SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,731,518 views

Major Tom

Posts: 266

#4421 • • Major Tom

kontrastinen epeli:
tänne pitäs kehittää joku sinkku-online-laskuri ku tääl nii paljon porukka loikkii luukusta luukkuun. sit kaikki yli 60d-luukkulaiset sais tehokäyttäjä-oikeuksia ja vois potkia wannabe-sinkkuja mäkeen täältä *hih*
nojoo. tylsää? on.
no-life? yes.



Jos tähän topiciin lisättäisiin galluppi, voisi tuota ensimmäistä ideaasi seurata.. Tosin kaikkien pitäisi vaihtaa se aina kun loikkaa.
Derivaatta

Posts: 29

#4422 • • Derivaatta Filosofian Maisteri

Sinza:
---
Derivaatta:
Renttu on yleensä karismaattinen, komea,sanavalmis ja itseään esilletuova naisten-naurattaja. Tämän tyyppiset miehet luonnollisesti vetävät naisia keskimäärin enemmän puoleensa kuin kiltit, vetäytyvät, hiljaset, mukavat ja sympaattiset miehet.

---

Luonnollisesti *joo*.



Vielä sellainen lisäys, että rentuilla on uskomattoman hyvä itsetunto, jonka turvin he voivat tulla
juttelemaan naiselle kuin naiselle. Renttuja voi siis välttää menemällä naisena itse juttelemaan hiljaisemmille
miehille *hymy*
ZaZa

Posts: 262

#4423 • • ZaZa
Plääh.. Nyt on taas sellanen hetki et haluis pois tästä kammottavasta luukusta... *uuh*
Pitäis illalla ehkä jaksaa kaverin luokse dokaamaan, jossa sais koko illan katsoa sen ja sen miehen kuhertelua... Ei kiitos! *eiei* Sit kun ne ei edes ymmärrä et sellast ei jaksa koko iltaa kattoo... Voihan kettu että ketuttaa!!!
Nii, ja syksykin viel tulossa. Syksyisin ei oo kivaa olla sinkkuna... *nyyh*

--
Mä otan vastaa sen mitä mulle suodaan
En väistä vastuuta, mä kuljen suoraan
Elämä on kuitenki biatch kunnes kuollaan

Elias

Posts: 434

#4424 • • Elias Elias
Tulkaa hakee mut pois :) Lennetää vaikka kuuhu syömää juustoo..

--
Because "moo" just doesn't sound right"

Nitta

Posts: 5,021

#4425 • • Nitta Sateenkaaren päässä

sapeli:
---
Kolibriscope:
eikö parhaiten kaikki toimi jos osaa elää ensin itsensä kanssa yksin?
ja sitten vasta löytyy jonkun jonka kanssa haluaa jakaa elämänsä...
---


Tajusin tuossa männäpäivänä että ihmiset tarvii muita ihmisiä oppiakseen itsestään enemmän - me tarvitaan muita ikäänkuin peileinä jota kautta me nähdään uusia puolia itsestämme.

Herää siis kysymys, kuinka hyvin voimme tuntea itsemme jos olemme yksin? Ja miksi on sitten oleellisempaa löytää ”se yksi” jonka kautta peilata, verrattuna esim. kymmeneen muuhun ihmiseen jotka ei ehkä ole yhtä läheisiä mutta jota kautta voi heijastaa itsestään useampia eri puolia?

*pohdiskel*



Tää on monipiippuinen juttu. Mun teoria on että pitää ensin tietää mitä haluaa, vasta sitten sitä voi tavoitella. Omat halut ja toiveet löytää kokeilemalla, kantapää useasti kovassa käytössä. Mutta jotta voi olla toisen kanssa (niin kuin oikeasti*sydän* forever) pitää ensin tietää mitä itse on, siihen tarvitaan monasti vetäytymistä ja pohiskelua. Tärkeää on myös tietää millaisista asioista on valmis tinkimään, realiteetit kunniaan. Kaikki läheisemme toimivat meille peileinä, mitä läheisempi ihminen, sitä herkempiä asioita hänen kauttaan voi peilata. Kaikki ihmiskontaktit ovat siis henkisen kehityksen kannalta tärkeitä, olemmehan kaikki monitahoisia yksilöitä.

Teinköhän itseni ymmärrettäväksi *ding*
sapeli

Posts: 11,768

#4426 • • sapeli jokukukamikä?

Nitta:
---
Tää on monipiippuinen juttu. Mun teoria on että pitää ensin tietää mitä haluaa, vasta sitten sitä voi tavoitella.



Hmm, tässä saattaakin olla mun ongelma. Mä en pysty vakuuttelemaan itselleni haluavani seuraa, mutta aina silloin tällöin yksinäisyys tunkee kylmän kielensä mun korvaan. *uuh*

Kaikki läheisemme toimivat meille peileinä, mitä läheisempi ihminen, sitä herkempiä asioita hänen kauttaan voi peilata. Kaikki ihmiskontaktit ovat siis henkisen kehityksen kannalta tärkeitä, olemmehan kaikki monitahoisia yksilöitä.



Kato säkin oot löytänyt peiliteorian. *hihu* Täyttä asiaa...

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Nitta

Posts: 5,021

#4427 • • Nitta Sateenkaaren päässä

sapeli:
Hmm, tässä saattaakin olla mun ongelma. Mä en pysty vakuuttelemaan itselleni haluavani seuraa, mutta aina silloin tällöin yksinäisyys tunkee kylmän kielensä mun korvaan. *uuh*



Tätä varten on olemassa ystävät! Kun alkaa vituttaa yksinolo niin ystävän halaus ja tuki auttaa!

*hali*

Kato säkin oot löytänyt peiliteorian. *hihu* Täyttä asiaa...


*vink*
sapeli

Posts: 11,768

#4428 • • sapeli jokukukamikä?

Nitta:
---
Tätä varten on olemassa ystävät! Kun alkaa vituttaa yksinolo niin ystävän halaus ja tuki auttaa!

*hali*



*hihu* *hali*

...mut aina se ei riitä... *uuh*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Cloudberry

Posts: 493

#4429 • • Cloudberry

..mut aina se ei riitä... *uuh*



Niinpä. Onhan mullakin ystäviä ja perhe ja harrastuksia ja kiinnostava opiskelupaikka, enkä mä silti pysty nauttimaan elämästä täysillä, kun koko ajan *sydän*tä nakertaa pelko, että päädyn lopulta kateelliseksi ja katkeraksi erakoksi.

Katselin tänään vanhoja valokuvia kavereista, peruskoulun ja lukion päättäjäisistä jne., ja *nyyh* pääsi kun tajusin, että kaikki muut seurustelee, asuu jonku kans, on kihloissa, naimisissa ja/tai perheellisiä, oikeasti joka ikinen, paitsi minä. Muita sinkkuja ei noista ympyröistä enää ole jäljellä, ja nykyisistäkin kavereista melkein kaikki (n.80%) on varattuja. Minä vain en, eikä se johdu halun tai yrityksen puutteesta! Kyllästyttää olla niin usein ”kolmantena pyöränä”.. *hmph*

Asiat tapahtuu kun niiden aika on, mutta tuntuu etten jaksa enää odottaa.. pää sekoaa.. *igor*

Kyllähän mä juhlin jos ja kun joskus pääsen poies tästä luukusta.. *grr*
sapeli

Posts: 11,768

#4430 • • sapeli jokukukamikä?

Cloudberry:
---
Kyllästyttää olla niin usein ”kolmantena pyöränä”.. *hmph*



I know how you feel... On tavallaan hankalaa olla iloinen läheisten puolesta jotka on löytäneet toisen puoliskonsa, jos päätyy itse yksin nukkumaan... Yön pimeimmät hetket on ne vaikeimmat - muuten en muista koko asiaa.

Asiat tapahtuu kun niiden aika on, mutta tuntuu etten jaksa enää odottaa.. pää sekoaa.. *igor*



Näin se on... Taitaa olla niinkuin Nitta sanoikin: meillä on jotain vielä opittavaa itsestämme jos mitään ei tapahdu - joku oivallus odottaa meitä kun vaan osataan avata silmämme sille. *yingyang*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

5thSaint

Posts: 221

#4431 • • 5thSaint
"Ilmoitttautuu vahvuuslaskentaan"

--
You go hard!? We go harder!!

Jazmine

Posts: 1,009

#4432 • • Jazmine Pösilö

Visio:
Tulkaa hakee mut pois :) Lennetää vaikka kuuhu syömää juustoo..


Koska lähetään?? *hymy*

--
Polcca on parasta *sydän*

blade

Posts: 484

#4433 • • blade Otus.
Eikä jaksa edes tänne enää tiristä. Hölmöä ja turhaa koko touhu. *iloinen*

--
Energy.

Jazmine

Posts: 1,009

#4434 • • Jazmine Pösilö

blade:
Eikä jaksa edes tänne enää tiristä. Hölmöä ja turhaa koko touhu. *iloinen*



No äläääääääääääää *hihu*

--
Polcca on parasta *sydän*

onni3mk

Posts: 3,973

#4435 • • onni3mk Onni on.
Mulla on ihan hyvä fiilis vielä tän sinkkuilun suhteen *hih*
No juu, en mä kauaa ole vielä sinkku ollutkaan ja on sen verran pitkä suhde takana, ettei ihmekään, että tää on kivaa. Nautitaan nyt, niin kauan, kun pystyy.

Pelkään kyl sitä päivää, kun tajuun et tää on ihan perseestä...

--
Onni on.

Avatar
#4436 • • Jonulih Guest
Mä tajusin pari asiaa.
Mua ei oo tehty seurustelemaan.

Ei sen jälkeen kun menetin sen yhden, sen jälkeen kaikki on ollu ihansamoja.
Ei silloin voi tulla mistään mitään.
Elias

Posts: 434

#4438 • • Elias Elias

Jazmine:

Koska lähetään?? *hymy*



Ihan milloin vaan *hymy*

--
Because "moo" just doesn't sound right"

muZZle^

Posts: 305

#4439 • • muZZle^
sinkkuilu on kiwaa *aplodit*
mieki voin lähteä kuuhun syömään juustoja, jos vaan mahtuu viel kyytiin hihi
Elias

Posts: 434

#4440 • • Elias Elias
Raketti on iso, sinne mahtuu kyllä... *jiihaa*

--
Because "moo" just doesn't sound right"