SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,703,311 views

Freja

Posts: 8,774

#14481 • • Freja Sihteeri

adix, 20.1.2008 06:06:
Kellään pitkän-suhteen-jälkeen-mitä-tehdä-vinkkejä? :D
Ei ainakaan kiinnosta yhen illan jutut eikä mitkään "leikitääx kotii?!?" bimbot.
Ehkä sit aikanaan...



Ota aikaa itselles. Keskity ittees. Oo yksin. Älä alota heti uutta suhdetta. Itsenäisty.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Freja

Posts: 8,774

#14482 • • Freja Sihteeri
Sanoin tänää yhelle pojalle olevani itsepäinen, aina oikeessa ja pari muutakin totuutta itsestäni.

Musta tuntuu et se ei ollu oikee hyvä veto tai markkinointikikka :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

drifter

Posts: 834

#14483 • • drifter RoadMonkey | K1
Mut naisethan on aina oikeessa...

--
If its dry, smoke it.
If its wet, drink it.
If it moves, screw it.
If it doesnt move, load it into the truck.

Jone

Posts: 8,258

#14484 • • Jone Archibald Haddock

Freja, 21.1.2008 13:51:
Sanoin tänää yhelle pojalle olevani itsepäinen, aina oikeessa ja pari muutakin totuutta itsestäni.

Musta tuntuu et se ei ollu oikee hyvä veto tai markkinointikikka :D



Mä sanoisin et toi on sukupuolisidonnaista. Miehiin toi ei kieltämättä usein vetoa, mutta jos olisit mies ja sanoisit noin naiselle, niin todennäköisesti se pitäis sua vaan mielenkiintoisena haasteena ja koittais kasvattaa susta salonkikelpoisen yksilön. En oikein osaa sanoa kumman sukupuolen toimintamalli on tässä asiassa tyhmempi. *nauru*
Freja

Posts: 8,774

#14485 • • Edited Freja Sihteeri

Jone, 21.1.2008 18:56:
---
Freja, 21.1.2008 13:51:
Sanoin tänää yhelle pojalle olevani itsepäinen, aina oikeessa ja pari muutakin totuutta itsestäni.

Musta tuntuu et se ei ollu oikee hyvä veto tai markkinointikikka :D

---


Mä sanoisin et toi on sukupuolisidonnaista. Miehiin toi ei kieltämättä usein vetoa, mutta jos olisit mies ja sanoisit noin naiselle, niin todennäköisesti se pitäis sua vaan mielenkiintoisena haasteena ja koittais kasvattaa susta salonkikelpoisen yksilön. En oikein osaa sanoa kumman sukupuolen toimintamalli on tässä asiassa tyhmempi. *nauru*



Hmm no, naiset sentään yrittää itsepäisesti muuttaa siitä miehestä salonkikelposta yksilöä ja sokeasti jaksaa uskoa siihen, et se muuttuu vaikka ei se nyt vittu vaan muutu! :D
Miehet luovuttaa jo alkuunsa, niil o itsesuojeluvaistoa.

Ehkä.

En tiedä.

Se oikeessa oleminen kyl lähti siitä ku yks toine naikkonen kyseenalaisti mun työskentelytavat ja taidot ja sanoi kaikkea tekemääni vääräksi. Pidin pääni ja väitin sille vastaan, koska tiesin olevani oikeessa :) Toki mä myönsin sille pojalle sitten myöhemmin et en mä ihan aina oikees oo, mut mä osaan myöntää sen sitten.

Aahhah reps edit, näköjään on niitä outoja miehiäkin, mua pyydettiin just naimisiin *nauru*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Jone

Posts: 8,258

#14486 • • Edited Jone Archibald Haddock
Vois muuten ottaa vaihteeksi pientä sivuaskelta ja heilauttaa kättä tämän luukun väelle. No, ehtihän sitä jo hetken viipyäkin.
Lyylikki

Posts: 2,975

#14487 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Jone, 22.1.2008 08:25:
Vois muuten ottaa vaihteeksi pientä sivuaskelta ja heilauttaa kättä tämän luukun väelle. No, ehtihän sitä jo hetken viipyäkin.



No mitäs hittoo *nauru*

Jätät meidät TAAS tänne nurkkiin pölyttymään...hehe...

Nopeet liikkeet on näyttäviä, mutta hitaat tehokkaita, että tiedä tuosta nyt sitten.

Good luck - toivottavasti ei enää tässä luukussa tavata *hihu*
ezzy

Posts: 8,060

#14488 • • ezzy Droid-pappa

Jone, 22.1.2008 08:25:
Vois muuten ottaa vaihteeksi pientä sivuaskelta ja heilauttaa kättä tämän luukun väelle. No, ehtihän sitä jo hetken viipyäkin.



Tjoop, samoin kyl. Jumissa ollaan *plur* (emme keskenämme...vielä)

<--- takavasemmalle
Jone

Posts: 8,258

#14489 • • Jone Archibald Haddock

Lyylikki, 22.1.2008 09:39:
No mitäs hittoo *nauru*

Jätät meidät TAAS tänne nurkkiin pölyttymään...hehe...



Sellaista se on elämä. Kaikenlaista alkaa tapahtumaan silloin kuin sitä ei todellakaan olettaisi tapahtuvaksi ja sitä havaitsee olevansa onnellinen aika jokerina pakasta pelmahtaneen ihmisen kanssa. *joo*

Lyylikki, 22.1.2008 09:39:
Nopeet liikkeet on näyttäviä, mutta hitaat tehokkaita, että tiedä tuosta nyt sitten.

Good luck - toivottavasti ei enää tässä luukussa tavata *hihu*



Mulla on kaikenlaisista liikkeistä pikkuhiljaa ihan tarpeeksi kokemusta. Nyt ei olis tarkoitus sen paremmin pistää pikajuoksuksi kuin myöskään laahustaa. Ottais vaikka asiat nyt ihan sellaisena kuin tulevat.

Kiitoksia vaan. Noin mäkin toivon. Oon vähän sellainen vanha hömppä et kun ylipäätään lähden tästä luukusta lätkimään muualle kuin säpinän puolelle, niin en tee sitä ihan kevyellä harkinnalla kuitenkaan. Musta on turha ruveta seukkailemaan ellei toisesta toivo loppuelämää.
KooKie

Posts: 4,338

#14492 • • KooKie aka. Petress Pan

Jone, 22.1.2008 09:48:
Oon vähän sellainen vanha hömppä et kun ylipäätään lähden tästä luukusta lätkimään muualle kuin säpinän puolelle, niin en tee sitä ihan kevyellä harkinnalla kuitenkaan. Musta on turha ruveta seukkailemaan ellei toisesta toivo loppuelämää.



Kyllä me jotkut nuoremmatkin hömpötellään noin. Notta "word". :)

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

KooKie

Posts: 4,338

#14493 • • KooKie aka. Petress Pan

nuance, 22.1.2008 09:58:
---
Jone, 22.1.2008 09:48:
Sellaista se on elämä.
---

saatanan hetero.



Mee sä sinne homoluukkuus hinuri!

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

KooKie

Posts: 4,338

#14496 • • KooKie aka. Petress Pan

laite, 22.1.2008 10:06:
---
nuance, 22.1.2008 10:01:
---
KooKie, 22.1.2008 10:00:
Mee sä sinne homoluukkuus hinuri!

---
tuu mukaan! saat pilluu.

---

:D
Mulle kans!



Mut siis sähän oot jo homoluukussa. Meinaatko nyt, että Nyanssi valehtelee, kun se väittää siellä olevan pillua tarjolla?

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

laite

Posts: 2,994

#14497 • • laite MastahWankah

KooKie, 22.1.2008 10:07:
---
laite, 22.1.2008 10:06:
---
nuance, 22.1.2008 10:01:
---
KooKie, 22.1.2008 10:00:
Mee sä sinne homoluukkuus hinuri!

---
tuu mukaan! saat pilluu.

---

:D
Mulle kans!

---


Mut siis sähän oot jo homoluukussa. Meinaatko nyt, että Nyanssi valehtelee, kun se väittää siellä olevan pillua tarjolla?


Sori, mä oon olosuhteiden pakosta vaan sinkku- & runkkuluukussa. Et jätän kyl Nuanken ja Anan homoilemaan keskenään :/
KooKie

Posts: 4,338

#14498 • • KooKie aka. Petress Pan

laite, 22.1.2008 10:17:
---
KooKie, 22.1.2008 10:07:

Mut siis sähän oot jo homoluukussa. Meinaatko nyt, että Nyanssi valehtelee, kun se väittää siellä olevan pillua tarjolla?

---

Sori, mä oon olosuhteiden pakosta vaan sinkku- & runkkuluukussa. Et jätän kyl Nuanken ja Anan homoilemaan keskenään :/



Oon pahoillani, en tiennytkään. *lohduttel*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!