19,912 posts, 996 pages, 8,087,883 views
yusu:
Mietittiin, että MaoTsen ja ^paten kanssa pistetään pystyyn sellanen seuramiespalvelu homma..hinnasto tiedustelut privaan! *muhaha* ..nyt sinkkumuijat! Teillä on elämänne mahdollisuus saada loistoseuraa kotiinne edullisesti. Tosin noi pari on tossa varattu, mut sehän ei menoo haittaa
Teala:
---
yusu:
Mietittiin, että MaoTsen ja ^paten kanssa pistetään pystyyn sellanen seuramiespalvelu homma..hinnasto tiedustelut privaan! *muhaha* ..nyt sinkkumuijat! Teillä on elämänne mahdollisuus saada loistoseuraa kotiinne edullisesti. Tosin noi pari on tossa varattu, mut sehän ei menoo haittaa
---
Aiijaaahas!!!!
sapeli:
Näin se on... Taitaa olla niinkuin Nitta sanoikin: meillä on jotain vielä opittavaa itsestämme jos mitään ei tapahdu - joku oivallus odottaa meitä kun vaan osataan avata silmämme sille.
wallu:
Aika hupaisaa, että vielä 2h sitten nautin sinkkuna olemisesta ja sen suomasta vapaudesta ja riippumattomuudesta...mutta annas olla kun tapasin entisen ihastukseni niin putosin pilvilinnoista johonkin suunnattomaan alakulon monttuun
Oon varmaan jotenkin maanisdepressiivinen tms.
Jazmine:
---
wallu:
Aika hupaisaa, että vielä 2h sitten nautin sinkkuna olemisesta ja sen suomasta vapaudesta ja riippumattomuudesta...mutta annas olla kun tapasin entisen ihastukseni niin putosin pilvilinnoista johonkin suunnattomaan alakulon monttuun
Oon varmaan jotenkin maanisdepressiivinen tms.
---
Mulla on samoi kokemuksii.. siis hetkittäin tunnen et elän, mulla on vapauteni, saan tehä mitä vaan. Muttei tarvii mennä kovin kauaa, niin joskus meinaan hajota.. kaipaan jotain, jota ei ookkaan
Ja joskus ton tunteen aiheuttaa se, kun näen tai muistan exäni.. Mut kait tästä jaloilleen viä kunnolla päästään. Vai mitä, Wallu??
divaclub:
Löytyyks täält seksyjä yli 18v sinkkutytyjä kovaan menoon Lahdesta tai Lappeenrannasta..?