SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,786,789 views

Pyr0n

Posts: 617

#8721 • • Pyr0n Metsänpeikko

ALIEN, 10.4.2006 11:41:
hankkikaa wowi, fekin nubs! ^^



Word *pahis*

--
Jimmyfi: mut sä et näyttäny sille rakkaudelle vaan körmylle :D

Jone

Posts: 8,258

#8722 • • Edited Jone Archibald Haddock

wiwi, 11.4.2006 11:46:
Kirjoitus



Mun on nyt tähän ihan pakko lainata itseäni noin viiden vuoden takaa blogistani (tai nettipäiväkirjoinahan ne silloin tunnettiin kunnes joku keksi tämän uuden mediaseksikkään nimityksen), koska kirjoituksesi toi tämän nimenomaisen merkinnän mieleeni. Koittakaa vaikka jotenkin skipata se skidi henkselienpaukuttelu-osuus, koska se ei ole olennainen itse asian kannalta.

27.03.2001 Yksin ei ole hyvä olla / "Menestäjänuoren" suruvirsi

Tapasin eilen ohimennen Anttilassa ostoksilla ollessani erään parhaista ystävistäni vuosien takaa, Miinan. Se, miksi emme ole enää ystäviä, on jäänyt mulle hieman hämärän peittoon... Ehkä olen vaan ajan myötä unohtanut, mutta lukiossa ollessani hengailin kyseisen naisen kanssa ystäväpohjalta hyvinkin tiiviisti. Anyway, se on jo sitten taas toinen tarina. Kyselimme kuitenkin kohteliaasti toisiltamme yleiset "mitä kuuluut" ja onnistuin antamaan itsestäni taas oikein hyvin menestyvän nuoren miehen kuvan ja ilmeisesti herätin sillä myöskin jonkin verran närää. Kiire kun oli, niin en ehtinyt selittämään Miinalle että olen 100% varma siitä että se elää onnellisempaa elämää kuin minä vaikka raha onkin opiskeluiden takia tiukemmassa ja avomiehen kanssa varmaan toisinaan tulee kinasteltua.

Kaiken kaikkiaan ulospäin näyttänee etten voisi elämältä juuri paljon enempää pyytää, mutta väittäisin että ulkokuori pettää. Tai sitten vain olen tavattoman yleistyytymätön ja ahne jätkä? Ikää lasissa 22, lukion jälkeen en ole kouluja käynyt ja silti alla pauhaa työsuhdeauto, lompakossa polttaa firman luottokortti, tienaan kohtuullisesti, olen mainospäällikkö tai jotain, asun kivan kokoisessa kaksiossa ja vuokra on mitätön--- Kaikkea sen sellaista mitä ihmiset nyt tavoittelevat elämässä tuntuu siis olevan? Ja paskat. Elämäni on varmaankin teoreettisesti ajatellen 95% kohdallaan, mutta sen viiden puuttuvan prosentin mukana puuttuu kaikki. Se puuttuva 5% tuo leijonanosan elämänsisällöstä ja ilosta. Kyseessä on siis parisuhde.

Olen tässä miettinyt ovatkohan arvoni jotenkin pahemman sorttisesti päin helvettiä kun annan parisuhteen puuttumisen vaikuttaa näin paljon yleiseen onnellisuuteeni. Todennäköisesti, mutta kun mun mielestäni yksin ei ole hyvä olla niin yksin vaan ei sitten ole hyvä olla. Onko tervettä olla riippuvainen jostain toisesta henkilöstä tässä määrin? Ehkäpä ei, ja onnea vaan niille, jotka eivät ole pitkiä aikoja ehtineet seurustelemaan. Näin siksi, että mun teoriani mukaan se miksi nämä henkilöt ovat mun tilanteeseeni verrattavassa tilanteessa onnellisempia kuin minä, johtuu siitä että he eivät koe menettävänsä mitään. Ja miksi eivät koe? Yksinkertaisesti siksi että jos ei ole kokenut kuinka onnellinen sitä voi parhaimmillaan (...ja jopa pahimmillaan) parisuhteessa olla, niin miten sitä nyt osaisi kaivata?

Siispä; jos kerran näinkin avoimesti tiedostan kaipaavani parisuhdetta, niin yritänkö alitajuisesti kehittää sellaista jostain kaiken aikaa, kaikkialla? Pelottava skenaario. Toivottavasti en. En halua seurustella kenenkään kanssa vain seurustelun vuoksi enkä varsinkaan "paremman puutteessa." Paremman puutteessa on ilmaisu, joka tuo mieleen vain vihaa ja inhoa kaiken maailman bileliitäjiä ja muita sen sellaisia kohtaan. Haluan vain löytää jonkun, jonka kanssa maailma tuntuu siedettävämmältä, josta voi välittää ja joka vaivautuu ottamaan selville kuka oikeastaan olen. Sen tietävät harvat.

Myönnän olevani yksinäinen, mikä on sinänsä aika outoa että mulla on kuitenkin paljon ystäviä ja kavereita, jopa niin paljon etten ehdi pitämään kaikkiin heihin yhteyttä niin paljon kuin haluaisin. Yksinäisyyteni laatu ei kuitenkaan ole mitään "ei ole mulla yhtään ystävää, joten istun nurkassani ja säälin itseäni"-tyylistä vaan paremminkin sellaista jokapäiväistä. TV:stä komedioita katsoessa ei naurata, koska on tottunut nauramaan niille jonkun kanssa. Kun itkettää niin pitää itkeä yksin, eikä kukaan sano että kaikki kääntyy vielä hyväksi. Sohva on iso yhdelle ja paksu untuvapeittokaan ei vie parisängystä sitä kylmyyttä, jonka muistot paremmista ajoista joilloin siinä nukkui kaksi sinne tuovat. Koti on ilman toista vain talo, jossa asutaan, mutta ei eletä.

thebbo

Posts: 346

#8723 • • thebbo free spirit

Jone, 11.4.2006 12:09:
- paljon purnausta -



Juurikin tämänhenkisiin ihmisiin luin aikoinaan itseni, vielä tämänkin vuoden puolelle asti. En enää. En siksi, että olisin löytänyt jonkun, vaan siksi, että huomasin ettei sellaista "jotain" ole olemassakaan. Turha tavoitella taivaita kun täällä maan päällä ollaan mitä ollaan. Se, että allekirjoittaneelle on joskus kerrottu maailman typerimpiä syitä olla aloittamatta suhdetta (esim. "olet liian hyvä minulla" tjsp paskaa), vain vahvistaa tämän seikan. Olivatpa eukot vielä oikeassa asian suhteen. Olen liian hyvä niille ja ne eivät ansaitse allekirjoittanutta. Jos on väärin omistaa jonkinnäköisiä moraalisia standardeja ja hyveitä ja pitää kiinni siitä mihin uskoo niin olkoon sitten niin. Ei olla kenenkään kanssa. Enää takaraivossa ei edes vähin äänin hiiskuta moista ajatusta julki. Ei vain yksinkertaisesti ole tarvis.

Ehkä se oli selkärangan puutetta, ehkä ei. Ainakin se selkäranka on nyt hankittu. Loppuun maailman legendaarisin lainaus. Arvatkaa mistä elokuvasta.

"Listen, you fuckers, you screwheads. Here is a man who would not take it anymore. A man who stood up against the scum, the cunts, the dogs, the filth, the shit. Here is a man who stood up. "

--
Vittu tähän on nyt tultu paljon spekulaatioit on kuultu vähän on tiedetty vitusti enemmän on luultu paskaa puhuttu huhuttu yksityiskohtiin juututtu, mut totuus puuttuu mikää ei edelleenkää oo muuttunu

Jone

Posts: 8,258

#8724 • • Edited Jone Archibald Haddock

thebbo, 11.4.2006 12:49:
Kirjoitus



Toi blogimerkintäni ei muuten omasta mielestäni ollut "purnausta." Se on aika rehellisesti kirjoitettu aikana, jona olin hyvin onneton ja tunnistan siitä edelleen itseni vaikka elämäntilanne onkin nykyään monessa mielessä erilainen. En myöskään katso että olisin tuolloin 2001 tavoitellut jotain sellaista, joka ei olisi ollut saavutettavissa tai että arvomaailmani olisi ollut kauhean suuresti edes perseellään - tai sitten sen saa kyllä osoittaa mulle, koska olen asialle sokea.

Mut kukin tyylillään. Ole sinä vihainen maailmalle jos se sopii sinulle parhaiten.
Unik

Posts: 4,117

#8725 • • Edited Unik
"Listen, you fuckers, you screwheads. Here is a man who would not take it anymore. A man who stood up against the scum, the cunts, the dogs, the filth, the shit. Here is a man who stood up. "

Taitaa olla elokuvasta Taksikuski tuo...loistava leffa.
Metsäpiru

Posts: 418

#8727 • • Metsäpiru metsäpiruilee
No kyllä omasta mielestäni sitä on kiva julistaa, että nyt on sitä kivaa ja osaa nauttia yksinäisyydestä seurustelusuhteen jälkeen. Että ei tarvitse enää surkuillu sitä että esim. nukkuu yksin tai muuta vastaavaa. Vakavaan seurustelusuhteeseen en haluaisi tällä hetkellä (tai no mistä sitä tietää jos johonkuhun yhtäkkiä törmäisi), vaan aion nauttia keväästä/kesästä täysin rinnoin *vink*
Siren

Posts: 826

#8728 • • Siren Seinäruusu
Nää on niitä hetkiä, jollon kaipais jonku ihanan lämpimään syliin..
Nää on myös niitä hetkiä, jollon sinkkuna oleminen on perseestä.*uuh*

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

muZZle^

Posts: 305

#8729 • • muZZle^
sinkkuluukus on siks enempi kirjotuksia ku sinkuil on enempi aikaa hengailla koneella. seurustelevat irkkaaki vähempi, ainaki noin yleisesti:) ja syy lienee se et ne sit viettää aikaa yhes puuhaillen muuta! *joo* sinkkuna kun kotona yksin oleilee ni ettii netistä sosiaalisia virikkeitä. ehkäpä. *mietiskel ääneen*
Camfer

Posts: 259

#8730 • • Camfer
tässä just musta tuli sinkku. on vain vähän hankala kun asutaan samassa osoitteessa, mut näin alkutaipaleella sinkkuus on vitun jees!! ainakin 3.5 vuoden jälkeen *jiihaa*
Alley Cat

Posts: 489

#8731 • • Edited Alley Cat Jedi Master

muZZle^, 11.4.2006 20:30:
mietiskeli ääneen



Pätee ainakin meikäläiseen. Aloin ite seurailla keskustelupalstoja edesmenneen avoliittoni loppuaikoina, kun suhteessa meni jo huonosti. Nyt sinkkuna tulee sitten oltua enimmäkseen netin kautta yhteydessä ihmisiin. Ja kun kotona ei ole juttukaveria, niin kyllä se helpottaa, kun saa edes lukea toisten kirjoituksia ja kirjotella omia mietteitä julki. Tähänkin luukkuun on tullut purettua ahdistusta ja tukea on tullut ihan vierailta ihmisiltä. Se on lämmittänyt sydäntä.

Mutta vielä itse luukun aiheeseen... Sinkkuelämä sujuu hyvin, mitä nyt toisinaan tuppaa olemaan hieman yksinäistä. Siihen auttaa sitten hyvä ystävä tai hyvät bileet. Suurin miinuspuoli on se, että välillä puute vaivaa (arvaatte varmaan minkä puute *vink* ), mutta kyllähän sitä ilmankin elää...

--
You see madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little... push.
-Joker-

Avernian

Posts: 7,451

#8732 • • Avernian Kerettiläinen

Alley Cat, 11.4.2006 20:54:
---Suurin miinuspuoli on se, että välillä puute vaivaa (arvaatte varmaan minkä puute *vink* ), mutta kyllähän sitä ilmankin elää...



Halien puute? *hih*

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Alley Cat

Posts: 489

#8733 • • Alley Cat Jedi Master

Avernian, 12.4.2006 11:02:
---
Alley Cat, 11.4.2006 20:54:
---Suurin miinuspuoli on se, että välillä puute vaivaa (arvaatte varmaan minkä puute *vink* ), mutta kyllähän sitä ilmankin elää...

---


Halien puute? *hih*



No joo... Niidenkin... Ja ehkä jonkin muunkin. *hih*

--
You see madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little... push.
-Joker-

sapeli

Posts: 11,768

#8734 • • sapeli jokukukamikä?

wiwi, 11.4.2006 11:46:
"sinkkuilusta" (kovin keinotekoinen sana muuten, eikö sinkkuna eläminen ole kuitenkin tavallista oman elämänsä elämistä?)



Tuo oli aika osuvasti sanottu *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avernian

Posts: 7,451

#8735 • • Avernian Kerettiläinen

Alley Cat, 12.4.2006 15:25:
No joo... Niidenkin... Ja ehkä jonkin muunkin. *hih*



No et kyllä saa kuin toista nyt. *hali*

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Axu-T

Posts: 427

#8736 • • Axu-T

muZZle^, 11.4.2006 20:30:
sinkkuluukus on siks enempi kirjotuksia ku sinkuil on enempi aikaa hengailla koneella. seurustelevat irkkaaki vähempi, ainaki noin yleisesti:) ja syy lienee se et ne sit viettää aikaa yhes puuhaillen muuta! *joo* sinkkuna kun kotona yksin oleilee ni ettii netistä sosiaalisia virikkeitä. ehkäpä. *mietiskel ääneen*



Hahahaa! Siitäköhän tää kaikki hälinä netissä lopulta johtuukin..? Tossa on kyllä ainakin omalla kohdalla ns vinha perä! *blush*

Mut tottahan se on että sen rakkauden ja söpöilyn jättämä valtaisa aukko täytyy yrittää täyttää jollain "tärkeällä". Kavereiden, työn ja ravintolaelämän välissä on vaan niin paljon ylimääräistä resurssia. *nalle*
KooKie

Posts: 4,338

#8737 • • KooKie aka. Petress Pan
Mun paikka täällä on vakavasti uhattuna (jälleen) sen erään herran toimesta.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Alley Cat

Posts: 489

#8738 • • Alley Cat Jedi Master

Avernian, 12.4.2006 16:16:
---
Alley Cat, 12.4.2006 15:25:
No joo... Niidenkin... Ja ehkä jonkin muunkin. *hih*

---


No et kyllä saa kuin toista nyt. *hali*



No kiitos nyt siitäkin vähästä. *uuh*

Ei vaiteskaan. *hali* itelles. *iloinen*

--
You see madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little... push.
-Joker-

Cosmik Fool

Posts: 24

#8739 • • Cosmik Fool Headcase
Kissanpentu auttaa pahimpiin yksinäisyydenfiiliksiin ja parisuhdekaipuuseen ainakin täällä :) <3

--
Umm ahh.. Whats it like to be a character in a dream, because im not awake right now..

Gleba

Posts: 549

#8740 • • Gleba
*hmph*

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.