitä muuttuu. Hölmöksi tässä tosin usein tuntee itsensä kun "rentut" vie kaiken
Noo, mutta elämä on kovaa. Ja tirinä ei auta mitään.
Dives:
ottakaa huomioon että nykyajan naiset ovat kaikki "itsenäisiä", täytyy ottaa myöskin huomioon se että yleensä vaikka mitä tekee niin se on aina väärin :D
Siitä rentuksi rupeamisesta en sanois mitään naisia on yhtä monenlaisia kuin miehiä.. jokainen tykkää jostain tietystä.. se vaan vain aina vaikuttaa siltä että se on päinvaistaista kuin mitä olet koska se ei osu sinuun.. suosittelen omana itsenään olemista.. se tuuppaa toimimaan pitkällä aikavälillä..
Sucy:
---
blade:
---
Mikki:
---
blade:
---
---
Jep. On se kumma. No tosin isäni eli kait 60 70 luvvun tienoilla. Kai ne ajat siitä muuttuu. Hölmöksi tässä tosin usein tuntee itsensä kun "rentut" vie kaiken
Noo, mutta elämä on kovaa. Ja tirinä ei auta mitään.
---
Ite lankeen aina niihin renttuihin!! En vaan tiä mikä niissä viehättää, mut aika äkkii huomaa, ettei juttu tuu toimimaan!!
Tottakai tollaset oven avaukset huomaa ja ne ottaa kohteliaisuutena*joo*, mut....niis rentuis on silti enempi sitä jotain...
Toivottavasti vanhempana tajuaa perustaa sen perheen jonkun fiksun kanssa*nauru*