SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,703,397 views

-Kerttu-

Posts: 4,542

#4463 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

W:
KUUNTELE *blush* *ding* *nauru*



No nyt sen pää alkaa pehmetä!!! *nauru*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

onni3mk

Posts: 3,973

#4464 • • onni3mk Onni on.
Oon täs monta kertaa miettiny, et kaikki mun ympärillä pariutuu ja se ei oo kivaa, mut mä en tod halua pariutua! Mä pidän hauskaa ja ja..nautin. Yrittäkää teki nauttia *hymy*

Sillon tällöin söpöily jonkun kans olis kivaa kyl...*hih*

--
Onni on.

-lera-

Posts: 394

#4465 • • -lera-

onni3mk:
Oon täs monta kertaa miettiny, et kaikki mun ympärillä pariutuu ja se ei oo kivaa, mut mä en tod halua pariutua! Mä pidän hauskaa ja ja..nautin. Yrittäkää teki nauttia *hymy*

Sillon tällöin söpöily jonkun kans olis kivaa kyl...*hih*



hei. mä oon jotenkin samaa mieltä sun kaa *iloinen* nautin vapaudesta kun se on vielä mahdollista *joo*
Avatar
#4466 • • jamjam Guest
SINKKUNA ON IHAN TYHMÄÄ OLLA! *igor*
ZaZa

Posts: 262

#4467 • • ZaZa

jamjam:
SINKKUNA ON IHAN TYHMÄÄ OLLA! *igor*



*joo* *joo* *joo*

--
Mä otan vastaa sen mitä mulle suodaan
En väistä vastuuta, mä kuljen suoraan
Elämä on kuitenki biatch kunnes kuollaan

Alpha

Posts: 87

#4468 • • Alpha Leekoinsinööri...
Sinkkuluukku...Siiistiii... tää on ihan mun mesta.... Eli siis tälleen ikisinkkuna liityn teidän muiden joukkoon..... eli siis mistäs niitä jäsenkortteja saa hakea?*ding**täh*

--
Elämä on kovaa mut ilman kovaa ei synny elämää *muhaha*

Rocca

Posts: 3,064

#4469 • • Edited Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Ei uskalla kuunella liian hyvää kiksuu ku alkaa vaan enemmän ketuttaa sinkkuna oleminen..mitäköhän sitä vois sunnuntaisin tehä yksin ei vissiin mitäään....paljon mukavempaa olis kaksin *uuh* Someday it will be come, i hope *enkeli*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Rocca

Posts: 3,064

#4470 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

Jazmine:

Mulla on samoi kokemuksii.. siis hetkittäin tunnen et elän, mulla on vapauteni, saan tehä mitä vaan. Muttei tarvii mennä kovin kauaa, niin joskus meinaan hajota.. kaipaan jotain, jota ei ookkaan *nyyh*



*joo**uuh* täysin samaa mieltä

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Flamie

Posts: 478

#4471 • • Flamie

Rocca:
Ei uskalla kuunella liian hyvää kiksuu ku alkaa vaan enemmän ketuttaa sinkkuna oleminen..mitäköhän sitä vois sunnuntaisin tehä yksin ei vissiin mitäään....paljon mukavempaa olis kaksin *uuh* Someday it will be come, i hope *enkeli*



Puhut vähän mutta asiaa..
Jazmine

Posts: 1,009

#4472 • • Jazmine Pösilö

Rocca:
Ei uskalla kuunella liian hyvää kiksuu ku alkaa vaan enemmän ketuttaa sinkkuna oleminen..mitäköhän sitä vois sunnuntaisin tehä yksin ei vissiin mitäään....paljon mukavempaa olis kaksin *uuh* Someday it will be come, i hope *enkeli*



Tiiän tunteen..*nyyh* tänäänkin meinas hajota pää..tuli hirvee olo ku kuunteli yhtä kunnon dremdreamtrancebiisiä..*uuh*

--
Polcca on parasta *sydän*

Rocca

Posts: 3,064

#4473 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

Jazmine:

Tiiän tunteen..*nyyh* tänäänkin meinas hajota pää..tuli hirvee olo ku kuunteli yhtä kunnon dremdreamtrancebiisiä..*uuh*



Aijjaa *uuh* eli nyt on vaan parempi mennä nukkumaan ja katsoa mitä uusi päivä tuo mukanaa *hymy* (ehkä jotain hyvää tai toivossa sopii elää ainakin *sydän*)

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Ill

Posts: 68

#4474 • • Ill .-:wankers united:-.
Jepjep. Sunnuntaithan ne on sinkkuuden varjopuolia. Tänäkin aamuna vaa kiittiolikivaamoimoi enkä ees tienny sen mimmin nimee. No, kyllä tää sunnuntai ens lauantaihi mennessä unohtuu. HAHAHHAHAAA! Meikä on sika.

Joo kaikki kuumat sinkkumimmit, jotka ette haluu seurustella: ottakaa toki yhteyttä päivä/iltakahvin merkeissä.

--
Hipit on tyhmiä, rumia ja haisee pahalle.

Elmiira

Posts: 1,446

#4475 • • Elmiira
Tiedän mitä haluan,
mutta en tiedä miten sen saan,
tai mistä sen edes löydän *ding*

Ei oo helppoo *hmph*

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

WuZuul

Posts: 181

#4476 • • Edited WuZuul
Tubayumi vaan heruttaa tääl *nauru*
Kyl sinkkuudessakin on puolensa mutta jos ei oo pelimies ni ei kyl paljoo naurata *nyyh*
Oishan se kiva jos ois kiva tytteli kainalos vaikkei mitää vakavaa oliskaan mut kyl se ihan ikioma hanipeipe olis viel enemmän asiaa *plur*

--
Wannabe bilekone.

Ill

Posts: 68

#4477 • • Ill .-:wankers united:-.

WuZuul:
Tubayumi vaan heruttaa tääl *nauru*
Kyl sinkkuudessakin on puolensa mutta jos ei oo pelimies ni ei kyl paljoo naurata *nyyh*
Oishan se kiva jos ois kiva tytteli kainalos vaikkei mitää vakavaa oliskaan mut kyl se ihan ikioma hanipeipe olis viel enemmän asiaa *plur*



Heh... Onhan se aidan takana ruoho aina vihreempää jep. Meikä on vaan niin viehättyny tästä tuoreesta sinkkuudestani. Toivottavasti tällanen kujakollimeininki ei jatku loputtomiin. Mut halipula on kyllä hirmunen jatkuvasti. Pitäs olla sellasia halipulabileitä missä sinkut söpöilis ja halis vaan.

--
Hipit on tyhmiä, rumia ja haisee pahalle.

paya^

Posts: 44

#4478 • • Edited paya^

tubayumi:
Jepjep. Sunnuntaithan ne on sinkkuuden varjopuolia. Tänäkin aamuna vaa kiittiolikivaamoimoi enkä ees tienny sen mimmin nimee. No, kyllä tää sunnuntai ens lauantaihi mennessä unohtuu. HAHAHHAHAAA! Meikä on sika.

Joo kaikki kuumat sinkkumimmit, jotka ette haluu seurustella: ottakaa toki yhteyttä päivä/iltakahvin merkeissä.



heheheee. go tubayumi go!!!*piis*

oikee sinkkumeininki!
onni3mk

Posts: 3,973

#4479 • • onni3mk Onni on.

tubayumi:
Jepjep. Sunnuntaithan ne on sinkkuuden varjopuolia. Tänäkin aamuna vaa kiittiolikivaamoimoi enkä ees tienny sen mimmin nimee. No, kyllä tää sunnuntai ens lauantaihi mennessä unohtuu. HAHAHHAHAAA! Meikä on sika.



*hih* Tota vois kokeilla hetken aikaa. Täs sinkkuilussa tosiaan on se huono puoli ettei oo sitä, jonka syliin käpertyy eikä saa pusuja ja semmossii. Mut ehkä mä löydän semmosen söpöilykaverin täs joku päivä *hih*

--
Onni on.

Cloudberry

Posts: 493

#4480 • • Cloudberry

tubayumi:
Sunnuntaithan ne on sinkkuuden varjopuolia.


Ne, ja maanantait. Oikeastaan myös kaikki t-päivät: tiistai, torstai ja tämä päivä.. *dissaa*

Tänäkin aamuna vaa kiittiolikivaamoimoi enkä ees tienny sen mimmin nimee. No, kyllä tää sunnuntai ens lauantaihi mennessä unohtuu. HAHAHHAHAAA! Meikä on sika.



*nauru*

Onpa helpottavaa kuulla, että meitä on muitakin.. Varmaan unohtuu, ellei ole unohtunut jo. Tekevälle sattuu ja niin edelleen..

*possu* x 10