SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,730,466 views

plink

Posts: 1,405

#14502 • • plink team paska
tänään me sovittiin tyttelin kanssa, et ei kumpikaan saa olla kenenkään muun kanssa, ni kaipa se tarkottaa sitä, et tälle luukulle sanotaan kiitos ja hei!

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

KooKie

Posts: 4,338

#14503 • • Edited KooKie aka. Petress Pan

plink, 26.1.2008 06:01:
tänään me sovittiin tyttelin kanssa, et ei kumpikaan saa olla kenenkään muun kanssa, ni kaipa se tarkottaa sitä, et tälle luukulle sanotaan kiitos ja hei!



Outoa sopia tollasta. Tai siis, luulis, että se tulee oikeanlaisen kumppanin kanssa tapaillessa luonnostaan.

Edit. Then again, that's just my 2cents.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Miksan

Posts: 1,464

#14504 • • Miksan

KooKie, 26.1.2008 09:40:
Outoa sopia tollasta. Tai siis, luulis, että se tulee oikeanlaisen kumppanin kanssa tapaillessa luonnostaan.

Edit. Then again, that's just my 2cents.


Kyllä mä ainaki mielellään juttelen asiasta ku rupee siltä tuntuu et sitä vois luokitella seurusteluks ja toivon et toiselta osapuolelta tulis kans jotain infoa, ei tuu sit ikiviä väärinkäsityksiä. Ei se välttämättä kummallekki ilmene samaan aikaan ja ihan itsestäänselvyytenä et hei nyt tää tuntuu alkaa tuntuu siltä et tää on se juttu ja ollaan ihan exclusive.
pupuankka

Posts: 869

#14505 • • pupuankka poly-wtf?!
No mut eihän seurustelu välttämättä tarkoita sitä että sen pitäis olla exclusive. Siis jos molemmat haluaa tapailla myös muita niin sehän on vaan hieno asia. *hymy* (Tiedän että täällä tämmöisestä hippeilystä tulee kuraa niskaan *vink* )

Ja musta on ehdottoman tärkeetä puhua näistä asioista ääneen ja sopia, mitä se suhde kenellekin tarkoittaa ja millaisilla "ehdoilla" kukin on onnellinen.

Hitsi mulla on sellainen olo et voisin lopultakin siirtyä tuolta säpinäluukusta vähän jonnekin muualle. Tiedä sitten, että mihin *hihu* *plur*
Anselmi

Posts: 2,578

#14506 • • Anselmi And sell me

KooKie, 26.1.2008 09:40:
Outoa sopia tollasta.


Vaarallista olla sopimatta. Muuten menee olettamuksiksi ja nepä harvemmin automaattisesti kohtaa.

--
sen pituinen se

Miksan

Posts: 1,464

#14507 • • Miksan

pupuankka, 26.1.2008 11:01:
No mut eihän seurustelu välttämättä tarkoita sitä että sen pitäis olla exclusive. Siis jos molemmat haluaa tapailla myös muita niin sehän on vaan hieno asia. *hymy* (Tiedän että täällä tämmöisestä hippeilystä tulee kuraa niskaan *vink* )

Ja musta on ehdottoman tärkeetä puhua näistä asioista ääneen ja sopia, mitä se suhde kenellekin tarkoittaa ja millaisilla "ehdoilla" kukin on onnellinen.

Hitsi mulla on sellainen olo et voisin lopultakin siirtyä tuolta säpinäluukusta vähän jonnekin muualle. Tiedä sitten, että mihin *hihu* *plur*


Joo ei tietenkää tarkota et pitäis olla exclusive, mut näin se kumminki useimmissa tapauksissa on.
Sitä just tarkotin et se puhuminen on tärkeetä, oli tilanne mikä tahansa.

Kyllä mua ainaki aika pahasti ottaa päähän jos toinen ei kykene puhumaan et mitä suhde merkkaa ja mihin päin se on menossa ja sit yhtäkkiä tulee isoja ongelmia ku ihan eri ajatukset asiasta kummallaki.
pupuankka

Posts: 869

#14508 • • pupuankka poly-wtf?!

Miksan, 26.1.2008 11:06:

Joo ei tietenkää tarkota et pitäis olla exclusive, mut näin se kumminki useimmissa tapauksissa on.
Sitä just tarkotin et se puhuminen on tärkeetä, oli tilanne mikä tahansa.



Niinpä, tämäkin on sellainen parisuhdeoletus mikä otetaan annettuna, että parisuhde tarkoittaa suljettua romanttisen rakkauden monopolia, missä ei saa tuntea minkäänlaista vetoa muita ihmisiä kohtaan.

En ala politikoimaan tästä tän kummemmin nyt mut totean vaan että kaikki eivät ehkä ajattele sillä "perinteisellä" tavalla ja siksi on tärkeää puhua myös tästä aiheesta. *hymy* Eikä siinä ole mitään kummallista, se on ainoastaan järkevää.
KooKie

Posts: 4,338

#14509 • • Edited KooKie aka. Petress Pan
Kuten lisäsin, niin toi oli vaan mun henkilökohtainen fiilikseni omien kokemusteni nojalla. Ja puhuinkin ns. "oikeanlaisista kumppaneista", eli joilla ne ajatukset ja tunteet tosiaankin kohtaa. Tai siis moisen sopiminen kuulostaa mun korvaan siltä, ettei se ole automaattista, eikä luoteta toisen olevan yhtä lailla mukana jutussa, kuin mitä itse on, tai sitten ei tunneta toisen periaatteita ja toiveita elämästä tarpeeksi hyvin. Tiedä sitten, onko se hyvä pohja alkaa seurustelemaan. [/end still my 2cents]

Itse tapailin miehekettäni 4kk, jonka aikana oppi alkeet toisen ajatuksista ja tunteista, niin kyllä siinä seurustelu jatkui ilman sen ihmeellisempiä sääntökeskusteluja, kun niitä yhteisiä linjoja nimenomaan pystyi pitämään jokseenkin selvinä aiemmin opitun perusteella.

Pupuankalla tosin on myös pointti tossa, ei tietenkään saa olla liian konservatiivinen, mutta kyllä se siinä 4kk paita/peppuilun aikana selvisi, millainen toinen ihminen perusteiltaan on. :)

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

COBALT

Posts: 1,407

#14510 • • COBALT akitaattori
Nyt kun ns. "erostani" on kulunut riittävän monta kuukautta on kenties syytä upottaa postaus tähänkin forum'iin ihan semi- tai pro-asenteella. Riippuu ja roikkuu tietenkin palautteesta, heeheee... ;-)

Nyt se on totta! Jollekin siunaus, toiselle kirous ja piina...!!!
Taivas on tipahtanut niskaani ja elämän valtatie sortunut altani!
Jäin sinkuksi, taatana!
Nyt pitäisi löytää ihana, hellä, totaalisesta hiljaisuudesta nauttiva, lämmin ja turvallinen "kaveri", jota vasten voisin vuodattaa katkeran suolaisia kyyneliäni. Haa-haa...--->
HÖRÖNLÖRÖN JA SILLEEN, NÄÄS!
En todellakaan kaipaa mitään "olkapäätä", koska olen itkuni pillittänyt etc...
Yksin on vain niin erityisen epämiellyttävää viettää aikaa. Jotenskin tiedän niinku että moni tietää mistä puhun...!!!
Just sun (SINUN!) kanssa haluan tuijotella lasittuneella katseellani takkatulen räiskettä, samalla kun pitäisin sinua kädestä. Istuisimme hiljaisuudessa samalla punaviiniä siemaillen.
Aamuauringon herättäessä (vaikka se olisi pilvessä) meidät lämmöllänsä, havahtuisimme keskustelemaan runoudesta ja kulttuurista sivistyneesti!
Joo ja tietysti englantilaisesta klassikkokirjallisuudesta (josta en tiedä HÖLÖKÄSEN PÖLLÄYSTÄ!) --> Ah!
Kirjoitan viestini tähän forum'iin vain siksi kun olen niin ujo ja sulkeutunut, enkä oikein muuten osaa ottaa kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen...
Löydänkö sinut täältä?

Nimim: "Paalutinko turhaan"...

Terveisin Aki aka COBALT

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

Dementation

Posts: 2,892

#14511 • • Dementation wednesday?

KooKie, 26.1.2008 09:40:
Outoa sopia tollasta. Tai siis, luulis, että se tulee oikeanlaisen kumppanin kanssa tapaillessa luonnostaan.
Edit. Then again, that's just my 2cents.



No pakko sanoa, että itse yleensä vielä käyn yksityiskohtaisemminkin läpi, että millainen loppujen lopuksi olen ja selvitän että mikä on sallittua ja mikä kiellettyä, jotta tiedän minkä sääntöjen mukaan pitää/voi käyttäytyä.

Mulla on paljon sekä mies- että naispuolisia ystäviä, joiden kanssa halaan ja kyllä mä oon aikojen saatossa tavannut tyttöjä, jotka on vetäneet jo siitä herneet nokkaan. Eli jos keskusteluissa käy ilmi että näin on, niin sit on aika turha harkita seurustelua.

Myös, ellei se sitten seurustelukumppania haittaa, on mulla kavereita, joiden kanssa saatetaan pussata kun tavataan, ei siis mitään kielaria, vaan ihan semmonen pieni pusu poskelle tai otsalle tms. Tollainenkin asia on hyvä sopia, että onko se sallittua.

Ja silloin kun olin vielä teatterissa ja larppasin, niin piti myös sopia, että saako ottaa rooleja/näytellä tarvittaessa sellaista kohtaa, jossa suudellaan. Tämä kun on joidenkin mielestä täysin ok, koska kyseessä on rooli, ei oikea minä ja joidenkin mielestä se ei missään nimessä ole ok.

Eli ainakin itselläni on paljon syitä miksi tykkään keskustella säännöistä ja ehdoista hieman ennen kuin sitten oikein seurustellaan seurustellaan vakavasti.

Mä oon ihminen joka jättää ennemmin kuin pettää, eli jos homma ei toimi, niin sit suhde loppuu, pettämiseen musta ei oo, koska musta silloin mun ei kannata seurustella jos mun pitää/haluan saada jotain jostain muualta/en saa omasta suhteestani sitä mitä haluan. Toisin sanoen kaikki halailut ja pussailut jota mä ystävieni kanssa ja mahdollisissa rooleissa teen/tein, on aina täysin viattomia, mutta se ei välttämättä silti ole toisen mielestä ok, joten asioista kannattaa puhua, ettei tule yllätyksiä.

Sellaiset 5 senttiä täältä seurustelupuolelta tänne sinkkuluukkuun.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

plink

Posts: 1,405

#14512 • • plink team paska

KooKie, 26.1.2008 09:40:
---
plink, 26.1.2008 06:01:
tänään me sovittiin tyttelin kanssa, et ei kumpikaan saa olla kenenkään muun kanssa, ni kaipa se tarkottaa sitä, et tälle luukulle sanotaan kiitos ja hei!

---


Outoa sopia tollasta. Tai siis, luulis, että se tulee oikeanlaisen kumppanin kanssa tapaillessa luonnostaan.

Edit. Then again, that's just my 2cents.



i see your point, mut mun 2-senttisten kanssa tuntuis hyvin oudolta olla reilusti sopimatta noinkin tärkeästä asiasta. mun elämänkokemusten perusteella tuo sun postaus vaikuttaa jopa melko naiivilta (sorry... :).

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

KooKie

Posts: 4,338

#14514 • • KooKie aka. Petress Pan

plink, 26.1.2008 14:38:
i see your point, mut mun 2-senttisten kanssa tuntuis hyvin oudolta olla reilusti sopimatta noinkin tärkeästä asiasta. mun elämänkokemusten perusteella tuo sun postaus vaikuttaa jopa melko naiivilta (sorry... :).



Mnooo, kuten sanottu, vielä päälle vuoden jälkeen tässä seurustellaan, säännöt vain ovat selvinneet ihan muuta kautta, kuin sääntöjä määritellessä. (Ts. Keskustelemalla jatkuvasti rehellisesti elämästä ja toiveista ja menneisyydestä jne.)

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

KooKie

Posts: 4,338

#14515 • • KooKie aka. Petress Pan

Dementation, 26.1.2008 14:19:
---
KooKie, 26.1.2008 09:40:
Tai siis, luulis, että se tulee oikeanlaisen kumppanin kanssa tapaillessa luonnostaan.


---


Sellaiset 5 senttiä täältä seurustelupuolelta tänne sinkkuluukkuun.



Ymmärrän todella hyvin tilanteesi ja tää on kyllä sellanen asia, mikä mun mielestä liittyy just siihen asioiden "luonnostaan ilmenemiseen". Eli kun 4kk toista tapailee, ennen kuin alkaa seurustelusta puhumaankaan (tietty tässä on kyse asioiden määrittelemisestä), niin kyllä se siinä oppii sun kavereista ja tavoistasi luultavammin ihan tarpeeksi, ettei tarvitse istua alas kahvipöydän ääreen ja pitää "sääntökeskustelua". Tai no sellainen sääntökeskustelu luultavimminkin pidetään, jos toisen tavat eivät miellytä, mutta en sitten tiedä sellaisen seurustelun aloittamisen järkevyyttä.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Dementation

Posts: 2,892

#14516 • • Edited Dementation wednesday?

KooKie, 26.1.2008 15:14:
Ymmärrän todella hyvin tilanteesi ja tää on kyllä sellanen asia, mikä mun mielestä liittyy just siihen asioiden "luonnostaan ilmenemiseen". Eli kun 4kk toista tapailee, ennen kuin alkaa seurustelusta puhumaankaan (tietty tässä on kyse asioiden määrittelemisestä), niin kyllä se siinä oppii sun kavereista ja tavoistasi luultavammin ihan tarpeeksi, ettei tarvitse istua alas kahvipöydän ääreen ja pitää "sääntökeskustelua". Tai no sellainen sääntökeskustelu luultavimminkin pidetään, jos toisen tavat eivät miellytä, mutta en sitten tiedä sellaisen seurustelun aloittamisen järkevyyttä.



No ensinnäkin mä asun eri puolella suomea kuin valtaosa mun hyvistä ystävistä, joten saattaa hyvin mennä 4 kuukautta etten moisia ihmisiä näe ja sitäkin helpommin voi käydä niin että jos itse lähtee toiselle puolelle suomea, niin se "ei-vielä-seurustelukumppani" ei tule mukaan ja täten tätä nää...

Eikä tässä oo siis pakko pitää mitään sääntökeskustelua, voihan sen toki ton sun mainitseman 4 kuukauden aikana hoitaa vaikka keskusteluilla jotka voi aloittaa vaikka seuraavasti:
"Mikä sinun mielestäsi on pettämistä?"
"Mikä saa sinut mustasukkaiseksi?"
tms, mutta musta on paljon helpompaa puhua suoraan ja silloin siitä tulee sellainen "onko ok vai eikö ole ok?" - (sääntö)keskustelu, jossa musta ei ole mitään vikaa, koska sillä varmistetaan sitten vielä että molemmat on samalla aaltopituudella.

EDIT: Voi siis olla että mulla on vaan huonoja kokemuksia, mutta mun kokemuspohjan mukaan asiat eivät monesti ole sitä miltä ne näyttävät, joten vaikka asiat vaikuttais olevan tavalla X, mä mieluummin varmistan sen kuin huomaan joku päivä että ne onkin tavalla X+-1 tai jopa tavalla Y.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

KooKie

Posts: 4,338

#14517 • • KooKie aka. Petress Pan

Dementation, 26.1.2008 16:01:

Eikä tässä oo siis pakko pitää mitään sääntökeskustelua, voihan sen toki ton sun mainitseman 4 kuukauden aikana hoitaa vaikka keskusteluilla



Niin, siksi tohon ensimmäiseen postaukseen sen mun 2centtiä editoinkin. Jokainen omalla tyylillään. :) Mä kun olen sellanen "asiat sujuvat painollaan" -mielinen näissä asioissa, niin mulle toi erityinen keskustelu ko. asiasta kuulostaa todella vieraalta.

Alkuperäisestä postauksesta sain mielessäni juuri sellaisen istutaan alas ja todetaan, että "nyt ei sitten panna enää muita, eli tää on seurustelua ny si." -kuvan.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

KooKie

Posts: 4,338

#14519 • • KooKie aka. Petress Pan

Zenni, 26.1.2008 21:15:
---
KooKie, 26.1.2008 16:44:
ny si." -kuvan.

---

Saatana!



I highlighted the hillbilly -status, my young padawan.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

larzizi

Posts: 1,661

#14520 • • larzizi
Miehet jaksaa aina vaan hämmenttää. Yhtäkkiä hiljaiselon jälkeen yksi sanoo, että hänellä on ikävä. Mitä paskaa? Jos sulla on ikävä, et oo hiljaa monta kuukautta! *ding*

Ja sitäpaitsi mä luulin, että vain naisilla on oikeus äkillisiin mielialamuutoksiin, mut näköjään miehetkin harrastaa sitä.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.