Replying to SINKKULUUKKU:
Miltzu, 15.12.2009 20:31:
No joo mä en oo pk-seudulta eli en voi tietää miten paskaa väkeä Vantaalla asuu mut silti...
No kyl ne vantaan vatipäät aika paskaa sakkia on...
19,912 posts, 996 pages, 8,074,017 views
No joo mä en oo pk-seudulta eli en voi tietää miten paskaa väkeä Vantaalla asuu mut silti...
---
aada, 15.12.2009 20:04:
---
Voiko ton tulkita niin että sä hylkäisit "unelmiesi miehen" jos se sattuis asumaan Vantaalla? Come on! No joo mä en oo pk-seudulta eli en voi tietää miten paskaa väkeä Vantaalla asuu mut silti...
aada, 15.12.2009 20:44:
Tässä listaa tärkeimmistä ominaisuuksista:
1. Lojaalius eli että on kaikessa lojaali minua kohtaan, kunnioittaa ja arvostaa minua
2. Itsenäisyys ja itsevarmuus eli että tietää kuka on, on sisältä eheä, tulee toimeen omillaan ja on varma itsestään (ei tarvitse muita kohottaakseen itseään)
3. Tavoitteellisuus eli tietää mitä haluaa elämältään
4. Miellyttävä ulkonäkö ja olemus, tähän liittyy kaikki ulkonäöstä, tyylistä, käytöstavoista ja eleistä lähtien
5. Samanlainen arvomaailma kuin itselläni
Freja, 15.12.2009 21:19:
Yksin sitä tulee aina vaan väistämättä mietittyä, että mikä itessä on vikana että on yksin eikä onni osu omalle kohdalleen
Punkkuko laitto mut taas angstaan, nngh en tiiä.
aada, 15.12.2009 19:31:
Omalla kohdallani monogamian seksikkys ei liity sen romantisoimiseen. Mielestäni monogamia valintana kertoo, että ihminen omaa sellaisia piirteitä, arvoja tms. joita arvostan (esim. päätöksentekokyky, sitoutuminen, tavoitteellisuus jne.) Lisäksi monogamian seksikkyys liittyy omalta osaltani siihen, että koen sen kautta itseni halutuksi ja ainutlaatuiseksi parisuhteessa. En niinkään näe muita naisia itsessään avoimen suhteen ongelmana, vaan pikemminkin sen, että he veisivät mieheni aikaa ja energiaa ja se olisi pois minulta.
Toisen vuoksi ei voi uhrata omaa minuuttan ja itselleen tärkeitä asioita. Näissä on kuitenkin tasoeroja - kaikki asiat eivät ole yhtä tärkeitä ja niistä vähemmän merkityksellisistä jutuista voi mielestäni luopua ja tehdä kompromisseja toisen vuoksi.
En kyllä ole samaa mieltä tuosta, että yksin elävät ihmiset alkaisivat jotenkin hakemaan elämäänsä iloa ja merkitystä yhteiskuntaa hyödyttävällä tavalla. Ainakin omalla kohdallani kausina, jolloin koen itseni rakastetuksi, tulen jotenkin itsekin paljon energisemmäksi, positiivisemmaksi ja välittävämmäksi, jolloin olen myös kiinnostuneempi minua ympäröivien ihmisten asioista. Silloin kun elän vain itselleni, olen myös vieraita ihmisiä kohtaan itsekkäämpi ja kylmempi.
En ymmärrä miksi kenenkään pitäisi viedä sinua eteenpäin, miksi et voi viedä itse itseäsi?
Yksin sitä tulee aina vaan väistämättä mietittyä, että mikä itessä on vikana että on yksin eikä onni osu omalle kohdalleen
aada, 15.12.2009 21:25:
---
Reivaaja, 15.12.2009 20:49:
---
aada, 15.12.2009 20:44:
Tässä listaa tärkeimmistä ominaisuuksista:
1. Lojaalius eli että on kaikessa lojaali minua kohtaan, kunnioittaa ja arvostaa minua
2. Itsenäisyys ja itsevarmuus eli että tietää kuka on, on sisältä eheä, tulee toimeen omillaan ja on varma itsestään (ei tarvitse muita kohottaakseen itseään)
3. Tavoitteellisuus eli tietää mitä haluaa elämältään
4. Miellyttävä ulkonäkö ja olemus, tähän liittyy kaikki ulkonäöstä, tyylistä, käytöstavoista ja eleistä lähtien
5. Samanlainen arvomaailma kuin itselläni
---
Mitkä viisi kriteeriä saisi sinut olemaan olematta kiinnostunut, vaikka viisi tärkeintä kriteeriä täyttyisivätkin?
---
Tuo edellinen lista sulkee aika paljon pois, mutta esimerkiksi seuraavat (pahoitteluni - en osannut karsia viiteen)
1. Erilainen huumorintaju, tykkään nokkelista jutuista, joilla testataan toisen kykyä olla vastuksena, sen sijaan en pidä esimerkiksi huumorista, jossa toinen asetetaan noloon tilanteeseen ja jossa hän jää tavallaan aseettomaksi
2. Liiallinen feminiinisyys
3. Tunne-elämän heittelehtivyys, haluan elää tasaisessa ja harmonisessa ympäristössä
4. Liiallinen mustasukkaisuus, en halua todistella toiselle jatkuvasti olevani uskollinen
5. Lässytys, liika söpöily ja erilaiset seksuaaliset mieltymykset ja niistä tiukasti kiinni pitäminen
6. Huono päätöksentekokyky, haluan sopia joistakin asioista etukäteen ja joskus taas tehdä nopeita päätöksiä, mutta edes takaisin jahkailua en jaksa
aada, 15.12.2009 20:04:
1. Hyvätuloinen
2. Miellyttävän näköinen
3. Asuu pääkaupunkiseudulla (ei Vantaalla tai muilla huonomaineisilla alueilla)
4. Mielellään yli 30-vuotias
Voi laittaa viestiä ja kertoa toiveista.
sativa, 15.12.2009 23:05:
Nykyään olis mukavaa tuntea olonsa kotoisaksi jossakin porukassa ilman että on vetänyt sixpäkin pohjille. Puhumattakaan siitä, että löytäis semmosen miehen. Uskon kyllä, että semmonen löytyy ennemin tai myöhemmin meille kaikille.
siveys, 15.12.2009 23:14:
---
sativa, 15.12.2009 23:05:
Nykyään olis mukavaa tuntea olonsa kotoisaksi jossakin porukassa ilman että on vetänyt sixpäkin pohjille. Puhumattakaan siitä, että löytäis semmosen miehen. Uskon kyllä, että semmonen löytyy ennemin tai myöhemmin meille kaikille.
---
Anteeksi nyt, mutta kuinka silmät kiinni maailmassa pitää oikeasti elää, että voi vilpittömästi sanoa näin?
Optimismissa ei ole mitään vikaa ja sä vaikutat kyllä sellaiselta tyypiltä, että etköhän sä vielä jonkun löydä vierellesi, mutta.. kaikille?
.. jopa mark hamiltonille? ;)
ezzy, 15.12.2009 19:45:
---
aada, 15.12.2009 19:35:
Mikä idea muuten, että sinkut keskustelee keskenään ja antaa toisilleen neuvoja, eikös se ole vähän kuin sokea neuvoisi sokeaa?
Ehkä pitäisi perustaa sinkuille joku Tohtori vastaa kysymyspalsta tms, jossa tohtorina toimivat seurustelevat kanssasisaremme?
---
Sinkutkin ovat joskus seurustelleet, toiset ainakin. :P Paistaa se aurinko risukasaankin.
sativa, 15.12.2009 23:20:
---
Jos ei sielunkumppania löydy, niin vanhempana voi rima madaltua.
ezzy, 16.12.2009 00:21:
---
sativa, 15.12.2009 23:20:
---
Jos ei sielunkumppania löydy, niin vanhempana voi rima madaltua.
---
Rimaa madaltamalla tapaa ainakin uusia ihmisiä, se ei ole koskaan huono asia imho :)
ezzy, 16.12.2009 00:21:
Rimaa madaltamalla tapaa ainakin uusia ihmisiä, se ei ole koskaan huono asia imho :)
siveys, 15.12.2009 21:42:
---
---
Kävelit mua vastaan tänään asematunnelissa!
Menit vain niin nopeasati ohi, että en ehtinyt antamaan halia, jota olisit selkeästi tarvinnut :/
Ehkä vikana siis on se, että kävelet niin nopeasti? ;)
aada, 16.12.2009 17:48:
En myöskään arvosta mitenkään itsessään erilaisiin ihmisiin taikka erilaisiin elämiin ja maailmoihin tutustumista.