puntti & sali

1,909 posts, 96 pages, 1,053,674 views

W

Posts: 1,049

#621 • • W

MAkeda:
Kyllähän nää asiat ymmärretään. Kisapaino tossa kunnossa ois todellakin jotaki tota luokkaa.Tällä hetkellä paino 98-99 ja tosta joutuu kyllä ottaa ihan surutta pois.Mutta pitää pitää toi kuva tavoitteena sitten kun on lähemmäks kolmekymmentä*nauru*



Ootko läski? (*nauru*)
MM

Posts: 215

#622 • • MM kaappimörkö
Alimmat vatsalihakset ei näy tällä hetkellä, eli olen*nauru*

--
Humppaa ja kuole:)

MM

Posts: 215

#623 • • MM kaappimörkö
Mutta ei verrata vielä ihan Lee Priestin offari kuntoon:DD

--
Humppaa ja kuole:)

W

Posts: 1,049

#624 • • W
Pitää muuten muistaa, että kuvissa kaverilla on pumppi lihaksissa päällä...kylmiltään kaveri on varmaan aika tavallisennäköinen mattimeikäläinen *vink*
W

Posts: 1,049

#625 • • W

MAkeda:
Mutta ei verrata vielä ihan Lee Priestin offari kuntoon:DD


iw4_a.jpg
*nauru**nauru**nauru*
MM

Posts: 215

#626 • • MM kaappimörkö

W:
Pitää muuten muistaa, että kuvissa kaverilla on pumppi lihaksissa päällä...kylmiltään kaveri on varmaan aika tavallisennäköinen mattimeikäläinen *vink*



Juu,niin on pumppi päällä. Kylmänä ihan varmasti taviksen näköinen*nauru*

--
Humppaa ja kuole:)

MM

Posts: 215

#627 • • MM kaappimörkö

W:
---
MAkeda:
Mutta ei verrata vielä ihan Lee Priestin offari kuntoon:DD

---

iw4_a.jpg
*nauru**nauru**nauru*



Joo, tää on tää legendaarinen kuva*nauru*
Ja ruoka maistuu:D

--
Humppaa ja kuole:)

W

Posts: 1,049

#628 • • W

MAkeda:
---
W:
Pitää muuten muistaa, että kuvissa kaverilla on pumppi lihaksissa päällä...kylmiltään kaveri on varmaan aika tavallisennäköinen mattimeikäläinen *vink*

---


Juu,niin on pumppi päällä. Kylmänä ihan varmasti taviksen näköinen*nauru*



Ilman pumppia, noi ammattilaisetkin näyttää ihan tavis - kaunispojilta! *nauru**nauru*
mr11.jpg
MM

Posts: 215

#629 • • MM kaappimörkö
Ruhlista et saa kaunista tekemälläkään:D

--
Humppaa ja kuole:)

W

Posts: 1,049

#630 • • W

MAkeda:
Ruhlista et saa kaunista tekemälläkään:D



Vähän meikkiä ja pitkä takatukka, niin ei näe eroa mel gibsonin ja ruhlin välillä *nauru**nauru*
MM

Posts: 215

#631 • • Edited MM kaappimörkö
NE epäkkäät:D Ootko nähnyt sen pätkän, ku Ruhl on ostoksilla Simonen kanssa...Sopii jotenki hyvin yhteen*nauru*

--
Humppaa ja kuole:)

W

Posts: 1,049

#632 • • W

MAkeda:
NE epäkkäät:D Ootko nähnyt sen kun pätkän, ku Ruhl on ostoksilla Simonen kanssa...Sopii jotenki hyvin yhteen*nauru*



Oon! *nauru* Helkutti mikä sika!! *nauru* Miksei noi ammattilaiset pistä vaikka 10% hormoonirahoistaan plastikkakirurgiaan, ja koita ees näyttää ihmisiltä? *täh*
MM

Posts: 215

#633 • • MM kaappimörkö

W:
---
MAkeda:
NE epäkkäät:D Ootko nähnyt sen kun pätkän, ku Ruhl on ostoksilla Simonen kanssa...Sopii jotenki hyvin yhteen*nauru*

---


Oon! *nauru* Helkutti mikä sika!! *nauru* Miksei noi ammattilaiset pistä vaikka 10% hormoonirahoistaan plastikkakirurgiaan, ja koita ees näyttää ihmisiltä? *täh*



Näin on, homma karkaa käsistä ja meitsi seuraa tyytyväisenä vierestä*nauru*

--
Humppaa ja kuole:)

W

Posts: 1,049

#634 • • W

MAkeda:
*clip



Ajattele jos bodyFitnesistä tulisi kansainvälinen, suosittu ja sponsoroitu urheilu jota olisi kyllä mielestäni mahtava seurata, ja haaveilla vaikka itse kilpailevansa! *vink*
MM

Posts: 215

#635 • • MM kaappimörkö

W:
---
MAkeda:
*clip

---


Ajattele jos bodyFitnesistä tulisi kansainvälinen, suosittu ja sponsoroitu urheilu jota olisi kyllä mielestäni mahtava seurata, ja haaveilla vaikka itse kilpailevansa! *vink*



Jep, oishan se hienoa. Siinä lajissa on kuitenkin enemmän munaa:) Mutta kaikki haluu nähdä friikkeja nykyään*justjoo*

Nyt syömään kananrintaa*kuolaa* Tarjouksessa oli nääs*nauru*

--
Humppaa ja kuole:)

W

Posts: 1,049

#636 • • W

MAkeda:
*clip



Pitäis tehä sellainen yhdistelmä kuten kymmenottelu jossa olis ensin 3erää K1 säännöillä, sitten voimannostokilpailu, kehonrakennuskilpailu, aerobic, ja viimeisenä missikisat....tai ehkä järkevintä olisi sijoittaa missikisat ensimmäisiksi *blush**nauru* Kaikista lajeista 16.6% pisteistä *vink*
Jusuplussa

Posts: 1,292

#637 • • Jusuplussa UG-///
w0000t.. Ruhl on kunnon uros ja sen muija vielä enemmän *nauru* Natuja ne on!

*katselee colemanin gh gut-kuvia*
MM

Posts: 215

#638 • • MM kaappimörkö

W:
---
MAkeda:
*clip

---


Pitäis tehä sellainen yhdistelmä kuten kymmenottelu jossa olis ensin 3erää K1 säännöillä, sitten voimannostokilpailu, kehonrakennuskilpailu, aerobic, ja viimeisenä missikisat....tai ehkä järkevintä olisi sijoittaa missikisat ensimmäisiksi *blush**nauru* Kaikista lajeista 16.6% pisteistä *vink*



Ensin hakattas nupit turvoksiin ja sit lopuks ois missikisat..Toi muuten sopis niin Äijille,kaikki hienostelut pois. Se kuka on rumin voittakoon*nauru*

--
Humppaa ja kuole:)

z

Posts: 1,146

#639 • • Edited z

MAkeda:
Heh, olen käynyt ihan hyvissä. Väität siis, että se olisi salina jotenkin hyvä. Jos ei salilta löydy edes ylätaljaa ja melkein kaikki vapaat painot on korvattu laitteilla, niin se jo kertookin jotain. Tietysti en tiedä mitä haet punttisalilta...



Sorry, nyt sotkin (Espoon) Esport Centerin Hkin keskustan Esportiin (Fitness). My bad. Olen käynyt muutamilla kymmenillä eri saleilla ja tuo Hkin keskustan esport lukeutuu omasta mielstäni kokonaisuutena 5-10 parhaimman joukkoon.

Mikä olisi paras Motivus Hkin keskustassa? Mulla olisi jäljellä korttia, joten voisin sen mielelläni käyttää. Kampin kävin tsekkaa ja se oli perseestä - ei riittävästi vapaita painoja ja pakkavehkeissä loppuivat kans parissa kohtaa kesken.
discopöllö

Posts: 128

#640 • • discopöllö Bijou

miikkah:
Mikä olisi paras Motivus Hkin keskustassa? Mulla olisi jäljellä korttia, joten voisin sen mielelläni käyttää. Kampin kävin tsekkaa ja se oli perseestä - ei riittävästi vapaita painoja ja pakkavehkeissä loppuivat kans parissa kohtaa kesken.



Jos Kampissa oli mainitsemiasi puutteita niin käy katsomassa Center, joka on muuttanut Simonkentälle. Siellä salia on kahdessa kerroksessa, ja alimmassa kerroksessa löytyy lähinnä vapaita painoja. Iso sali, haittapuolena että viikolla ainakin melko ahdasta.

--
The elegant Bijou enjoys her friends, ribbons and jewels. With her refined and delicate nature, she is the Ham-Ham sweetheart.