1,909 posts, 96 pages, 1,085,348 views
W:
Epäoleellinen kysymys, mutta käytetäänkö muuten itämaisessa ruuanlaitossa hyviä rasvoja paljon, kuten oliiviöljyä, ym... tuli vain mieleen? Ja mitkä on suosituimmat proteiinin lähteet? Itse en tiedä juuri MITÄÄN itämaisista ruuista...
Dorka:
*clip
W:
W:
Thanks!
"Bodarit" tuppaa monet tykätä lisätä rahkaansa pellavasiemen rouhetta...siinä on sikana kuitua ja hyviä rasvoja...maku nyt on hieman..
Lisäksi sitten vain vaikka funlight mehua ni pysyy calorit kurissa...onmuuten yllättävän hyvää maitorahka ainoastaan sokerittomalla funlight mehulla maustettuna.
vaavu:
Tietääkö joku suunnilleen tuon Esport Fitnessin uusia hintoja? Kun ollaan ihan siihen viereen muuttamassa, siellä olisi helppo käydä treenaamassa. Saako sinne ostettua mitään kertalippuja, vai onko pakko ottaa jäsenyys? Ja voiko maksaa erikseen pelkästä kuntosalista, vai täytyykö ottaa kaikki osa-alueet mukaan?
Minkälainen paikka tuo Esport Fitness noin muuten on?
miikkah:
---
MAkeda:
kampin esport centerin kuntosali on surkein sali missä oon koskaan käynyt
---
aika hyvissä olet käynyt...
remotion:
eilen nous mun henk.koht maksimi 15kg kun vaan jaksoin kokeilla pitkästä aikaa penkkiä. nyt tuli ekaa kertaa ns. miehen tulos. tosin tarkotus ois päästä 100 toiselle puolelle edes vähän.
Dorka:
en ymmärrä, puhutko nyt tanko + 15kg / x2 eli 50kg yhteensä? ...vai et nostit yhteensä 15kg, josta kysymys et tanko taas painaa sen 20kg... ja taas 100kg mut yhteensä 100kg vaiko 100kg molemmilla puolilla eli 220kg?
MAkeda:
Mitä haet kuntosalilta?
DESPE:
Motivuksella maksan ite 17 kuukaudessa salista ja jos ei mitään sitoutumisia :)
vaavu:
---
MAkeda:
Mitä haet kuntosalilta?
---
Itse tulisin todennäköisesti käymään enemmän ohjatuilla tunneilla, ja punttisali olisi siinä sivussa lihaskunnon parantamiseen tarkoitettu. Joten ilmeisesti mun kaltaiselle "jumppaajalle" toi sopisi ihan hyvin. :)
Mitäs se kk-kortti kustantaa tonne Esporttiin tätä nykyä?
MAkeda:
Käytsä kisahalilla?;)
Joo,ei meitsikään enään kauaa tuolla käy! Kisahallille mentiin aina eurolla, ei niitä valvojia nappaa*nauru*