puntti & sali

1,909 posts, 96 pages, 1,041,909 views

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#1321 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Epicuros, 18.10.2008 20:04:
Noin 10 vuotta takaperin kelasin, ettei kovin kauan mene, et äijät kohottaa itseluottamusta tälläkin tavoin:

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200810188446128_ul.shtml

kätevä strength-buff... (not!)



Jotenkin tostahan menee koko idea *ding* jäntevä ja lihaksikas kroppa kertoo luonteen lujuudesta, vaivannäöstä ja periksiantamattomuudesta. Tollasen meiningin kanssa menee koko idea. Puistattaa...

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

remotion

Posts: 5,283

#1322 • • remotion nostatus guru
hermot meinaa mennä kun itsekuri syömisen kanssa on tasan 0. tai välillä hyvä ja sitten taas seuraavaksi ihan olematon. pitäs vähän karppailun tapasta harrastaa mutta eihän tästä tuu mitään huoh... lisäks unirytmi niin sekasin että ei voi sen takia syödä järkevästi.
kaynessi

Posts: 154

#1323 • • kaynessi

Epicuros, 18.10.2008 20:04:
Noin 10 vuotta takaperin kelasin, ettei kovin kauan mene, et äijät kohottaa itseluottamusta tälläkin tavoin:

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200810188446128_ul.shtml

kätevä strength-buff... (not!)



Tääkin on vanha, uudelleen herätetty uutinen. Noita rinta- ja vatsalihas implantteja on laitettu jo vuosikausia. Yhteen väliin noihin kohtiin laitettiin pähkinäöljyä et ne näyttäs isommalta.. Siis sinen lihakseen :D
epicuros

Posts: 7,734

#1324 • • epicuros
Nykyään vaan keskimäärin max 2 kertaa jaksaa käydä salilla, joista toinenkin kerta menee yleensä sellasella kinetic -salin puolella liikeratoja jyystäessä tai parhaimmillaan vaan sellasessa huoneessa, missä on venyttely-laitteita ja shiatsu-hierontatuoli x)

--
Valid criticism does you a favor.

Avatar
#1325 • • Muussika Guest

remotion, 21.10.2008 21:53:
hermot meinaa mennä kun itsekuri syömisen kanssa on tasan 0. tai välillä hyvä ja sitten taas seuraavaksi ihan olematon. pitäs vähän karppailun tapasta harrastaa mutta eihän tästä tuu mitään huoh... lisäks unirytmi niin sekasin että ei voi sen takia syödä järkevästi.



Itellä oli ennen säännöllinen vuorokausrytmi, kun olin päivätöissä. Nykyään kolmivuorotyö estää sen, mihin totuin kroppani kanssa, eli aikaisemmin klo. 16 mennessä tuli syötyä about kaikki päivän ravinto, sen jälkeen vain jotain kevyttä (kasviksia, hedelmiä, maustamatonta jogurttia tms.). Nykyään tulee syötyä ihan milloin tahansa, välillä klo. 23 kunnon sapuskat, välillä klo. 05. Usein pääsee nukkumaan klo. 10 aikaan aamulla ja sit tulee nukuttua välillä klo. 17 asti. Aika päälalellaan siis mun rytmit ja ravinnonsaanti ns. oikeaan aikaan. Ymmärrän hyvin, kuinka haastavaa on koittaa pitää omaa terveyttään ja painoaan kurissa, kun rytmit vaihtelee useasti viikon sisällä.

Itellä jeesii yksinkertaisesti se, että kun syön kunnon sapuskaa, se on oikeasti kunnon sapuskaa. Oikeanlaiset raaka-aineet ja paljon kasviksia, sillä tää homma pysyy kutakuinkin kasassa. Oon tosin huomannut, että nykyään tulee syötyä enemmän moskaa kuin ennen, eli esim. jätskiä ja sipsiä (ei tosin suuria määriä kerralla, mutta kuitenkin). Ennen mulla oli selkeesti aina viikonloppusin herkuttelupäivä, nykyään oon usein viikonloput duunissa ja sit tulee herkuteltua silloin kun nyt vapaata sattuu olemaan, ja sitten en välttämättä edes muista milloin olen viimeksi herkutellut. :P Osse vaikeeta.

Noh, paino on kuitenkin pysynyt kurissa, kun mun elimistö on tosi herkkä kertomaan mitä se tarvitsee ja haluaa ja mitä ei. Aina kun vain sopiva rako sattuu, käyn urheilemassa, se on meikäläiselle niin henkireikä ku olla ja voi. Usein se menee automaattisesti niin, että kun liikkumisesta saa sen hyvän olon, sitä ei tarvitse hakea ruoasta. Aina ei hommat tosin ole näin yksinkertaisia, ja silloin suosittelenkin ensin ruokapäiväkirjan pitämistä _rehellisesti_, ja tämän jälkeen siitä voi lähteä karsimaan pois turhia ja tietoisesti päättää, montako kertaa viikossa antaa itselleen luvan syödä ns. turhaa moskaa.

Niin, ja itselle ei pelkkä puntti ja sali tuota minkäänmoista nautintoa, en oo sali-ihmisiä. Tarvitsen ja haluan kokonaisvaltaisempaa liikuntaa, jossa on jokin muukin ''pointti'' kuin pelkkä hikoileminen. Siksipä olenkin hurahtanut seinäkiipeilyyn, jolla muuten saa melkoista kehitystä aikaseksi lihaksissa, vaikkei harrastaisikaan kuin kerran-pari viikossa, ihan vinkiksi vaan. Tehostan tosin liikunnan kokonaisvaltaisuutta kunnon venyttelyillä, juoksulla ja salilla, mutta kiipeily on teh juttu. Kannattaa siis miettiä, saisiko jostain muusta liikunnan muodosta enemmän iloa, kuin pelkästä punttiksesta. Eri liikunnan muotojahan on vaikka kuinka. :)
turquoise

Posts: 732

#1326 • • turquoise e-ra2co
Mulla oli kans nuorempana aivan järjetön itsekuri, toisaalta ehkä kovempi motivaatiokin laihduttaa. Olin lievästi ylipainoinen, ja laskemalla jokaisen kalorin ja urheilemalla lähes päivittäin lähti muutamassa kuukaudessa 12 kiloa. Sinänsä jännä juttu, että lähti sillä mä en niin nuorena edes tajunnut tarkkailla mistä ne mun ~1200 kaloria koostu. Eikä näköjään lyönyt säästöliekillekään, vaikka muun muassa paastosin Ramadanin ajan 4 viikkoa ja kävin silti jumpissa jne. fiksua (meinas välillä kyl taju lähteä). *justjoo*

Nykyään onkin jo sitten vaikeampi pudottaa painoa/tiivistyä, kun vähintään yks päivä viikosta menee juomiseen ja toinen mokoma sängyssä makoiluun (ja ruuanhimoihin *uuh*). Pitäis siis kertakaikkiaan vähentää juhlimista.

Nyt oon ruvennut käymään kuitenkin salilla muutaman vuoden tauon jälkeen ja olo on treenin jälkeen aina pirun hyvä. Olin kyllä ilmeisestikin alkuhurmioissani mennyt jonkinmoiseen ylikuntoon - olin työtön ja ei ollut muuta kuin aikaa urheilla ja näin ollen ei myös ehtinyt syödä kunnolla, joten pukkas taas hirmuisen flunssan päälle. Onneks huomenna uskaltaa jo vähän rehkiä, kun perjantain polkkasessioistakin selvittiin ilman sydänkohtausta. Vois jopa huijata kehoa ja käydä solariumissa, niin ei niin angstituttaisi ja paranis varmaan ihokin. *hymy*

Hyvää treeni-intoa kaikille ja tsemppiä taistelussa talvimasennusta vastaan *hmph* Ens kesästä sit paras kesä niinq eva!1

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

Jaques

Posts: 1,390

#1327 • • Jaques HUGC / So Nice!
Jaahas jospa postais tännekin oman projektin kulkua.

Tuli tossa elokuun alussa sit aloitettuu lenkkeily uudestaan ja samal tehtyä sopimus parin vanhan koulukaverin kanssa että juostaan Tukholman maratoni 30.5. Rupesin vaan juoksemaan aktiivisesti ja muutaman viikon jälkeen siihen jäi sitten lopulta täysin koukkuun. Normaalit matkat alussa olivat 7km ja 10km mutta ajan ja kunnon nousun kuluessa matkat ovat kasvaneet. Nytten perusvalikoimaan kuuluu 7km, 10km ja 15km. Kohta lisään vielä 20km ja jossain vaiheessa 30km pitkäksi testimatkaksi.

Kun aloitin elopainoa oli se mukavat 116.9kg ja olo sen mukainen. *nauru* Samal kun liikunta lisääntyi muutin ruokatottumuksia myös sen verran että perunaa sekä vaaleeta leipää ei tuu syötyy melkein yhtään ja aika pitkälti kaikki makeiset, sipsit ja roskaruuat ovat poistuneet valiosta. Monipuolisesti ja suht usein tulee syötyy. Painottaen ehkä enemmän protskuu päivisin ja hiilarii 3t ennen juoksuja. Aina välillä tulee herkuteltuu ja ei ole oikeestaan tarvinu tinkiä mistään. Aika helpolla on päässy. Muistaa vaan et sen jonka syö pitäisi myös kuluttaa ja rapiat päälle jotta paino putois.

Nyt kun on juossu aktiivisesti noin 3kk niin painoo on lähteny 12kg ja kunto noussut niin hyvin että viime viikon saldo oli 10km aikaan 50.21, 15km aikaan 1.16.15 ja yhteensä 55km viikon aikana.

Seuraavaksi pitäisi lisätä saliharjoitteluu sekä intervallijuoksua treeniohjelmaan jotta voimaa tulisi lisää ja juoksukestävyys parantuisi.

Tästä on hyvä jatkaa ja kai se maratonikin tulee vedettyy ihan hyvin kun aikaa on viel noin 7kk.

--
Not everybody understands house music. It's a spiritual thing , a body thing!

Avatar
#1328 • • Muussika Guest

sativa, 2.11.2008 20:46:

Nykyään onkin jo sitten vaikeampi pudottaa painoa/tiivistyä, kun vähintään yks päivä viikosta menee juomiseen ja toinen mokoma sängyssä makoiluun (ja ruuanhimoihin *uuh*). Pitäis siis kertakaikkiaan vähentää juhlimista.



Siinäpä on kyllä yksi helpoin tapa ottaa askel kohti parempaa kuntoa ja olotilaa, juhlimisen vähentäminen. :) Oon varmaan jauhanu tästä jo liiaksikin tällä foorumilla, mutta ite ei tosiaan tuu juotua kuin aniharvoin, ja silloinkin abouttiarallaa se pari sidua / tuoppia. Eipä sitä enempää tarvi, aivan turhaa terveyden ja rahan hukkaamista vetästä taju kankaalle. Jääpähän enemmän aikaa ja voimia ulkoiluun ja liikuntaankin, ja pöhötys kyllä häviää kummasti kun jättää viinakset (ja sitä usein seuraavat rasva-suola-sydäri-safkat) vähemmälle. Ite ei jaksa heilua tuopponen kädessä joka viikonloppu, tosin oon usein viikonloput töissäkin. Onhan sitä tullut heiluttua joskus runsaammin, mutta ei vaan napostele enää. Kyllä on vaan joutunut toteamaan, että paljon paremman olotilan saa kunnon treenistä tai tanssimisesta vesipullo kourassa. :) Mun duuni myös velvoittaa mua pitämään itsestäni huolta, henkisesti ja fyysisesti, ja tässä toimii parhaiten sopiva annos kunnon ravintoa, treeniä & harrastamista ja sit sitä löysäilyä herkkuineen.

Mielestäni ei piä piiskata itseään liikaa, kultanen keskitie se rules. Jos nyt joskus juon enemmänkin kuin sen pari tuoppia, en siitä itseäni ristiinnaulitse. :P Paastoja sun muita en kannata lainkaan laihdutuskeinona, imho ei ole mitään järkeä laittaa kroppaa hetkeksi koville ja säästöliekille, siitä ei ole pidempiaikaista hyötyä. Elämäntapamuutoksista on. Muutoinkin siinä vaiheessa mennään imho metsään, jos aletaan tarkkailemaan jokikistä kaloria ja suupalaa. Kohtuus kaikessa. :) Itse olen mennyt tässä metsään joskus 17-vuotiaana, onneksi ei mennyt ihan urheiluanoreksiaan asti.

Kai tähän vois sanoa, että kukin elää niin kuin hyvältä tuntuu. Yleensä jos olo on oikeasti hyvä, niin ruokavaliokin on suht kunnossa, ja peruskunto ookoo.
anis

Posts: 2,451

#1329 • • anis
Olin aamulla Elixian Voimatotalstep-tunnilla. Suosittelen lämpimästi, todella tehokas tunti!

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

psyke

Posts: 89

#1330 • • psyke psyke

Vampyrella, 3.11.2008 18:26:
---
sativa, 2.11.2008 20:46:

Nykyään onkin jo sitten vaikeampi pudottaa painoa/tiivistyä, kun vähintään yks päivä viikosta menee juomiseen ja toinen mokoma sängyssä makoiluun (ja ruuanhimoihin *uuh*). Pitäis siis kertakaikkiaan vähentää juhlimista.


---


Siinäpä on kyllä yksi helpoin tapa ottaa askel kohti parempaa kuntoa ja olotilaa, juhlimisen vähentäminen. :) Oon varmaan jauhanu tästä jo liiaksikin tällä foorumilla, mutta ite ei tosiaan tuu juotua kuin aniharvoin, ja silloinkin abouttiarallaa se pari sidua / tuoppia. Eipä sitä enempää tarvi, aivan turhaa terveyden ja rahan hukkaamista vetästä taju kankaalle. Jääpähän enemmän aikaa ja voimia ulkoiluun ja liikuntaankin, ja pöhötys kyllä häviää kummasti kun jättää viinakset (ja sitä usein seuraavat rasva-suola-sydäri-safkat) vähemmälle. Ite ei jaksa heilua tuopponen kädessä joka viikonloppu, tosin oon usein viikonloput töissäkin. Onhan sitä tullut heiluttua joskus runsaammin, mutta ei vaan napostele enää. Kyllä on vaan joutunut toteamaan, että paljon paremman olotilan saa kunnon treenistä tai tanssimisesta vesipullo kourassa. :) Mun duuni myös velvoittaa mua pitämään itsestäni huolta, henkisesti ja fyysisesti, ja tässä toimii parhaiten sopiva annos kunnon ravintoa, treeniä & harrastamista ja sit sitä löysäilyä herkku

Mielestäni ei piä piiskata itseään liikaa, kultanen keskitie se rules. Jos nyt joskus juon enemmänkin kuin sen pari tuoppia, en siitä itseäni ristiinnaulitse. :P Paastoja sun muita en kannata lainkaan laihdutuskeinona, imho ei ole mitään järkeä laittaa kroppaa hetkeksi koville ja säästöliekille, siitä ei ole pidempiaikaista hyötyä. Elämäntapamuutoksista on. Muutoinkin siinä vaiheessa mennään imho metsään, jos aletaan tarkkailemaan jokikistä kaloria ja suupalaa. Kohtuus kaikessa. :) Itse olen mennyt tässä metsään joskus 17-vuotiaana, onneksi ei mennyt ihan urheiluanoreksiaan asti.

Kai tähän vois sanoa, että kukin elää niin kuin hyvältä tuntuu. Yleensä jos olo on oikeasti hyvä, niin ruokavaliokin on suht kunnossa, ja peruskunto ookoo.



Onnea! Täällä kunnonkohotus kans menossa...Eilen iltana joutu melkein juoksee kun energia virtas..JEAH! *aplodit*
ValaX

Posts: 3,891

#1331 • • ValaX
Olipas kiva seurata vierestä kun joku jääkaappi-pakastin rupes haastaa riitaa salilla, ei sentään mulle... Hetken aikaa rupes jopa pelottaa, että mitähän tästä tulee jos toi käy riehuu oikeen kunnolla... En oo kuullu muuten kellään niin pelottavan matalaa bassoa, kun sillä uhoojalla...
Ozma

Posts: 867

#1332 • • Ozma Eurobeat maniac! IKE IKE! Harder.fi
Arrrrgh, taas pitäis jaksaa alottaa mutta motivaatiot jossain aivan muualla. Johtunee varmaan niistä naurettavista painosta ja vitullisesta ähellyksestä niiden kanssa, että hävettää suorastaan. Noh, jos vaikka sais tehtyä ens vuoden kesään asti tasasesti!
Alimieli

Posts: 207

#1333 • • Alimieli Älä oo tommonen, oo tämmönen.
Kolmen kuukauden treenaamisen perusteella pystyn suosittelemaan bodyweight trainingia. Ei ole tarvetta käydä salilla ja silti kunto ja lihakset kasvavat tehokkaasti.

Itse olen lukenut ja motivoitunut Ronn Enamaitin treenisysteemeistä. Esim. http://www.rosstraining.com/nevergymless.html. Varsinkin info voiman eri lajeista oli itselleni uutta ja merkittävä asia.

5-6 kertaa viikossa 20 - 60 min / kerta niin johan kulkee. Kun tekee treenit himassa, ei mene aikaa salille menemiseen tms. Kotiin hommasin leuanvetotangon, abwheelin ja 60 kg:n vastuksen antavan kuntokumin. Rahallisesti puhutaan alle sadan euron sijoituksesta. Kolme kuukautta, eikä ole koskaan ollut näin hyvässä kunnossa, vaikka onkin ollut elämänsä muuten aktiivinen liikkuja.

Ensi vuoden puolivuotistavoitteena yhden käden punnerrukset :)
Wolverine

Posts: 1,860

#1334 • • Wolverine

VaLa, 5.11.2008 22:33:
Olipas kiva seurata vierestä kun joku jääkaappi-pakastin rupes haastaa riitaa salilla, ei sentään mulle... Hetken aikaa rupes jopa pelottaa, että mitähän tästä tulee jos toi käy riehuu oikeen kunnolla... En oo kuullu muuten kellään niin pelottavan matalaa bassoa, kun sillä uhoojalla...



ROID RAGE!!!!

onneks meidän salilla ei oo tommosia. käyny ite nyt 2v aktiivisesti salilla jota ennen vuosi semmosta pientä lihasten kasvattamista et sais edes jotain kuntoa kohdalleen. nykyään tulee käytyä 3-4 kertaa viikossa, jakanu ohjelman kolmeen eli viimeinen (neljäs) salipäivä onki sit vaan pienillä painoilla palauttavaa treeniä.

alussa tuntui että mitään tuloksia ei tule, painokaan noussut kunnolla. sitten vähensi radikaalisti dokaamista ja muutti ruokavaliota niin johan rupesi tuloksia tulemaan. eli nykyään kun juo kerran 3 viikossa (toki välillä useamminkin mutta about) ja koittaa syödä 2-3h välein joka päivä niin tuloksia tulee. olin 3v sit 191cm 78kg kukkakeppi, nykyään on jo saanut painon nousemaan 94 kiloon ja tuloksiakin näkyy.

vaikka välillä tuntuu siltä ettei jaksa millään niin sitä pitää vaan psyykata itteään jaksamaan, sit kun tuloksia näkyy niin kyllä mielikin paranee ja jaksaa taas paremmin.

tsemppiä kaikille omien tavoitteidensa saavuttamiseen!
Dementation

Posts: 2,892

#1335 • • Dementation wednesday?
Itsellä ei ole ongelmaa painosta, itse asiassa sitä sais olla vähän enemmänkin, mutta välissä ehdin kasvattaa itselleni elintasovatsan, josta nyt oon pyrkinyt ja aika hyvin päässytkin eroon.

Työn puolesta tulee parhaimmillaan yli 20K askelta päivässä, joten energiaa kuluu kivasti, halua onkin nyt vaan vähän parantaa yläkropan lihaksistoa ja ehkäistä myöhemmällä iällä mahdollisesti iskeviä sairauksia.

Olen alkanut käydä kuntosalilla, fysioterapeutin kanssa tuli suunniteltua ohjelma itselle, jolla parannetaan syviä lihaksia, jotta pysyy keho koossa töitä paiskoessa ja sitten löytyy vähän palauttavaa liikuntaa ja vähän yläkropan lihasten parannusta. Hämmentävän hyvä ja pirteä olo on kyllä aina kun tulee pois salilta, ennen töitä jos jaksaa käydä, niin työpäivä menee paljon helpommin.

Mut joo, nyt taas kuntoilemaan, kesäkunto kutsuu *tirsk*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

ValaX

Posts: 3,891

#1336 • • Edited ValaX

Wolverine, 11.12.2008 16:06:
---
VaLa, 5.11.2008 22:33:
Olipas kiva seurata vierestä kun joku jääkaappi-pakastin rupes haastaa riitaa salilla, ei sentään mulle... Hetken aikaa rupes jopa pelottaa, että mitähän tästä tulee jos toi käy riehuu oikeen kunnolla... En oo kuullu muuten kellään niin pelottavan matalaa bassoa, kun sillä uhoojalla...

---


ROID RAGE!!!!

onneks meidän salilla ei oo tommosia. käyny ite nyt 2v aktiivisesti salilla jota ennen vuosi semmosta pientä lihasten kasvattamista et sais edes jotain kuntoa kohdalleen. nykyään tulee käytyä 3-4 kertaa viikossa, jakanu ohjelman kolmeen eli viimeinen (neljäs) salipäivä onki sit vaan pienillä painoilla palauttavaa treeniä.

alussa tuntui että mitään tuloksia ei tule, painokaan noussut kunnolla. sitten vähensi radikaalisti dokaamista ja muutti ruokavaliota niin johan rupesi tuloksia tulemaan. eli nykyään kun juo kerran 3 viikossa (toki välillä useamminkin mutta about) ja koittaa syödä 2-3h välein joka päivä niin tuloksia tulee. olin 3v sit 191cm 78kg kukkakeppi, nykyään on jo saanut painon nousemaan 94 kiloon ja tuloksiakin näkyy.

vaikka välillä tuntuu siltä ettei jaksa millään niin sitä pitää vaan psyykata itteään jaksamaan, sit kun tuloksia näkyy niin kyllä mielikin paranee ja jaksaa taas paremmin.

tsemppiä kaikille omien tavoitteidensa saavuttamiseen!



Mä käyn joka toinen päivä salilla ja mulla on oma henkilökohtanen ohjelma missä kroppa on jaettu kolmeen osaan. Treenit on 1 X kevytviiko, 2 x kovaviikko ja 1 x tehoviikko. Kerran viikkoon on palauttava 12km:n kävevelylenkki sekä pitkät venytykset kaikille lihaksille.

Alotin elokuussa salilla käymisen jolloin painoin 70kg ja nyt 73kg. Pituutta on 190cm eli kukkakeppi oon vielä. Tästä ei voi mennä kun ylöspäin... Jatkuvaa syömistä tää on kyllä plus kaiken maailman proteniinipatukoita sekä palautus ja massan lisäysjuomia... Noi patukat ja juomat tuppaa kyllä valitettavasti pierettää jonkun verra.

Ryyppäämättä olen ollut n puoltoista vuotta. Vuoden alussa alotan uudella ohjelmalla... Saa nähdä mitä kunto-ohjaaja keksii...
Jago

Posts: 4,039

#1338 • • Jago un-trained monkee
Mulla tulee helposti ongelmaksi tylsistyminen. Tykkään siis käydä salilla ja treeni on kivaa, mutta viimeistään 30minuutin kohdalla alkaa miettimään mitä muuta vois tehdä. Musiikki auttaa suunnattomasti, mutta apuja kaipailisin tuon mielenkiinnon ylläpitämiseksi. Teen kyllä treenin sen verran nopealla tahdilla, että kerkeän puolessa tunnissa tekemään aika paljonkin(en pidä pitkiä levähdystaukoja)

Tänään oli tosi vittumaista mennä, kun mp3 soitin oli jumiutunut ja salilla oltiin vaihdettu geneerinen klasari poppi/disco-kanava radio rockkiin joka soitti rammstaineja, nirvanaa ja queenia*oksentel*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

ValaX

Posts: 3,891

#1339 • • Edited ValaX

Jago, 11.12.2008 18:21:
Mulla tulee helposti ongelmaksi tylsistyminen. Tykkään siis käydä salilla ja treeni on kivaa, mutta viimeistään 30minuutin kohdalla alkaa miettimään mitä muuta vois tehdä. Musiikki auttaa suunnattomasti, mutta apuja kaipailisin tuon mielenkiinnon ylläpitämiseksi. Teen kyllä treenin sen verran nopealla tahdilla, että kerkeän puolessa tunnissa tekemään aika paljonkin(en pidä pitkiä levähdystaukoja)

Tänään oli tosi vittumaista mennä, kun mp3 soitin oli jumiutunut ja salilla oltiin vaihdettu geneerinen klasari poppi/disco-kanava radio rockkiin joka soitti rammstaineja, nirvanaa ja queenia*oksentel*

´

Toi vitun radio rock tökkii kyllä välillä, pitää vaan yrittää keskittyä siihen pumppaamiseen. Metallica vs AC/DC, vittu mikä äänestys meneillään sielä...
Twist

Posts: 925

#1340 • • Twist Team Kemuttajat

VaLa, 4.10.2008 20:30:
Joillekkin on näköjään vaikeeta ymmärtää, että he eivät ole salin ainoita käyttäjiä kun varaavat itselleen kahta paikkaa kerralla *senkin*
Ihan oma ryhmänsä ovat sitten ne kaiken tieltään jyräävät akressiiviset nappipäät*senkin*
Tänään näin jotain todella freesiä, nimittäin ainakin mulle ihan uusinta uutta on kuntopyörän pitäminen vaatetelineenä



En oo kyllä yhdelläkään salilla törmännyt näihin "agressiivisiin nappipäihin". Isot kundit on yleenstä lepposia, niiden kanssa on hauska rupatella.. Taitaa olla korvienvälissä sulla koko juttu. *piis*