19,912 posts, 996 pages, 8,089,497 views
Lene:
Ja jos jossain ihminen aina yleensä mokaa niin omassa asenteessa. (tämä oli yleinen heitto)
Ja jotkut suhtautuvat \"kaikkeen mahdolliseen\" vittuiluna, kuten myöhemminkin tässä saamme nähdä. Vittuilu on asia erikseen kuin esim. sarkasmi, ironia, vinoilu.
Nähtävästi puolitutun vittuilijan \"menettäminen\" on aiheuttanut jonkinlaista yksinäisyyttä ja tarvetta itsesääliin?
Jos sua häiritsee, että sun viestejäsi kommentoidaan, kannattaisi purkaa itseään mieluitenkin päiväkirjaan..
.. tai sitten tälle puolitutulle vittuilijalle, koska hän näköjään on ainoa oikeutettu tilanteeseesi kommentoimaan.
Mitä tulee Kevätkilonpudotus-topiciin niin sitä ei oltu tarkoitettu neuvoksi vaan kerroin omasta näkemyksestäni ja tarkoituksena oli enempikin kannustaa.
Ah, ongelman ydin siis on, että koet tulleesi torjutuksi, etkä saa mitä haluat.
Mutta nähtävästi sä vain innostunut vittuilusta.
Ja toisen on pakko ottaa etäisyyttä, kun ei vittuilu tehoa, vai?
Hitto, ehkä mun olisi pitänyt vittuilla tässä oikein olan takaa niin sulle olisi tullut hyvä mieli.
Lene:
Jos jotain puolta itsessään haluaa kehittää niin sitten kehittää, mutta pääasiassa kannattaisi keskittyä niihin asioihin, jotka kokee hyviksi.
Vähän itsekuria peliin jne.
Ehkä sun kannattaa valikoida sitten sellaisia äijiä, joissa on särmää, mutta ei kohdista sitä suoraan suhun. *iihhih*
Rocca:
---
Keeerin:
Täällä taas.. Tosi kauanhan mä poissa olinkin..
---
Aina ei voi onnistuu..mut kyllä se siitä sitten jossain vaiheessa se oikea tulee vastaa...kannattaa ajatella positiivisesti...meinaan elämä on ylä- ja alamäkeä Tullu huomatuks
Keeerin:
---
Rocca:
---
Keeerin:
Täällä taas.. Tosi kauanhan mä poissa olinkin..
---
Aina ei voi onnistuu..mut kyllä se siitä sitten jossain vaiheessa se oikea tulee vastaa...kannattaa ajatella positiivisesti...meinaan elämä on ylä- ja alamäkeä Tullu huomatuks
---
Kiitos kannustuksesta.. Joo eiköhän tästä taas selvitä.. Sinkkuna taas vaan seikkailemaan..
blade:
Isi jo pienenä minulle opetti että naisille avataan ovet, yms. Herras miehen elkeet. no ei ainakaan ne tunnu purevan. Lähinnä naisilta tuntuu tulevan katse \"osaan minä sen oven itsekin avata\" tai muuten vihainen ilmestys.
Joku herra viisas mies/nainen voisi kyllä tehdä väitöskirjan aiheesta miksi naiset rakastuvat renttuihin*iloinen*