SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,731,522 views

Rocca

Posts: 3,064

#4441 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

Visio:
Raketti on iso, sinne mahtuu kyllä... *jiihaa*



Mukana *hih*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Avatar
#4442 • • *Mirri* Guest
*grr*

Siinä se tällä hetkellä lyhyesti sanottuna.
Elias

Posts: 434

#4443 • • Elias Elias

Rocca:

Mukana *hih*



Rocca : Kiitos, mutta ei kiitos *hih* mielummin vastakkaisen sukupuolen edustajia *hihu*

--
Because "moo" just doesn't sound right"

wallu

Posts: 125

#4444 • • wallu
Aika hupaisaa, että vielä 2h sitten nautin sinkkuna olemisesta ja sen suomasta vapaudesta ja riippumattomuudesta...mutta annas olla kun tapasin entisen ihastukseni niin putosin pilvilinnoista johonkin suunnattomaan alakulon monttuun *poks*
Oon varmaan jotenkin maanisdepressiivinen tms. *nyyh*
Rocca

Posts: 3,064

#4445 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

Visio:
---
Rocca:

Mukana *hih*

---


Rocca : Kiitos, mutta ei kiitos *hih* mielummin vastakkaisen sukupuolen edustajia *hihu*



Nooh et lämmenny *nauru* *hih* no ei vaiskaan taidan pakata oman koneen jonnekki bahama saarille jos sieltä jotain mukavia ihmisiä löytäis *hihu*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Jusuplussa

Posts: 1,292

#4446 • • Edited Jusuplussa UG-///
Mietittiin, että MaoTsen ja ^paten kanssa pistetään pystyyn sellanen seuramiespalvelu homma..hinnasto tiedustelut privaan! *muhaha**slurps* ..nyt sinkkumuijat! Teillä on elämänne mahdollisuus saada loistoseuraa kotiinne edullisesti. Tosin noi pari on tossa varattu, mut sehän ei menoo haittaa
bubbelgum

Posts: 2,477

#4447 • • bubbelgum ~sylikissa~

yusu:
Mietittiin, että MaoTsen ja ^paten kanssa pistetään pystyyn sellanen seuramiespalvelu homma..hinnasto tiedustelut privaan! *muhaha**slurps* ..nyt sinkkumuijat! Teillä on elämänne mahdollisuus saada loistoseuraa kotiinne edullisesti. Tosin noi pari on tossa varattu, mut sehän ei menoo haittaa



Aiijaaahas!!!! *hmph*

--
Hullu ku pullosta tullu.

Jusuplussa

Posts: 1,292

#4448 • • Jusuplussa UG-///

Teala:
---
yusu:
Mietittiin, että MaoTsen ja ^paten kanssa pistetään pystyyn sellanen seuramiespalvelu homma..hinnasto tiedustelut privaan! *muhaha**slurps* ..nyt sinkkumuijat! Teillä on elämänne mahdollisuus saada loistoseuraa kotiinne edullisesti. Tosin noi pari on tossa varattu, mut sehän ei menoo haittaa

---


Aiijaaahas!!!! *hmph*



Just mietittiin, et tuomas toimis meidän myyntiedustajana *vink* ..yeah right *justjoo*
ZaZa

Posts: 262

#4449 • • ZaZa
Heijjj... mäki haluun kuuhun tai bahama saarille... *hmph* *blush* *hihu*

--
Mä otan vastaa sen mitä mulle suodaan
En väistä vastuuta, mä kuljen suoraan
Elämä on kuitenki biatch kunnes kuollaan

Nitta

Posts: 5,021

#4450 • • Nitta Sateenkaaren päässä

sapeli:
Näin se on... Taitaa olla niinkuin Nitta sanoikin: meillä on jotain vielä opittavaa itsestämme jos mitään ei tapahdu - joku oivallus odottaa meitä kun vaan osataan avata silmämme sille. *yingyang*


Hei, sait minut kuulostamaan paljon viisaammalta kuin olekaan *ding* ja kiitos, sait itseni oivaltamaan jotain uutta; ei me turhaan tätä elämänpolkua tallata *vink*
Avaan taas silmäni ja katson eteenpän *hymy*
Epailija

Posts: 5,636

#4451 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Päivän naurut tarjoaa bash.org:

<Foxx> im never fallin in love
<Foxx> i've decided
<FuriousC> you dont choose who you love, love chooses you
<FuriousC> and that little fucking son of a bitch sticks itself to your face like the godless bloodsucking bastards in Alien and refuses to let go until it has drained your soul and left you an empty shell of a human being

*nauru*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

sapeli

Posts: 11,768

#4452 • • sapeli jokukukamikä?

Zile:
Minusta puuttuu surullisen kuuluisa ”se jokin”.



Se meinaa vaan sitä ettei susta tule mitään naistenmiestä tahi Casanovaa - kun oikeanlainen persoona ilmaantuu paikalle niin siinä ei mitään epämäääräistä "sitä jotain" tarvita. *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jazmine

Posts: 1,009

#4453 • • Jazmine Pösilö

Visio:
---
Jazmine:

Koska lähetään?? *hymy*

---


Ihan milloin vaan *hymy*


*iloinen* Hae mut täältä jo pois *hali*

--
Polcca on parasta *sydän*

Jazmine

Posts: 1,009

#4454 • • Edited Jazmine Pösilö

wallu:
Aika hupaisaa, että vielä 2h sitten nautin sinkkuna olemisesta ja sen suomasta vapaudesta ja riippumattomuudesta...mutta annas olla kun tapasin entisen ihastukseni niin putosin pilvilinnoista johonkin suunnattomaan alakulon monttuun *poks*
Oon varmaan jotenkin maanisdepressiivinen tms. *nyyh*



Mulla on samoi kokemuksii.. siis hetkittäin tunnen et elän, mulla on vapauteni, saan tehä mitä vaan. Muttei tarvii mennä kovin kauaa, niin joskus meinaan hajota.. kaipaan jotain, jota ei ookkaan *nyyh*
Ja joskus ton tunteen aiheuttaa se, kun näen tai muistan exäni.. *uuh* Mut kait tästä jaloilleen viä kunnolla päästään. Vai mitä, Wallu?? *hali*

--
Polcca on parasta *sydän*

Avatar
#4455 • • divaclub Guest
Löytyyks täält seksyjä yli 18v sinkkutytyjä kovaan menoon Lahdesta tai Lappeenrannasta..?*jiihaa*
wallu

Posts: 125

#4456 • • wallu

Jazmine:
---
wallu:
Aika hupaisaa, että vielä 2h sitten nautin sinkkuna olemisesta ja sen suomasta vapaudesta ja riippumattomuudesta...mutta annas olla kun tapasin entisen ihastukseni niin putosin pilvilinnoista johonkin suunnattomaan alakulon monttuun *poks*
Oon varmaan jotenkin maanisdepressiivinen tms. *nyyh*

---


Mulla on samoi kokemuksii.. siis hetkittäin tunnen et elän, mulla on vapauteni, saan tehä mitä vaan. Muttei tarvii mennä kovin kauaa, niin joskus meinaan hajota.. kaipaan jotain, jota ei ookkaan *nyyh*
Ja joskus ton tunteen aiheuttaa se, kun näen tai muistan exäni.. *uuh* Mut kait tästä jaloilleen viä kunnolla päästään. Vai mitä, Wallu?? *hali*



Toki *hali* *plur*
Avatar
#4457 • • *Mirri* Guest

divaclub:
Löytyyks täält seksyjä yli 18v sinkkutytyjä kovaan menoon Lahdesta tai Lappeenrannasta..?*jiihaa*



*muhaha* Sillä lailla..
sapeli

Posts: 11,768

#4458 • • sapeli jokukukamikä?
täytyy vaan sanoa että kun lähipiirissä näkee niin onnellista porukkaa niin se palauttaa kummasti uskon siihen että kyllä meille kaikille on löytyvillä sopivia vastakappaleita... *sydän*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

-Kerttu-

Posts: 4,542

#4459 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
No niin..tein lopullisen päätökseni!! Meikäläinen on siis täällä taas..*hymy*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Rinik

Posts: 647

#4460 • • Rinik I solemnly swear that I am up to no good.
tahtoooooo pois täääältääää!!!

--
...people find it far easier to forgive others for being wrong than being right.