SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,682,564 views

Lyylikki

Posts: 2,975

#18281 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Replying to SINKKULUUKKU:

Freja, 1.12.2009 10:45:
Vinkki: Älkää ikinä lähtekö työpaikkasäätöihin mukaan.



Missä ihmeessä sitä sitten tapaisi mukavia miehiä, jos ei työpaikalla? *iloinen*

Joo, onhan noissa työpaikkaromansseissa omat hankalat puolensa, mutta toisaalta sitten omat hyvätkin puolensa. Työpaikalla sählätessä (no muutenkin joo, mutta varsinkin työpaikalla), pitää molemmilla olla selvillä missä mennään ja mitä haetaa takaa.

Jos toinen etsii pikku leikittelyä esim. väsähtäneeseen avo/avioliittoonsa ja toinen etsii elämänkumppania, niin äkkiä saattaa peli mennä inhottavaksi. Jos taas molemmille on selvää mitä toinen haluaa, ja halut on mielellään ainakin suhteellisen saman suuntaiset, niin mikäpä siinä. Yhteiset salaisuudet ja kahviautomaatilla hätäisesti suikatut suutelot piristävät kummasti päivää.
Freja

Posts: 8,774

#18282 • • Freja Sihteeri

Replying to SINKKULUUKKU:

Lyylikki, 1.12.2009 13:38:
Missä ihmeessä sitä sitten tapaisi mukavia miehiä, jos ei työpaikalla? *iloinen*

Joo, onhan noissa työpaikkaromansseissa omat hankalat puolensa, mutta toisaalta sitten omat hyvätkin puolensa. Työpaikalla sählätessä (no muutenkin joo, mutta varsinkin työpaikalla), pitää molemmilla olla selvillä missä mennään ja mitä haetaa takaa.

Jos toinen etsii pikku leikittelyä esim. väsähtäneeseen avo/avioliittoonsa ja toinen etsii elämänkumppania, niin äkkiä saattaa peli mennä inhottavaksi. Jos taas molemmille on selvää mitä toinen haluaa, ja halut on mielellään ainakin suhteellisen saman suuntaiset, niin mikäpä siinä. Yhteiset salaisuudet ja kahviautomaatilla hätäisesti suikatut suutelot piristävät kummasti päivää.



Se on kyl paha, jos ei muuten oikee liiku missään ja kavereitakaan ei oo kenen kautta tapais miehiä - jotenkin väkisinkin ajautuu työpaikkaromansseihin esim joidenkin yhteisten illanviettojen seurauksena.

Itteäni ärsyttää varsinkin tänää just se, et kun kuulenkin toisen äänen. Sekin on ihan liikaa jos nään toisen naaman. Yököttää, jos huomaan että toisella on samat sukat toista päivää jalassa. Työpisteen näkeminen muistuttaa siitä, millaisessa kunnossa toisen kämppä oli, ja rupee yksinkertasesti vaan vituttaan.

Noista parisuhdekoukeroista en osaa sanoa ku pysyn niistä kaukana.

Joskus sitä kai vaan hellyydenkaipuissaan tekee outoja juttuja, kun toinen on läheinen ystävä ja tulee toimeen, niin jotenkin ajattelee että "oisko tässä jotain enemmänkin". Voi hurraa sitä oloa kun sen huomaa, että ei, ei ollut enempää :D
Mut itepähän saa kärsiä jälkimainingeista, ois kyl vaan viel tarkempaan sillon joskus pitänyt miettiä kun siihen säätämiseen lähti. No, jos vaikka pian ottais loparit :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

ezzy

Posts: 8,060

#18283 • • ezzy Droid-pappa
Pikaisesti laskettuna duunista: 2 avioparia, 2 avoparia. Kovin vähän naisia meillä muutenki :(
Kukaan noista ei tosin o tavannu tässä duunissa, edellisessä taisivat tavata.
Freja

Posts: 8,774

#18284 • • Freja Sihteeri

Replying to SINKKULUUKKU:

ezzy, 1.12.2009 15:29:
Pikaisesti laskettuna duunista: 2 avioparia, 2 avoparia. Kovin vähän naisia meillä muutenki :(
Kukaan noista ei tosin o tavannu tässä duunissa, edellisessä taisivat tavata.



No eihän siin mitään jos homma toimii, itteä kyl kyrpis nähä toisen naamaa / kuulla toisen ääni 24/7.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

ezzy

Posts: 8,060

#18285 • • ezzy Droid-pappa

Replying to SINKKULUUKKU:

Freja, 1.12.2009 15:42:
---
ezzy, 1.12.2009 15:29:
Pikaisesti laskettuna duunista: 2 avioparia, 2 avoparia. Kovin vähän naisia meillä muutenki :(
Kukaan noista ei tosin o tavannu tässä duunissa, edellisessä taisivat tavata.

---


No eihän siin mitään jos homma toimii, itteä kyl kyrpis nähä toisen naamaa / kuulla toisen ääni 24/7.



suurin osa tekee duunia eri osastoilla. mut matkat menee yhdessä :)
Freja

Posts: 8,774

#18286 • • Edited Freja Sihteeri

Replying to SINKKULUUKKU:

ezzy, 1.12.2009 15:49:
suurin osa tekee duunia eri osastoilla. mut matkat menee yhdessä :)



Mul onki kokemusta siitä et toinen on muutaman metrin päässä :D Ja sitä en suosittele kenellekään :D

Edit siis joo, ois voinu ehkä jo alkupostaukseen laittaa et eihä siin mitään et jos toiset o eri osastoil jne, mut just toi koko ajan toisen kuuleminen ja näkeminen.. Puuhh! :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

ezzy

Posts: 8,060

#18287 • • ezzy Droid-pappa

Replying to SINKKULUUKKU:

Freja, 1.12.2009 15:50:
---
ezzy, 1.12.2009 15:49:
suurin osa tekee duunia eri osastoilla. mut matkat menee yhdessä :)

---


Mul onki kokemusta siitä et toinen on muutaman metrin päässä :D Ja sitä en suosittele kenellekään :D

Edit siis joo, ois voinu ehkä jo alkupostaukseen laittaa et eihä siin mitään et jos toiset o eri osastoil jne, mut just toi koko ajan toisen kuuleminen ja näkeminen.. Puuhh! :D



Tjoo ei kyl hotsittais moinen paitsi jos asuis erillään ehkä. 24/7 yhdessäolo ei vaan oikeen nappais :) Ainakaan kovin kauaa yleensä.

Yhteisessä duunissa on kyl silti potentiaalia kaikelle kivalle *pepsodent*
Takyon

Posts: 2,945

#18288 • • Takyon Möwkö
On se nyt prkl kun tietää mitä haluis mut sit ei kuitenkaan tiedä mitä haluaa. Ja vaikka tietäiskin niin ei kykene >:/

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

BB_turone

Posts: 1,174

#18289 • • BB_turone live and let live

Replying to SINKKULUUKKU:

Takyon, 1.12.2009 18:20:
On se nyt prkl kun tietää mitä haluis mut sit ei kuitenkaan tiedä mitä haluaa. Ja vaikka tietäiskin niin ei kykene >:/



Ja kun ei kykene niin ei myöskään saa!

--
Some things in life just can`t be explained!

mrvain

Posts: 143

#18290 • • mrvain What can you do?
Täällä sitä ollaan, kun ei mittään säätöäkään enää ole. Kesti vain itselläkin ymmärtää tilanne... *toktok*
pululu

Posts: 1,102

#18291 • • pululu .jemmutti.

Replying to SINKKULUUKKU:

Takyon, 1.12.2009 18:20:
On se nyt prkl kun tietää mitä haluis mut sit ei kuitenkaan tiedä mitä haluaa. Ja vaikka tietäiskin niin ei kykene >:/



Mut eikö se tieto, ettei kykene, tarkota sitä ettei ole valmis suhteeseen?

..tai kai se riippuu siitä, mikä sen kykenemättömyyden syy on.

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.

Takyon

Posts: 2,945

#18292 • • Takyon Möwkö

Replying to SINKKULUUKKU:

pululu, 10.12.2009 12:57:
---
Takyon, 1.12.2009 18:20:
On se nyt prkl kun tietää mitä haluis mut sit ei kuitenkaan tiedä mitä haluaa. Ja vaikka tietäiskin niin ei kykene >:/

---


Mut eikö se tieto, ettei kykene, tarkota sitä ettei ole valmis suhteeseen?

..tai kai se riippuu siitä, mikä sen kykenemättömyyden syy on.



Mun tapauksessa tuo tarkoittaa sitä että mä vaan olen täysin kykenemätön tekemään asioille mitään. Vaikka mun eteen tulis nainen joka mahdollisesti jaksais katsella mua pidempäänkin ja muutenkin täydellinen otus niin homma kaatuis siihen et mä en sais mitään aikaseksi asian eteen. Ja siis mä oikein jaksa uskoa että mun kohdalle edes osuis sellasta naista jonka kanssa homma toimis. Suoraan sanottuna mä en suurimman osan ajasta ymmärrä miks mun kaveritkaan jaksaa mua kattella ja kutsua erinäisiin tilaisuuksiin yms. Kaipa joku sit on minusta löytäny muutakin mielenkiintoista kuin maailman parhaat halit.

Aeh, sekavaa..

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

pululu

Posts: 1,102

#18293 • • pululu .jemmutti.

Replying to SINKKULUUKKU:


Takyon, 1.12.2009 18:20:
...
Kaipa joku sit on minusta löytäny muutakin mielenkiintoista kuin maailman parhaat halit.



No hei, kyllä mulle riittäis _pelkästään_ maailman parhaimmat halitkin!

Huh, mahtaa olla aikamoisia haleja *nauru*

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#18294 • • Aurinkoneiti

Replying to SINKKULUUKKU:

Takyon, 10.12.2009 18:40:
---
pululu, 10.12.2009 12:57:
---
Takyon, 1.12.2009 18:20:
On se nyt prkl kun tietää mitä haluis mut sit ei kuitenkaan tiedä mitä haluaa. Ja vaikka tietäiskin niin ei kykene >:/

---


Mut eikö se tieto, ettei kykene, tarkota sitä ettei ole valmis suhteeseen?

..tai kai se riippuu siitä, mikä sen kykenemättömyyden syy on.

---


Mun tapauksessa tuo tarkoittaa sitä että mä vaan olen täysin kykenemätön tekemään asioille mitään. Vaikka mun eteen tulis nainen joka mahdollisesti jaksais katsella mua pidempäänkin ja muutenkin täydellinen otus niin homma kaatuis siihen et mä en sais mitään aikaseksi asian eteen. Ja siis mä oikein jaksa uskoa että mun kohdalle edes osuis sellasta naista jonka kanssa homma toimis. Suoraan sanottuna mä en suurimman osan ajasta ymmärrä miks mun kaveritkaan jaksaa mua kattella ja kutsua erinäisiin tilaisuuksiin yms. Kaipa joku sit on minusta löytäny muutakin mielenkiintoista kuin maailman parhaat halit.

Aeh, sekavaa..

Olen nähnyt sinut bileissä. Mun mielestä sie oot mielenkiintoinen. Ja sinussa on pinnan alla jotakin mukavan positiivista. Sellaisen vaikutelman olen saanut.

Avatar
#18295 • • Reivaaja Guest

Replying to SINKKULUUKKU:

Aurinkoneiti, 10.12.2009 19:29:
Olen nähnyt sinut bileissä. Mun mielestä sie oot mielenkiintoinen. Ja sinussa on pinnan alla jotakin mukavan positiivista. Sellaisen vaikutelman olen saanut.



Jumatsuikka oli niin kivasti sanottu, että taitaa pojan naamakin punertua, mut toi quote hieman.. kusee.
evvk

Posts: 1,918

#18296 • • evvk
meijän koulun junti luokalla pojat pohti päivät pitkät että miksi hyvän näköset nörtit seurustelee finni naamaisten silmälasipäisten nörttien kanssa kun ne sanoo puhelimessa "kulta täällä olis kotiviina ja satoprian kotona"... säälistä eikä seurustela meijän kanssa koska ollaan pahoja koviksia.. hienoo elämää tollanen satoprian elämä.. toi muija ei tiiä ees mitä mä sille tekisin ... panisin kuin pronofilmeissä.
kinderi

Posts: 1,783

#18297 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Replying to SINKKULUUKKU:

mark hamilton, 10.12.2009 22:52:
meijän koulun junti luokalla pojat pohti päivät pitkät että miksi hyvän näköset nörtit seurustelee finni naamaisten silmälasipäisten nörttien kanssa kun ne sanoo puhelimessa "kulta täällä olis kotiviina ja satoprian kotona"... säälistä eikä seurustela meijän kanssa koska ollaan pahoja koviksia.. hienoo elämää tollanen satoprian elämä.. toi muija ei tiiä ees mitä mä sille tekisin ... panisin kuin pronofilmeissä.



Oliks tää nyt ihan tositarina vai joku huono sarkasmiyritys?

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Amma

Posts: 2,383

#18298 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

Replying to SINKKULUUKKU:

Takyon, 10.12.2009 18:40:
Suoraan sanottuna mä en suurimman osan ajasta ymmärrä miks mun kaveritkaan jaksaa mua kattella ja kutsua erinäisiin tilaisuuksiin yms. Kaipa joku sit on minusta löytäny muutakin mielenkiintoista kuin maailman parhaat halit.


*pökr* Mitä sinä hyvä mies oikein selität? *whaat*
Oon vähän jäässä näiden adjektiivien kanssa, mut yritetään edes muutama: fiksu, mukava, hauska, hyväkäytöksinen, huumorintajuinen, luotettava, ystävällinen, aito, huomaavainen... Mitä niitä nyt on... Lisäbonuksena hyvät halit. *hali*

--
*etsiskel*

Avatar
#18299 • • Muussika Guest

Replying to SINKKULUUKKU:

Amma, 10.12.2009 23:56:
---
Takyon, 10.12.2009 18:40:
Suoraan sanottuna mä en suurimman osan ajasta ymmärrä miks mun kaveritkaan jaksaa mua kattella ja kutsua erinäisiin tilaisuuksiin yms. Kaipa joku sit on minusta löytäny muutakin mielenkiintoista kuin maailman parhaat halit.

---

*pökr* Mitä sinä hyvä mies oikein selität? *whaat*
Oon vähän jäässä näiden adjektiivien kanssa, mut yritetään edes muutama: fiksu, mukava, hauska, hyväkäytöksinen, huumorintajuinen, luotettava, ystävällinen, aito, huomaavainen... Mitä niitä nyt on... Lisäbonuksena hyvät halit. *hali*



Niinpä! *whaat*

*Ammaa komppail* *joo*
ezzy

Posts: 8,060

#18300 • • ezzy Droid-pappa

Replying to SINKKULUUKKU:

kinderi, 10.12.2009 23:09:
---
mark hamilton, 10.12.2009 22:52:
meijän koulun junti luokalla pojat pohti päivät pitkät että miksi hyvän näköset nörtit seurustelee finni naamaisten silmälasipäisten nörttien kanssa kun ne sanoo puhelimessa "kulta täällä olis kotiviina ja satoprian kotona"... säälistä eikä seurustela meijän kanssa koska ollaan pahoja koviksia.. hienoo elämää tollanen satoprian elämä.. toi muija ei tiiä ees mitä mä sille tekisin ... panisin kuin pronofilmeissä.

---


Oliks tää nyt ihan tositarina vai joku huono sarkasmiyritys?



Tajunnanvirtaa, dear Kinderi.