MesMeRise, 6.6.2006 13:19:
--klips--
sitä panettaa se haluu toista naista. Laita se kunnolla talutusliekaan tai päästä menemään..
-M
19,912 posts, 996 pages, 8,098,379 views
--klips--
Voisikohan nyt joku uros puolen edustaja tulkata mulle erästä lajitoveriaan..
kumimuumi, 6.6.2006 13:33:
---
---
Kuulostaa vaan siltä, että se haluaa lähtä yrittämään jotain toista, mutta haluaa pitää sut "varalla", eli tulla häntä koipien välissä takaisin kun uus juttu menikin pieleen. Eli kuten mark sano, talutusliekaan tai monoa :P
Mitä ihmettä voi tarkottaa, että pidetään taukoa, sellaista et ei olla missään yhteyksissä keskenään. (eli ei puheluita txt tai meseilyä) Sääntö oli silti että seksiä/suutelua yms ei kuitenkaan saa harrastaa kenenkään muun kanssa, eli periaatteessa edelleen seurustellaan..
Mutta silti tämä kyseinen henkilö ilmotti, että haluaa tutustua uusiin ihmisiin..
Niinku vähän että wtf.
Juhgu, 6.6.2006 13:51:
---
MesMeRise,
---
En minäkään keksi tollaselle "tauolle" muuta kuin törkeän itsekkäitä syitä. Kuulostaa vahvasti minunkin korvaani siltä että haluaa sinkkuilla, yrittää jotain toista tai muuten vaan olla yksin, ja sinun pitäisi sitten olla kiltisti odottamassa varalla jos mitään parempaa vaihtoehtoa ei löydykään. Komppaan kahta edellistä replyä, tee selväksi että tuollainen peli ei vetele (tosin tuskin ketään voi opettaa arvostamaan toista ihmistä?) tai pistä saapas heilumaan.
MesMeRise, 6.6.2006 14:17:
Miten voi sit sanoa et ei seksiä eikä suutelemista eikä mitään sellasta... miten siinä voi testata jotain toista sitten..
Vai onko tää sitä ihanaa pelkkaa paska puhetta jonka mä aina tunnun uskovan.
Epailija, 6.6.2006 14:24:
---
Miten voi sit sanoa et ei seksiä eikä suutelemista eikä mitään sellasta... miten siinä voi testata jotain toista sitten..
Vai onko tää sitä ihanaa pelkkaa paska puhetta jonka mä aina tunnun uskovan.
---
No minun BS-mittarini ainakin reagoi tuohon heilahtamalla punaiselle. Parempi varmaan yrittää puhua asiat halki ja selvittää mistä kohtaa kenkää oikeasti puristaa. Jos sanoo haluavansa pitää taukoa ja tutustua toisiin, niin silloin on kyllä jo tutkailemassa uusia meriä seilattavaksi, mutta ei vain uskalla vielä lähteä kovin kauas kotisatamasta. Jos ei juttelu tuota tulosta, niin vastaavassa tilanteessa antaisin ainakin itse rukkaset ilman palautusoikeutta.
Juhgu, 6.6.2006 14:30:
---
Näin sinkkuna vaadin tasa-arvoa enkä pidä luukkuni epätasa-arvoisesta ankeuttamisesta! :P
Juhgu, 6.6.2006 14:30:
---
---
Parisuhdeongelmatkin puidaan jostain mystisestä syystä tässä luukussa. Näin sinkkuna vaadin tasa-arvoa enkä pidä luukkuni epätasa-arvoisesta ankeuttamisesta! :P
MesMeRise, 6.6.2006 14:31:
*Snip*
Epailija, 6.6.2006 14:42:
---
*Snip*
---
Ihan helvetin paskamainen tilanne. En kadehdi yhtään... Rupeaa suoraan sanottuna v*tuttamaan puolestasi. Voisin sanoa tähän paljonkin, mutta sanotaan lyhyesti tämä: Päästä irti. Sano, ettei sinulle riitä se, että toinen on mukana leikissä vain puoliteholla. Sano, ettet aio olla mikään kakkosvaihtoehto. Se ei tule olemaan helppoa, se tulee sattumaan ihan p*rkeleesti, mutta se säästää sinut suurelta määrältä epävarmuutta ja ahdistusta. Lopputulos on pitkänkin kaavan mukaan luultavasti sama.
Niin ja miksi ei voi sanoa asioita suoraan? Koska tyyppi ei itsekään tiedä mitä haluaa, vielä vähemmän kuinka sen ilmaisisi.
MesMeRise, 6.6.2006 14:14:
---
kumimuumi, 6.6.2006 13:33:
---
---
Kuulostaa vaan siltä, että se haluaa lähtä yrittämään jotain toista, mutta haluaa pitää sut "varalla", eli tulla häntä koipien välissä takaisin kun uus juttu menikin pieleen. Eli kuten mark sano, talutusliekaan tai monoa :P
---
Nii mä vähän sen aattelinkin, että joku toinen on mielessä ja mä olen varalla. Pakottamalla ei ketään ihmistä saa, joten talutuslieka on kai hylätty vaihtoehto.. enkä mä sellaista haluis, eikä musta sellaseen olis. En vaan ymmärrä, miten voi antaa niin ristiriitaista kuvaa, niin että olen tunteitteni kanssa ihan hukassa. Perseestä tällänen.
MesMeRise, 6.6.2006 14:49:
Se on vaan just se ikuisuus ongelma, et miten voi sanoa toiselle jonka vaikka kynsin ja hampain pitäis vierellään, että en kaipaa tällästä varalla olo paskaa, mee vittuun. Ku mun aivoissa jyskyttää et entä jos joskus se huomaakin et välitti ja haluiskin mut..
Ja musta tuntuu että hajoan siihen ahdistukseen jo nyt, niin saati sitten jos pitäis itse tehdä se suora päätös että joo ei..
Tää vaan syö niin uskon kaikkeen siihen et mitä tulevaisuudessa vois olla. Meidänki suhde alko kumminki niin hitaasti ja varovasti koska mä olin jo aiemmin ottanu samalla tyylillä siipeeni. Siinä sitten varmistaen varmisteltiin että niin ei kävis uudelleen. Ja kaikki luottamus jota oli edes vähän kertyny vaikka mulle sekin on ihan vitun vaikeaa saavuttaa. niin katos siihen että toinen on pidemmän aikaa ajatellu jotain muuta. mitä muuta tosta voi tulla ku ikuisia traumoja siihen et jos ei luota ei tarvi sattuakkaan. ja jos ei luota on kyllä turha kuvitella mitään parisuhdettakaan.
Steven Hoaks, 6.6.2006 14:56:
Ei välttämättä pidä paikkaansa... Minä olen pari kertaa halunnut taukoa ihan vaan sen takia että itellä on ollut tosi vaikeeta kaikissa muissa asioissa enkä vaan jaksanut keskittyä nyt parisuhteeseen. Ja oli kyllä täysi aikomus tulla takaisin Eikä kukaan muu tyttö käynyt mielessä. Kerran myös halusin itselleni todistaa kuinka paljon tyttöä jään kaipaamaan ja kuinka paljon häntä tarvitsen jos lähden pois... Näin saa plurin takas suhteeseen jos ottaa edes viikon taukoo
Nokun olen varmaan miljoona neljäsataa kertaa yrittänyt kysellä että no mistä se kenkä puristaa. Jonkinlaiseksi vastaukseksi sain että kun mielessä on ollut pienenä ihastuksena vähän joku muukin.
Epailija, [
-nipsnaps-
MesMeRise, 6.6.2006 15:14:
MISTÄ mä löydän sellasen ihmisen, jonka kanssa asiat ei taivu näin vitun monimutkasiks. En vaan jaksa ymmärtää miten on edes mahdollista et ne asiat edes saa noin solmuun.
Näin saa plurin takas suhteeseen jos ottaa edes viikon taukoo
Nokun olen varmaan miljoona neljäsataa kertaa yrittänyt kysellä että no mistä se kenkä puristaa. Jonkinlaiseksi vastaukseksi sain että kun mielessä on ollut pienenä ihastuksena vähän joku muukin.
Silti, tää ihminen kohteli mua oikein hyvin ja oli kivaa ja onnellista meininkiä.. Et kaikki tuntui olevan ihan hyvin. Sitten vaan yhtäkkiä, tunnepuolella kuulemma mättää se et kyseinen henkilö ei tunne tarpeeks. Mitä se nyt sitten ikinä tarkottaa.
Ei hän niin vähän tunne et pitää vaan ystävänä, mut kokee et puolenvuoden yhdessäolon jälkeen pitäis alkaa tuntea jo enemmän. Mun mielestä noissa asioissa on niin sata ristiriitaa..
Ja nyt sitten tämä. No ollaan tauolla kun ei hän haluaisi heittää menemään kaikkea sitä mitä kuitenkin meidän välillä on.. Niin jälleen kerran wtf?
Miten tollasesta nyt muka pitää ja edes voi ottaa selvää? Vituttaa suorastaan, että mistä helvetistä mä kerään ne ihmiset joiden kanssa asia ajautuu aina tähän. Hyväuskosena ihmisenä mua on niin helppo kusettaa ku olen niin sinisilmänen etten voi ymmärtää miksi kukaan tekisi tollasta paskaa toiselle huvikseen. Varsinkin jos näkee että toinen itkee silmät päästään kun välittää toisesta eikä ymmärrä mikä mättää.
Riitely tai joku muu konkreettinen syy olis ollu niin paljon helpompi käsitella ja ymmärtää. Miksi sitä ei voi sanoa suoraan?
Dana,