1,909 posts, 96 pages, 1,084,715 views
MAkeda:
---
W:
Pitää muuten muistaa, että kuvissa kaverilla on pumppi lihaksissa päällä...kylmiltään kaveri on varmaan aika tavallisennäköinen mattimeikäläinen
---
Juu,niin on pumppi päällä. Kylmänä ihan varmasti taviksen näköinen*nauru*
W:
---
MAkeda:
NE epäkkäät:D Ootko nähnyt sen kun pätkän, ku Ruhl on ostoksilla Simonen kanssa...Sopii jotenki hyvin yhteen*nauru*
---
Oon! Helkutti mikä sika!! Miksei noi ammattilaiset pistä vaikka 10% hormoonirahoistaan plastikkakirurgiaan, ja koita ees näyttää ihmisiltä?
W:
---
MAkeda:
*clip
---
Ajattele jos bodyFitnesistä tulisi kansainvälinen, suosittu ja sponsoroitu urheilu jota olisi kyllä mielestäni mahtava seurata, ja haaveilla vaikka itse kilpailevansa!
W:
---
MAkeda:
*clip
---
Pitäis tehä sellainen yhdistelmä kuten kymmenottelu jossa olis ensin 3erää K1 säännöillä, sitten voimannostokilpailu, kehonrakennuskilpailu, aerobic, ja viimeisenä missikisat....tai ehkä järkevintä olisi sijoittaa missikisat ensimmäisiksi Kaikista lajeista 16.6% pisteistä
MAkeda:
Heh, olen käynyt ihan hyvissä. Väität siis, että se olisi salina jotenkin hyvä. Jos ei salilta löydy edes ylätaljaa ja melkein kaikki vapaat painot on korvattu laitteilla, niin se jo kertookin jotain. Tietysti en tiedä mitä haet punttisalilta...
miikkah:
Mikä olisi paras Motivus Hkin keskustassa? Mulla olisi jäljellä korttia, joten voisin sen mielelläni käyttää. Kampin kävin tsekkaa ja se oli perseestä - ei riittävästi vapaita painoja ja pakkavehkeissä loppuivat kans parissa kohtaa kesken.