SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,805,924 views

Avatar
#8761 • • Enkeli Guest
Tänne kuulun ainakin vielä hetken mutta katotaan nyt kuinka kauan *plur*
Avatar
#8762 • • Enkeli Guest
No toi nyt oli vähän "käännän veistä haavassa" -meininkii, sori*toktok*
clupipeipe

Posts: 323

#8763 • • clupipeipe
Mä oon kyllästyny tähän *uuh* Rasittaa kun aurinko houkuttelee kaikki pluristelevat parit ulos ja niitä on joka paikassa! Jos mul ei oo ni ei sit muillakaan..grr..*igor* Mähän oon kaikista ragastettavin! *grr* *nauru*
Avatar
#8764 • • Equalizer Guest

clupipeipe, 23.4.2006 20:03:
Mä oon kyllästyny tähän *uuh* Rasittaa kun aurinko houkuttelee kaikki pluristelevat parit ulos ja niitä on joka paikassa! Jos mul ei oo ni ei sit muillakaan..grr..*igor* Mähän oon kaikista ragastettavin! *grr* *nauru*



Syksyä ootellen*lmao*
zeuzz

Posts: 526

#8765 • • zeuzz digital punk
ääh!

kaikki hyvät on jo varattuja ja loput käyttää pirii :(
onni3mk

Posts: 3,973

#8766 • • onni3mk Onni on.

clupipeipe, 23.4.2006 20:03:
Mä oon kyllästyny tähän *uuh* Rasittaa kun aurinko houkuttelee kaikki pluristelevat parit ulos ja niitä on joka paikassa! Jos mul ei oo ni ei sit muillakaan..grr..*igor*



*nauru* Just tokasin "tuoreelle" poikaystävälle, et jeee! viime keväänä piti hammasta purren ja kateudesta vihreenä katella noita pareja, mut tänä keväänä ei tarvi *hih*

--
Onni on.

René Patrick

Posts: 826

#8767 • • René Patrick

onni3mk, 24.4.2006 15:53:
---
clupipeipe, 23.4.2006 20:03:
Mä oon kyllästyny tähän *uuh* Rasittaa kun aurinko houkuttelee kaikki pluristelevat parit ulos ja niitä on joka paikassa! Jos mul ei oo ni ei sit muillakaan..grr..*igor*

---


*nauru* Just tokasin "tuoreelle" poikaystävälle, et jeee! viime keväänä piti hammasta purren ja kateudesta vihreenä katella noita pareja, mut tänä keväänä ei tarvi *hih*



Just ajattelin tuoreena sinkkuna, että tänä kesänä tulee tehtyä kaikkea mikä on jäänyt tekemättä tässä parin vuoden aikana..ja ehkä vähän ylimäärästäkin *pepsodent*
rossi

Posts: 229

#8768 • • rossi HUGC

Just ajattelin tuoreena sinkkuna, että tänä kesänä tulee tehtyä kaikkea mikä on jäänyt tekemättä tässä parin vuoden aikana..ja ehkä vähän ylimäärästäkin *pepsodent*



Samassa tilanteessa, ja sama ajatus.*hymy*
Jone

Posts: 8,258

#8769 • • Jone Archibald Haddock

zeuzz, 24.4.2006 15:51:
ääh!

kaikki hyvät on jo varattuja ja loput käyttää pirii :(



*nauru*

Laitoit ton sanoiksi aika hauskasti.

"It's funny 'cause it's true."
Camfer

Posts: 259

#8770 • • Camfer
Kohta pääsen eroon mun eksästä!! se lähti viemään kamojaan äitinsä luo että kohta pääsen hänestä kokonaan eroon..

En olisi näin halukas pääsemään hänestä eroon ellei hän olisi ottanut kolmatta osapuolta asiaan.. Perkeleen..!"##¤! *grr*
Avatar
#8771 • • cjet Guest

rossi, 24.4.2006 17:33:
---
Just ajattelin tuoreena sinkkuna, että tänä kesänä tulee tehtyä kaikkea mikä on jäänyt tekemättä tässä parin vuoden aikana..ja ehkä vähän ylimäärästäkin *pepsodent*

---


Samassa tilanteessa, ja sama ajatus.*hymy*



Täst tulee suhteellisesti sanottuna pelimiesten kesä sit.. *nauru*

Mut ärrkele, vappuheila ois kyl jees. Iha vaa vapux. *enkeli*
Takyon

Posts: 2,945

#8773 • • Takyon Möwkö
Kohta olisi (aika todennäköisesti ja vihdoinkin) oma kämppä alla mutta sieltä puuttuu vain se kehräävä kissa.. Mieluiten siis sellainen hiukan karvattomampi ja ihmismäisempi versio :)

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Alley Cat

Posts: 489

#8774 • • Alley Cat Jedi Master

Cjet, 24.4.2006 19:36:


Mut ärrkele, vappuheila ois kyl jees. Iha vaa vapux. *enkeli*



Aivan! Mulla on viime aikoina sattunu olemaan just juhlapyhinä heiloja. Tapanintansseista löyty heila, joka pysy kelkassa uuteen vuoteen asti. Pääsiäisenä oli sit ihan uus heila ja vappuna ois kiva söpistellä taas jonkun kans (tai oikeesti siitä ois kyllä söpistely kaukana... *pahis* *hih* ) Juhannuksena vois olla jo sitten ihan uudet kuviot *nauru*

--
You see madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little... push.
-Joker-

pirpeli

Posts: 5,533

#8775 • • pirpeli
Ihan vaan tiedoksenne, että yks tyyppi on tosi mukavan olonen.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

sapeli

Posts: 11,768

#8776 • • sapeli jokukukamikä?

pirpeli, 25.4.2006 01:30:
Ihan vaan tiedoksenne, että yks tyyppi on tosi mukavan olonen.



Kyl se vähän on niin että ulkona paistaa aurinko, sitä on mukava katsella ikkunasta *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

pirpeli

Posts: 5,533

#8778 • • pirpeli

zeuzz, 24.4.2006 15:51:
ääh!

kaikki hyvät on jo varattuja ja loput käyttää pirii :(



Kaikki jyvät on akanoita ja ne hassut pastillit on Siripirii :(

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Avatar
#8779 • • aaaaaaaaaa Guest
Mitä jos ei oo varattu eikä käytä pirii eikä oo tyhmä?
Miika

Posts: 893

#8780 • • Miika
Mä en oo varattu, en käytä spiidii ja tykkään elämästä, naisista! Ovat ehkä ihaninta mitä maailmassa on, joskaan se oma ihanin ei ole vielä tullut vastaan. En valita, mutta ilmottautuminen tänne vois olla hyvästä joten...

Nainen! Oletko vapaa, huumeeton ja elämänmyönteinen, ehkä savuton ja tykkäät liikunnasta? Viskaa mailia jos kiinnostaa lähteä vaikka fillaroimaan johonkin, kevyesti rullaillen keskuspuistoon tai kaupunkiin, Kaivariin jätskille.. miten vain! Oon tosi kiva tapaus mieheksi ja haluan viettää kanssasi kesän, ehkä useammankin. Kahvisoidinmenot ei nappaa, keksitään jotain kivempaa ulkosalla nyt kun siellä todellakin alkaa viihtyä.

-Miika