SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,821,079 views

NeoDragon

Posts: 230

#4381 • • NeoDragon
Lähtö tais tulla täältä viimeinki *jiihaa* Ihkutyttö löytyny *plur**pihkassa*
Cloudberry

Posts: 493

#4382 • • Cloudberry

accule:
miten täältä pääsee pois?*igor*



Ei pääse millään.. Ikinä! Täällä on tiukemmin jumissa kuin Azkabanissa ankeuttajien armoilla! *nauru*
Avatar
#4383 • • hyperventilaatio Guest
Joku vois varmaan mutkin täältä nykästä pois? *nauru*
Derivaatta

Posts: 29

#4384 • • Edited Derivaatta Filosofian Maisteri


Joku herra viisas mies/nainen voisi kyllä tehdä väitöskirjan aiheesta miksi naiset rakastuvat renttuihin*iloinen**ding*
jotenkin musta tuntuu että tästä aiheesta on kirjotettu jo vino pino kirjoja...?



No eikös siihen ole kohtuu yksinkertainen selitys:

Renttu on yleensä karismaattinen, komea,sanavalmis ja itseään esilletuova naisten-naurattaja. Tämän tyyppiset miehet luonnollisesti vetävät naisia keskimäärin enemmän puoleensa kuin kiltit, vetäytyvät, hiljaset, mukavat ja sympaattiset miehet.
Sinza

Posts: 2,227

#4385 • • Sinza

Derivaatta:
Renttu on yleensä karismaattinen, komea,sanavalmis ja itseään esilletuova naisten-naurattaja. Tämän tyyppiset miehet luonnollisesti vetävät naisia keskimäärin enemmän puoleensa kuin kiltit, vetäytyvät, hiljaset, mukavat ja sympaattiset miehet.


Luonnollisesti *joo*.

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

WuZuul

Posts: 181

#4386 • • WuZuul


Tarraat jotain himmeetä himmeliä käsipuolesta ja sanot et sä oot mun ..



Tota pitääki kokeilla *nauru*
Taitaa vaa tulla pitkin naamaa.. *nauru*

--
Wannabe bilekone.

JustinSan

Posts: 822

#4387 • • JustinSan Nullius in verba
dD-401b.jpg

*igor* *iihhih* *igor*

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

Väne

Posts: 139

#4388 • • Väne asennewamma
Vois ehkä jossain vaihees yrittää tehä tän asian eteen jotain... tai sit ei. *igor* Tulee sit joskus vastaan jos on tullakseen...ehkä*ding*

--
"In reality, we are all part of the flow of the same cosmic stream." Akira 4 p186

-xx-

Posts: 5,001

#4389 • • -xx- Dr. -xx-, PhD

Väne:
Vois ehkä jossain vaihees yrittää tehä tän asian eteen jotain... tai sit ei. *igor* Tulee sit joskus vastaan jos on tullakseen...ehkä*ding*


joo niin kai...

--
kiitos ja anteeksi ^^

Displacer

Posts: 1,828

#4390 • • Edited Displacer

WuZuul:
---

Tarraat jotain himmeetä himmeliä käsipuolesta ja sanot et sä oot mun ..

---


Tota pitääki kokeilla *nauru*
Taitaa vaa tulla pitkin naamaa.. *nauru*



sit tarraat pepusta seuraavaks
kaaputin

Posts: 610

#4391 • • kaaputin pällikääliö
toivoa taitaa sittenkin olla
\"Hongkongilainen yritys Artificial Life kehittää virtuaalista tyttöystävää ihmisille, jotka omistavat videota toistavan matkapuhelimen\"

\"Yhtiö lupailee virtuaalista poikaystävää ensi vuodeksi.\"

http://www.digitoday.fi/showPage.php?page_id=12&news_id=34015

--
elämä on <3

kaaputin

Posts: 610

#4392 • • kaaputin pällikääliö

accule:
---
Howdy:
---
accule:
miten täältä pääsee pois?*igor*
---
Tarraat jotain himmeetä himmeliä käsipuolesta ja sanot et sä oot mun ..
---
ongelman ydinhän onkin siinä että missä se himmee himmeli piileksii?kaikki sellaiset ilmoittautukoot?*nauru*


ehkäpä se himmeli onkin liitävä bilenuori joka ilmestyy aina juhliin ja häilyy kaupungin valoihin kun dj lopettaa levyjen pyörityksen. nuoruakinen joka ei vaan osaa pysähtyä edes sen hetkellisen käpertymisen ajaksi vaan silloinkin suunnittelee taas tapaa reissata ympäri maailman.
näiden nuorten mielenkiinnon herättää tekemällä jotain yllättävää joka taatusti säväyttää. silloin tämä bilehile vain pysähtyy ja tarraa kädestäsi kiinni viedän sinut seuraavana aamuna heti lähikahvilan avauduttua aamukahville höpötellen mukavia *ding*

--
elämä on <3

Avatar
#4393 • • Jonulih Guest
*kerää kimpsut ja kampsut ja muuttaa seukkausluukkuun* *nauru*
Avangion

Posts: 2,529

#4394 • • Avangion Punakardinaali
Poistuin täältä jo noin kuukausi sitten...
Ehkä olisi aika ilmoittaa! *hih*


TeMpPu

--
HUMAN BEINGS MAKE LIFE SO INTERESTING.
DO YOU KNOW THAT IN A WORLD FULL OF WONDERS, THEY HAVE MANAGED TO INVENT BOREDOM?
QUITE ASTONISHING.
-Kuolema (Terry Pratchettin Hogfather [televisioversio])

DJ Rx

Posts: 2,527

#4395 • • Edited DJ Rx FINRG Recordings
nojoo ehkä munki pitää nyt sitte syksyn saapuessa ilmoittautua tänne... *blush*

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

UnityF

Posts: 15,721

#4396 • • Edited UnityF joo just se

Rx:
nojoo ehkä munki pitää nyt sitte syksyn saapuessa ilmoittautua tänne... *blush*



ai etsä meekkään ens jussina naimisiin... *vink* *nauru*
mä oisin niiiiiiin halunnu soittaa sen kiksusetin... ;)
DJ Rx

Posts: 2,527

#4397 • • DJ Rx FINRG Recordings

UnityF:
---
Rx:
nojoo ehkä munki pitää nyt sitte syksyn saapuessa ilmoittautua tänne... *blush*

---


ai etsä meekkään ens jussina naimisiin... *vink* *nauru*
mä oisin niiiiiiin halunnu soittaa sen kiksusetin... ;)



teemu löysi toisen miehen... *nyyh**nauru*

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Avatar
#4398 • • Nancy Guest
tein mielenkiintosen havainnon omasta toiminnastani. Hengailin kaverini kanssa baarissa ja ohi meni sellanen ihan kivan näkönen poju joka sit hymyili mulle. Kohteliaisuudesta tai ihmisen automaattisesta reaktiosta sit hymyilin takas. Kaveri huomas tämän ja alko hehkuttaa et nyt kyllä meet sen perään. Siinä vaihees mä aloin pistää kapuloita rattaisiin et joo mä taidan jättää väliin. Ennen olisin suoraa syöksyny tän namupalan juttusille, mut nyt vaan tyydyin toteamaan et onhan se kiva. Pistää vaan miettimään et onks kyse laiskuudessa vai kenties alitajuntaista pelkoo siittä että tulis torjutuksi tai et jossain vaiheessa kuitenki loukkais vaan itseään. Pitäskö alkaa huolestumaan, kenties ilmottaa hesarissa et haetaan peräkammaria vanahallepiialle...?? Argh, pää räjähtää koska ihan aikuisten oikeesti mä haluisin kaikkee vaaleenpunasta hempeilyy, mut sit kuitenki esitän jääprinsessa...*ding*
rndm

Posts: 91

#4399 • • rndm color-it
kaatu omaan mahdottomuuteensa.

nyt voi taas keskittyä vaan ja ainoastaan itseensä*nukkuu*
tomppelin

Posts: 168

#4400 • • tomppelin Lauma
Puoltoista kuukautta nyt ollut sinkkuna puolentoista vuoden suhteen jälkeen. On taas hienoa, kun voi suunnitella menemiset ja tekemiset vain omien halujen ja aikataulujen mukaan. Ei tarvitse olla tilivelvollinen kenellekään...eikä miettiä, mihin hikisen paidan ripustaa kuivumaan! Kuitenkin olo on jokseenkin tyhjä ja vapautta tulee käytettyä välillä tyhmästikin... Välillä illalla nukkumaan mennessä, pää täynnä mitä hassumpia ajatuksia, huomaa sen tyhjän tilan sängyssä. Milloin se tyhjä tila taas täyttyy, sitä en halua miettiä. Nyt elän täysillä tätä elämää ja nautin vapaudesta! Täten siis virallisesti ilmoittaudun sinkuksi. *hymy*

--
It is not easy to live with Spiderman.